abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138941531
quote:
Ik snap de ' _O- ' niet helemaal.
pi_138941681
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik snap de ' _O- ' niet helemaal.
reclame voor een turkse auto dealer in het heetst van de strijd _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138941781
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef expans het volgende:

[..]

Marokkanen lijken over het algemeen tevreden te zijn over hun koning, zelfs voor alle demonstraties. Dat is in andere landen nogal anders.

Ook heb ik het idee dat hun koning ze wat meer politieke vrijheid geeft, ookal beslist hij uiteindelijk wat er wel en niet gebeurd.
De Marokkanen zijn tevreden over hun koning, omdat de koning hen gewoon vrijheid geeft en ontwikkelingen niet tegengaat.

Iemand met zo,n hoge positie die niet zijn macht op een walgelijke manier misbruikt... ze bestaan nog. _O_
pi_138941829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:57 schreef Aloulou het volgende:
Niet direct met Syrie te maken maar indirect toch ook wel. De Marokkaanse jihadi-Sheikh (en voormalig inspirator van jihadi-salafisme) heeft echt een U-turn gemaakt na te zijn gevangengezet na de 2003 Casablanca bombings. Hij is inmiddels al langer vrij en heeft zijn oude denkbeelden "vaarwel gezegd". Paar weken geleden al op Marokkaanse tv waarin hij als imam het gebed leidde in een Moskee en de koning ook aanwezig was.

Hier een interview met hem waarin hij het ook heeft over Syrie oa:
http://magharebia.com/en_(...)4/04/11/reportage-01

Fizazi was de Sheikh dacht ik die zei dat stelen van ongelovigen halal was. Zijn oude video's zijn op youtube nog wel terug te vinden en hij was zeer populair bij de jihadi salafi's. Fel anti-democratie, pro-jihad en alle Arabische leiders zijn afvalligen etc. Ben benieuwd hoelang ze hem met zijn blote reet op een colaflesje hebben gezet om tot inkeer te komen, of wellicht echt oprechte ingeving? Hij heeft het nu over Islam van "vrede en genade" en bestrijden van "armoede, onwetendheid, ongeletterdheid" ipv "doden, aanslagen plegen" etc :D En Syrie meent hij ook dat het een strijd is die "buitenlandse agenda's alleen maar in de kaart speelt als jongeren uit allerlei landen ernaartoe gaan".

Die Marokkaanse koning is wel een baas hoor...slimme politiek om die keiharde jihadi-salafi's te pacificeren. En in die strijd kunnen ze voormalig boegbeeld als Fizazi zeker goed inzetten. Eerder al een andere salafi-jihadi Sheikh al-Haddouchi die ze na gevangenschap hebben vrijgelaten en ook tot inkeer was gekomen. De Marokkanen moeten hun kennis en ervaringen delen op het gebied van dit pacificeren van die jihadi's met andere Arabische regeringen :Y
Wow, hem hebben ze hard gemarteld.
pi_138942090
britse isis tuig :{ :{ :{

EXPLICIET

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138942879
deze gasten hebben vette combat vids :7

http://www.liveleak.com/view?i=a75_1397532287
-Rabia Al-Basri
pi_138942950
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

reclame voor een turkse auto dealer in het heetst van de strijd _O-
Ik heb, ooit ergens in de afgelopen drie jaar, een artikel gelezen over hoe gestolen/tweedehands auto's vanuit Europa, richting Turkije gingen, om verkocht te worden aan Syriërs.

Daarom zie je vaak Europese wagens/ambulances/trucks etc. Een Turkse truck is dan logisch.

#1 is trouwens de pick-up truck, die kan je als overheid vrij weggeven onder het mom assistentie. Nadat het voedsel eraf is gehaald word er een wapen op gemonteerd, en tadaa.
pi_138943151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:47 schreef expans het volgende:

[..]

Ik heb, ooit ergens in de afgelopen drie jaar, een artikel gelezen over hoe gestolen/tweedehands auto's vanuit Europa, richting Turkije gingen, om verkocht te worden aan Syriërs.

Daarom zie je vaak Europese wagens/ambulances/trucks etc. Een Turkse truck is dan logisch.

#1 is trouwens de pick-up truck, die kan je als overheid vrij weggeven onder het mom assistentie. Nadat het voedsel eraf is gehaald word er een wapen op gemonteerd, en tadaa.
ja idd, easy peasy om dit soort dingen te leveren, maar ik vond het lachen om het zo overduidelijk te zien :P
-Rabia Al-Basri
pi_138948026
http://www.powned.tv/nieu(...)hebben_wapens_v.html
Voor het eerst zijn Syrische rebellen opgedoken met wapens uit de Verenigde Staten. Het gaat om geavanceerde antitankwapens.

De Washington Post meldt dat het onduidelijk is waar de wapens vandaan komen. Vertegenwoordigers van de Amerikaanse regering ontkennen niet dat de rebellen Amerikaanse wapens in hun bezit hebben, maar weigeren te zeggen hoe ze aan die wapens zijn gekomen.

De wapens die nu in handen van de Syrische rebellen zijn gekomen, zijn in het verleden onder meer verkocht aan Turkije. Het is dus aannemelijk dat de Turken de wapens hebben geleverd, en dat deze niet direct door de Amerikanen aan de rebellen zijn verschaft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 16 april 2014 @ 17:26:35 #35
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138948061
Iran sees influence growing in Syria
http://www.al-monitor.com(...)syria-hezbollah.html
Anti-Turkije
pi_138948316
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:25 schreef El_Matador het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)hebben_wapens_v.html
Voor het eerst zijn Syrische rebellen opgedoken met wapens uit de Verenigde Staten. Het gaat om geavanceerde antitankwapens.

De Washington Post meldt dat het onduidelijk is waar de wapens vandaan komen. Vertegenwoordigers van de Amerikaanse regering ontkennen niet dat de rebellen Amerikaanse wapens in hun bezit hebben, maar weigeren te zeggen hoe ze aan die wapens zijn gekomen.

De wapens die nu in handen van de Syrische rebellen zijn gekomen, zijn in het verleden onder meer verkocht aan Turkije. Het is dus aannemelijk dat de Turken de wapens hebben geleverd, en dat deze niet direct door de Amerikanen aan de rebellen zijn verschaft.

Klopt niet.

Vermoedelijk via Saudiërs gegaan, met kennis van de USA.
Ging om een bepaald model die in 2012 nog in handen waren van de US Marines aldus Charles Lister.
pi_138948343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:34 schreef expans het volgende:

[..]

Klopt niet.

Ging om een bepaald model die in 2012 nog in handen waren van de US Marines aldus Charles Lister.
Hoe dan ook is het scenario VSAmerikanen bewapenen rebellen en demoniseren Assad om een excuus te zoeken binnen te vallen nog steeds houdbaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138948911
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:34 schreef expans het volgende:

[..]

Klopt niet.

De Saudi's hebben recentelijk een enorme partij TOW's gekocht.
90% zeker dat zij ze hebben geleverd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138949281
Er zijn berichten dat het leger goed bezig is in Aleppo. Hoop dat het waar is, het zou zonde zijn als zo'n stad viel. Veel minderheden (voornamelijk Christenen), historische stad, economisch belangrijk, etc. Het leek wel alsof ze het opgegeven hadden.
pi_138949441
chillen in idlib O+

-Rabia Al-Basri
pi_138949466
quote:
8s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef Peunage het volgende:
Er zijn berichten dat het leger goed bezig is in Aleppo. Hoop dat het waar is, het zou zonde zijn als zo'n stad viel. Veel minderheden (voornamelijk Christenen), historische stad, economisch belangrijk, etc. Het leek wel alsof ze het opgegeven hadden.
assad zou aleppo nooit (vrijwillig) opgeven
-Rabia Al-Basri
pi_138950198
Even wat Nederlands nieuws vanaf het Front (met hoofdletter f inderdaad):

quote:
Pieter Van Ostaeyen ‏@p_vanostaeyen 15 apr.
@djehoety @arisroussinos most of the other Dutch fighters are in ar-Raqqa province. Yilmaz is still in Aleppo

Pieter Van Ostaeyen ‏@p_vanostaeyen 22 u
Some personal sources: Khalid K. / Abū ar-Rahmān al-Irāqī from #Almere #Netherlands still alive and kicking in ar-Raqqa #Syria #ISIS

Pieter Van Ostaeyen ‏@p_vanostaeyen 15 apr.
Blind Dutch Bashīr as-Sumālī recently left for #Syria pic.twitter.com/cmIQUgd8Yq
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138950401
quote:
8s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef Peunage het volgende:
Nee joh. We waren wat stukken buiten de bebouwde gebieden verloren en enkele buitenwijken aan de westkant. De aanval op Al-Zahraa (de wijk, niet het Twaalver dorp) is afgeslagen en in het zuiden vielen ze (vanuit het centrum) de wijk Ramouseh aan. De grens tussen SAA en rebellen territorium was daar een belangrijke weg. De rebellen wisten door deze linie te breken en een kleine militaire basis in the nemen pal aan de overkant van de weg. Vandaag is deze basis (Sadkop of zo) weer heroverd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138950868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:36 schreef Aloulou het volgende:
Even wat Nederlands nieuws vanaf het Front (met hoofdletter f inderdaad):

[..]

wat moet die blinde daar doen dan?
-Rabia Al-Basri
pi_138953344
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Slayage het volgende:
britse isis tuig :{ :{ :{

EXPLICIET

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch vrij duidelijk dat dit niets meer met de islam te maken heeft.

Gewoon pubers die zich keihard vervelen...
pi_138954837
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat moet die blinde daar doen dan?
Chillen, je weet toch
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138955392

Nu Allepo. Alle soennieten en turken hier zijn waarschijnlijk boos.
pi_138955998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:46 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]

Nu Allepo. Alle soennieten en turken hier zijn waarschijnlijk boos.
Serghaya?! Nu al?

Al-Mayadeen zegt wel dat Talfeeta is ingenomen.
pi_138956385
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138956965
quote:
Dat enorme offensief dat je reeds lang geleden beloofd hebt laat vooralsnog op zich wachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')