SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Ik ga met Mono een filmpje kijken.
Om precies te zijn de Dr Phil aflevering met die gekkies van Amy's Baking Company (van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares).
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Pics van Mono in DM plz.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Om precies te zijn de Dr Phil aflevering met die gekkies van Amy's Baking Company (van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares).
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Dit is zomerstijl. Tis Nederland.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Surge wanneer neem je een pokemon UI in zomerstijl?
Dat koppel van amy's bakingquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Afgelopen week waren ze bij Dr. Philquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat koppel van amy's baking___!!!!!!!!!!!!
Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zonder het in te typen had ik al een vermoeden en het was nog juist ook
op je onderrug?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Mweh nog anderhalf maand tot ik mijn 3de tattoo krijg
Gewoon gifje van maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Dr was toch ook een vervolg van, nieuw seizoen van dat programma? Zag ik laatst.
Wou m nog op de weblog doen, maar hij was 30 minuten lang
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zonder het in te typen had ik al een vermoeden en het was nog juist ook
Weet ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omghadden ze relatie problemen erbij ook nog?
![]()
![]()
Krijgen ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Mweh nog anderhalf maand tot ik mijn 3de tattoo krijg
oh sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik nietIk zeg net dat we 'm nu gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh sorry
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei
Fuck the EBU.
Laat nu je belasting teruggave uitkeren in tattoo's.quote:
goeie manquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat zijn plaatjes van de goden die je gratis krijgt
tech n9nequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Worldwide Choppers, a song by Tech N9ne on Spotify.
Wat is deze aids
Welke?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Is die pedo nog gesignaleerd op FOK! ?
Zoals?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[inster naam van user die ik niet aardig vind]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
smegmanus, hean, fopje, lt.surge, lompehork
Doe een poging.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe je zijn username goed typt
Wat hebben die users met elkaar gemeen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou vraag jij je af wat die users met elkaar gemeen hebben
eh...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met een geboortejaar in zijn naam 197?
IDK. Heb ik wat gemist?quote:
ze zijn allemaal moderatorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat hebben die users met elkaar gemeen?
was een gozer met een beetje een aparte houdingquote:
Ik weet nog iets dat ze gemeen hebben met elkaar!quote:
nou??quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet nog iets dat ze gemeen hebben met elkaar!
Ohmigadoquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal de letter e in hun username!
Godver. Als ik het niet vergeet, ga ik morgen eens zoeken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik hem kan vinden
je gaat naar iemand's profiel en dan typ je in de adresbalk ipv het nummer de naam in van de desbetreffende userquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik hem kan vinden
Doe even danquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je gaat naar iemand's profiel en dan typ je in de adresbalk ipv het nummer de naam in van de desbetreffende user
zou een beetje apart zijn maar he alles is mogelijk in de wondere wereld van FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wellicht is het 1 en de zelfde user?
F1978 et voilaquote:
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af onder welke naam hij nu zit
Dank u. Morgen maar eens kijken waar dit allemaal op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou een beetje apart zijn maar he alles is mogelijk in de wondere wereld van FOK!
[..]
F1978 et voila
Vrouwen_
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank u. Morgen maar eens kijken waar dit allemaal op gebaseerd is.
Als je de naam wietparkiet omgooit krijg je F1978.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
ik heb het hier liggen maar ik ben sterkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
De verleiding om chips te eten is hoog
screenie fbi mail nsa google hacks bomb lok allesquote:
Ik ga morgen eens lezen. Dank u.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Lees gewoon deze reeks: R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer
mijn voordeur wordt geforceerd help wie zijn al dezquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
screenie fbi mail nsa google hacks bomb lok alles
Ik heb het nog niet aan geraaktquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb het hier liggen maar ik ben sterk
yvonna en opa.bquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn voordeur wordt geforceerd help wie zijn al dez
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens lezen. Dank u.
Voor nu zeg ik, aju paramulatu.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
FOK!vriendjes zit nu ook in het FOK!stats script: www.thuisserver.net/fokda(...)ondage&tab=tab_table
Het kan over maximaal een maand berekend worden omdat de query anders veel te traag wordt. Vooral users die in veel topics reageren moeten anders heel lang wachten.
kun je dan niet met danny even praten of hij het kan hosten op zijn server ivm snelheden of gaat hij daar niet in mee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
FOK!vriendjes zit nu ook in het FOK!stats script: www.thuisserver.net/fokda(...)ondage&tab=tab_table
Het kan over maximaal een maand berekend worden omdat de query anders veel te traag wordt. Vooral users die in veel topics reageren moeten anders heel lang wachten.
Daar is momenteel geen server voor beschikbaar, je hebt hier een behoorlijke machine voor nodig met veel opslag en veel geheugen. Het heb al een keer geopperd om het op de zoekserver te doen maar dat was geen optie omdat die geen gebruik maakt van Sphinx. Overigens denk ik dat het op een andere server niet heel veel sneller zal gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je dan niet met danny even praten of hij het kan hosten op zijn server ivm snelheden of gaat hij daar niet in mee?
In hoeveel topics heb je samen met andere gebruikers gereageerdquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Snap alleen niet hoe of wat, wat betekend het?
Aaahquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
In hoeveel topics heb je samen met andere gebruikers gereageerd
FOK! vriendjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij staat bij mij bovenaan met 4 topics, wij hebben dus in 4 dezelfde topics gereageerd
ah okeequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar is momenteel geen server voor beschikbaar, je hebt hier een behoorlijke machine voor nodig met veel opslag en veel geheugen. Het heb al een keer geopperd om het op de zoekserver te doen maar dat was geen optie omdat die geen gebruik maakt van Sphinx. Overigens denk ik dat het op een andere server niet heel veel sneller zal gaan.
Nog een leuk iets is dat de hele index in het geheugen moet passen, per jaar moet je ongeveer anderhalf gig aan data rekenen. Ik heb om die reden maar max 4 jaar in de index staan. Als je het hele forum wilt indexeren heb je ongeveer 23 gig aan intern geheugen nodig voor alleen de index, overhead tel ik dan nog niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer touw in die kleur
ik voel mij genotezaakt je een note te geven, crewbashquote:
Ik zie hem wel verschijnen. Zal niet de eerste onzinnote zijn. Zie mijn eerstequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik voel mij genotezaakt je een note te geven, crewbash
ik ga die er echt in houden
Hij is zelf crew, dan werkt het niet echt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik voel mij genotezaakt je een note te geven, crewbash
ik ga die er echt in houden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie hem wel verschijnen. Zal niet de eerste onzinnote zijn. Zie mijn eerste
Gelezen idd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]En ze zijn er weer na 10 jaar
23 gigquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog een leuk iets is dat de hele index in het geheugen moet passen, per jaar moet je ongeveer anderhalf gig aan data rekenen. Ik heb om die reden maar max 4 jaar in de index staan. Als je het hele forum wilt indexeren heb je ongeveer 23 gig aan intern geheugen nodig voor alleen de index, overhead tel ik dan nog niet mee.
Wat zit hierin?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]En ze zijn er weer na 10 jaar
Ziet er fkin lekker uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roomijs, caramel, chocolade en nootjes
Moet je zeker halen, bazenijsjequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziet er fkin lekker uit.
Nog nooit gezien
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Eindbazen voer is het. Vroeger als kind vaak van lopen smullen
quote:
He watquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je al wie je FOK!vriendjes zijn?
waarom kan ik niet meer statistieken van andere mensen opvragen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je daarop een antwoord wil dan zou je iets specifieker moeten zijn
Ohh datquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie: ONZ / [ONZ-SC #327] Bye bye tot morgen
coole functiequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie: ONZ / [ONZ-SC #327] Bye bye tot morgen
Omdat er mensen aan het klagen waren over het feit dat iedereen precies kon achterhalen wanneer ze op FOK! aanwezig waren, niet iedereen wil dit en daarom kun je bij sommige stats alleen je eigen naam raadplegen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom kan ik niet meer statistieken van andere mensen opvragen?
Oh oke begrijpelijk. Dankje.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat er mensen aan het klagen waren over het feit dat iedereen precies kon achterhalen wanneer ze op FOK! aanwezig waren, niet iedereen wil dit en daarom kun je bij sommige stats alleen je eigen naam raadplegen.
Klopt wel redelijk toch? Hij kijkt in hoeveel topics je samen met andere gebruikers hebt gereageerd en laat dan het aantal unieke topics per naam zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
Verrassende statistiek die FOKvriendjes
Oh geen probleem hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen mobiele layout daarvoor beschikbaar.
Littlerabbit bovenaan. Vond ik wel verrassend.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk toch? Hij kijkt in hoeveel topics je samen met andere gebruikers hebt gereageerd en laat dan het aantal unieke topics per naam zien.
Het zou handiger moeten kunnen, vooral het scrollen door de lijst is erg onhandig op een telefoon. Misschien dat ik er nog een keer wat op verzin als ik tijd ervoor hebquote:
Blijkbaar post je vaak in dezelfde topics als hemquote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Littlerabbit bovenaan. Vond ik wel verrassend.
Deze manquote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zou handiger moeten kunnen, vooral het scrollen door de lijst is erg onhandig op een telefoon. Misschien dat ik er nog een keer wat op verzin als ik tijd ervoor heb
als hijquote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar post je vaak in dezelfde topics als hem
Zoals altijd goed bezig Bondagequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
Ik snap hem niet. Als ik mijn naam invoer, dan zie ik allemaal namen, wat houden die namen in?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
dat zijn je fokvriendjes etsuquote:Op woensdag 16 april 2014 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Als ik mijn naam invoer, dan zie ik allemaal namen, wat houden die namen in?
blijkbaar welquote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou paar namen in die lijst weet ik haast zeker dat t mn fokvriendje niet is
Aantal topics waarin jij gezamenlijk met een ander hebt gepost.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:52 schreef Flippiee het volgende:
Zijn het niet de topicopeners? En dat jij dan daarin gepost hebt? Ofzo?
Helder.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aantal topics waarin jij gezamenlijk met een ander hebt gepost.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)arkiet&tab=tab_table
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht nummer 5
zat niet op te letten
ja hallo LR is al mijn FOK!vriendjequote:Op woensdag 16 april 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik vind het mooi om te zien dat ik beste FOK!vriendjes ben met mijn larpende broeder LR
dan delen we hem, heb ik hem in het weekend en op woensdag en dan mag jij hem de rest van de weekquote:Op woensdag 16 april 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja hallo LR is al mijn FOK!vriendje
nee laat maarquote:Op woensdag 16 april 2014 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan delen we hem, heb ik hem in het weekend en op woensdag en dan mag jij hem de rest van de week
F1978quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Is die pedo nog gesignaleerd op FOK! ?
Hij is niet meer gebannedquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou een beetje apart zijn maar he alles is mogelijk in de wondere wereld van FOK!
[..]
F1978 et voila
Vrouwen_
Is iig niet erg opvallend meer geweest, misschien heeft 'ie het opgegeven en issie vergeten dat z'n ban alweer afgelopen isquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal mensen die ik niet ken, maar die gewoon ook frequent in R&P postenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij staat bij mij bovenaan met 4 topics, wij hebben dus in 4 dezelfde topics gereageerd
Godverdomme. Meteen dit soort topics R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meerquote:Op woensdag 16 april 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
F1978
[..]
Hij is niet meer gebanned
[..]
Is iig niet erg opvallend meer geweest, misschien heeft 'ie het opgegeven en issie vergeten dat z'n ban alweer afgelopen is
Hee was gezellig met jou en typischquote:Op woensdag 16 april 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme. Meteen dit soort topics R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer![]()
![]()
Ik vond het ook gezellig.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee was gezellig met jou en typisch
Het is vrijwel altijd gezellig met hen. Spijtig dat jij de sfeer met regelmaat komt verzieken met je persoontje.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee was gezellig met jou en typisch
Gefeliciteerd bby. Nu ik dit weet doe ik liefquote:Op woensdag 16 april 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vrijwel altijd gezellig met hen. Spijtig dat jij de sfeer met regelmaat komt verzieken met je persoontje.
Wat een codetaal ditquote:Op woensdag 16 april 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd bby. Nu ik dit weet doe ik liefAlleen vandaag dan
Bedankt. Ga maar vast liggen. De vogel is gevlogen.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd bby. Nu ik dit weet doe ik liefAlleen vandaag dan
is dit nu weer een nieuw rollenspel waar ik de oorzaak een beetje van mis?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vrijwel altijd gezellig met hen. Spijtig dat jij de sfeer met regelmaat komt verzieken met je persoontje.
Nee. Maar vertel vooral meer over je problemen. Ik ben één en al oor.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit nu weer een nieuw rollenspel waar ik de oorzaak een beetje van mis?
dat heb ik wel vaker de laatste tijd
Ik moet morgen naar Breda en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Maar vertel vooral meer over je problemen. Ik ben één en al oor.
quote:Op woensdag 16 april 2014 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Breda en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Zo, dat lucht op.
Tijd om richting bed te gaan.
Verstandig om het hier te melden. Op KLB hadden ze je toch enkel uit Mortaxx zijn naam afgebrand.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Breda en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Zo, dat lucht op.
Tijd om richting bed te gaan.
Ik ontvang nietquote:Op woensdag 16 april 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ga maar vast liggen. De vogel is gevlogen.
Oja ik ben in de sc van rezquote:Op woensdag 16 april 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is de antenne nog niet geheel stijf.
Rezania stelt zijn antenne inderdaad ook goed af om de signalen van andere mannen goed te kunnen ontvangen.quote:
Wel Delft zie ik. Ben je al in zijn val getrapt?quote:Op woensdag 16 april 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rezania stelt zijn antenne inderdaad ook goed af om de signalen van andere mannen goed te kunnen ontvangen.
Ik houd al op. Dit is echt heel treurig
Een val was het niet. De weg naar de top kent nou eenmaal niet louter pieken. Al telde dit diepe dal ook een piek.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel Delft zie ik. Ben je al in zijn val getrapt?
Het is ook een indicatie :p dit zijn de users waarmee jij vaak samen in topics post, helaas klopt het niet altijd bij iedereen. Dus tenzij iemand een andere manier weet gaat het niet veel beter wordenquote:Op woensdag 16 april 2014 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allemaal mensen die ik niet ken, maar die gewoon ook frequent in R&P posten
Heb het idee dat de stats (nog) niet kloppen bij mij iigMeeste topics waarin ik met een (voor mij onbekende) user heb gepost is 3
Ja hoor. Alleen beetje ontevreden over de woningbouwvereniging.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen beetje ontevreden over de woningbouwvereniging.
De keuken is een puinhoop, smerig, kapot. Alles bladert af. Maar goed, ze sturen een reinigingsteam, als ik het zelf niet schoon wil maken. (WAT?!!Het is niet schoon te krijgen. Ik gebruik HG en alles!) ..
En nu doet mijn CV ketel het al niet sinds wij er bezig zijn, dus ik bel de energiewacht. Vragen ze of ik zelf die ketel niet even na kan kijken of bij vullen :s .. Hallo, waar betaal ik servicekosten voor als ik alsnog alles zelf kan doen en betalen. Dus ik heb gedaan alsof ik achterlijk ben en nu komen ze vanmiddag de CV ketel nakijken. Werd tijd ook. Laatste controle was 7 jaar geleden. Debielen.
Ja, niet normaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn cv wordt elk jaar gecontroleerd
en ik betaal geen servicekosten
relax, alles komt goedquote:Op woensdag 16 april 2014 08:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, niet normaal.
Ik heb eens het boekje doorgelezen wat allemaal de verantwoordelijkheid van de huurder is.
Nou, dan had ik beter een huis kunnen KOPEN :p
Maar goed, dat komt in de toekomst wel. Voor nu ben ik tevreden, ondanks de kleine onenigheden van de afgelopen twee dagen haha.
mogguhquote:
Flipselsquote:
Het was bedoeld als waarschuwing.quote:
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 16 april 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was bedoeld als waarschuwing.Ik ben een beetje chagrijnig.
Al op een paar mensen afgereageerd, beetje sneu wel dit dat.
vertelquote:Op woensdag 16 april 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat liefquote:
Cassiere was op zijn zachtst gezegd de pineutquote:
Hier, Miley en Megan tegen je chagerijnigheidquote:Op woensdag 16 april 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief unfquote:Op woensdag 16 april 2014 09:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier, Miley en Megan tegen je chagerijnigheid
[ afbeelding ]
Whehe dat is altijd wel leuk om te horen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vanmorgen vrolijk wakker geworden en werd net nog vrolijker toen mijn slacking collega net op het werk kwam en 2 vervelende mailtjes van mijn leidinggevende en de financiële directeur hadtoday is a good day
Andermans pijn is soms toch echt rete fijnquote:Op woensdag 16 april 2014 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vanmorgen vrolijk wakker geworden en werd net nog vrolijker toen mijn slacking collega net op het werk kwam en 2 vervelende mailtjes van mijn leidinggevende en de financiële directeur hadtoday is a good day
Haha echt he! Daaromquote:Op woensdag 16 april 2014 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe dat is altijd wel leuk om te horen.En de zon schijnt ook nog
Kan dat ook in Haiku-vorm?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Andermans pijn is soms toch echt rete fijn
Mijn creativiteit op deze vroege ochtend
meer details graagquote:Op woensdag 16 april 2014 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lief
[..]
Cassiere was op zijn zachtst gezegd de pineut
3xquote:Op woensdag 16 april 2014 09:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier, Miley en Megan tegen je chagerijnigheid
[ afbeelding ]
hoe bedoel? met contant geld naar de bank toe?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet iemand trouwens of je bij de ABN geld kan storten op een rabo rekening? Nee he?
Ja ik moet geld storten en er zit hier in de Poort een ABN kantoor waar je geld kan storten, maar eigenlijk moet het op mn Rabo rekening komen te staanquote:Op woensdag 16 april 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe bedoel? met contant geld naar de bank toe?
op je abn storten en met internetbankieren overboeken?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik moet geld storten en er zit hier in de Poort een ABN kantoor waar je geld kan storten, maar eigenlijk moet het op mn Rabo rekening komen te staanik heb ook een ABN pas, dus geen ramp, maar voor het gemak
Ja daar zit een dag tussen dan, daarom hoopte ik dat het ook gewoon rechtstreeks kon.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op je abn storten en met internetbankieren overboeken?
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gaan we proberen,
een ander zijn pijn
soms verschrikkelijk en toch
af en toe rete fijn
naar de rabobank gaanquote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar zit een dag tussen dan, daarom hoopte ik dat het ook gewoon rechtstreeks kon.
Combinatie van beiden.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha echt he! DaaromBen je gewoon chagerijnig opgestaan of heeft t daadwerkelijk een oorzaak?
Ik heb tegen haar staan kankeren toen ze wat verkeerd deed mbt bestelling und geld teruggeven. Letterlijk kankerenquote:
Als betalingen voor 1 uur gedaan werden, dan wordt het als het goed is nog dezelfde dag overgeboekt.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar zit een dag tussen dan, daarom hoopte ik dat het ook gewoon rechtstreeks kon.
foei flipselquote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Combinatie van beiden.Het komt door iets te kort geslapen en een ander chagrijnig mens.
[..]
Ik heb tegen haar staan kankeren toen ze wat verkeerd deed mbt bestelling und geld teruggeven. Letterlijk kankeren
[..]
Als betalingen voor 1 uur gedaan werden, dan wordt het als het goed is nog dezelfde dag overgeboekt.
Met veel zekerheid durf ik het niet te zeggen omdat sinds SEPA Equens er tussenuit is gegaan.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Combinatie van beiden.Het komt door iets te kort geslapen en een ander chagrijnig mens.
[..]
Ik heb tegen haar staan kankeren toen ze wat verkeerd deed mbt bestelling und geld teruggeven. Letterlijk kankeren
[..]
Als betalingen voor 1 uur gedaan werden, dan wordt het als het goed is nog dezelfde dag overgeboekt.
Met veel zekerheid durf ik het niet te zeggen omdat sinds SEPA Equens er tussenuit is gegaan.
Huuuu ik heb pas om 12:20 pauzequote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef Flippiee het volgende:
http://www.geld.nl/sparen/service/geld-overmaken-naar-andere-bank
http://www.rabobank.nl/pa(...)ernationale_betaling
http://www.ing.nl/zakelij(...)id-betalingsverkeer/
https://www.abnamro.nl/nl(...)ieren/kenmerken.html
Afhankelijk van de bank dusVoor 12 uur bij ABN, voor 13 uur bij Rabo en voor 14 uur bij ING
Andere chagerijnige mensenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
krijg er een enigszins komisch beeld bij, maar dat komt door de Britt stemquote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Flips en kankeren, hm ik zie het niet voor me
hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg er een enigszins komisch beeld bij, maar dat komt door de Britt stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feestje bij Unf
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!!
unf is lekkah bezig
Meow?!
valt hier toch vies tegenquote:
Grotendeels wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]als alles er nu maar uit is van die woede
Wat een slechte timing heeft ABN.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huuuu ik heb pas om 12:20 pauzenaja tis geen bloedspoed dus ohwell
Thanks flipje
Kwam ook meer neer op "Wat een gekanker"quote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Flips en kankeren, hm ik zie het niet voor me
Niets komisch aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg er een enigszins komisch beeld bij, maar dat komt door de Britt stem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed.
Wat kan jij mooi je tong uitsteken zegquote:Op woensdag 16 april 2014 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grotendeels wel.
[..]
Wat een slechte timing heeft ABN.
Graag gedaan!
[..]
Kwam ook meer neer op "Wat een gekanker"Geen "Wat een kanker persoon ben je"of zo. Dat gaat mij tegenover vreemden te ver.
[..]
Niets komisch aan.
[..]
[..]Wat goed.
Ik heb geen chilisausquote:Op woensdag 16 april 2014 11:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Roer ei op toast met chilisaus
Dan met ketchup, dat kan ook hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 11:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen chilisaus
Dan moet ik eerst naar de winkel
Ik weet nietquote:Op woensdag 16 april 2014 11:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan met ketchup, dat kan ook haha
Dan heb je bijna hetzelfdequote:Op woensdag 16 april 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet niet
Ik kan ook een eitje met melk opkloppen, dan even plakje brood in dat mengseltje en dan opbakken![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kwam ook meer neer op "Wat een gekanker"Geen "Wat een kanker persoon ben je"of zo. Dat gaat mij tegenover vreemden te ver.
My hands are tied, ik heb nu al teveel gezegdquote:Op woensdag 16 april 2014 11:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Vertel ons meer van de toekomst
Hoeeeee was de bezichtiging trouwens??quote:
Was het een winkel in Den Helder of nam je vandaag wel de OV-lijn de goede kant op?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noooo, verhul de toekomst niet verder van ons, oh alwetende!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
My hands are tied, ik heb nu al teveel gezegd
Jaaquote:Op woensdag 16 april 2014 11:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Sup homie
Het is wel lekker weer vandaag zeg
Daar gaat het me ook om... het zonnetje.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa
mag wel een beetje warmer, maar ik wil niet teveel zeiken met dit zonnetje![]()
geen idee ben sinds 08:30 niet meer buiten geweestquote:Op woensdag 16 april 2014 11:42 schreef KitKatChunky het volgende:
is het lekker weer? het was vanochtend nog kouder dan gisteren
Inb4: loonslaaf, zolderkamerautist etc etc.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daar gaat het me ook om... het zonnetje.
[..]
geen idee ben sinds 08:30 niet meer buiten geweestmaar zonnetje
![]()
Als je vanaf nu elke keer dat ik in het topic kom:quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Noooo, verhul de toekomst niet verder van ons, oh alwetende!
Ah, dus zo doe jij dat.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je vanaf nu elke keer dat ik in het topic kom:doet, dan zal ik er over een paar weken overnadenken.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je vanaf nu elke keer dat ik in het topic kom:doet, dan zal ik er over een paar weken overnadenken.
loonslaafquote:Op woensdag 16 april 2014 11:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inb4: loonslaaf, zolderkamerautist etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |