Whehehehquote:Op woensdag 16 april 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien helpen duurdere schoenen.....
Al vaker gezegd dat dat in mijn ogen z'n grote valkuil is, maar hij is verslaafd aan de snelle tempoloop volgens mij.quote:
Ik heb die van mijn suunto uit voorzorg na een jaar vervangen. Lithium 2025 zat erin en die kosten 2 keer niksquote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al vaker gezegd dat dat in mijn ogen z'n grote valkuil is, maar hij is verslaafd aan de snelle tempoloop volgens mij.
Voor mijzelf deze maand 100 km als doel, zou dan direct de beste maand sinds april vorig jaar worden qua km's, zit nu precies op de helft.
Heeft iemand hier trouwens ervaring hoe lang de batterijtjes van een Garmin HR-strap meegaan? Die van mij nu zo'n jaar / 750 km / 70 uur of zo, denk dat hij beetje leeg raakt (verliest steeds vaker m'n hartslag).
Ik heb de mijne al langer draaiende. Wel overgestapt naar een band van Polar toen ik ook wat connectieproblemen had. Maar gewoon met mijn Garmin metertje eropquote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al vaker gezegd dat dat in mijn ogen z'n grote valkuil is, maar hij is verslaafd aan de snelle tempoloop volgens mij.
Voor mijzelf deze maand 100 km als doel, zou dan direct de beste maand sinds april vorig jaar worden qua km's, zit nu precies op de helft.
Heeft iemand hier trouwens ervaring hoe lang de batterijtjes van een Garmin HR-strap meegaan? Die van mij nu zo'n jaar / 750 km / 70 uur of zo, denk dat hij beetje leeg raakt (verliest steeds vaker m'n hartslag).
Leuk dat het leuk was. Mijn ervaring is dat je met zo'n groep heel veel kan leren maak er gebruik van zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Murmeli het volgende:
Dat was een minirondje met de loopgroep. Kleine 4 km in slakkentempo, maar dat is goed voor mij, denk ik. Vrijdag en zondag zelf lopen en dan woensdag weer met hun.
Heb meteen al even mijn doel voorgelegd (hm lopen). Plan lijkt nu de richting op te gaan dat ik eerst met de 10 km groep comfortabel een km om 12 kan lopen en daarna kijken of ik bij de hm groep mee kan. Ik zou in die groep nu de langzaamste zijn (zij lopen < 57 min op de 10 km), dus dat is voor niemand leuk.
Wel lopen ze hun ldl op zondag rond de 9,5 km/u waarbij wel afentoe wat wordt versneld naar wedstrijdtempo. Dat red ik dan wel weer denk ik.
Maargoed, eerst maar ff wennen etc. Komende zondag zelf eens even kijken hoe ik nu een 12 of 13 km loop. Dan weer verder kijken.
Hardlopen is best leuk eigk
Die van mij was na minder leeg, gewoon van stil liggen. Maar bij de Action kosten die batterijen echt niks (8 voor 85 cent ofzo).quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen! Dat is een van de redenen dat ik meedoe.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was. Mijn ervaring is dat je met zo'n groep heel veel kan leren maak er gebruik van zou ik zeggen.
Ik zit bijna op 4 jaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef DeeBee het volgende:Heeft iemand hier trouwens ervaring hoe lang de batterijtjes van een Garmin HR-strap meegaan? Die van mij nu zo'n jaar / 750 km / 70 uur of zo, denk dat hij beetje leeg raakt (verliest steeds vaker m'n hartslag).
Je moet ook gewoon blijven lopen johquote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt!
De kosten voor die batterijtjes zijn het ook niet nee, denk toch maar (preventief) vervangen en zien hoe het dan gaat. Was ook vooral met wielrennen / spinning dat m'n band het na een tijdje slecht deed, misschien houdt 'ie daar minder van!
Ik loop er al het dubbele op bijna. Still goin strong...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze vragen bij de Mediamarkt gewoon 4,50 voor één batterijtje, toch een verschilquote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt!
De kosten voor die batterijtjes zijn het ook niet nee, denk toch maar (preventief) vervangen en zien hoe het dan gaat. Was ook vooral met wielrennen / spinning dat m'n band het na een tijdje slecht deed, misschien houdt 'ie daar minder van!
Uit protest heeft hij zichzelf toen maar laten leeglopen denk ik ja! De verlaten hartslagmeter.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze vragen bij de Mediamarkt gewoon 4,50 voor één batterijtje, toch een verschil
Misschien dat die van mij gewoon uit ellende is leeggelopen, want ik gebruik m eigenlijk nooit.
En hoe ging het dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef E.T. het volgende:
Ik kan ook niet gewoon een avondje met de loopgroep meelopen he..
Die HM gaat ook echt wel gelopen worden, het klinkt alleen nog wel heel erg ver weg, die 21km
Ik vond het vanavond zwaarquote:
Zo simpel is het. Moet je nagaan, binnen een paar weken loop je zo hopsa snellerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond zwaar
had het idee dat iedereen sneller was gaan lopen de afgelopen weken
Ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Klokov het volgende:
Iemand ervaring met deze oordoppen? http://www.mediamarkt.nl/(...)1565.html?langId=-11
Net niet ver genoeg gelopen dus vandaag...quote:Total distance: 999.69 km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |