je hebt ze toch niet nodig manquote:
Nou, dat wordt dolle pretquote:Op woensdag 16 april 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Lol vriendin wil dat ik kom stappen aanstaande vrijdag. Vraag of ze dan ook een slaapplek heeft.
Blijkt ze vriendin op bezoek te hebben met haar 5 !!!! kinderen (ivm scheiding)
Told ya I'd hunt the lapoquote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme, dit is nou net een naamtopic die ik niét wil.
Mwah, ik heb me er bij neergelegd en maak me niet meer druk erom. Maar het is en blijft enorm inefficient.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
En OV is niet kut. Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens een half uur vertraging.
OV is best okay zolang je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
En OV is niet kut. Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens een half uur vertraging.
De tram is dan ook kut. De bus ook trouwens. Meer metrolijnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb me er bij neergelegd en maak me niet meer druk erom. Maar het is en blijft enorm inefficient.
Ik kan echt op de minuut af van mijn werk naar CS lopen in 30 min en de tram doet er vaak net zo lang over, komop.....
True, maar dan nog. Ik ga ook wel weer fietsen binnenkort, dat scheelt met 15 min reistijd op een trip die nu 40 min duurtquote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De tram is dan ook kut. De bus ook trouwens. Meer metrolijnen.
makkelijk en waarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh har har, FOK! stereotypes, hoe origineel
Als de N-Z-lijn over 100 jaar open gaat ben jij wel een stuk sneller in de stad.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog. Ik ga ook wel weer fietsen binnenkort, dat scheelt met 15 min reistijd op een trip die nu 40 min duurt.
of klootloosquote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? De meeste FOK!kers zijn vrouw?
Niet mee eens. OV is prima geregeld. Echter, als er iets faalt in de hele lange keten dan heb je wel eens vertraging ja. Maar tot nu toe heb ik weinig problemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
OV is best okay zolang je het niet gebruikt.
Als het OV echt zo kut was geweest had ik natuurlijk nooit mn auto verkocht. Je moet wel leren er optimaal gebruik van te maken, ook combineren met bv de OV-fiets. Dan kan het echt wel concurreren met de auto, zeker op prijs.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. OV is prima geregeld. Echter, als er iets faalt in de hele lange keten dan heb je wel eens vertraging ja. Maar tot nu toe heb ik weinig problemen.
Hoho, nog maar 3 jaarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de N-Z-lijn over 100 jaar open gaat ben jij wel een stuk sneller in de stad.
Tuurlijk, en ik vind het ook gewoon eigenlijk een stuk prettiger om niet wakker te hoeven zijn in het verkeer 's ochtend als ik naar mijn werk gaquote:Op woensdag 16 april 2014 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het OV echt zo kut was geweest had ik natuurlijk nooit mn auto verkocht. Je moet wel leren er optimaal gebruik van te maken, ook combineren met bv de OV-fiets. Dan kan het echt wel concurreren met de auto, zeker op prijs.
Sinds wanneer heb je OV in de keuken?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:33 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ik heb anders net moeten vechten voor een plekje in de trein en de metro bewoog al helemaal niet.
Had toch gehoopt dat je mijn nick er niet in zou zettenquote:
Jij geilt toch zo op naamtopics, dan moet je dit ook maar even slikkenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had toch gehoopt dat je mijn nick er niet in zou zetten
STFU!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je OV in de keuken?.
Slikken!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij geilt toch zo op naamtopics, dan moet je dit ook maar even slikken.
Nou ja, dat verbetert het OV bij jou in de buurt iig flink.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, nog maar 3 jaar.
Een tijd waarin ze in China een hele stad incl metro in uit de grond stampen, maar das detail.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je OV in de keuken?.
Eens! Ik zit mobiel ja!quote:
If a woman comes at you with a knive, give her some bread, butter and meat, her instincts will kick in, and she'll make you a sandwich! (true story!)quote:
Mwah, ik ben met 6 min op CS vanaf mijn halte, dat is het probleem nooit.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, dat verbetert het OV bij jou in de buurt iig flink.
Zometeen kan je ook sneller verder zonder overstappen, dat lijkt me toch wel een pluspunt.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ben met 6 min op CS vanaf mijn halte, dat is het probleem nooit.
Aandachtquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij geilt toch zo op naamtopics, dan moet je dit ook maar even slikken.
Jawel, het moet ook wel voordelen gaan opleveren, dat lijkt me duidelijk. Wat me nog het meeste stoort is dat het deel vanaf CS naar mijn halte al klaar is gewoon qua spoor en tunnel. Ros er een metro in! En rijden al metro's van CS naar de rest van de stad.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen kan je ook sneller verder zonder overstappen, dat lijkt me toch wel een pluspunt.
There is no such thing as bad aandachtquote:
En dan het OV vervloekenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:47 schreef Sinceria het volgende:
Godver, ik ben een uur te vroeg op school
Verstandige meid!quote:
Ik zit op roeterseiland, niet echt in de buurt geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan het OV vervloeken.
Kom maar koffie drinken hoor.
Nee, das niet heel handig.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit op roeterseiland, niet echt in de buurt geloof ik
Altijd beter dan een biepertquote:
Je hebt er zoveel tegen, volgens mij ben je gewoon zelf bi-schierigquote:
gaan we bier drinken, bedoel je dat?quote:
Mocht ik die kant op gaan hoop ik dat ik tot sluitingstijd blijf en dat ik dan ook bij de nazit kan/mag zittenquote:
I wish, maar moet morgen weer vroeg op en als ik met jou ga zuipen heb ik gegarandeerd een kater.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaan we bier drinken, bedoel je dat?.
Die kans is redelijk aanwezigquote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
I wish, maar moet morgen weer vroeg op en als ik met jou ga zuipen heb ik gegarandeerd een kater.
Gisteren al genoeg bier gehad tijdens steak and BJ avondquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef Sinceria het volgende:
Thuis een biertje doen dan maar, ik heb iets te vieren. Voorlopige scriptie goedgekeurd
Same here, shoarma geklapt, zonnetje erbij. Goed te doen.quote:
Waar zit je nu?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'k ook. Maar raak wel uitgekeken op de omgeving hier.
Ik ben even naar huis gefietst, had geen zin meer in kantoor. IJskoud daar en saai.quote:
ja, hier is ook niet altijd van alles aan de hand natuurlijk, het blijft maar gewoon een parkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben naar voetballende kinderen gekeken
Gelukkig is er wel wat te halen op het station. Morgen wordt dat weer interessant in Groningen, waar het kantoor net buiten een woonwijk zonder winkels staatquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat is idd weinig inspirirend al die betonnen bakken.
Op dat gebied stikt het hier van de horeca natuurlijk, dat is altijd wel lekker, beetje keuze.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is er wel wat te halen op het station. Morgen wordt dat weer interessant in Groningen, waar het kantoor net buiten een woonwijk zonder winkels staat
Park is beter dan nietsquote:Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, hier is ook niet altijd van alles aan de hand natuurlijk, het blijft maar gewoon een park.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
"Omdat ik ben geboren op Curacao en uit Suriname kwam, werd ik op Schiphol verdacht van drugsvervoer. 100% controle heet dat."
Nee doos, dat betekent dat ze gewoon iedereen controleren, ook zonder dat je verdacht bent
Ze werd er at_random uitgehaald, omdat ze een drugsroute heeft gevolgd.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze heeft er niet bij verteld dat de rest niet werd gecontroleerd ... dan zou er idd iets niet kloppen
Hoe wil je het dan muts? Alleen als iemand drugs bij zich heeft controleren of zo?quote:Beyer besloot dinsdag over de zaak te twitteren omdat ze wil dat mensen weten dat ze aan willekeur zijn overgeleverd. "Je kunt dus als potentiële drugsverdachte worden gezien. Ik vind dat te ver gaan."
ja, dat zou wel zo eerlijk zijn natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze werd er at_random uitgehaald, omdat ze een drugsroute heeft gevolgd.
[..]
Hoe wil je het dan muts? Alleen als iemand drugs bij zich heeft controleren of zo?
Toen ik uit Curacao terugkwam hebben ze zo'n drugshond aan me laten ruiken.. Ze vonden me verdacht!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Ze werd er at_random uitgehaald, omdat ze een drugsroute heeft gevolgd.
Echt hequote:Hoe wil je het dan muts? Alleen als iemand drugs bij zich heeft controleren of zo?
Ho ho ho, POTENTIEEL verdacht he! Heul anders!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik uit Curacao terugkwam hebben ze zo'n drugshond aan me laten ruiken.. Ze vonden me verdacht!!!![]()
Ik als pure Nederlander.. hoe durven ze!!!
[..]
Echt he
Hoezo potentieel!!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho ho, POTENTIEEL verdacht he! Heul anders!
Dat mens is echt te dom om te schijten he, iedereen is frigging potentieel verdacht.
En dat met jouw Joodse uiterlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef Q. het volgende:
Toen ik naar Israel ging werd ik ook ergens in een bezemkast in de kelder van de pier gezet en kreeg de volledige behandeling, ze vonden het erg verdacht dat we alleen handbagage hadden voor een week.
Denk dat de CIA het topic even op pauze had gezet voor onderzoek.quote:
Dat maakt Q de nieuwe Einstein van onze generatie.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
http://www.express.be/art(...)me-mensen/180152.htm
Al die drugsgangers hierquote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat de CIA het topic even op pauze had gezet voor onderzoek.
Scary!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
Dat maakt Q de nieuwe Einstein van onze generatie.
En terroristen, vergeet die niet!quote:
Dat is (nog) niet strafbaar.quote:
Nou, dit valt allemaal best mee hoor, KEL en KPD zijn net ff ergerquote:Op woensdag 16 april 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als ze dit allemaal lezen ..
Nee.. dat is "anders"quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dit valt allemaal best mee hoor, KEL en KPD zijn net ff erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |