Onmogelijk. Zonder Jezus coup Pasen vierenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
oh en vraag wat geld voor de kapper voor je verjaardag
kut hippie
Groot toilet. Gewoon goed inplannen tussen onze beurten inquote:Op woensdag 16 april 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Ik zou je loeihard in je reet neuken voor je verjaardag LR....
Maarja, we moeten nog sjoelen samen, dat verpest de sfeer
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
gefeliciteerd LR, dat je nog vele jaren mag genieten van geestelijk gehandicapten die sex hebben en andere ongein op het internet
En Nicki dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een paar van je helden op de foto speciaal voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan zo wel doorgaan, maar dit zegt wel voldoende denk ik.
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
Lieve lr
gefeliciteerd schatje
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij ook hartelijk dank voor dit verschrikkelijk attente gebaar.quote:
Het was toch duidelijke een compilatie van mannen die belangrijk zijn in je leven.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk. Zonder Jezus coup Pasen vieren
[..]
Groot toilet. Gewoon goed inplannen tussen onze beurten in
[..]
[..]
En Nicki dan?
Nee ik ben niet ondankbaar. Hartelijk dank.
[..]
[..]
En jij ook hartelijk dank voor dit verschrikkelijk attente gebaar.
Nu ga ik mij in mijn quaterlife crisis storten. Ik ben helemaal kapot van deze multiquote
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was toch duidelijke een compilatie van mannen die belangrijk zijn in je leven.
Ik had Pax en mezelf er ook wel bij kunnen plaatsen, maar niet iedereen wil heel graag met zijn hoofd op het internet.
Bovendien wilde ik GGMM niet de kans ontzeggen om jullie gezamenlijke crush met je te delen in dit topic.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes binnen de lijntjes kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is ook een beetje voor Knut, maar die is niet jarig:
[ afbeelding ]
Ik zal met smacht wachten op GGMM zijn attente gebaar. Al hebben we het hier wel over een user die uit een sadistische gedachtegang zijn vis liet stikken op het droge enkel en alleen omdat jij hem digitaal weigerde te aanbiddenquote:Op woensdag 16 april 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was toch duidelijke een compilatie van mannen die belangrijk zijn in je leven.
Ik had Pax en mezelf er ook wel bij kunnen plaatsen, maar niet iedereen wil heel graag met zijn hoofd op het internet.
Bovendien wilde ik GGMM niet de kans ontzeggen om jullie gezamenlijke crush met je te delen in dit topic.
Toevallig net mijn glitternagellak binnen. Hier kan ik wel wat meequote:Op woensdag 16 april 2014 10:38 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes binnen de lijntjes kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is ook een beetje voor Knut, maar die is niet jarig:
[ afbeelding ]
Heilquote:Op woensdag 16 april 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Een zege van zijne goddelijke vargheid voor je 24ste verjaardag
Zijn ergste misdaad is nog vrij onbekend trouwens, afgelopen maandag besloten wij een minuut stilte te houden voor de fijnste vis van zijn generatie (tussen 18:00 en 18:01) maar GGMM vertikte het gewoon om minuut te zwijgen voor het gedachtegoed van zijn vis. Neen, ongetwijfeld was het een groot sadistisch genoegen maar ik zal de verzorging van johannes_vermee2r nauwlettend in de gaten houden.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal met smacht wachten op GGMM zijn attente gebaar. Al hebben we het hier wel over een user die uit een sadistische gedachtegang zijn vis liet stikken op het droge enkel en alleen omdat jij hem digitaal weigerde te aanbidden![]()
Maar laat ik uitgaan van de goedheid van de mens op deze glorieuze dag. Zelfs GGMM.
[..]
Toevallig net mijn glitternagellak binnen. Hier kan ik wel wat mee![]()
Bedankt Yvonne.
[..]
Heil
Weerzinwekkend gewoon. Ik snap ineens waarom hij voor een appartement met twee toiletten heeft gekozen als alleenwonende. 1 voor zichzelf en 1 om zijn gemartelde vissen en het bewijsmateriaal weg te spoelenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn ergste misdaad is nog vrij onbekend trouwens, afgelopen maandag besloten wij een minuut stilte te houden voor de fijnste vis van zijn generatie (tussen 18:00 en 18:01) maar GGMM vertikte het gewoon om minuut te zwijgen voor het gedachtegoed van zijn vis. Neen, ongetwijfeld was het een groot sadistisch genoegen maar ik zal de verzorging van johannes_vermee2r nauwlettend in de gaten houden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weerzinwekkend gewoon. Ik snap ineens waarom hij voor een appartement met twee toiletten heeft gekozen als alleenwonende. 1 voor zichzelf en 1 om zijn gemartelde vissen en het bewijsmateriaal weg te spoelen
Misantropisch omdat hij zijn vissen daadwerkelijk inbeeld als de mensen achter de users?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dit filmpje geeft hij toe dat Johannes vorig jaar al de pijp uit ging, hij heeft uit misantropisch genot het lijk van Johannes blijkbaar een jaar lang tussen zijn vriendjes laten dobberen.Misselijkmakend noem ik het.
Dat blijkt wel uit het feit dat hij zijn vissen alleen wilde vernoemen naar degenen waarvan hij echt de voornaam wist.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misantropisch omdat hij zijn vissen daadwerkelijk inbeeld als de mensen achter de users?
Die jongen blijkt met de dag verknipter te zijn.
Niet voor niks roept een heel forum om een einde aan zijn autoritaire uit angst en geweld gedreven regime. Kennelijk heeft hij een hoop inside informatie om zijn positie te kunnen behouden.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het feit dat hij zijn vissen alleen wilde vernoemen naar degenen waarvan hij echt de voornaam wist.
Ik vond het al een merkwaardige eis maar nu vallen de puzzelstukjes in elkaar.
Hij komt gelukkig nooit achter mijn echte voornaam en die van RensAjacied ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het feit dat hij zijn vissen alleen wilde vernoemen naar degenen waarvan hij echt de voornaam wist.
Ik vond het al een merkwaardige eis maar nu vallen de puzzelstukjes in elkaar.
Is Knut blijer mee dan LR, vrees ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Twee Japanse dames voor je verjaardag.
Jaaaa! enige positieve eraan eigenlijk. Tijd om dan toch eindelijk eens samen appeltaart te eten.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Nu hoor je weer bij ons 24 groepje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |