Zie hierboven. Dat gebeurt hier wel.quote:
Tot die tijd keiharde speculaas.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef kawa4 het volgende:
we zullen zondag / maandag wel wijzer worden of er een steentje of iets gevonden wordt
Ga paarse steentjes happen joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Pardon? Doe s ff een tissue pakken jongen. Je zit te janken...
Heb me antwoord al 2 x gekregen
Geoffrey vast wel. Joffrey denk ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Mijn conclusie: Geoffrey is allergisch voor pompoentaart.
gewoon opzouten uit dit topic, is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Pardon? Doe s ff een tissue pakken jongen. Je zit te janken...
Heb me antwoord al 2 x gekregen
Fixedquote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tot die tijd keiharde speculaas spoilers.
Meen je dat? Vanaf 32:10 begint dat stukje en om 32:16 zie je haar hand de ketting vastpakken, voordat ze zegt: War is war, killing a man on his wedding etc. Goed op haar hand lettenquote:
Ja. Dat hoort hier niet. Want boeken. In principe en uit principe.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat was ook het antwoord wat ik wilde horen. Was het antwoord m.b.t. mijn vraag
BLAUW!!!quote:
Waarom niet hij at pompoentaart en is nu dood.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geoffrey vast wel. Joffrey denk ik niet.
Hij dronk ook wijn (waar water in zit) en kreeg zuurstof binnen. Hij is nu dood.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom niet hij at pompoentaart en is nu dood.
Het is heeeeeeeeeeeeeeel subtiel, maar na heel goed kijken en 3x herhalen wel te zien inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:45 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Meen je dat? Vanaf 32:10 begint dat stukje en om 32:16 zie je haar hand de ketting vastpakken, voordat ze zegt: War is war, killing a man on his wedding etc. Goed op haar hand letten
Achterlijke hou je kop!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon opzouten uit dit topic, is niet zo moeilijk hoor
hij had vaker wijn op en dat overleefde ie. hij had deze uitzneding pas voor het eerst pompoentaart op.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij dronk ook wijn (waar water in zit) en kreeg zuurstof binnen. Hij is nu dood.
Hij is allergisch voor water en zuurstof. Hij is nu dood.
Nou nou nou..quote:Op woensdag 16 april 2014 14:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
Achterlijke hou je kop!
het heeft niks met de boeken te maken maar een vraag voor mijzelf. Die overigens beantwoord is. Ik weet net zoveel als jij
nope still nothing...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |