De vraag is: tot hoe lang schrijft de GOT-etiquette voor dat je er niets over mag zeggen op bv Facebook?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen hè, echt. Ik kwam ook zo een post op Facebook tegen ja. Gelukkig had ik de aflevering zelf al gezien in de vroege ochtend, maar anderen waren minder blij.
Joffrey Baratheon, Robb Stark en Balon Greyjoy.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:17 schreef DeMessias het volgende:
Wie waren de namen van Melisandre, degenen die dood zouden moeten?
Robb Stark, Joffrey en papa Greyjoy. Ben z'n voornaam ff kwijt.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:17 schreef DeMessias het volgende:
Wie waren de namen van Melisandre, degenen die dood zouden moeten?
Alleen is ie gaat trouwen. The Grey Weddingquote:Op woensdag 16 april 2014 13:19 schreef DeMessias het volgende:
Dus (een van) de volgende die doodgaat is Balon
waarom eigenlijk Greyjoy??quote:Op woensdag 16 april 2014 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Joffrey Baratheon, Robb Stark en Balon Greyjoy.
Nou, die nar lijkt me wel betrokkenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef DeMessias het volgende:
Dus Olenna Tyrell zit achter de moord op Joffrey.
Vraag is of ze alleen handelde.
Al lijkt me die gewoon voetvolkquote:Op woensdag 16 april 2014 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die nar lijkt me wel betrokkenVoor de rest geen idee eigenlijk.
Quote betreffende Balon Greyjoy:quote:Op woensdag 16 april 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond die derde trouwens best een vreemde eend in de bloedzuiger-bijt. Misschien komt dat nog, maar tot nu toe zie ik hem nog niet echt voor de Iron Throne gaan. Als de vloek was om de usurpers te doden die voor de troon gingen, dan snap ik Robb. Dan snap ik Joffrey natuurlijk. Maar Balon? Tot nu toe doet die nog niet echt iets.
Het is dus niet zo duidelijk als bij de anderen (Stannis, Joffrey, Robb), personages die meer screentime hebben, maar hij verklaart zichzelf toch wel min of meer koning. Daarom heet dit conflict ook War of the Five Kings, met naast Stannis, Joffrey, Robb en Balon ook nog eens Renley.quote:He says that she knows who she is. He burns Robb's letter and says that no-one gives him a crown. He says that he will pay the Iron Price and take his crown because that is who he is and who the Iron Born have always been.
Nou even dragons are safe.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zou Oberyn denk ik nog eerder omschrijven als pansexual. Maakt allemaal niet zo uit, lijkt het.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Quote betreffende Balon Greyjoy:
[..]
Het is dus niet zo duidelijk als bij de anderen (Stannis, Joffrey, Robb), personages die meer screentime hebben, maar hij verklaart zichzelf toch wel min of meer koning. Daarom heet dit conflict ook War of the Five Kings, met naast Stannis, Joffrey, Robb en Balon ook nog eens Renley.
Dat Balon Greyjoy niet voor de Iron Throne gaat maakt niks uit, hij heeft zichzelf (zoals eerder tijdens Robert's koningschap) weer tot King of the Iron Islands uitgeroepen. Robb Stark had ook geen aspiraties voor de Iron Throne; dat hij zich tot King of the North uit had geroepen was genoeg. Als de Tyrells van Highgarden of de Martells van Sunspear zich onafhankelijk zouden verklaren zouden ze ook problemen hebben met zowel Stannis als de koning op de Iron Throne zelf.
Ja dan zie ik t meer als "die laatste ook nog ff" want echt als een bedreiging zie ik hem nog niet. maar dat weet je natuurlijk maar nooitquote:Stannis, Joffrey, Robb en Balon ook nog eens Renley
Maar toen de bloedzuigers het vuur in gingen was het geen "die laatste ook nog ff", want toen leefden Joffrey en Robb nog. Je moet in Westeros jezelf gewoon niet tot koning uitroepen, want daar houdt de rest niet van. Geef Melisandre een bloedzuiger en wat koninklijk bloed, en blijkbaar ben je dan de lul.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja dan zie ik t meer als "die laatste ook nog ff" want echt als een bedreiging zie ik hem nog niet. maar dat weet je natuurlijk maar nooit
Neequote:Op woensdag 16 april 2014 10:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tyrion wordt cupholder, zet beker met wijn PRECIES voor Olenna neer
Oberyn zou m gewoon in zijn pens steken en geen neuk geven, fuck poison.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iedereen denkt dat Olenna erachter zit, maar niemand denkt aan Oberyn?
Vind dit vrij ver gezocht. Logischer zou in mijn ogen zijn dat oma joffrey geen goede partner zou vinden voor haar klein dochter. Ze vroeg vorig seizoen niet voor niets aan Sansa zo uitdrukkelijk watvoor type joffrey is.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
eerste mogelijke motief die ik ben tegengekomen voor de tyrels voor de moord
Da's ook wel weer waar. Maar hij heeft nota bene gedreigd de Tyrells te grazen te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oberyn zou m gewoon in zijn pens steken en geen neuk geven, fuck poison.
hij noemde zich koning ook koning meen ik en daarom een usurper volgens stannis, net als renly, rob, joffreyquote:Op woensdag 16 april 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond die derde trouwens best een vreemde eend in de bloedzuiger-bijt. Misschien komt dat nog, maar tot nu toe zie ik hem nog niet echt voor de Iron Throne gaan. Als de vloek was om de usurpers te doden die voor de troon gingen, dan snap ik Robb. Dan snap ik Joffrey natuurlijk. Maar Balon? Tot nu toe doet die nog niet echt iets.
nee die vroeg alleen om de tikler ( die mens die iedereen martelde)quote:Op woensdag 16 april 2014 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Arya heeft die huurmoordenaar toch gevraagd Joffrey te vermoorden?
De echte tyrion is met shae mee, neptyrion is de faceless shapeshifting man!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar. Maar hij heeft nota bene gedreigd de Tyrells te grazen te nemen.
Trouwens, Arya heeft die huurmoordenaar toch gevraagd Joffrey te vermoorden?
Het was sowieso geen verstikking. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:53 schreef Natalie het volgende:
Hmm, dat is wel een goede, idd.
Wij focussen ons op de steentje dat Olenna van de ketting van Sansa heeft getrokken (ging wel erg makkelijk), maar Margaery liet die taart komen, en Joffrey is de enige die daarvan gegeten heeft, maakt een opmerking dat-ie nogal droog is, neem een slok wijn en valt om.
Wie weet geen verstikking door een steentje in de wijn, maar door gif in de taart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |