abonnement Unibet Coolblue
pi_146070913
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
BlaBlaBla
pi_146071401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
Maar geef toe hij is prachtig. Mooiste phone te krijgen (heb hem zelf niet maar close).
pi_146080660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
Een week
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:32:30 #94
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_146084937
Iemand al zn camera schoon gemaakt zodat het filter er af is?

Zijn er daarnaast nog mensen hier die merken dat de beide camera's (front en back) fish-eye achtige foto's maken aan de bovenkant van het scherm? Hij lijkt een deel uit te rekken boven aan de foto.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_146085070
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Basxt het volgende:
Iemand al zn camera schoon gemaakt zodat het filter er af is?

Zijn er daarnaast nog mensen hier die merken dat de beide camera's (front en back) fish-eye achtige foto's maken aan de bovenkant van het scherm? Hij lijkt een deel uit te rekken boven aan de foto.
Geprobeerd, maar het werkt niet. Kan geen fatsoenlijke foto meer maken en daar ben ik not amused mee.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:35:30 #96
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_146085147
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan geen fatsoenlijke foto meer maken en daar ben ik not amused mee.
hoezo dat?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_146087024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Basxt het volgende:

[..]

hoezo dat?
Hierom:



En nee, m'n lens is niet vettig. Dit komt door krassen die op de lens zitten door simpelweg de camera in je broekzak te hebben. Een collega heeft exact dezelfde telefoon en gebruikt een hoesje (ik niet) en die heeft exact hetzelfde probleem. Een hoesje is dus geen antwoord op dit probleem.

HTC gebruikt een kolere coating voor de lens. Ze slaan wat camera's betreft echt de plank mis. Ik hoop dat ze van dat ultrapixel gedoe afstappen, tenzij ze 10 ultrapixel weten te maken. En dat ze de coating van hun lenzen verbeteren.

De HTC One M7 had die krassen niet, maar daar zat de sensor te dicht op de batterij waardoor deze door de hitte na enige maanden op elke foto een paarse gloed begon weer te geven.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_146090698
quote:
Geprobeerd, werkt dus niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:11:27 #100
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_146094227
Hoelang heb je her geprobeerd? Bij mij kwam er na 3 x nogsteeds grijze troep van mn lens af (coating) her lijkt alsof je de coating nu gewoon erg heb gemaakt maar er niet helemaal af heb gekregen
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_146109567
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geprobeerd, werkt dus niet.
In dat geval zou ik gewoon bij HTC klagen dat je camera naar de tyfus is en je een nieuwe wilt.
pi_146266423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb sinds gisteren een One M8, kom van een S2 af, maar ik moet zeggen dat het formaat behoorlijk wennen is. Hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Bedienen in 1 hand gaat een stuk lastiger.
En? Hoe is het nu?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_146270518
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En? Hoe is het nu?
Niet zo heel goed, ik heb last gekregen van mijn rechterhand. Misschien dat ik te krampachtig mijn vingers stretch ofzo. Heb jij dat ook gehad?
BlaBlaBla
pi_146270796
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Niet zo heel goed, ik heb last gekregen van mijn rechterhand. Misschien dat ik te krampachtig mijn vingers stretch ofzo. Heb jij dat ook gehad?
Nee, maar ik heb grote handen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_146273356
Ik heb kleine handen voor een man, en qua bediening is een kleine telefoon fijner, maar de voordelen van het grote scherm vind ik meer wegen dan de bediening met 1 hand. Met 2 handen heb ik nooit problemen :)

Camera werkt weer goed: ik heb mijn AH bonuskaart gepakt en over de lens gekrast, zoals ergens al eerder werd aangegeven. Dat van die tandpasta werkte niet, maar het krassen met een bonuskaart wel. M'n collega heb ik er ook mee geholpen. We hebben beide weer een prima werkende camera :7

Ben wel benieuwd wat HTC met de camera's gaat doen. Persoonlijk vind ik de camera's van iPhones toch echt het beste werk leveren. Hoop dat HTC iets van die technieken kan leren. Een 8 of 10 ultrapixelcamera zou ook gaaf zijn :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_146299212
Tip, vanaf volgende week is het toestel los bij de Belcompany voor 400 euro _O_ _O_ :)

Toch zo een 125 euro (!) goedkoper dan normaal bij de goedkoopste internet winkel http://folder.belcompany.nl/belcompany-folder-wk-45/page/2-3
pi_146299831
Krassen met een bonuskaart? Waarom?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_146343611
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ben wel benieuwd wat HTC met de camera's gaat doen. Persoonlijk vind ik de camera's van iPhones toch echt het beste werk leveren. Hoop dat HTC iets van die technieken kan leren. Een 8 of 10 ultrapixelcamera zou ook gaaf zijn :D
Behalve Samsung gebruiken ze bijna allemaal Sony-camera's (o.a. LG, Oppo OnePlus, Apple, Sony (dûh), Nokia). HTC heeft zelf iets gemaakt, denk ik. Maar al die Sony-spelers doen het niet echt voor elkaar onder. HTC heeft zelfs iets in elkaar geschroefd denk ik, en wilde dat niet zomaar afdoen als verzonken kosten, en dus hielden ze het in stand voor de M8.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef -J-D- het volgende:
Krassen met een bonuskaart? Waarom?
It just made sense....denk ik....
pi_146343717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef -J-D- het volgende:
Krassen met een bonuskaart? Waarom?
Omdat de coating van de lens bekrast was en op internet werd aangegeven dat je die coating eraf kunt krassen met een pas zoals je pinpas oid. En dat heb ik dus gedaan en dat werkte goed.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_146347730
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Omdat de coating van de lens bekrast was en op internet werd aangegeven dat je die coating eraf kunt krassen met een pas zoals je pinpas oid. En dat heb ik dus gedaan en dat werkte goed.
Ik dacht dat hij specifiek met die bonuskaart bedoelde...

Maarre haal je daarmee niet ook de bescherming van die lens weg?

En hebben jullie ook allemaal een gratis DotView case gekregen?
pi_146352233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij specifiek met die bonuskaart bedoelde...

Maarre haal je daarmee niet ook de bescherming van die lens weg?

En hebben jullie ook allemaal een gratis DotView case gekregen?
Wellicht, maar hierdoor kan ik wel weer prima foto's maken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_146357038
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Please :')

[ afbeelding ]
https://www.flickr.com/ph(...)0828/in/photostream/

Een DSLR is in de handen van een professional of serieuze amateurfotograaf altijd de betere optie. Maar dit heeft veel meer te maken met veelzijdigheid, gebruiksgemak en uitbreidbaarheid dan met superieure beeldkwaliteit (hoewel een DSLR dat ook heeft). Maar dat neemt niet weg dat er telefooncamera's zijn die in capabele handen fantastische resultaten leveren, ook op groot formaat.

De HTC One M8 is niet zo'n telefooncamera.
Qua dynamisch bereik inderdaad niet echt nee, hoe foto's worden automatisch worden verwerkt valt ook tegen. Maar in low light dan is het nog steeds een van de betere, jammer dat ze image stabilisation hebben laten vallen voor het nutteloze ufocus.

Voor overdag heb ik vrijwel altijd een camera mee, moest toch een plaatje willen schieten. Maar voor het uitgaan maakt de M8 betere foto's dan de meeste andere smartphones.

Natuurlijk zou ik liever een Nokia N808, Lumia1020 of iets met de sony 2/3" sensor willen hebben voor foto's, maar de M8 is zeker niet heel slecht. Je moet hem alleen wel goed gebruiken, ik kan ook niet wachten totdat ik een keer RAW kan schieten. Ben benieuwd wat er mogelijk is met die bestanden.
"Those beautiful days for them I live"
pi_146364394
Toch even over het maken van foto's....jullie geven aan dat die oplossingen werken als de lens bekrast is. Zagen jullie dan ook krasjes op de foto?
Ik heb namelijk het probleem dat de foto's wazig zijn geworden, terwijl dat eerst niet zo was. Dat lijkt me een ander probleem? Of is dit herkenbaar en werkt de bonuskaart/tandpasta ook daar tegen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_146364913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef -J-D- het volgende:
Toch even over het maken van foto's....jullie geven aan dat die oplossingen werken als de lens bekrast is. Zagen jullie dan ook krasjes op de foto?
Ik heb namelijk het probleem dat de foto's wazig zijn geworden, terwijl dat eerst niet zo was. Dat lijkt me een ander probleem? Of is dit herkenbaar en werkt de bonuskaart/tandpasta ook daar tegen?
De lens zit zo dicht op je sensor dat je krasjes op de lens zal merken als iets wazigs op de foto. De krasjes zelf zijn namelijk niet waar je camera zich op scherpstelt. Als je kijkt naar je lens en je ziet daar krasjes op dan kan je de tandpasta methode proberen. Maar misschien is het beter om te kijken of je het kan claimen onder garantie.
"Those beautiful days for them I live"
pi_146377504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:04 schreef AlexRow het volgende:

[..]

De lens zit zo dicht op je sensor dat je krasjes op de lens zal merken als iets wazigs op de foto. De krasjes zelf zijn namelijk niet waar je camera zich op scherpstelt. Als je kijkt naar je lens en je ziet daar krasjes op dan kan je de tandpasta methode proberen. Maar misschien is het beter om te kijken of je het kan claimen onder garantie.
Dank je! Komend weekend eens kijken wat ik doe!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 9 november 2014 @ 21:45:16 #116
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_146479488
Iemand die hier een soort van dock gebruikt? Deze zal er toch wel zijn, met de usb en audio-aansluiting zo naast elkaar?
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:00:35 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_146540249
Heb er net één besteld (een dual SIM); maar lees berichten (die ergens anders weer tegengesproken worden) dat je een normale SIM niet naar een nano-SIM kunt laten knippen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 november 2014 @ 17:14:27 #118
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146540628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef static het volgende:
Heb er net één besteld (een dual SIM); maar lees berichten (die ergens anders weer tegengesproken worden) dat je een normale SIM niet naar een nano-SIM kunt laten knippen?
Dat kan je doen.
Let alleen wel heel goed op dat je goed knipt, anders kan je een nieuwe sim gaan bestellen. :')

How-to: http://smartphones.wonder(...)o-nano-size-0149154/
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146541558
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:00 schreef static het volgende:
Heb er net één besteld (een dual SIM); maar lees berichten (die ergens anders weer tegengesproken worden) dat je een normale SIM niet naar een nano-SIM kunt laten knippen?
Zelf knippen gaat sowieso meestal fout, omdat je de chip van je SIM-kaart niet mag beschadigen. Bovendien is een gewone- en microSIM iets dikker dan een nanoSIM, waardoor een geknipte SIMkaart niet altijd even goed wordt uitgelezen door de telefoon.
Bespaar jezelf een hoop ellende en ga even naar een winkel van je provider en laat gratis je SIMkaartje omzetten :)

Het is zo gedaan en je weet zeker dat het goed gaat.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:04:19 #120
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_146547664
Ik zou sowieso naar de winkel gaan daar zelf knippen geheid mis zou gaan, maar kan het kan dus wel met gewone SIM kaarten? Ze zijn niet allemaal van hier (ben in Hong Kong).
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')