abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2014 @ 17:28:47 #176
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138984065
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij zuigt uit je duim dat ze de sharia willen. De helft van de strijders in het zuiden heeft niet eens een baard. En denk je echtdat amerika en israel moslim extremisten steunen?? Zoveel leugens in 1 post.
Als je voor sharia bent moet je dan een baard hebben?
Anti-Turkije
pi_138984067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er zijn 49 groeperingen aangesloten bij het zuidelijk front. Zij hebben allen een verklaring moeten ondertekenen waarbij ze staan voor een seculiere staat en waarbij extremisme wordt veroordeeld.

Dat er bij die 49 groeperingen ook van origine niet seculieren zitten is wel zeker. Zolang ze zich maar aan die verklaring houden.

En die verklaring is in lijn met:

[..]

Wat mij betreft een lovend streven........
Bedankt voor je post. Dit dus! :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 17 april 2014 @ 17:31:53 #178
421524 SadPanda
pi_138984142
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor je post. Dit dus! :)
Er staat echter nergens in de verklaring dat ze voor secularisme zijn. En het is de vraag of de groep echt bestaat. http://carnegieendowment.org/syriaincrisis/?fa=55054&reloadFlag=1

Maar waarom zou de VS geen moslimextremisten steunen? Dat ze voor sharia zijn hoeft niet te betekenen dat ze aanslagen willen plegen op de VS en dus een gevaar vormen. In Afghanistan steunde de VS ook moslimextremisten.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 17:35:31 #179
421524 SadPanda
pi_138984261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:19 schreef Aloulou het volgende:
In Libie gaat de sharia ook in de nieuwe grondwet worden opgenomen, alleen is de discussie nog tot hoever. De enige bron van wetgeving? Een van de meerdere bronnen? etc. En daar mogen de Libiers en hun civil society lekker uitzoeken wat ze denken dat het beste is. Overigens heerste Khadafi in bepaald deel van zijn heerschappij ook met delen van de sharia. In ieder geval hoeft het niet perse haaks te staan op democratie of rechten voor minderheden. Dat dat vaker wel dan niet het geval is ben ik met je eens.
Het probleem is dat de centrale overheid totaal geen macht heeft en maar 30% dit jaar bij de verkiezingen kwam opdagen, bij de verkiezingen in 2012 was dat nog 60%.
Anti-Turkije
pi_138984306
quote:

[..]

Jij zuigt uit je duim dat ze de sharia willen. De helft van de strijders in het zuiden heeft niet eens een baard. En denk je echtdat amerika en israel moslim extremisten steunen?? Zoveel leugens in 1 post.
Geen baard = geen extremist _O-. Dan zullen ze vanaf nu hun baard afgeschreven voordat ze een aanslag gaan plegen, dan zijn ze minder verdacht.

Hier een foto van de daders van 9/11. Ik zie geen enkele baard, maar volgens mij zijn ze wel extremisten.

Het is algemeen bekend dat de seculiere FSA zo goed als uitgeroeid is.

[ Bericht 35% gewijzigd door hafez1234 op 17-04-2014 17:44:43 ]
pi_138984569
Assad lovers doen het vaak, uitzonderingen als norm gebruiken om een punt te maken en van het minst waarschijnlijke uitgaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138984684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:46 schreef firefly3 het volgende:
Assad lovers doen het vaak, uitzonderingen als norm gebruiken om een punt te maken en van het minst waarschijnlijke uitgaan.
Als je gelooft dat de seculiere rebellen nog relevant zijn, tegen de strijd tegen Assad, leef je in een fantasiewereld. De enige rebellengroepen die nog wat voorstellen zijn de islamitische groeperingen. Dit is al een tijdje zo en het is ook algemeen bekend. Ik snap niet waarom jij dit nog niet weet. Je moet wat meer nieuws lezen.
pi_138984759
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Als je gelooft dat de seculiere rebellen nog relevant zijn, tegen de strijd tegen Assad, leef je in een fantasiewereld. De enige rebellengroepen die nog wat voorstellen zijn de islamitische groeperingen. Dit is al een tijdje zo en het is ook algemeen bekend. Ik snap niet waarom jij dit nog niet weet. Je moet wat meer nieuws lezen.
Whataboutism. Ik zei dat het zuidelijk front vooral uit gematigden bestaan die voor een seculiere staan zijn. Wat ben je nu van plan, doodnuanceren? Andere onderwerpen aanhalen of leugens verspreiden?
pi_138984761
quote:
Ik wil hier graag op in gaan, maar ben op dit moment veel te blij en vrolijk om m'n humeur te laten verpesten. :D

Veel plezier met bitter zijn.
  donderdag 17 april 2014 @ 18:06:25 #185
421524 SadPanda
pi_138984991
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Whataboutism. Ik zei dat het zuidelijk front vooral uit gematigden bestaan die voor een seculiere staan zijn. Wat ben je nu van plan, doodnuanceren? Andere onderwerpen aanhalen of leugens verspreiden?
En ik vroeg al meerdere keren om bewijs dat het 'zuidelijk front' voor een seculiere staat is.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 18:07:03 #186
421524 SadPanda
pi_138985004
quote:
Uitzonderingen? Veel moslimextremisten hebben gewoon geen baard.
Anti-Turkije
pi_138985149
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:06 schreef SadPanda het volgende:

[..]

En ik vroeg al meerdere keren om bewijs dat het 'zuidelijk front' voor een seculiere staat is.
Ook al zou het zuidelijke front voor een seculiere staat zijn dan stelt het niks voor. De rebellen in het Zuiden hebben nauwelijks grondgebied. Op dit moment hebben de rebellen in het Oosten en in het Noorden veel grondgebied. In het Oosten is het vooral in handen van ISIS en in het Noorden is het vooral Al Nusra, Islamic front en een aantal andere islamitische groeperingen.
pi_138985167
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Uitzonderingen? Veel moslimextremisten hebben gewoon geen baard.
Lees even de post van Montagui. Daar staat het.
pi_138985188
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik wil hier graag op in gaan, maar ben op dit moment veel te blij en vrolijk om m'n humeur te laten verpesten. :D

Veel plezier met bitter zijn.
Gemiddeld ben je dus vrij somber. :D
  donderdag 17 april 2014 @ 18:17:08 #190
421524 SadPanda
pi_138985212
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees even de post van Montagui. Daar staat het.
Daar had ik dus al op gereageerd namelijk dat nergens staat dat ze seculier zijn.
Anti-Turkije
pi_138985256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gemiddeld ben je dus vrij somber. :D
Nee, vandaag ben ik nog vrolijker dan normaal.
pi_138985266
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Daar had ik dus al op gereageerd namelijk dat nergens staat dat ze seculier zijn.
Volgens de vertalingen online wel, of ben jij beter met je google translate?
  donderdag 17 april 2014 @ 18:21:03 #193
421524 SadPanda
pi_138985274
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens de vertalingen online wel, of ben jij beter met je google translate?
Link naar die vertalingen online? Aloulou zegt ook dat er niks over secularisme staat.
Anti-Turkije
pi_138985345
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:21 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Link naar die vertalingen online? Aloulou zegt ook dat er niks over secularisme staat.
Google is your friend. Ik heb het al een stuk of vijf keer gezien. Zit nu op mijn telefoon.
  donderdag 17 april 2014 @ 18:26:29 #195
421524 SadPanda
pi_138985395
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Google is your friend. Ik heb het al een stuk of vijf keer gezien. Zit nu op mijn telefoon.
Op Google kan ik het zo snel niet vinden. En het lijkt me als zowel Translate als Aloulou, die Arabisch kan lezen, het zegt dat het dan wel klopt.
Anti-Turkije
pi_138989717
quote:

[..]

Dan ben ik benieuwd welke groepering dit precies is.

http://english.alarabiya.(...)-Islamic-state-.html

Syrian rebel front unveils its vision for state
A newly formed rebel alliance said Tuesday it wants Syria to be an “Islamic state,” but insisted it would protect minorities and not create an “oppressive, authoritarian system,” Agence France-Presse reported.

Under the subheading “democracies and parliaments,” the Islamic Front said in its released covenant that a representative government “is based on the notion that the people have the right through institutions to [determine] legislation, whereas in Islam God is the sovereign.”

But it adds: “This does not mean that we want an oppressive, authoritarian system,” saying Syria should be ruled through a Shura, or Islamic consultative council.

The Islamic Front is considered to be Syria’s largest armed opposition grouping with tens of thousands of fighters battling to oust President Bashar al-Assad.

However, the alliance did not detail its vision after toppling Assad’s regime, maybe fearing that it would splinter its grouping which is made of seven key Islamist factions which announced joining hands on Friday.....
pi_138990801
The Islamic Front is niet het Zuidelijk Front.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_138991137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:57 schreef Montagui het volgende:
The Islamic Front is niet het Zuidelijk Front.
Het Islamic Front is toch wat door Saoedi-Arabië wordt gesteund of niet?
pi_138991510
quote:
8s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het Islamic Front is toch wat door Saoedi-Arabië wordt gesteund of niet?
Saoedi-Arabië steunt veel meer groepen dan alleen het Islamic Front.

Deze twee artikelen geven misschien wat duidelijkheid over het Southern Front.

http://carnegieendowment.org/syriaincrisis/?fa=55054
http://www.joshualandis.c(...)t-anti-tank-weapons/
Incelfrikandel
pi_138991649
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie zegt dat een dergelijke variant in Syrië zou komen.
Niemand, maar wil je het risico lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')