abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159339735
Paar vragen aan jullie:
Knoppen onderin krijg ik niet aan het trillen, alleen als energiebesparing uit staat. Voorheen kon je instellen dat ze dan toch trillen.
En mijn Endomondo hardloopapp trackt niet meer. Heb qua rechten toegestaan dat ie GPS en lokatie mag volgen. Hij doet het alleen als ik de telefoon ontgrendel en ik de app open. Zeer ergerlijk dit.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159340252
Spotify slaat z'n muziek niet meer op de SD-kaart op.. Niet chill als je alles in Extreme kwaliteit download -O-
  zondag 24 januari 2016 @ 21:53:16 #153
2651 svann
night-hawk
pi_159367677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:33 schreef Ireyon het volgende:
Spotify slaat z'n muziek niet meer op de SD-kaart op.. Niet chill als je alles in Extreme kwaliteit download -O-
Misschien staat de machtiging 'opslagruimte' niet aan?
Bij sommige apps moest ik dat na de update aanzetten voor het weer business as usual was.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_159452728
Nou goed, misschien wel een oplossing voor het volgende probleem: mijn toetsenbord is moeilijk langzaam sinds die update :r

Ik had die hele klote update niet moeten doen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159452940
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou goed, misschien wel een oplossing voor het volgende probleem: mijn toetsenbord is moeilijk langzaam sinds die update :r

Ik had die hele klote update niet moeten doen.
Gewoon Swiftkey gebruiken
pi_159453770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Gewoon Swiftkey gebruiken
Held _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159454857
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Held _O_
Als je geen swype gebruikt, zou je de Fleksy kunnen proberen. Is een soort van kopie van het Blackberry 10 OS toetsenbord en buiten het origineel (aangezien ze bepaalde functies en gestures hebben overgenomen komt het overduidelijk daar vandaan) gewoon het beste toetsenbord dat er is. Gebruikt dezelfde voorspellingsengine als swiftkey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')