Gast stop met het beledigen van Turken en/of Soennieten of rot anders op.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:46 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu Allepo. Alle soennieten en turken hier zijn waarschijnlijk boos.
Ik beledig niemand. Het is algemeen bekend dat soennieten en turken over het algemeen anti Assad zijn. Dus als het leger van Syrië gebied veroverd worden zij boos.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast stop met het beledigen van Turken en/of Soennieten of rot anders op.
Turken anti-Assad.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik beledig niemand. Het is algemeen bekend dat soennieten en turken over het algemeen anti Assad zijn. Dus als het leger van Syrië gebied veroverd worden zij boos.
Het feit dat jij een turk bent, betekent niet dat iedereen jouw ideeën heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:41 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Turken anti-Assad.
Geloof me maar de meeste Turken zijn juist pro-Assad.
Hij is verturkst maar niet echt een Turk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Het feit dat jij een turk bent, betekent niet dat iedereen jouw ideeën heeft.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En nog met een vriendin erbij tussen al die rozen.
Niet zo ongeduldig.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat enorme offensief dat je reeds lang geleden beloofd hebt laat vooralsnog op zich wachten...
quote:
Twitter van KeepingTheLeith.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast geef een link van een website ofzo.
Opzettelijk provoceren dit.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Het feit dat jij een turk bent, betekent niet dat iedereen jouw ideeën heeft.
Verturkste Koerd. Dit maakt hem Turks volgens de definities van de Geliefde Leider der Turken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Opzettelijk provoceren dit.
Hij is geen Turk, maar een Koerd.
Zeg insjallah.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef hafez1234 het volgende:
Binnen 1-1,5 jaar heeft Assad alles weer terug. Assad heeft enorm veel terug veroverd en hoe meer hij veroverd hoe sterker het leger wordt. De rebellen hebben aangetoond dat ze een klein gebied kunnen veroveren, maar het weer binnen een week verliezen. Let maar op binnen 3 maanden ongeveer is Allepo helemaal terug.
Hij is een Nederlandse-Koerd, niet meer niet minder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Verturkste Koerd. Dit maakt hem Turks volgens de definities van de Geliefde Leider der Turken.
"Koerden zijn Turken die door de sneeuw lopen hurdur."quote:Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef hafez1234 het volgende:
Als hij een Koerd uit Irak is dan is hij een Irakees. Is hij een Koerd uit Turkije dan is hij een Turk. Koerdistan is geen land.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"Koerden zijn Turken die door de sneeuw lopen hurdur."
"Koerdisch is een Turks dialect."
"Koerden zijn een verloren Turkse stam."
Ga toch weg man. Koerden zijn Iraniers; een Turk is per definitie een non-Iranier. De twee classificaties gaan niet samen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef hafez1234 het volgende:
Als hij een Koerd uit Irak is dan is hij een Irakees. Is hij een Koerd uit Turkije dan is hij een Turk. Koerdistan is geen land.
Wist niet dat ethniciteit verbonden was met een land? Een persoon uit een Koerdische gebied kan gewoon een Koerd zijn. Het maakt niet uit of hij in Turkije geboren is of niet, hij is een Koerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef hafez1234 het volgende:
Dat is zo als je terug gaat in de tijd, maar de Koerden in Turkije, Irak en Syrië beschouwen zichzelf niet als Iraniërs.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Koerden zijn Iraniers; een Turk is per definitie een non-Iranier. De twee classificaties gaan niet samen.
Ja dat klopt, maar dat geldt alleen wanneer het gaat om een etniciteit die soevereiniteit heeft over een bepaald gebied een staat dus. Volgens jouw redenatie zou iemand uit Friesland een Fries zijn en geen Nederlander. Ik ben een voorstander dat de Koerden een eigen staat krijgen, maar tot die tijd zijn Koerden Irakezen, Syriërs of Turken.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:20 schreef Djibril het volgende:
[..]
Wist niet dat ethniciteit verbonden was met een land? Een persoon uit een Koerdische gebied kan gewoon een Koerd zijn. Het maakt niet uit of hij in Turkije geboren is of niet, hij is een Koerd.
Net zoals een Turk die in Nederland geboren is een Turkse ethniciteit heeft kan een Koerd die in Turkije geboren is een Koerdische ethniciteit hebben.
Jij steunt toch assad? Dan moet je toch weten dat hij de minderheden beschermt en officieel de Koerden erkent als bevolkingsgroep (nadat hij macht over ze kwijt is, dat wel).
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:32 schreef IPA35 het volgende:
Friezen zijn etnisch Nederlands. Zij spreken echter Fries. Dat is het enige verschil.
Dan nog zijn bijna alle rebellen islamisten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef firefly3 het volgende:
Het grond gebied zegt ook niet alles. Via het zuiden komen er anti tank wapens en manpads binnen voor de gematigde rebellen![]()
De helft heeft geen baard overigens (pro-assad mensen beweren vaak dat het extremistische baardapen zijn).
Nope, Koerden zijn een apart volk.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef hafez1234 het volgende:
Bedankt dat je voor me opkomt.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nope, Koerden zijn een apart volk.
Jij hebt ze individueel allemaal gesproken ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dat is zo als je terug gaat in de tijd, maar de Koerden in Turkije, Irak en Syrië beschouwen zichzelf niet als Iraniërs.
Als je met etniciteit ras bedoelt, is er nauwelijks een verschil in ras tussen de Koerden en de bevolking in de landen waarin ze leven. Cultuur is het verschil tussen Friezen en Nederlanders wat minder dan Koerden en de bevolking waarin ze leven. Het feit dat iemand zegt dat hij een Koerd is, heeft nauwelijks betekenis zolang de Koerden zelf geen staat hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:32 schreef IPA35 het volgende:
Friezen zijn etnisch Nederlands. Zij spreken echter Fries. Dat is het enige verschil.
Je zegt net dat de Koerden een apart volk zijn. Nu ben je mijn argument aan het betwijfelen waarin ik zeg dat Koerden geen Iraniërs zijn? Dus zijn Koerden een apart volk of Iraniërs?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt ze individueel allemaal gesproken ja?
Ook zo handig, net nadat Obama langs is geweest.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Saudi's hebben recentelijk een enorme partij TOW's gekocht.
90% zeker dat zij ze hebben geleverd.
Het gaat erom dat Koerden genetisch relatief nauw met elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:39 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Als je met etniciteit ras bedoelt, is er nauwelijks een verschil in ras tussen de Koerden en de bevolking in de landen waarin ze leven. Cultuur is het verschil tussen Friezen en Nederlanders wat minder dan Koerden en de bevolking waarin ze leven. Het feit dat iemand zegt dat hij een Koerd is, heeft nauwelijks betekenis zolang de Koerden zelf geen staat hebben.
Het is een apart volk, lang leven genetica !quote:Op woensdag 16 april 2014 23:41 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Je zegt net dat de Koerden een apart volk zijn. Nu ben je mijn argument aan het betwijfelen waarin ik zeg dat Koerden geen Iraniërs zijn? Dus zijn Koerden een apart volk of Iraniërs?
Dat maakt wat hij zegt niet onwaar. Op dit moment is er geen Koerdistan dus zijn ze Irakees, Syriër, Iraniër of Turk. Dat is hun nationaliteit.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nope, Koerden zijn een apart volk.
kloptquote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat maakt wat hij zegt niet onwaar. Op dit moment is er geen Koerdistan dus zijn ze Irakees, Syriër, Iraniër of Turk. Dat is hun nationaliteit.
Ja ik stap nu midden in de discussie, dus ik weet niet wat daarvoor gezegd is. Maar dat is in ieder geval hun nationaliteit inderdaad.quote:
Dit is niet waar. De Koerden hebben niet bepaalde genetica die hen afscheiden van de landen waarin ze wonen. Ik betwijfel of je een Koerd kunt onderscheiden van een Turk.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is een apart volk, lang leven genetica !
Creationist.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:01 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dit is niet waar. De Koerden hebben niet bepaalde genetica die hen afscheiden van de landen waarin ze wonen. Ik betwijfel of je een Koerd kunt onderscheiden van een Turk.
Ja, Alou kwam er mee aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef Senor__Chang het volgende:
Hier al langsgekomen dat Bandar geen baas meer is van de Saudische veiligheidsdiensten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |