Die heb ik al!!!!!!quote:
Omdat ik bezig ben met de huurcommissie omdat ik per maand 175 euro teveel betaal. Vindt huisbaas niet leuk.quote:
quote:
Herkansing dan voor je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik dacht dat er een youtube link van Lana onder mijn control c stond. Ongedierte zit overal.
Tis maar net waar je blij mee bent.quote:
Ik kan het hebben van jou. De vrouw uit jouw UI lijkt immers al op een man. Wat weet jij nou van pure vrouwelijke schoonheidquote:
En jij dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het hebben van jou. De vrouw uit jouw UI lijkt immers al op een man. Wat weet jij nou van pure vrouwelijke schoonheid
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het hebben van jou. De vrouw uit jouw UI lijkt immers al op een man. Wat weet jij nou van pure vrouwelijke schoonheid
Nou je hoeft niet persoonlijk te wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat deze post over Nicki Minaj?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#FreeInsoquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Ik weet vrouwelijk schoon wel op prijs te stellen hoor
Omg nu heb ik een stijfjequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vond je van haar outfit voor de MTV-award?
[ afbeelding ]
Sorry. Dit soort pesterijtjes worden mij af en toe teveel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet persoonlijk te worden
quote:
Dat is te merkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ze er hier vrij normaal uit zietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hot.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
waar is haar assquote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Blonde Nicki beste Nicki
Vind je het nog niet genoeg zo?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.
Ik was net heel smooth Snow![]()
* LompeHork blijft filmen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
EXCUUS JA JE HOEfT NIET TE TANKEN SCHAT
SCHRIJF DIE BON NOU MAAR!
OPROTTEN MET DIE CAMERA
kan niet genoeg assquote:
Jawel.quote:
Ik hou gewoon niet van groot en gevuld enzoquote:
doei kusjequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja. Ik ga wakker proberen te blijven tijdens Fringe. Over anderhalf uur verwacht ik van jullie allemaal een felicitatie.
Dag
Doagquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja. Ik ga wakker proberen te blijven tijdens Fringe. Over anderhalf uur verwacht ik van jullie allemaal een felicitatie.
Dag
JAquote:
leuke UIquote:
Wat een belediging voor Kermit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
pls
Die gif die ik net in je fobo postte, daar lijkt ze op kermit ofzo.
Je bent zelf kermit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een belediging voor Kermit.
[ afbeelding ]
Daar is er nog één van geloof ik, fucking nice is dat. Heeft toch te maken met de vele kleine organismen en de hoge concentratie zout ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
Een roze meer
http://buildingabetterbod(...)ted-on-middle-island
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rodawa zijn blik als hij hem niet omhoog krijgt:
ಥ_ಥ
ಥ_ಥ
ಥ_ಥ
Ik heb geen idee eigenlijk, dit staat erbijquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar is er nog één van geloof ik, fucking nice is dat. Heeft toch te maken met de vele kleine organismen en de hoge concentratie zout ofzo?
Het gaat me niet om de comeback, maar dit hoogverraad hier.quote:
Bij sommige ziet het er nog best wel tof uit eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
http://9gag.com/gag/axNn7(...)ction_types=og.likes
die mevrouw in dat nette shirtje en dan die arm vol tattoo's
absoluut verschrikkelijk.jpgquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
http://9gag.com/gag/axNn7(...)ction_types=og.likes
die mevrouw in dat nette shirtje en dan die arm vol tattoo's
Die eerste manquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Bij sommige ziet het er nog best wel tof uit eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de comeback, maar dit hoogverraad hier.
De schuld in mijn schoenen schuiven.
Natrappen.
Het doet fysiek al pijn. Nu ben ik mentaal ook een wrak.
Ja, met die tepelpiercingsquote:
Jaquote:
Echt smerigquote:
Pics met weinig make-up dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Snowbells het volgende:
Ze is fucking mooi met weinig makeup.
[ afbeelding ]
Enige is nu dikke eyeliner.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics met weinig make-up dan. [ afbeelding ]
Vind je dit nou serieus mooi?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Snowbells het volgende:
Ze is fucking mooi met weinig makeup.
[ afbeelding ]
Joh dat moet toch ook op de rode loper.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga weg joh, ik heb er geen verstand van en ik zie nog lagen plamuur erop.
je hebt het wel over snowquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dit nou serieus mooi?![]()
Ze heeft hier ook nog veel make-up trouwens hoor.
Ze heeft echt een arrogant kut hoofd
Foundation, lading bronzer, wenkbrauwen getekend, highlighter. Dat is wel veel make-upquote:
Niks moet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Joh dat moet toch ook op de rode loper.
Mannen
Dit is mijn plan om eindelijk eens te winnen met Curven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de comeback, maar dit hoogverraad hier.
De schuld in mijn schoenen schuiven.
Natrappen.
Het doet fysiek al pijn. Nu ben ik mentaal ook een wrak.
Ik ben helemaal niet arrogant lulquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je hebt het wel over snow
die's ook arrogant
wel lief aapje
Voor haar doen weinig*quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Foundation, lading bronzer, wenkbrauwen getekend, highlighter. Dat is wel veel make-up
je hebt gewoon gelijk of niet?quote:
Hmm, ja oke. Dat wel. Maar je kan niet echt zeggen dat ze nu weinig make-up op heeftquote:
Dankuquote:
gedeeltelijk mee eensquote:
Maar net zeg je dat ze weinig make-up draagt op die foto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Joh dat moet toch ook op de rode loper.
Mannen
met allesquote:
VOOR HAAR DOEN JA GVD!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar net zeg je dat ze weinig make-up draagt op die foto.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |