Ik heb de allereerste PU volgens mij nog ergens liggen (en zeker weten de 2de), en het was altijd al een waardeloos blaadje. Geprint op WC-papier, valt van ellende vaak al uit elkaar, als het niet van de schijtlolligheden aan elkaar bleef plakken...quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat zijn PU blaadje qua niveau heel ver is afgezakt tot een fraudkrantje
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de verkoop. Maar ik heb het over de kans om er nu als journalist/verslaggever aan de slag te gaan
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Groep van 10 andere (talentvolle) startende games-journalisten verzamelen, paar vormgevers erbij, economisch mannetje erop, informeren naar druk- en distributiekosten, plan van aanpak maken, en eigen bedrijfje opzetten...
Kijk, daar doe ik het voor....quote:
treurig, maar je hoort het wel vaker. Kan je melden dat we eigenlijk nooit voor buitenlandse persevenementen worden uitgenodigd, en als we iets krijgen het altijd in de kerstprijsvraag terecht komt. net als extra spullen die we vragen rond die tijd, zoals de ps4-gamespakketjes die we vorig jaar weggavenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Did Ubisoft Give Journalists a Free Nexus 7 Tablet at a Watch_Dogs Preview Event?
http://www.dualshockers.c(...)at-watch_dogs-event/
Als je daar zin in hebt: tuurlijk, mag altijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kijk, daar doe ik het voor....
edit: Nu ik toch de OP heb, moet ik nog shit aanpassen/toevoegen ofzo? Beetje plaatjes van must-have games, whatever?
Game jij nog wel eensquote:
Laatst nog inFamous! Voor de rest niet zo veel. Ik vind Minecraft niet zo leuk meer.quote:
Die heb ik al weer geruild voor tomb raider.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Laatst nog inFamous! Voor de rest niet zo veel. Ik vind Minecraft niet zo leuk meer.
Ik heb Tomb Raider op de PS3. Best een leuk spel! Jammer dat er geen andere leuke multiplayer games zijn. Ik ga Ghosts ook maar eens een keertje opstarten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die heb ik al weer geruild voor tomb raider.En Mc ook niet meer gespeeld eigenlijk. Misschien cod maar weer eens doen
Voeg me ff toe bij de gamers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
edit: Nu ik toch de OP heb, moet ik nog shit aanpassen/toevoegen ofzo? Beetje plaatjes van must-have games, whatever?
Heb nog een kadobon van Bol twv 15eu dus dat komt goed uit.quote:
Done!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voeg me ff toe bij de gamers.
Lastpost - Lastpost_NL
Nogmaals hoeveel heb je ervoor betaald.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef R- het volgende:
[..]
Heb nog een kadobon van Bol twv 15eu dus dat komt goed uit.
De ps4 heb ik inmiddels opgehaald dus ben nu ook officieel een bezitter van deze console
Heb een tientje meer betaald.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nogmaals hoeveel heb je ervoor betaald.
Ik wil nog wel in de OPquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso halen wanneer hij morgen komt! Jij dus ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:54 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik wil nog wel in de OP
mijn PSN ID is Chrizs
Zijn er ook nog mensen die trials fusion hebben/halen?
heb wel zin in een beetje competitie (niet dat ik goed ben lol)
Ik had m in de amerikaanse store gepreorderd, en kon vanochtend al downloadenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso halen wanneer hij morgen komt! Jij dus ook?
Nice! 20 euro?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik had m in de amerikaanse store gepreorderd, en kon vanochtend al downloaden
Ja, laten we er weer een zo'n topic van makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Bolters het volgende:
Is de PS4 eigenlijk al weer makkelijk te kopen of nog steeds niet?
Even aangepast: de grootste wens van mensen die een schitterende tv hebbenquote:
Gaaf man! Weet jij wat je voor de season pass precies krijgt? Kom anders ff naar het Trials topic!quote:
Ik heb al een ps4 maar vraag het me gewoon af. Heb het niet meer gevolgd namelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, laten we er weer een zo'n topic van maken
6 stukken DLCquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf man! Weet jij wat je voor de season pass precies krijgt? Kom anders ff naar het Trials topic!
Ik vraag me af wat ze kunnen toevoegen om het weer fris aan te kunnen laten voelen. Een herhaling van gameplay maakt het meteen minder interessantquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie liever een vervolg op The Last of Us. Wat een briljante game, maar helaas weinig replay-waarde als je het verhaal hebt uitgespeeld.
Achja, eerst überhaupt maar eens aan een PS4 zien te komen.
Hey hey hey HEY!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even aangepast: de grootste wens van mensen die een schitterende tv hebben
Kun je mij ook toevoegen? Killmosselquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey hey hey HEY!!!![]()
Het hele DOEL van zo'n topic-kaap is natuurlijk dat MarkM zich een week kan storen aan de waardeloze TT die ik heb verzonnen!!! Daar doe ik het allemaal voor!!! Daar loer ik &^%$&& DAGEN op!!! Slapeloze nachten heb ik er van!!!![]()
![]()
![]()
Chrizs: je staat erin.
Kan me zo veel bedenken. De kracht zat hem voor mij in het verhaal, beetje variatie in gameplay is natuurlijk welkom, maar ik zou een eventueel vervolg er niet voor laten liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze kunnen toevoegen om het weer fris aan te kunnen laten voelen. Een herhaling van gameplay maakt het meteen minder interessant
He, ik heb het zelfs gratis gedaan, dat zou je moeten aansprekenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik heb het zelfs gratis gedaan, dat zou je moeten aanspreken
Nee, de originele TT is helemaal verdwenen, en vervangen met een compleet nieuwe TT. Ik vind een nieuwe TT niet erg, maar de OPTIE hoort te bestaan dat we nog gewoon de oude ORIGINELE TT kunnen kiezen!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik heb het zelfs gratis gedaan, dat zou je moeten aanspreken
Er zijn nog wel een aantal minpunten aan de PS4 die hopelijk nog opgelost zullen worden (zoals geen MP3 playback...(!) , geen directe uploads naar je youtube-account, etc etc), en een lege/onoverzichtelijke PSN-store, maar idd, de snelheid is momenteel echt geweldig.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:07 schreef R- het volgende:
Ik vind de ps4 echt zoveel veel chiller t.o.v. de ps3 en xbox 360. De OS heeft geen laadtijden. Kijk bv naar de Store en het downloaden van demo's. Die open ik tijdens het Fifa spelen binnen 2 seconden. Tijdens het downloaden kan ik verder spelen en binnen 10 minuten was de demo al binnen
Wel jammer alleen dat er nog zo weinig games zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, de originele TT is helemaal verdwenen, en vervangen met een compleet nieuwe TT. Ik vind een nieuwe TT niet erg, maar de OPTIE hoort te bestaan dat we nog gewoon de oude ORIGINELE TT kunnen kiezen!!!
Er is wel Sony Music unlimited. Maar daarvoor moet je na een maand al betalen. Een spotify app lijkt me super chill.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er zijn nog wel een aantal minpunten aan de PS4 die hopelijk nog opgelost zullen worden (zoals geen MP3 playback...(!) , geen directe uploads naar je youtube-account, etc etc), en een lege/onoverzichtelijke PSN-store, maar idd, de snelheid is momenteel echt geweldig.
Ik heb toch liever gewoon MP3 ipv betaaldiensten.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef R- het volgende:
[..]
Er is wel Sony Music unlimited. Maar daarvoor moet je na een maand al betalen. Een spotify app lijkt me super chill.
Quanta kosta?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand Infampus overnemen voor een prikkie? 2x uitgespeeld, dol spel.
Morgen zou mijn exemplaar op de deurmat moeten vallen. Als ik even heb geoefend wil ik ook wel eens online proberen. Meestal ben ik in dat soort spellen ook geen kei.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:54 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik wil nog wel in de OP
mijn PSN ID is Chrizs
Zijn er ook nog mensen die trials fusion hebben/halen?
heb wel zin in een beetje competitie (niet dat ik goed ben lol)
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
Aub geen kwaad woord over de PU, ik wou ook nog een Ed Wiggemans t-shirt kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |