Nee, alleen als je wel met een vrouw, maar niet met een man mag klooien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag je wel meer? Dan ben je ook hypocriet volgens stbabs.
We willen dat van elkaar weten vooral vanwege veiligheids- en gezondheidsredenen.quote:
Dat is ook wat ze zegt volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, alleen als je wel met een vrouw, maar niet met een man mag klooien.
Nee, en dat is ook wel logisch gezien het verleden tussen jou en mij en tussen sin en mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar als ze dacht dat het over mij ging was het een terechte vraag, je zou nooit zo rekening met mij houden
Met wie? Moet je ze kennen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We willen dat van elkaar weten vooral vanwege veiligheids- en gezondheidsredenen.
Oppervlakkig ja. Niet met vrienden ofzo die dicht bij ons staan.quote:
Ehm alleen als hij dan ook mag. En het zal best hypocriet zijn, maar voor mijn gevoel is het anders als dan wanneer ik dat met een man zou doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag je wel meer? Dan ben je ook hypocriet volgens stbabs.
Ik voldoe primaquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oppervlakkig ja. Niet met vrienden ofzo die dicht bij ons staan.
Zou je dan jaloers worden/dat goed vinden? Voor mij is het met een man ook anders, maar om andere redenen dan denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm alleen als hij dan ook mag. En het zal best hypocriet zijn, maar voor mijn gevoel is het anders als dan wanneer ik dat met een man zou doen
Ja, want ik ken je alleen maar oppervlakkig.quote:
Inmiddels wel weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, want ik ken je alleen maar oppervlakkig.
Met oppervlakkig bedoel ik via een dating site of iets dergelijks.quote:
Ja, als het een vrouw is vast wel een beetje, hypocriet hequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou je dan jaloers worden/dat goed vinden? Voor mij is het met een man ook anders, maar om andere redenen dan denk ik.
Het tragische bestaan van een biseksuele vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Mensen wel moeten kennen, maar niet te dichtbij staan....moeilijk allemaal hoor, Sin
Snel HW, schrijf je in bij een dating-site!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met oppervlakkig bedoel ik via een dating site of iets dergelijks.
iets als.... forum.fok.nl bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met oppervlakkig bedoel ik via een dating site of iets dergelijks.
FOK!Dating.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets als.... forum.fok.nl bedoel je?.
Nee, ik vind dat wel normaal hoor. Ik geloof dat ik een beetje een afwijkende relatie heb, maar jaloezie is normaal gesproken volkomen normaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als het een vrouw is vast wel een beetje, hypocriet he
DAT zouden ze nou eens moeten invoeren!quote:
Hij komt mijn datingsites niet in hoor, ik denk dat hij de camcheck of hij echt een vrouw is niet doorkomt. Zeker niet met die baard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel HW, schrijf je in bij een dating-site!
Tot op zekere hoogte zelfs gezond en vereist vind ik. Maar goed, iedereen is anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wel normaal hoor. Ik geloof dat ik een beetje een afwijkende relatie heb, maar jaloezie is normaal gesproken volkomen normaal.
Kun je dat er niet doorheen drukken ergens ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT zouden ze nou eens moeten invoeren!
Ik schakel die rooie wel in, die doet dat wel voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij komt mijn datingsites niet in hoor, ik denk dat hij de camcheck of hij echt een vrouw is niet doorkomt. Zeker niet met die baard.
Everyday you're hosselingquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets als.... forum.fok.nl bedoel je?.
En de vrouwen in kwestie stellen het op prijs als bij een date opeens een vent komt opduiken denk je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schakel die rooie wel in, die doet dat wel voor mij.
Dan schakel je die rooie voor het verkeerde in!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schakel die rooie wel in, die doet dat wel voor mij.
lekker belangrijk wat vrouwen vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En de vrouwen in kwestie stellen het op prijs als bij een date opeens een vent komt opduiken denk je?
Eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan schakel je die rooie voor het verkeerde in!
True, maar goed, je kan niet altijd alles hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan schakel je die rooie voor het verkeerde in!
Ehm, wel als je ze wilt hosselen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat vrouwen vinden.
Dat doe je toch sowieso als je die camcheck faked? En hoe wilde je een bi-date faken dan?quote:
Ik zeg toch niet dat ik alle details al doordacht heb?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe je toch sowieso als je die camcheck faked? En hoe wilde je een bi-date faken dan?
Hij komt opdagen in een jurk, niemand die het ziet joh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe je toch sowieso als je die camcheck faked? En hoe wilde je een bi-date faken dan?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij komt opdagen in een jurk, niemand die het ziet joh.
Kom ik over als iemand die snel aanstoot neemt aan dan soort dingen?quote:
En als ik die rooie nou hossel voor een trio, mag het dan wel trouwens? Vragen, vragen.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
En dan een hoog stemmetje opzetten.
Neuhquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom ik over als iemand die snel aanstoot neemt aan dan soort dingen?.
.
Je hebt die rooie nu al zó op lopen hemelen hier dat zelfs ik mee wil doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als ik die rooie nou hossel voor een trio, mag het dan wel trouwens? Vragen, vragen.....
MMV, dat gaat me voorlopig nog even te ver, sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Je hebt die rooie nu al zó op lopen hemelen hier dat zelfs ik mee wil doen
Oh, ik geloof dat ik dat niet zo erg vind hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MMV, dat gaat me voorlopig nog even te ver, sorry.
* HeatWave is gewoon bekrompen.
En het is denk ik ook weer voornamelijk mijn type, ze is gewoon cute hoor, maar niet het standaard modelpopje-mooi zeg maarquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik dat niet zo erg vind hoor.
Jezus, vraag haar nou eens gewoon uit joh!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is denk ik ook weer voornamelijk mijn type, ze is gewoon cute hoor, maar niet het standaard modelpopje-mooi zeg maar.
We zitten as we speak weer te chatten vanuit dr collegezaal.
We zijn al 2 keer uit geweest, en ze komt binnenkort een keer bij me etenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, vraag haar nou eens gewoon uit joh!
Make us proud, son.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn al 2 keer uit geweest, en ze komt binnenkort een keer bij me eten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn al 2 keer uit geweest, en ze komt binnenkort een keer bij me eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |