Het lijkt op een probleem die bij meerdere m8's het geval is.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef bastiaan_ het volgende:
Hm, vandaag mijn M8 binnengekregen. Maar mijn notificatieledje doet het niet, wel met opladen, maar niet bij berichten en dergelijke. Iemand een idee?
quote:I had the same issues with my M8, I solved them by following advice on another forum by doing a factory reset but NOT signing into my google account during the intial setup. I signed in after and made sure to uncheck the restore from previous backup or something along those lines iirc. Then downloaded my apps manually from the play store and it worked.
Honestly not sure how something like this could slip through testing, but at least there is a way of fixing it without the need of a software update.
Het is me gelukt, hij is nu werkend!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:54 schreef Slenger het volgende:
[..]
Het lijkt op een probleem die bij meerdere m8's het geval is.
[..]
Is dit inderdaad de oplossing of heeft iets anders geholpen?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef bastiaan_ het volgende:
[..]
Het is me gelukt, hij is nu werkend!
Ik ben de testmodus ingegaan, de led getest en erna de telefoon opnieuw gestart. Toen deed hij het opeens wel, geen reset o.i.d nodig geweest gelukkig.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:57 schreef Slenger het volgende:
[..]
Is dit inderdaad de oplossing of heeft iets anders geholpen?
4 mp. en waarom vind je dat?quote:
Echt niet? Dan heb je aan de One inderdaad een goede smartphone.quote:Op maandag 28 april 2014 17:38 schreef St3fan het volgende:
[..]
4 mp. en waarom vind je dat?
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vorige week geschoten, vind het lang niet zo slecht als iedereen zegt.
Goede vraag!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe krijgen jullie het vuil uit de gaten waar het geluid uitkomt.
Lastig. Qua processor is de 801 wel wat sneller dan de 600. Maar veel scheelt dat niet. Verder is het alleen belangrijk wanneer je ook games speelt. Voor gewoon navigeren door het OS en het doen van bepaalde bewerkingen zit je met een 600 ook goed. Ook met games overigens, maar wellicht dat dat in de toekomst wat anders is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:13 schreef aarsman het volgende:
Mensen die beide modellen heeft gehad? kan voor zo; n 25 euries per maand de M7 bij een abbo halen en voor 39 de M8. zijn deze 14 euro per maand de upgrade waard?
Het is harden, maar HTC wil soms wel met een update de fout maken om hem te zacht te zetten. Dit is overigens bij de M7 het geval geweest. M8 klinkt naar mijn mening goed, maar heb hem alleen gehoord op een onrustig achtergrond. Dus geen goeie ervaring.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef Dutchguy het volgende:
Hoe goed is het geluid nou eigenlijk een dan vooral het volume. Klinkt het daadwerkelijk een stuk harder dan bij vergelijkbare toestellen?
Een stofkwastje of lucht in een busje werkt op de M7 goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, ik heb echt geen één van die software in gebruik hoeven nemen om in de folders van mn telefoon te kijken of een back-up te maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Kenju het volgende:
Heb er ook een. Vind het wel irritant dat die double tap alleen op het lockscreen werkt om hem in standby te zetten. Verder vind ik al die HTC-dingen irritant. HTC backup, HTC-sync op je computer moeten installeren, etc. Waarom dat niet gewoon op de standaard Android-manier gehouden?
Dat HTC sync synchoniseert ook nog eens op een manier dat je het met een normale file manager niet op een logische manier terug kan vinden. De map voor muziek is:
Computer\HTC One_M8\Interne opslag\mobile\music\C\Users\naam\Music\map
Om de een of andere reden neemt hij dus de structuur over van Windows en is de hoofdmap genaamd 'mobile' terwijl er standaard ook een music-map is.
Dit soort onzin heb ik echt geen trek in. Zeker niet als het je opgedrongen wordt.
Ik zeg niet dat je het moet gebruiken. Ik zeg dat het steeds aangeboden wordt. Lezen. HTC Backup nu al drie keer geweigerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onzin, ik heb echt geen één van die software in gebruik hoeven nemen om in de folders van mn telefoon te kijken of een back-up te maken.
Misschien een idee om app ops starter te downloaden in de Play Store? Op die manier kan je rechten van apps wijzigen/intrekken, bijvoorbeeld meldingen weergeven of je locatie bekijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het moet gebruiken. Ik zeg dat het steeds aangeboden wordt. Lezen. HTC Backup nu al drie keer geweigerd.
Klinkt goed om dat allemaal bij elkaar te hebben. Echter zie ik er meerderen staan, welke is de betere cq. moet ik hebben?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien een idee om app ops te downloaden in de Play Store? Op die manier kan je rechten van apps wijzigen/intrekken, bijvoorbeeld meldingen weergeven of je locatie bekijken.
Ik was net te laat met bewerken, ik gebruik app ops starter, logo van de app is een Android logo met een schildje erbij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klinkt goed om dat allemaal bij elkaar te hebben. Echter zie ik er meerderen staan, welke is de betere cq. moet ik hebben?
Fijne app. Die gaat ook op mijn andere Android apparaten. Bedankt voor de suggestie,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik was net te laat met bewerken, ik gebruik app ops starter, logo van de app is een Android logo met een schildje erbij.
Nou, heb wat zitten researchen, lijkt erop dat de meest zuinige mensen het overkomt. Ik denk dat je de lens niet teveel moet boenen met harde stoffen of ontvetters. Het is een coating die je eraf boent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Damn, zuur.. nergens last van hier gelukkig *klopt af*
Je lens is naar de gvd, kijk maar 'ns goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn M8 maakt op eens rare foto's. Nooit een instelling gewijzigd. Alles staat op 'Auto' of 'Standaard'.
Iemand enig idee?
Absoluut, pracht design, geen ultrapixel maar een gewone 13 MP camera, net een wat kleiner formaat.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik vind de M8 te groot en te duur. Is de Mini 2 een optie?
Grootste nadeel vind ik de 'trage' processor (snapdragon 400), wat echt last year's processor is. Waarom doen ze dit toch? De Nexus 5 heeft een supersnelle 800 (en is goedkoper).quote:Op maandag 23 juni 2014 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Absoluut, pracht design, geen ultrapixel maar een gewone 13 MP camera, net een wat kleiner formaat.
De Nexus 5 is een plastic ding. Die aluminium bewerking lijkt me niet heel goedkoop.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:50 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik de 'trage' processor (snapdragon 400), wat echt last year's processor is. Waarom doen ze dit toch? De Nexus 5 heeft een supersnelle 800 (en is goedkoper).
Natuurlijk is dat een voordeligere optie maar je levert natuurlijk altijd wat in als het goedkoper is. Maar of dat echt zo ernstig is ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik vind de M8 te groot en te duur. Is de Mini 2 een optie?
Dat 'plastic ding' voelt steviger aan dan de One mini, heeft betere specificaties, een veel beter scherm, betere camera en betere ondersteuning voor minder geld. Ik heb mijn toestellen ook liever in premium materialen, maar de mini is echt zo'n M8-wannabe met net niet-specificaties voor een te hoge prijs. Dan betaal je puur voor jet idee dat je toch een beetje een HTC One hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De Nexus 5 is een plastic ding. Die aluminium bewerking lijkt me niet heel goedkoop.
Compositie is goed maar ga me niet vertellen dat je dit er mooi uit vindt zien qua kleuren en scherptedieptequote:Op maandag 28 april 2014 17:38 schreef St3fan het volgende:
[..]
4 mp. en waarom vind je dat?
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vorige week geschoten, vind het lang niet zo slecht als iedereen zegt.
Om technische en praktische foto's te maken voldoe ie wel maar ik zou er ook geen fotografie curcus mee gaan volgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
Compositie is goed maar ga me niet vertellen dat je dit er mooi uit vindt zien qua kleuren en scherptediepte
Maar laten we eerlijk zijn, foto's maken met een smartphone of foto's maken met een dSLR. Dat is nogal een verschil. Je kunt wel een overkill aan MP's erin mikken, maar verder dan whatsapp of een Facebook upload komt het 99,99% van de tijd niet. Dan heb ik liever wat minder detail en de mogelijkheid om allround foto's te maken (ook in het donker), dan dat ik overdag 100 miljoenmiljard megapixels heb, terwijl ie 's avonds geen drol vast kan leggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
Compositie is goed maar ga me niet vertellen dat je dit er mooi uit vindt zien qua kleuren en scherptediepte
Pleasequote:Op donderdag 26 juni 2014 10:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, foto's maken met een smartphone of foto's maken met een dSLR. Dat is nogal een verschil. Je kunt wel een overkill aan MP's erin mikken, maar verder dan whatsapp of een Facebook upload komt het 99,99% van de tijd niet. Dan heb ik liever wat minder detail en de mogelijkheid om allround foto's te maken (ook in het donker), dan dat ik overdag 100 miljoenmiljard megapixels heb, terwijl ie 's avonds geen drol vast kan leggen.
Ik ben zelf amateurfotograaf en heb allerlei camera's hier liggen, waaronder ook een dSLR met wat lensjes. Daarmee maak ik mijn kwaliteitsfoto's die eventueel op groot formaat worden afgedrukt. Met een telefoon zul je nooit in de buurt komen van zulke foto's. Degene die telefoonfoto's op groot formaat laat afdrukken kan ik niet serieus nemen.
Als telefoon is hij crap. Dik, lomp, traag en met een lage resolutie scherm. Maar daar ging het niet om. Het gaat om de beeldkwaliteit van de camera. De Lumia 1020 komt behoorlijk in de buurt, en heeft al een beter design. De 930 heeft een iets mindere camera, maar een strakker design.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef Ireyon het volgende:
Prachtig design ook, die Nokia Pureview
Quasimodo is er niks bij
Je ziet hopelijk wat voor onzin je uitkraamt? En dat je mij woorden in de mond legt die ik nooit gebruikt heb?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als telefoon is hij crap. Dik, lomp, traag en met een lage resolutie scherm. Maar daar ging het niet om. Het gaat om de beeldkwaliteit van de camera. De Lumia 1020 komt behoorlijk in de buurt, en heeft al een beter design. De 930 heeft een iets mindere camera, maar een strakker design.
Punt is dat smartphonecamera's per definitie afdoen als "niet belangrijk" net zulke onzin is als doen alsof dedicated camera's geen meerwaarde mee hebben.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk wat voor onzin je uitkraamt? En dat je mij woorden in de mond legt die ik nooit gebruikt heb?
Ik heb een iPhone. Nog een telefoon die exponentieel betere foto's maakt dan de M8.quote:
Wat jij noemt, zijn softwarematige problemen, die op te lossen zijn. Je kunt als gebruiker een nieuwe skin op je toestel zetten of een hele nieuwe rom flashen. Maar een nieuwe cameramodule installeren gaat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Ireyon het volgende:
De camera kan prima resultaat leveren voor mensen die weten waar ze mee bezig zijn en de voordelen en beperkingen van Ultrapixel begrijpen. Wat het merendeel echter verwacht is dat hun impulsieve duckfaceselfies en instagram voedselfoto's er perfect uit zien, tja dan is dit niet een camera voor jou.
Voor een telefoon van 700 euro krijg je met de M8 nog steeds veruit de beste user-experience van alle telefoons. De S5 met z'n schrale Touchwizz skin laggt als de tering bij het multitasken en in My magazine, is dat dan opeens acceptabel omdat de camera zo geweldig is? Of de Z2 met die schijtlelijke Sony icoontjes en oververhitting.. Of de G3 met een scherm waarvan de kleurweergave en contrasten ongekend bagger zijn.
Absoluut mee eens. Punt is alleen dat de camera niet zozeer minder is dan de huidige concurrentie: de camera is minder dan de concurrentie uit 2012. Vergelijk de resultaten van de M8 maar met die van de iPhone 4S en de 4S wint.quote:De M8 heeft één minpunt, de camera is minder dan bij de concurrentie. Kijk je daar omheen, dan is het toch echt veruit de beste telefoon op dit moment. Prachtig ontwerp, geweldig scherm, de snelste touch-response, prima battery life en met Sense 6 laat HTC (na bekendmaking van Material Design in Android L) wederom zien dat ze voorop lopen qua software design.
Gebruik je de juiste instellingen voor de in en uitgaande server en poorten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef jrsldrs het volgende:
Sinds vanmiddag ook eigenaar van de M8. Er is echter een probleempje waar ik tegenaanloop. Bij het installeren van mijn Hotmail geeft hij steeds aan 'verificatie mislukt. controleer gebruikersnaam en/of wachtwoord. Wanneer ik gewoon op internet naar Hotmail ga en daar inlog lukt het wel gewoon. Iemand die weet wat het probleem is?
edit* nog iets tegengekomen. bij mijn oude iphone kon ik afbeeldingen op facebook of internet opslaan door hem ingedrukt te houden en dan voor opslaan te kiezen. Dit is me bij de One M8 nog niet gelukt. Iemand die weet hoe ik dit kan doen zonder een schermafbeelding te hoeven maken?
Kraakt ook als ik hem in vliegtuigmodus heb staan...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:21 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb het zelf nooit gemerkt maar ik heb dan ook alleen relatief goedkope sennheisertjes. Het zou kunnen dat de antennes en zooi storend werken. Probeer eens muziek te luisteren terwijl-tie op Airplane mode staat en 1 voor 1 wifi, bluetooth, nfc in te schakelen. Als-tie zonder ook maar één van die signalen al kraakt, zal het wel een brakke aansluiting zijn.
Ik heb het ook niet. Volgens mij is het geen custom ROM-ding. Daar zou in het topic van de betreffende ROM waar je hem vandaan hebt anders ook wel melding van gemaakt worden dunkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kraakt ook als ik hem in vliegtuigmodus heb staan...
Nog even in de Vodafone winkel geweest en nagekeken op die showroom-M8 of ik daar het zelfde had: Nope.
Kan het er nog aan liggen dat ik niet de officiele firmware er op heb staan? Draai op ViperOneM8 1.8.0
Instellingen -> scherm en slepen -> gebaren voor motion launch -> gebaren voor motion launch uitvinken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:59 schreef -J-D- het volgende:
Iemand een idee hoe je het ontwaken door twee keer te tikken kan uitschakelen?
Maar geef toe hij is prachtig. Mooiste phone te krijgen (heb hem zelf niet maar close).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
Een weekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
Geprobeerd, maar het werkt niet. Kan geen fatsoenlijke foto meer maken en daar ben ik not amused mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Basxt het volgende:
Iemand al zn camera schoon gemaakt zodat het filter er af is?
Zijn er daarnaast nog mensen hier die merken dat de beide camera's (front en back) fish-eye achtige foto's maken aan de bovenkant van het scherm? Hij lijkt een deel uit te rekken boven aan de foto.
hoezo dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan geen fatsoenlijke foto meer maken en daar ben ik not amused mee.
Hierom:quote:
Geprobeerd, werkt dus niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidbeat.co(...)-scratch-htc-one-m8/
In dat geval zou ik gewoon bij HTC klagen dat je camera naar de tyfus is en je een nieuwe wilt.quote:
En? Hoe is het nu?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Niet zo heel goed, ik heb last gekregen van mijn rechterhand. Misschien dat ik te krampachtig mijn vingers stretch ofzo. Heb jij dat ook gehad?quote:
Nee, maar ik heb grote handen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Niet zo heel goed, ik heb last gekregen van mijn rechterhand. Misschien dat ik te krampachtig mijn vingers stretch ofzo. Heb jij dat ook gehad?
Behalve Samsung gebruiken ze bijna allemaal Sony-camera's (o.a. LG, Oppo OnePlus, Apple, Sony (dûh), Nokia). HTC heeft zelf iets gemaakt, denk ik. Maar al die Sony-spelers doen het niet echt voor elkaar onder. HTC heeft zelfs iets in elkaar geschroefd denk ik, en wilde dat niet zomaar afdoen als verzonken kosten, en dus hielden ze het in stand voor de M8.quote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben wel benieuwd wat HTC met de camera's gaat doen. Persoonlijk vind ik de camera's van iPhones toch echt het beste werk leveren. Hoop dat HTC iets van die technieken kan leren. Een 8 of 10 ultrapixelcamera zou ook gaaf zijn
It just made sense....denk ik....quote:
Omdat de coating van de lens bekrast was en op internet werd aangegeven dat je die coating eraf kunt krassen met een pas zoals je pinpas oid. En dat heb ik dus gedaan en dat werkte goed.quote:
Ik dacht dat hij specifiek met die bonuskaart bedoelde...quote:Op woensdag 5 november 2014 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat de coating van de lens bekrast was en op internet werd aangegeven dat je die coating eraf kunt krassen met een pas zoals je pinpas oid. En dat heb ik dus gedaan en dat werkte goed.
Wellicht, maar hierdoor kan ik wel weer prima foto's maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij specifiek met die bonuskaart bedoelde...
Maarre haal je daarmee niet ook de bescherming van die lens weg?
En hebben jullie ook allemaal een gratis DotView case gekregen?
Qua dynamisch bereik inderdaad niet echt nee, hoe foto's worden automatisch worden verwerkt valt ook tegen. Maar in low light dan is het nog steeds een van de betere, jammer dat ze image stabilisation hebben laten vallen voor het nutteloze ufocus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Please
[ afbeelding ]
https://www.flickr.com/ph(...)0828/in/photostream/
Een DSLR is in de handen van een professional of serieuze amateurfotograaf altijd de betere optie. Maar dit heeft veel meer te maken met veelzijdigheid, gebruiksgemak en uitbreidbaarheid dan met superieure beeldkwaliteit (hoewel een DSLR dat ook heeft). Maar dat neemt niet weg dat er telefooncamera's zijn die in capabele handen fantastische resultaten leveren, ook op groot formaat.
De HTC One M8 is niet zo'n telefooncamera.
De lens zit zo dicht op je sensor dat je krasjes op de lens zal merken als iets wazigs op de foto. De krasjes zelf zijn namelijk niet waar je camera zich op scherpstelt. Als je kijkt naar je lens en je ziet daar krasjes op dan kan je de tandpasta methode proberen. Maar misschien is het beter om te kijken of je het kan claimen onder garantie.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef -J-D- het volgende:
Toch even over het maken van foto's....jullie geven aan dat die oplossingen werken als de lens bekrast is. Zagen jullie dan ook krasjes op de foto?
Ik heb namelijk het probleem dat de foto's wazig zijn geworden, terwijl dat eerst niet zo was. Dat lijkt me een ander probleem? Of is dit herkenbaar en werkt de bonuskaart/tandpasta ook daar tegen?
Dank je! Komend weekend eens kijken wat ik doe!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:04 schreef AlexRow het volgende:
[..]
De lens zit zo dicht op je sensor dat je krasjes op de lens zal merken als iets wazigs op de foto. De krasjes zelf zijn namelijk niet waar je camera zich op scherpstelt. Als je kijkt naar je lens en je ziet daar krasjes op dan kan je de tandpasta methode proberen. Maar misschien is het beter om te kijken of je het kan claimen onder garantie.
Dat kan je doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef static het volgende:
Heb er net één besteld (een dual SIM); maar lees berichten (die ergens anders weer tegengesproken worden) dat je een normale SIM niet naar een nano-SIM kunt laten knippen?
Zelf knippen gaat sowieso meestal fout, omdat je de chip van je SIM-kaart niet mag beschadigen. Bovendien is een gewone- en microSIM iets dikker dan een nanoSIM, waardoor een geknipte SIMkaart niet altijd even goed wordt uitgelezen door de telefoon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef static het volgende:
Heb er net één besteld (een dual SIM); maar lees berichten (die ergens anders weer tegengesproken worden) dat je een normale SIM niet naar een nano-SIM kunt laten knippen?
Dat is toch nooit het geval? Een producent zoals HTC en Samsung moet toch ook zijn bloatware kwijtquote:Op woensdag 12 november 2014 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
Hoop dat HTC met een stock versie van Lollipop gaat komen.
https://play.google.com/s(...)n?id=htc_m8&hl=nl_NLquote:Op woensdag 12 november 2014 13:36 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
Dat is toch nooit het geval? Een producent zoals HTC en Samsung moet toch ook zijn bloatware kwijt
I stand correctedquote:Op woensdag 12 november 2014 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)n?id=htc_m8&hl=nl_NL
Wij van wc-eend raden aan......... de HTC One m8.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Beetje dom om het misschien hier te vragen.
Maar binnenkort verlengen![]()
Wat raden jullie me aan?
Een one m8 of lg G3 want kwa specs is de g3 een stuk beter.
Maar de m8 ziet er zoo mooi uit alhoewel de g3 er ook prachtig uitziet.
Of de lg g flex![]()
![]()
Dadelijk is de coating helemaal weg en zijn de fotos weer goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hierom:
[ afbeelding ]
En nee, m'n lens is niet vettig. Dit komt door krassen die op de lens zitten door simpelweg de camera in je broekzak te hebben. Een collega heeft exact dezelfde telefoon en gebruikt een hoesje (ik niet) en die heeft exact hetzelfde probleem. Een hoesje is dus geen antwoord op dit probleem.
HTC gebruikt een kolere coating voor de lens. Ze slaan wat camera's betreft echt de plank mis. Ik hoop dat ze van dat ultrapixel gedoe afstappen, tenzij ze 10 ultrapixel weten te maken. En dat ze de coating van hun lenzen verbeteren.
De HTC One M7 had die krassen niet, maar daar zat de sensor te dicht op de batterij waardoor deze door de hitte na enige maanden op elke foto een paarse gloed begon weer te geven.
LG G Flex sowieso niet. is verouderd en schijnt qua prestaties niet alles te zijn. M8 presteert super. Heb hem sinds april en nog steeds geen spijt van. G3 is leuk toestel, maar interface van M8 vind ik beter. Denk dat je van beide toestellen geen spijt krijgt. Vind je de Xperia Z3 niks?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:59 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Beetje dom om het misschien hier te vragen.
Maar binnenkort verlengen![]()
Wat raden jullie me aan?
Een one m8 of lg G3 want kwa specs is de g3 een stuk beter.
Maar de m8 ziet er zoo mooi uit alhoewel de g3 er ook prachtig uitziet.
Of de lg g flex![]()
![]()
Volgens mij hebben wij die in Europa niet, ben bang dat je hier weinig over zal vinden. Maar voor zover ik heb begrepen is het gewon dezelfde telefoon maar dan dual-sim.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:40 schreef static het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met de M8 Dual Sim?
Geen idee, moet mijn sim-kaarten nog naar nano laten maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:38 schreef blup het volgende:
Als je wilt bellen krijg je dan de vraag via welke sim of heb je 2x de telefoon app ofzo?
Kan ik dat terugzetten - niet gehinderd door enige kennis van zaken?quote:From the IMEI number, the shipping country of your phone is China mainland. However, the Software number is not Chinese number.
It means your device has been unlooked bootloader and it's an unofficial version right now. Once the device is unlocked bootloader,
it will be deemed a waiver of the warranty and the official system update service.
That's why you cannot receive the offical update.
http://theunlockr.com/201(...)he-htc-one-m8-video/quote:Op maandag 17 november 2014 04:17 schreef static het volgende:
Heb contact gehad met HTC; het lijkt erop dat hij geroot is:
[..]
Kan ik dat terugzetten - niet gehinderd door enige kennis van zaken?
Ouwe spammertquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:57 schreef St3fan het volgende:
Kleine software-update is uitgebracht voor de HTC One M8: link
Ja, die heb ik geprobeerd, maar kwam er niet helemaal uit, ben bang dat ik hem kapotmaak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:01 schreef AlexRow het volgende:
[..]
http://theunlockr.com/201(...)he-htc-one-m8-video/
Maar ik denk dat HTC je niet zal helpen bij software problemen als hij ooit geroot geweest is.
Geen idee eigenlijk, mijn M8 is nog stockquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef static het volgende:
[..]
Ja, die heb ik geprobeerd, maar kwam er niet helemaal uit, ben bang dat ik hem kapotmaak.
Gaat hij dan terug naar het origineel? Die htccn702 (cid num) begreep ik niet helemaal.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:30 schreef static het volgende:
Nog even terugkomend op het automatisch een SMSje versturen als je een gesprke niet opneemt maar wijzigt; heb het inderdaad ook gevonden (), maar hoe wijzig je die?
In de telefoon app kun je het niet wijzigen, in het SMS overzicht wel - via een omweg - door een berichtje aan te klikken en toetsenbord te openen; op de drie puntjes van het menu te tikken, dan naar quick text, etc.
Alles wat ik daar toevoeg of weghaal komt niet in het optie-scherm bij het weigeren van een gesprek - alles blijft default.
Iemand enig idee? Draai 4.4.4 op een M8.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit staat bij mij bij Instellingen - Oproep - Gesprek weigeren met bericht. Daar kan je die berichten ook allemaal wijzigen
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef PierreTT het volgende:
Maar het kan ook hier zitten
http://www.phonetipsandtr(...)k-response-texts-70/
Die dingen heten in ieder geval Quick Response Texts. Mochten deze twee dingen niet helpen dan kan je altijd daar verder op Googlen
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:51 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Die opties heb ik beide niet.
Lekker op tijd... Ik gebruik die troep vanaf het begin al niet. Gewoon de picuture-manager van de filemamanger. Ik wil gewoon afbeeldingen zien, that's it. Die HTC bloatware met allerlei functies waar niemand op zit te wachten en die mensen amper gebruiken....quote:Op donderdag 11 december 2014 16:59 schreef St3fan het volgende:
HTC Galerij krijgt update met cloud-functie https://www.droidapp.nl/n(...)e-met-cloud-functie/
Heb geen M8 maar wel een M7 gehadquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |