Ik vind het wel een handige manier om wat kilometers te maken. Ik moet toch naar m'n werk. Als ik met de fiets ga doe ik er 35-40 minuten over ofzo, dus zoveel langer is lopen niet (alleen moet je dan wel douchen).quote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik loop meestal ook voor mijn werk, maar ik heb geen vaste begintijden dus dan begin ik gewoon om 10 uur
's Avonds wel met OV of carpool naar huis dan? Of die je die 12,5 km dan nog een keer?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een handige manier om wat kilometers te maken. Ik moet toch naar m'n werk. Als ik met de fiets ga doe ik er 35-40 minuten over ofzo, dus zoveel langer is lopen niet (alleen moet je dan wel douchen).
Vooral wanneer het 's avonds vroeg donker is komt het lopen later op de dag er vaak niet echt van.
Ohja, da's wel een goeie.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef Guard het volgende:
[..]
's Avonds wel met OV of carpool naar huis dan? Of die je die 12,5 km dan nog een keer?
Pfoe, dat zou ik echt niet kunnen opbrengen zeg!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren avond rond 23:00 nog gaan lopen dat was wel een beetje laat. Halve nacht wakker gelegen
Gut, wat vervelend!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef Quoi het volgende:
Heb zojuist mijn hardlooprondje gefietstWas binnen 5 mins al klaar bij de tandarts en thuis is de schoonmaakster nog bezig. Verplicht met thee en appeltaart in de zon dus in 't dorp dichtbij
![]()
Vanmiddag ga ik echt weer lopen!
Mijn schoenen stonden nog bij mijn ouders.. 90 km verderop. Dus die moest ik eerst even halen. Maar had echt mijn zinnen op lopen gezet dus dat uiteindelijk pas om 23:00 gedaan. Was wel heel blij het gedaan te hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pfoe, dat zou ik echt niet kunnen opbrengen zeg!
Ik loop het liefst direct na het werk, voor het eten (ik hoef gelukkig nooit te koken). Maar goed, momenteel zou ik wel op elk tijdstip willen lopen, als ik maar mocht
.
Hoe laat begin jij dan? Ik heb afgelopen vrijdag gelopen voor het werken. 6.30 uur verzamelen, uurtje lopen, snel douchen en om 8 uur de deur uit. Ik was een half uur later dan normaal op mijn werk (9.15 uur i.p.v. 8.45 uur). En dat is het traject Amersfoort-Amsterdam, ongeveer tweemaal de reistijd met de trein van het traject Amsterdam-Hilversum.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef Miezziej het volgende:
Als ik voor werk zou willen gaan hardlopen zou ik om 4 uur op moeten ofzo... Ik woon in Amsterdam, maar werk doordeweeks in Hilversum (in het weekend werk ik in Amsterdam). Ga dus gewoon na het werk.
Ik merk wel dat dat allemaal veel makkelijker gaat nu het weer langer licht isIn het donker lopen vind ik toch niet zo.
Haaijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn komt zich hier ook maar eens melden.
Vanwege een weddenschap met een buurman 8 januari gestart met hardlopen. 0,0 conditie en trainingsdoel was de 5 kilometer eind maart in Voorschoten. Na trouw in de kou en regen getraind te hebben heb ik de 5 km in een voor mij respectabele 27.12 gelopen....
Op dit moment verplicht hardloop ( en dans-)rust voorgeschreven gekregen van de fysio, want iets te enthousiast bezig en daardoor shin splints. Kan niet wachten om door te trainen naar de 10km.
Van de week een stevige wandeling gemaakt van 12km om de nieuwe route te verkennen (dat mocht dan weer wel)...
kom je toch maar eens kijkenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
Vanwege een weddenschap met een buurman 8 januari gestart met hardlopen. 0,0 conditie en trainingsdoel was de 5 kilometer eind maart in Voorschoten. Na trouw in de kou en regen getraind te hebben heb ik de 5 km in een voor mij respectabele 27.12 gelopen....
Op dit moment verplicht hardloop ( en dans-)rust voorgeschreven gekregen van de fysio, want iets te enthousiast bezig en daardoor shin splints. Kan niet wachten om door te trainen naar de 10km.
Van de week een stevige wandeling gemaakt van 12km om de nieuwe route te verkennen (dat mocht dan weer wel)...
Oei, balen van je blessure! Hoe lang moet je rust houden? En wat is het plan van de fysio daarna?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
Schoonmaaksterquote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef Quoi het volgende:
Heb zojuist mijn hardlooprondje gefietstWas binnen 5 mins al klaar bij de tandarts en thuis is de schoonmaakster nog bezig. Verplicht met thee en appeltaart in de zon dus in 't dorp dichtbij
![]()
Vanmiddag ga ik echt weer lopen!
Ik begin rond 08:30 en ga rond 7:10 het huis uitquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hoe laat begin jij dan? Ik heb afgelopen vrijdag gelopen voor het werken. 6.30 uur verzamelen, uurtje lopen, snel douchen en om 8 uur de deur uit. Ik was een half uur later dan normaal op mijn werk (9.15 uur i.p.v. 8.45 uur). En dat is het traject Amersfoort-Amsterdam, ongeveer tweemaal de reistijd met de trein van het traject Amsterdam-Hilversum.
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
(Goede) Vrijdag wel in de ochtend lopen. Want ja werken in onderwijs is vrij op dat soort religieuze feestdagen.
Dit doe ik ook, zodat ik volgende week ook wat km's maak ondanks mijn trip naar de Filippijnen...quote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ik loop toch donderdagavond, want dan kan ik OOK op zaterdag en maandagochtend lopen
Koud? In welk land woon jij dan? Want hier is het niet echt koud geweestquote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef Merlijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |