Echt smerigquote:
Pics met weinig make-up dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Snowbells het volgende:
Ze is fucking mooi met weinig makeup.
[ afbeelding ]
Enige is nu dikke eyeliner.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics met weinig make-up dan. [ afbeelding ]
Vind je dit nou serieus mooi?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Snowbells het volgende:
Ze is fucking mooi met weinig makeup.
[ afbeelding ]
Joh dat moet toch ook op de rode loper.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga weg joh, ik heb er geen verstand van en ik zie nog lagen plamuur erop.
je hebt het wel over snowquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dit nou serieus mooi?![]()
Ze heeft hier ook nog veel make-up trouwens hoor.
Ze heeft echt een arrogant kut hoofd
Foundation, lading bronzer, wenkbrauwen getekend, highlighter. Dat is wel veel make-upquote:
Niks moet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Joh dat moet toch ook op de rode loper.
Mannen
Dit is mijn plan om eindelijk eens te winnen met Curven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de comeback, maar dit hoogverraad hier.
De schuld in mijn schoenen schuiven.
Natrappen.
Het doet fysiek al pijn. Nu ben ik mentaal ook een wrak.
Ik ben helemaal niet arrogant lulquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je hebt het wel over snow
die's ook arrogant
wel lief aapje
Voor haar doen weinig*quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Foundation, lading bronzer, wenkbrauwen getekend, highlighter. Dat is wel veel make-up
je hebt gewoon gelijk of niet?quote:
Hmm, ja oke. Dat wel. Maar je kan niet echt zeggen dat ze nu weinig make-up op heeftquote:
Dankuquote:
gedeeltelijk mee eensquote:
Maar net zeg je dat ze weinig make-up draagt op die foto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Joh dat moet toch ook op de rode loper.
Mannen
met allesquote:
VOOR HAAR DOEN JA GVD!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar net zeg je dat ze weinig make-up draagt op die foto.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |