Omdat ik Paxje wil pesten. Daar zijn we beste vrienden voor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Als hij zich er voor schaamt, waarom zet je het dan op internet?
Beetje flauw.
Ik geloof dit niet zonder bewijzenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik Paxje wil pesten. Daar zijn we beste vrienden voor.
Zal ik je nog een leuk feitje vertellen?
Afgelopen zaterdagnacht was Pax zo dronken, dat hij allemaal wartaal tegen me begon te praten op FB chat en het enige wat ik eruit kon halen, is dat hij van me houdt.
Lief van hem he?
inb4 Pax:
Iehl. Ik durf Pax nooit meer aan te rakenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Pax en Ets. ga elkaar lekker in jullie reet neuken en kap met die onzin hier
Sorry JanCees het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doe normaal anders laat ik deze reeks sluiten.
Ik heb het niet opgezochtquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moest 'iychtt lsbl' zeker googlen hè? Net als hoeveel pond één kg is.
Dat mag ook in DM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat Pax een banaanvraag kan doen, anders zette ik graag de screens hier.
jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet mijn duizendpoot anders optreden?
Topquote:
Wat houdt je tegen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet mijn duizendpoot anders optreden?
Ik zou een TR plaatsen.quote:
quote:
quote:
Minpuntjesquote:
Ik vond het risicovol om te zeggen voor het geval ik het fout had. Opgelucht ademgehaald na jouw post.quote:
Bedankt.quote:
Ga ja alweer verhuizen. Waarom?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Sof, ik ga binnenkort verhuizen en ik heb Pax aangeboden dat hij wel bij me kon intrekken want hij wil op kamers, maar hij wil niet.
Tips hoe ik hem kan overhalen?
Koop een koe voor hem die hij mag verzorgen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Sof, ik ga binnenkort verhuizen en ik heb Pax aangeboden dat hij wel bij me kon intrekken want hij wil op kamers, maar hij wil niet.
Tips hoe ik hem kan overhalen?
Ik ben er voor je xoxoxoquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Sof. Gelukkig kan ik nog op jou bouwen.
quote:
Ik denk dat ik schuldig aan zijn val ben. Een dusdanig compliment van mijn hand krijgen is ook niet niks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
Omdat ik eruit word gezet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga ja alweer verhuizen. Waarom?
Ik denk niet dat je hem moet overhalen. Doe het rustig aan. Gelijk samenwonen is ook zo iets he.
Hij heeft al een koe, want boer he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop een koe voor hem die hij mag verzorgen.
Wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
En ik ben erna maar win toch. Laat dat soort meuk zitten. Niet chill voor de mensen met telefoons enzo. En het is niets toevoegend.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]Eerste keer dat ik om één van je grapjes heb gegrinnikt.
Waarom word je eruit gezet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik eruit word gezet.Wel pas tegen 1 mei 2015, maar goed, ben nu wel een beetje aan het rondkijken voor een andere woning.
Oke, bedankt voor je tip.Ik wil zo graag namelijk.
Een speciaal plekje in JanCees zijn hart hoop ikquote:
Had je die niet al?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een speciaal plekje in JanCees zijn hart hoop ik
Een specialer plekje dan.quote:
Mijn excuses. Ik dacht dat er een youtube link van Lana onder mijn control c stond. Ongedierte zit overal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
En ik ben erna maar win toch. Laat dat soort meuk zitten. Niet chill voor de mensen met telefoons enzo. En het is niets toevoegend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |