SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Ik ga met Mono een filmpje kijken.
Om precies te zijn de Dr Phil aflevering met die gekkies van Amy's Baking Company (van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares).
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Pics van Mono in DM plz.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Om precies te zijn de Dr Phil aflevering met die gekkies van Amy's Baking Company (van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares).
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Dit is zomerstijl. Tis Nederland.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Surge wanneer neem je een pokemon UI in zomerstijl?
Dat koppel van amy's bakingquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Afgelopen week waren ze bij Dr. Philquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat koppel van amy's baking___!!!!!!!!!!!!
Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zonder het in te typen had ik al een vermoeden en het was nog juist ook
op je onderrug?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Mweh nog anderhalf maand tot ik mijn 3de tattoo krijg
Gewoon gifje van maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Dr was toch ook een vervolg van, nieuw seizoen van dat programma? Zag ik laatst.
Wou m nog op de weblog doen, maar hij was 30 minuten lang
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zonder het in te typen had ik al een vermoeden en het was nog juist ook
Weet ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omghadden ze relatie problemen erbij ook nog?
![]()
![]()
Krijgen ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Mweh nog anderhalf maand tot ik mijn 3de tattoo krijg
oh sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik nietIk zeg net dat we 'm nu gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh sorry
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei
Fuck the EBU.
Laat nu je belasting teruggave uitkeren in tattoo's.quote:
goeie manquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat zijn plaatjes van de goden die je gratis krijgt
tech n9nequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Worldwide Choppers, a song by Tech N9ne on Spotify.
Wat is deze aids
Welke?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Is die pedo nog gesignaleerd op FOK! ?
Zoals?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[inster naam van user die ik niet aardig vind]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
smegmanus, hean, fopje, lt.surge, lompehork
Doe een poging.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe je zijn username goed typt
Wat hebben die users met elkaar gemeen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou vraag jij je af wat die users met elkaar gemeen hebben
eh...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met een geboortejaar in zijn naam 197?
IDK. Heb ik wat gemist?quote:
ze zijn allemaal moderatorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat hebben die users met elkaar gemeen?
was een gozer met een beetje een aparte houdingquote:
Ik weet nog iets dat ze gemeen hebben met elkaar!quote:
nou??quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet nog iets dat ze gemeen hebben met elkaar!
Ohmigadoquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal de letter e in hun username!
Godver. Als ik het niet vergeet, ga ik morgen eens zoeken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik hem kan vinden
je gaat naar iemand's profiel en dan typ je in de adresbalk ipv het nummer de naam in van de desbetreffende userquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik hem kan vinden
Doe even danquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je gaat naar iemand's profiel en dan typ je in de adresbalk ipv het nummer de naam in van de desbetreffende user
zou een beetje apart zijn maar he alles is mogelijk in de wondere wereld van FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wellicht is het 1 en de zelfde user?
F1978 et voilaquote:
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af onder welke naam hij nu zit
Dank u. Morgen maar eens kijken waar dit allemaal op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou een beetje apart zijn maar he alles is mogelijk in de wondere wereld van FOK!
[..]
F1978 et voila
Vrouwen_
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank u. Morgen maar eens kijken waar dit allemaal op gebaseerd is.
Als je de naam wietparkiet omgooit krijg je F1978.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
ik heb het hier liggen maar ik ben sterkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
De verleiding om chips te eten is hoog
screenie fbi mail nsa google hacks bomb lok allesquote:
Ik ga morgen eens lezen. Dank u.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Lees gewoon deze reeks: R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer
mijn voordeur wordt geforceerd help wie zijn al dezquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
screenie fbi mail nsa google hacks bomb lok alles
Ik heb het nog niet aan geraaktquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb het hier liggen maar ik ben sterk
yvonna en opa.bquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn voordeur wordt geforceerd help wie zijn al dez
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens lezen. Dank u.
Voor nu zeg ik, aju paramulatu.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
FOK!vriendjes zit nu ook in het FOK!stats script: www.thuisserver.net/fokda(...)ondage&tab=tab_table
Het kan over maximaal een maand berekend worden omdat de query anders veel te traag wordt. Vooral users die in veel topics reageren moeten anders heel lang wachten.
kun je dan niet met danny even praten of hij het kan hosten op zijn server ivm snelheden of gaat hij daar niet in mee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
FOK!vriendjes zit nu ook in het FOK!stats script: www.thuisserver.net/fokda(...)ondage&tab=tab_table
Het kan over maximaal een maand berekend worden omdat de query anders veel te traag wordt. Vooral users die in veel topics reageren moeten anders heel lang wachten.
Daar is momenteel geen server voor beschikbaar, je hebt hier een behoorlijke machine voor nodig met veel opslag en veel geheugen. Het heb al een keer geopperd om het op de zoekserver te doen maar dat was geen optie omdat die geen gebruik maakt van Sphinx. Overigens denk ik dat het op een andere server niet heel veel sneller zal gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je dan niet met danny even praten of hij het kan hosten op zijn server ivm snelheden of gaat hij daar niet in mee?
In hoeveel topics heb je samen met andere gebruikers gereageerdquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Snap alleen niet hoe of wat, wat betekend het?
Aaahquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
In hoeveel topics heb je samen met andere gebruikers gereageerd
FOK! vriendjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij staat bij mij bovenaan met 4 topics, wij hebben dus in 4 dezelfde topics gereageerd
ah okeequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar is momenteel geen server voor beschikbaar, je hebt hier een behoorlijke machine voor nodig met veel opslag en veel geheugen. Het heb al een keer geopperd om het op de zoekserver te doen maar dat was geen optie omdat die geen gebruik maakt van Sphinx. Overigens denk ik dat het op een andere server niet heel veel sneller zal gaan.
Nog een leuk iets is dat de hele index in het geheugen moet passen, per jaar moet je ongeveer anderhalf gig aan data rekenen. Ik heb om die reden maar max 4 jaar in de index staan. Als je het hele forum wilt indexeren heb je ongeveer 23 gig aan intern geheugen nodig voor alleen de index, overhead tel ik dan nog niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer touw in die kleur
ik voel mij genotezaakt je een note te geven, crewbashquote:
Ik zie hem wel verschijnen. Zal niet de eerste onzinnote zijn. Zie mijn eerstequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik voel mij genotezaakt je een note te geven, crewbash
ik ga die er echt in houden
Hij is zelf crew, dan werkt het niet echt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik voel mij genotezaakt je een note te geven, crewbash
ik ga die er echt in houden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie hem wel verschijnen. Zal niet de eerste onzinnote zijn. Zie mijn eerste
Gelezen idd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]En ze zijn er weer na 10 jaar
23 gigquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog een leuk iets is dat de hele index in het geheugen moet passen, per jaar moet je ongeveer anderhalf gig aan data rekenen. Ik heb om die reden maar max 4 jaar in de index staan. Als je het hele forum wilt indexeren heb je ongeveer 23 gig aan intern geheugen nodig voor alleen de index, overhead tel ik dan nog niet mee.
Wat zit hierin?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]En ze zijn er weer na 10 jaar
Ziet er fkin lekker uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roomijs, caramel, chocolade en nootjes
Moet je zeker halen, bazenijsjequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziet er fkin lekker uit.
Nog nooit gezien
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Eindbazen voer is het. Vroeger als kind vaak van lopen smullen
quote:
He watquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je al wie je FOK!vriendjes zijn?
waarom kan ik niet meer statistieken van andere mensen opvragen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je daarop een antwoord wil dan zou je iets specifieker moeten zijn
Ohh datquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie: ONZ / [ONZ-SC #327] Bye bye tot morgen
coole functiequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie: ONZ / [ONZ-SC #327] Bye bye tot morgen
Omdat er mensen aan het klagen waren over het feit dat iedereen precies kon achterhalen wanneer ze op FOK! aanwezig waren, niet iedereen wil dit en daarom kun je bij sommige stats alleen je eigen naam raadplegen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom kan ik niet meer statistieken van andere mensen opvragen?
Oh oke begrijpelijk. Dankje.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat er mensen aan het klagen waren over het feit dat iedereen precies kon achterhalen wanneer ze op FOK! aanwezig waren, niet iedereen wil dit en daarom kun je bij sommige stats alleen je eigen naam raadplegen.
Klopt wel redelijk toch? Hij kijkt in hoeveel topics je samen met andere gebruikers hebt gereageerd en laat dan het aantal unieke topics per naam zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
Verrassende statistiek die FOKvriendjes
Oh geen probleem hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen mobiele layout daarvoor beschikbaar.
Littlerabbit bovenaan. Vond ik wel verrassend.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt wel redelijk toch? Hij kijkt in hoeveel topics je samen met andere gebruikers hebt gereageerd en laat dan het aantal unieke topics per naam zien.
Het zou handiger moeten kunnen, vooral het scrollen door de lijst is erg onhandig op een telefoon. Misschien dat ik er nog een keer wat op verzin als ik tijd ervoor hebquote:
Blijkbaar post je vaak in dezelfde topics als hemquote:Op woensdag 16 april 2014 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Littlerabbit bovenaan. Vond ik wel verrassend.
Deze manquote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zou handiger moeten kunnen, vooral het scrollen door de lijst is erg onhandig op een telefoon. Misschien dat ik er nog een keer wat op verzin als ik tijd ervoor heb
als hijquote:Op woensdag 16 april 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar post je vaak in dezelfde topics als hem
Zoals altijd goed bezig Bondagequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
Ik snap hem niet. Als ik mijn naam invoer, dan zie ik allemaal namen, wat houden die namen in?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
dat zijn je fokvriendjes etsuquote:Op woensdag 16 april 2014 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Als ik mijn naam invoer, dan zie ik allemaal namen, wat houden die namen in?
blijkbaar welquote:Op woensdag 16 april 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou paar namen in die lijst weet ik haast zeker dat t mn fokvriendje niet is
Aantal topics waarin jij gezamenlijk met een ander hebt gepost.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:52 schreef Flippiee het volgende:
Zijn het niet de topicopeners? En dat jij dan daarin gepost hebt? Ofzo?
Helder.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aantal topics waarin jij gezamenlijk met een ander hebt gepost.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)arkiet&tab=tab_table
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht nummer 5
zat niet op te letten
ja hallo LR is al mijn FOK!vriendjequote:Op woensdag 16 april 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik vind het mooi om te zien dat ik beste FOK!vriendjes ben met mijn larpende broeder LR
dan delen we hem, heb ik hem in het weekend en op woensdag en dan mag jij hem de rest van de weekquote:Op woensdag 16 april 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja hallo LR is al mijn FOK!vriendje
nee laat maarquote:Op woensdag 16 april 2014 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan delen we hem, heb ik hem in het weekend en op woensdag en dan mag jij hem de rest van de week
F1978quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Is die pedo nog gesignaleerd op FOK! ?
Hij is niet meer gebannedquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou een beetje apart zijn maar he alles is mogelijk in de wondere wereld van FOK!
[..]
F1978 et voila
Vrouwen_
Is iig niet erg opvallend meer geweest, misschien heeft 'ie het opgegeven en issie vergeten dat z'n ban alweer afgelopen isquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal mensen die ik niet ken, maar die gewoon ook frequent in R&P postenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij staat bij mij bovenaan met 4 topics, wij hebben dus in 4 dezelfde topics gereageerd
Godverdomme. Meteen dit soort topics R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meerquote:Op woensdag 16 april 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
F1978
[..]
Hij is niet meer gebanned
[..]
Is iig niet erg opvallend meer geweest, misschien heeft 'ie het opgegeven en issie vergeten dat z'n ban alweer afgelopen is
Hee was gezellig met jou en typischquote:Op woensdag 16 april 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme. Meteen dit soort topics R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |