je hebt ze toch niet nodig manquote:
Nou, dat wordt dolle pretquote:Op woensdag 16 april 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Lol vriendin wil dat ik kom stappen aanstaande vrijdag. Vraag of ze dan ook een slaapplek heeft.
Blijkt ze vriendin op bezoek te hebben met haar 5 !!!! kinderen (ivm scheiding)
Told ya I'd hunt the lapoquote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme, dit is nou net een naamtopic die ik niét wil.
Mwah, ik heb me er bij neergelegd en maak me niet meer druk erom. Maar het is en blijft enorm inefficient.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
En OV is niet kut. Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens een half uur vertraging.
OV is best okay zolang je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
En OV is niet kut. Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens een half uur vertraging.
De tram is dan ook kut. De bus ook trouwens. Meer metrolijnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb me er bij neergelegd en maak me niet meer druk erom. Maar het is en blijft enorm inefficient.
Ik kan echt op de minuut af van mijn werk naar CS lopen in 30 min en de tram doet er vaak net zo lang over, komop.....
True, maar dan nog. Ik ga ook wel weer fietsen binnenkort, dat scheelt met 15 min reistijd op een trip die nu 40 min duurtquote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De tram is dan ook kut. De bus ook trouwens. Meer metrolijnen.
makkelijk en waarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh har har, FOK! stereotypes, hoe origineel
Als de N-Z-lijn over 100 jaar open gaat ben jij wel een stuk sneller in de stad.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ik ga ook wel weer fietsen binnenkort, dat scheelt met 15 min reistijd op een trip die nu 40 min duurt.
of klootloosquote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? De meeste FOK!kers zijn vrouw?
Niet mee eens. OV is prima geregeld. Echter, als er iets faalt in de hele lange keten dan heb je wel eens vertraging ja. Maar tot nu toe heb ik weinig problemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
OV is best okay zolang je het niet gebruikt.
Als het OV echt zo kut was geweest had ik natuurlijk nooit mn auto verkocht. Je moet wel leren er optimaal gebruik van te maken, ook combineren met bv de OV-fiets. Dan kan het echt wel concurreren met de auto, zeker op prijs.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. OV is prima geregeld. Echter, als er iets faalt in de hele lange keten dan heb je wel eens vertraging ja. Maar tot nu toe heb ik weinig problemen.
Hoho, nog maar 3 jaarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de N-Z-lijn over 100 jaar open gaat ben jij wel een stuk sneller in de stad.
Tuurlijk, en ik vind het ook gewoon eigenlijk een stuk prettiger om niet wakker te hoeven zijn in het verkeer 's ochtend als ik naar mijn werk gaquote:Op woensdag 16 april 2014 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het OV echt zo kut was geweest had ik natuurlijk nooit mn auto verkocht. Je moet wel leren er optimaal gebruik van te maken, ook combineren met bv de OV-fiets. Dan kan het echt wel concurreren met de auto, zeker op prijs.
Sinds wanneer heb je OV in de keuken?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:33 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ik heb anders net moeten vechten voor een plekje in de trein en de metro bewoog al helemaal niet.
Had toch gehoopt dat je mijn nick er niet in zou zettenquote:
Jij geilt toch zo op naamtopics, dan moet je dit ook maar even slikkenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had toch gehoopt dat je mijn nick er niet in zou zetten
STFU!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je OV in de keuken?.
Slikken!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij geilt toch zo op naamtopics, dan moet je dit ook maar even slikken.
Nou ja, dat verbetert het OV bij jou in de buurt iig flink.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, nog maar 3 jaar.
Een tijd waarin ze in China een hele stad incl metro in uit de grond stampen, maar das detail.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je OV in de keuken?.
Eens! Ik zit mobiel ja!quote:
If a woman comes at you with a knive, give her some bread, butter and meat, her instincts will kick in, and she'll make you a sandwich! (true story!)quote:
Mwah, ik ben met 6 min op CS vanaf mijn halte, dat is het probleem nooit.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, dat verbetert het OV bij jou in de buurt iig flink.
Zometeen kan je ook sneller verder zonder overstappen, dat lijkt me toch wel een pluspunt.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ben met 6 min op CS vanaf mijn halte, dat is het probleem nooit.
Aandachtquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij geilt toch zo op naamtopics, dan moet je dit ook maar even slikken.
Jawel, het moet ook wel voordelen gaan opleveren, dat lijkt me duidelijk. Wat me nog het meeste stoort is dat het deel vanaf CS naar mijn halte al klaar is gewoon qua spoor en tunnel. Ros er een metro in! En rijden al metro's van CS naar de rest van de stad.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen kan je ook sneller verder zonder overstappen, dat lijkt me toch wel een pluspunt.
There is no such thing as bad aandachtquote:
En dan het OV vervloekenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:47 schreef Sinceria het volgende:
Godver, ik ben een uur te vroeg op school
Verstandige meid!quote:
Ik zit op roeterseiland, niet echt in de buurt geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan het OV vervloeken.
Kom maar koffie drinken hoor.
Nee, das niet heel handig.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit op roeterseiland, niet echt in de buurt geloof ik
Altijd beter dan een biepertquote:
Je hebt er zoveel tegen, volgens mij ben je gewoon zelf bi-schierigquote:
gaan we bier drinken, bedoel je dat?quote:
Mocht ik die kant op gaan hoop ik dat ik tot sluitingstijd blijf en dat ik dan ook bij de nazit kan/mag zittenquote:
I wish, maar moet morgen weer vroeg op en als ik met jou ga zuipen heb ik gegarandeerd een kater.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaan we bier drinken, bedoel je dat?.
Die kans is redelijk aanwezigquote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
I wish, maar moet morgen weer vroeg op en als ik met jou ga zuipen heb ik gegarandeerd een kater.
Gisteren al genoeg bier gehad tijdens steak and BJ avondquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef Sinceria het volgende:
Thuis een biertje doen dan maar, ik heb iets te vieren. Voorlopige scriptie goedgekeurd
Same here, shoarma geklapt, zonnetje erbij. Goed te doen.quote:
Waar zit je nu?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'k ook. Maar raak wel uitgekeken op de omgeving hier.
Ik ben even naar huis gefietst, had geen zin meer in kantoor. IJskoud daar en saai.quote:
ja, hier is ook niet altijd van alles aan de hand natuurlijk, het blijft maar gewoon een parkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben naar voetballende kinderen gekeken
Gelukkig is er wel wat te halen op het station. Morgen wordt dat weer interessant in Groningen, waar het kantoor net buiten een woonwijk zonder winkels staatquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat is idd weinig inspirirend al die betonnen bakken.
Op dat gebied stikt het hier van de horeca natuurlijk, dat is altijd wel lekker, beetje keuze.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is er wel wat te halen op het station. Morgen wordt dat weer interessant in Groningen, waar het kantoor net buiten een woonwijk zonder winkels staat
Park is beter dan nietsquote:Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, hier is ook niet altijd van alles aan de hand natuurlijk, het blijft maar gewoon een park.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
"Omdat ik ben geboren op Curacao en uit Suriname kwam, werd ik op Schiphol verdacht van drugsvervoer. 100% controle heet dat."
Nee doos, dat betekent dat ze gewoon iedereen controleren, ook zonder dat je verdacht bent
Ze werd er at_random uitgehaald, omdat ze een drugsroute heeft gevolgd.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze heeft er niet bij verteld dat de rest niet werd gecontroleerd ... dan zou er idd iets niet kloppen
Hoe wil je het dan muts? Alleen als iemand drugs bij zich heeft controleren of zo?quote:Beyer besloot dinsdag over de zaak te twitteren omdat ze wil dat mensen weten dat ze aan willekeur zijn overgeleverd. "Je kunt dus als potentiële drugsverdachte worden gezien. Ik vind dat te ver gaan."
ja, dat zou wel zo eerlijk zijn natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze werd er at_random uitgehaald, omdat ze een drugsroute heeft gevolgd.
[..]
Hoe wil je het dan muts? Alleen als iemand drugs bij zich heeft controleren of zo?
Toen ik uit Curacao terugkwam hebben ze zo'n drugshond aan me laten ruiken.. Ze vonden me verdacht!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Ze werd er at_random uitgehaald, omdat ze een drugsroute heeft gevolgd.
Echt hequote:Hoe wil je het dan muts? Alleen als iemand drugs bij zich heeft controleren of zo?
Ho ho ho, POTENTIEEL verdacht he! Heul anders!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik uit Curacao terugkwam hebben ze zo'n drugshond aan me laten ruiken.. Ze vonden me verdacht!!!![]()
Ik als pure Nederlander.. hoe durven ze!!!
[..]
Echt he
Hoezo potentieel!!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho ho, POTENTIEEL verdacht he! Heul anders!
Dat mens is echt te dom om te schijten he, iedereen is frigging potentieel verdacht.
En dat met jouw Joodse uiterlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef Q. het volgende:
Toen ik naar Israel ging werd ik ook ergens in een bezemkast in de kelder van de pier gezet en kreeg de volledige behandeling, ze vonden het erg verdacht dat we alleen handbagage hadden voor een week.
Denk dat de CIA het topic even op pauze had gezet voor onderzoek.quote:
Dat maakt Q de nieuwe Einstein van onze generatie.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
http://www.express.be/art(...)me-mensen/180152.htm
Al die drugsgangers hierquote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat de CIA het topic even op pauze had gezet voor onderzoek.
Scary!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
Dat maakt Q de nieuwe Einstein van onze generatie.
En terroristen, vergeet die niet!quote:
Dat is (nog) niet strafbaar.quote:
Nou, dit valt allemaal best mee hoor, KEL en KPD zijn net ff ergerquote:Op woensdag 16 april 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als ze dit allemaal lezen ..
Nee.. dat is "anders"quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dit valt allemaal best mee hoor, KEL en KPD zijn net ff erger.
Bier drinken!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Heb zin om wat te gaan doen vandaag .. maar weet niet wat
Oh ja, alleen bi-zijn is fout, ik vergeet het steedsquote:
Eindelijk erkenning!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt Q de nieuwe Einstein van onze generatie.
Echt.. prent het eens in die hoofd van je!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, alleen bi-zijn is fout, ik vergeet het steeds.
Kijk naar de enorme hoeveelheid suiker die je er mee vervangt, en vraag je dan af, of dat enorme zoden aan de dijk zet...quote:Op woensdag 16 april 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Zijn zoetjes nou echt zoveel beter dan suiker eig? Heb me er nooit in verdiept, maar men zegt t zo vaak
De leer van Ang3lquote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt.. prent het eens in die hoofd van je!
Ik heb geen idee wat ze daar voor dingen instoppen.. maar qua suiker vervangt het wel wat.. elke keer als ik thee drinkquote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk naar de enorme hoeveelheid suiker die je er mee vervangt, en vraag je dan af, of dat enorme zoden aan de dijk zet...
Ik denk dat ik ff terug moet lezenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De leer van Ang3l.
Nee, niet Ang3l in leer.
Aspartaam is slecht zeggen ze dan, en dit is dodelijk en blablabla.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze daar voor dingen instoppen.. maar qua suiker vervangt het wel wat.. elke keer als ik thee drink
Goed dat j t er even bij vermeldquote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
De leer van Ang3l.
Nee, niet Ang3l in leer.
Ja, kut, daar moet je sowieso geen suiker in, je bent geen 12 meer!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze daar voor dingen instoppen.. maar qua suiker vervangt het wel wat.. elke keer als ik thee drink
Ik kom hier langer dan vandaagquote:
Idd ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Aspartaam is slecht zeggen ze dan, en dit is dodelijk en blablabla.
Het verbaast me echt dat we anno 2014 blijkbaar nog steeds geen idee hebben wat nou wel en niet goed voor je is.
niburu zegt dat aspartaam slecht isquote:Op woensdag 16 april 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aspartaam is slecht zeggen ze dan, en dit is dodelijk en blablabla.
Het verbaast me echt dat we anno 2014 blijkbaar nog steeds geen idee hebben wat nou wel en niet goed voor je is.
Tot je 12e doe je er melk in.. suiker mag altijdquote:Op woensdag 16 april 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Ja, kut, daar moet je sowieso geen suiker in, je bent geen 12 meer!
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot je 12e doe je er melk in.. suiker mag altijd
Ja maar het gaat ook op voor rode wijn, melk, rood vlees weet ik het. De ene keer is het weer goed, het volgende onderzoek zegt van niet etc..quote:Op woensdag 16 april 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niburu zegt dat aspartaam slecht is
honderden slecht geinformeerde huismoeders met teveel tijd om handen zeggen dat aspartaam slecht is
gedegen wetenschappelijk onderzoek zegt dat dat het niet is
Ik kwam hier eerst onder mijn kloon, QyRoZ.quote:
Verwarring rond aspartaamquote:Op woensdag 16 april 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja.
Onafhankelijke onderzoeken zijn er haast niet blijkbaar.
Lange termijn effecten kosten, vreemd genoeg, tijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook op voor rode wijn, melk, rood vlees weet ik het. De ene keer is het weer goed, het volgende onderzoek zegt van niet etc..
Ik ben geen kenner, maar zo enorm ingewikkeld kan het nou toch ook weer niet zijn om dat eens definitief vast te stellen?
De ratten van mijn ex kregen sowieso allemaal tumoren, wat ze ze ook voerde.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verwarring rond aspartaam
Soms hoor je dat aspartaam een verband heeft met het ontstaan van ernstige aandoeningen zoals hersentumoren, hoofdpijn en gedragsveranderingen. Deze uitlatingen zijn vrijwel altijd terug te voeren op onzorgvuldig onderzoek en onterechte conclusies. Negatieve resultaten uit gedegen onderzoek zijn altijd aanleiding voor de autoriteiten om de veiligheid opnieuw na te gaan.
Er bestaan geen studies die aanwijzingen geven dat aspartaam slecht is voor de gezondheid of kankerverwekkend is. In 2006 en 2007 zijn 2 studies gepubliceerd door het Italiaanse Ramazzini Instituut, waaruit zou blijken dat proefdieren kanker krijgen als gevolg van aspartaam.
Naar deze studies is zeer goed gekeken door de Europese Voedselveiligheidsautoriteit (EFSA). Hun conclusie was dat de tumoren die waren gevonden niet kwamen doordat de ratten aspartaam kregen, maar omdat ze chronische ontstekingen hadden aan de ademhalingsorganen. De ratten waren dus al ziek voordat ze getest werden. Bovendien bleek de statistiek in het onderzoek niet te kloppen.
http://www.voedingscentru(...)offen/aspartaam.aspx
Aah ja, dat zou kunnen.. die vond ik saaiquote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik kwam hier eerst onder mijn kloon, QyRoZ.
Dat is sowieso een bekend probleem van rattenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ratten van mijn ex kregen sowieso allemaal tumoren, wat ze ze ook voerde.
Tuurlijk, maar de wetenschap is toch niet pas 10 jaar bezig ermee ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lange termijn effecten kosten, vreemd genoeg, tijd.
Dat bedoel ik, dat zegt dus idd bijster weinig.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is sowieso een bekend probleem van ratten. Uiteindelijk sterven ze allemaal er wel aan.
Elke keer dat je met aspartaam-gekkies in discussie gaat, komen ze met die onderzoeken aanzetten.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ratten van mijn ex kregen sowieso allemaal tumoren, wat ze ze ook voerde.
Het zijn net vegetariersquote:Op woensdag 16 april 2014 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke keer dat je met aspartaam-gekkies in discussie gaat, komen ze met die onderzoeken aanzetten.
Als je die dan keihard onderuit schopt, dan is het gewoon hun mening dat aspartaam slecht is, en ze mogen toch hun eigen mening hebben^10000000000000
Zijn er natuurlijk ook wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ken ik ook wel coole van. Die mij mijn vlees gunnen
DAT IS OOK ZIELIG!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er natuurlijk ook wel.
Maar ik ken er ook 1 die de hele tijd op facebook loopt te janken dat ze met de zomer de deur niet open kan zetten omdat er BBQ's aanstaan in de buurt, dat ruikt naar vlees.
Dat mormel moet niet zo jankenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ik ken er ook 1 die de hele tijd op facebook loopt te janken dat ze met de zomer de deur niet open kan zetten omdat er BBQ's aanstaan in de buurt, dat ruikt naar vlees.
Ik jank niet toverdoos, ik constateer en rapporteerquote:
De wereld is een toverdoosquote:Op woensdag 16 april 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik jank niet toverdoos, ik constateer en rapporteer.
Toverschijf dan, alsof de wereld rond isquote:
Komvormigquote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toverschijf dan, alsof de wereld rond is.
Die zou ik zeker in de zeik nemen. Belachelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar met de meatmeet gaan staanquote:Op woensdag 16 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zou ik zeker in de zeik nemen. Belachelijk.
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toverschijf dan, alsof de wereld rond is.
En zelf de kippen slachtenquote:
Letterlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zou ik zeker in de zeik nemen. Belachelijk.
Met een grote ventilator hun kant op en de botjes in hun brievenbus proppenquote:
Kippen slachtenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
Met een grote ventilator hun kant op en de botjes in hun brievenbus proppen
Das wel heel erg veel werkquote:
Haar niet hoor, echt zo'n suf bleek kindquote:
Maar dan heb je wel wat lekkersquote:
quote:
Neh, niet zo'n zin in worstquote:Op woensdag 16 april 2014 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]Jij hebt altijd zin in vleesch ende worst.
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 16 april 2014 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja je wou weer eens rosbief proberen he
Vanavond werken, sorry.quote:
Ja, lekkerquote:
Nouja ging me vooral over NUquote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
ik ben laat klaar maar kan best een keer naar het midden van het land reizen.
Ja ik ook.. wachtend op een mailtjequote:Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Meh, *nu* zit ik nog opgesloten in een kantoortje
Envelop met 25 euro?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Misschien niet het goede topic maar ik weet ff niet waar ik anders m'n vraag kan stellen...
Hoeveel geld geef je normaal als cadeau bij een dag-bruiloft? (alleen, dus niet samen als stel)
Lijkt me wat weinig...quote:Op woensdag 16 april 2014 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Envelop met 25 euro?
Ik heb ook geen flauw idee eigenlijk. Heeft het paar geen tips gegeven?
Zolang je er zo over denkt, is 15 euro zat. Blijkbaar vind je die mensen dan niet meer waard... Of je bent gewoon een krent.quote:
Nouja ik vind 75 euro gewoon veel geld.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
Zolang je er zo over denkt, is 15 euro zat. Blijkbaar vind je die mensen dan niet meer waard... Of je bent gewoon een krent.
Ik vind het wel meevallen, al moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden tot nooit naar bruiloften ga. Ik denk 3 of 4 in totaalquote:Op woensdag 16 april 2014 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik vind 75 euro gewoon veel geld.
Of die persoon het waard is is een tweede. Leen/geef geld makkelijk uit aan vrienden. Op 1 of andere reden voelt dat heel wat anders aan dan een bruiloft.
Ik ben er naar eentje van m'n neef geweest. Toen heft m'n pa ervoor gezorgdquote:Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, al moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden tot nooit naar bruiloften ga. Ik denk 3 of 4 in totaal
Ik heb de schurft aan bruiloften, als er ook maar een kleine kans is om niet te gaan ga ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er naar eentje van m'n neef geweest. Toen heft m'n pa ervoor gezorgd
en naar het feest van m'n andere neef.. heeft m'n pa er ook voor gezorgd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens aan denk. Gewoon puur omdat ik er niet bij stil sta.
Lolquote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan bruiloften, als er ook maar een kleine kans is om niet te gaan ga ik niet.
Dan ga ik dus niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Ik heb er nog zo weinig gehad dat ik het nog wel leuk vindt. Of het idee sowieso.
Maar van de bruiloften die ik zou kunnen krijgen ooit, zijn het vaak enkel het bruidspaar die ik zou kennen... dus qua feest moet je maar net geluk hebben dat het leuk wordt.
Ligt dus hoe lang je mag komen. Zijn bepaalde etiquette regels voor.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Misschien niet het goede topic maar ik weet ff niet waar ik anders m'n vraag kan stellen...
Hoeveel geld geef je normaal als cadeau bij een dag-bruiloft? (alleen, dus niet samen als stel)
Hij zegt dag-bruiloft.. dus gok de hele dagquote:Op woensdag 16 april 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt dus hoe lang je mag komen. Zijn bepaalde etiquette regels voor.
Of gewoon wat goed voelt.
Nou, dan moet ie kijken wat dan normaal is om te geven.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt dag-bruiloft.. dus gok de hele dag
Ik hoor bij de andere helft!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve Facebook is zwanger
Iedereen is verder
Van de andere helft?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen is verder
Ook niet!quote:
Ik ken het, de hele vriendengroep is getrouwd/woont samen en heeft kinderen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen is verder
Ach zolang ze niet vragen wanneer jij gaat settelen, je voortplanten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken het, de hele vriendengroep is getrouwd/woont samen en heeft kinderen.
Soms word ik er wel een beetje gek van.
Niet dat ik kinderen wil, maar ik zou wel iets van toekomst of een richting willen op dit momentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken het, de hele vriendengroep is getrouwd/woont samen en heeft kinderen.
Soms word ik er wel een beetje gek van.
Iedereen gaat vanzelf de toekomst in.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik kinderen wil, maar ik zou wel iets van toekomst of een richting willen op dit moment
Settlen, alsjeblieft niet zeg. Ik wil overal en nergens zijn, geen vaste plek of plaats. Lekker de wereld overquote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zolang ze niet vragen wanneer jij gaat settelen, je voortplanten.
Gewoon een doel stellen en eraan werkenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik kinderen wil, maar ik zou wel iets van toekomst of een richting willen op dit moment
Sinds ik zwanger was en bevallen zijn er zeker 12 anderen geweest die ik direct of indirect ken. Heel bizar. Nu moeten er nog maar 2 bevallen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier is ook n fucking babyboom gaande in onze vriendengroep zijn er 4 zwanger, vvriendengroep ijn 7 stelletjes ofzo, mn schoonzusje is zwanger Pfff, en ook een paar niet echt gepland maar wel gewenst, wat zit er momenteel in t water?
Oh dat wel hoor, alleen vind ik een bruiloft niks.quote:
Je praat al in de 'wij' vorm. Ik zie 'jullie' aankondiging binnenkort wel verschijnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier is ook n fucking babyboom gaande in onze vriendengroep zijn er 4 zwanger, vvriendengroep ijn 7 stelletjes ofzo, mn schoonzusje is zwanger Pfff, en ook een paar niet echt gepland maar wel gewenst, wat zit er momenteel in t water?
Omdat je wilt gaan en staan waar je wilt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, alleen vind ik een bruiloft niks.
Ik ga liever van het geld op een mooie reis oid.
Klopt, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik voorgoed naar Brazilie. En dat is zo groot, dat ik daar denk ik elk avontuur in hetzelfde land kan beleven. Dus dan zit het er wel inquote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat je wilt gaan en staan waar je wilt.
Allang gedaan natuurlijk, alleen niet via Facebook.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn aankondigingzou je je eigen aankondiging niet eerst eens doen?
Jouw roots liggen daar toch ook?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik voorgoed naar Brazilie. En dat is zo groot, dat ik daar denk ik elk avontuur in hetzelfde land kan beleven. Dus dan zit het er wel in
werd ook weleens tijd dat t de wereld in kwamquote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijk, alleen niet via Facebook.
Klopt, ik heb dubbele nationaliteit. Al mijn documenten heb ik al, het is nu nog even wachten op validatie van mijn nederlandse diplomas. En dat duurt zuid amerikaans lang hehe.quote:
En dan nu een belangrijke vraag voor wie ben jij bij het WK?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dubbele nationaliteit. Al mijn documenten heb ik al, het is nu nog even wachten op validatie van mijn nederlandse diplomas. En dat duurt zuid amerikaans lang hehe.
Voor degene die wintquote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan nu een belangrijke vraag voor wie ben jij bij het WK?
Het zou wel een steunt zijn als Nederland in Brazilië wintquote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor degene die wint
Laatste WK was ik voor nederland, ze waren geweldig. En nederland verdient het ook wel, keertje winnen, brazilie heeft al 5 keer gewonnen tenslotte.
Ik zie nederland niet winnen dit wkquote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou wel een steunt zijn als Nederland in Brazilië wint
Laat Nederland maar 3 keer verliezen gelijk klaar met dat gezeikquote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie nederland niet winnen dit wkZeer zwak team op het moment.
Plus is het nog nooit een europees land gelukt om in zuid amerika een wk te winnen.
Zou wel jammer zijn, dan is de wk pret snel afgelopen hierquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat Nederland maar 3 keer verliezen gelijk klaar met dat gezeik
Als ze zo spelen als 2 jaar terugquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn, dan is de wk pret snel afgelopen hierIk hoop dat ze iig de tweede ronde halen maar daarna zal het moeilijk worden.
toekomst is overrated. Gelukkig zijn met wat je hebt is veel belangrijker.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker 1 wedstrijd in de groep moet dit keer haalbaar zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als 2 jaar terug
En anders sturen we ze de Amazone inquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker 1 wedstrijd in de groep moet dit keer haalbaar zijn
De hele dag en naar die regels ben ik dus benieuwdquote:Op woensdag 16 april 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt dus hoe lang je mag komen. Zijn bepaalde etiquette regels voor.
Of gewoon wat goed voelt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt dag-bruiloft.. dus gok de hele dag
Ja, dan Google je.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De hele dag en naar die regels ben ik dus benieuwd
Als je nou gewoon google had gebruikt wist je het allang. Ik heb 1 keer gegoogled en ik kreeg een keurig tabelletje te zien met wat je geeft en de relatie die je hebt met het bruidspaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik dacht op FOK weet vast iedereen dat
fuck the system yo!!!11!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nou gewoon google had gebruikt wist je het allang. Ik heb 1 keer gegoogled en ik kreeg een keurig tabelletje te zien met wat je geeft en de relatie die je hebt met het bruidspaar.
Fuck the system en dan regels willen weten mbt grootte huwelijkskadoquote:
Same here, wij gaan trouwen met alleen de ouders en mijn broertje erbij.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, alleen vind ik een bruiloft niks.
Ik ga liever van het geld op een mooie reis oid.
Goed zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 06:57 schreef Sinceria het volgende:
Goedemorgen iedereen trouwens.
Ik was gisteren zo moe dat ik in de trein in slaap was gevallen en mijn stop had gemist. Moest verdomme een trein terug pakken. Ben naar bed gegaan meteen na thuiskomst.
Goed zo als in: 'fijn dat je eindelijk wat slaap hebt kunnen pakken' of goed zo als in 'fijn dat je eindelijk je bek eens hield in dit topic'?quote:
Je bent stom.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:12 schreef Q. het volgende:
"Goed zo". Je denkt toch niet echt dat ik jouw post heb gelezen?
hiquote:Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik wens graag een andere medewerker te spreken.
Cue_quote:
Weet je ook waarom niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 06:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Same here, wij gaan trouwen met alleen de ouders en mijn broertje erbij.
Oh ja en over die hele aspartaam discussie: ik mag geen suikervervangers van mijn neuroloogBlij toe, want ik vind alles waar light op staat toch smerig.
Omdat het een verminderde werking op mijn medicatie heeft. Net zoals grapefruit eten, mag ik ook niet meer.quote:
Ik las het al, lange reis?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, goedemorgen vanuit het fantastische Grôn!
Nee, dit keer dus niet.quote:
Bier drinken?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rustig
Maar miss vanavond plannen, dus dan is t weer goed
En dan heeft aspartaam hetzelfde effect als bijvoorbeeld stevia?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Omdat het een verminderde werking op mijn medicatie heeft. Net zoals grapefruit eten, mag ik ook niet meer.
Normaal Zwolle - Sloterdijk, dat is meer kilometers. Maar moet hier stukje met de bus, dus qua tijd ongeveer gelijk. 1,5 uur.quote:
Ik ken stevia niet, maar het gaat om alle kunstmatige zoetstoffen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan heeft aspartaam hetzelfde effect als bijvoorbeeld stevia?
Oeh, een date?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rustig
Maar miss vanavond plannen, dus dan is t weer goed
Ik snap het. Mijn vriend rijdt van Haarlem naar Oss vaak, behoorlijk eind rijden, ik geloof een uur en drie kwartier heen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal Zwolle - Sloterdijk, dat is meer kilometers. Maar moet hier stukje met de bus, dus qua tijd ongeveer gelijk. 1,5 uur.
Je gaat met angel uit?quote:
Oeh, dealbreaker, auch.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Daarvoor is ie net wat te oud en heeft teveel kinderen
Idd. Maar is wel gezellig en hij woont in afoort. dus wel nicequote:Op donderdag 17 april 2014 08:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh, dealbreaker, auch.![]()
Zou ik ook nooit aan beginnen, een man met al kinderen en flink veel ouder dan ik.
Kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou ik dan toch gaan rondzingen
Ik zit in de trein schat.. weinig ruimtequote:Op donderdag 17 april 2014 08:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn.Je hebt er in ieder geval elke ruimte voor nu.
Beetje een vriendenkring daar opbouwen is nooit verkeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Maar is wel gezellig en hij woont in afoort. dus wel nice
Je gaat vandaag daten in de trein?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit in de trein schat.. weinig ruimte
Een trein met camera's er onder om te kijken of het spoor nog goed is.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:39 schreef Cue_ het volgende:
Een videoschouwtrein.. was dat? Zoiets zei de conducteur in ieder geval dat voor ons reed
quote:Op donderdag 17 april 2014 08:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je gaat vandaag daten in de trein?
Onzin, hoe minder vrienden hoe meer bier voor jezelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Beetje een vriendenkring daar opbouwen is nooit verkeerd natuurlijk.
Aaaah weer wat geleerdquote:Op donderdag 17 april 2014 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Een trein met camera's er onder om te kijken of het spoor nog goed is.
Geen idee? Ik zat gisteren in een trein die was ingedeeld als een amerikaanse metro. Allemaal tegenover elkaar zitten ip van 1 persoon naast je.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:39 schreef Cue_ het volgende:
Een videoschouwtrein.. was dat? Zoiets zei de conducteur in ieder geval dat voor ons reed
Hij dronk zomaar de helft van mn wijnfles leeg..quote:Op donderdag 17 april 2014 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, hoe minder vrienden hoe meer bier voor jezelf.
En grappig.quote:
Zie je? Heb je het al.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij dronk zomaar de helft van mn wijnfles leeg..
Je hebt gelijk, ik ga afzeggen!
En de smerige WC induiken als je date toch wel errug goed gaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook!
Al wel veel pottekijkers. En natuurlijk.. niet in de stiltecoupe gaan zitten dan!
Ik ook niet..quote:Op donderdag 17 april 2014 08:48 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb nog nooit seks in een trein gehad. En ook niet in een vliegtuig.
Stevia is natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 08:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken stevia niet, maar het gaat om alle kunstmatige zoetstoffen.
Alleen een keer iemand gevingerd. Ik ben te bang.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:48 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb nog nooit seks in een trein gehad. En ook niet in een vliegtuig.
Ik ook weleens in de trein gezoend, maar heb hem daar niet leren kennen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Wel gezoend in de trein met iemand die ik in de trein heb leren kennen
Tja, ik weet er verder ook niets meer van, maar ik dronk en at al heel weinig light dingen dus dat is geen probleem voor me, om eraf te blijven.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stevia is natuurlijk![]()
Ben wel benieuwd wat dan de overeenkomst is. *interessant*
Rukken heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen een keer iemand gevingerd. Ik ben te bang.
Later hoorde ik dat ie een vriendin had en z'n vriendin werd boos op mij via hyvesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ook weleens in de trein gezoend, maar heb hem daar niet leren kennen.
Hyvesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Later hoorde ik dat ie een vriendin had en z'n vriendin werd boos op mij via hyves
Is al een tijdje geleden dan zeker?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Later hoorde ik dat ie een vriendin had en z'n vriendin werd boos op mij via hyves
Ik ook niet. Ze wou even laten weten dat ie dus een vriendin had.. (nadat ik had toegevoegd).quote:Op donderdag 17 april 2014 09:01 schreef Sinceria het volgende:
Maar dat boos worden van die vriendin, dat heeft toch geen enkele zin? Dat snap ik nooit, dat mensen dat doen in zo'n situatie.
Jij was kennelijk gewoon lekkerder dan zij zelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze wou even laten weten dat ie dus een vriendin had.. (nadat ik had toegevoegd).
Dus ik zo van, ja boeie.. maar weet wat je vent allemaal doet.
Dat wist ze dan wel, maar ze vond het erger van mij leek het wel
Vastquote:Op donderdag 17 april 2014 09:03 schreef Sinceria het volgende:
Jij was kennelijk gewoon lekkerder dan zij zelf.
vrouwen zijn dan ook gewoon allemaal gestoordquote:Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze wou even laten weten dat ie dus een vriendin had.. (nadat ik had toegevoegd).
Dus ik zo van, ja boeie.. maar weet wat je vent allemaal doet.
Dat wist ze dan wel, maar ze vond het erger van mij leek het wel
Grunn is altijd fantastisch.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, goedemorgen vanuit het fantastische Grôn!
So true.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen zijn dan ook gewoon allemaal gestoord.
Die mag ik ook niet meer. Die conflicteren met mijn cholesterol medicatiequote:Op donderdag 17 april 2014 08:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Omdat het een verminderde werking op mijn medicatie heeft. Net zoals grapefruit eten, mag ik ook niet meer.
Ga niet weer die hele serie "women-logic" plaatjes erbij halenquote:
Heb je het nu over grapefruit of over suiker-vervangers?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die mag ik ook niet meer. Die conflicteren met mijn cholesterol medicatie. Dan schijnt het ineens dodelijk te worden
.
Zekerquote:Op donderdag 17 april 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen zijn dan ook gewoon allemaal gestoord.
Grapefruit. Suikervervangers wordt mij zelfs aangeradenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je het nu over grapefruit of over suiker-vervangers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |