Nee, alleen als je wel met een vrouw, maar niet met een man mag klooien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag je wel meer? Dan ben je ook hypocriet volgens stbabs.
We willen dat van elkaar weten vooral vanwege veiligheids- en gezondheidsredenen.quote:
Dat is ook wat ze zegt volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, alleen als je wel met een vrouw, maar niet met een man mag klooien.
Nee, en dat is ook wel logisch gezien het verleden tussen jou en mij en tussen sin en mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar als ze dacht dat het over mij ging was het een terechte vraag, je zou nooit zo rekening met mij houden
Met wie? Moet je ze kennen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We willen dat van elkaar weten vooral vanwege veiligheids- en gezondheidsredenen.
Oppervlakkig ja. Niet met vrienden ofzo die dicht bij ons staan.quote:
Ehm alleen als hij dan ook mag. En het zal best hypocriet zijn, maar voor mijn gevoel is het anders als dan wanneer ik dat met een man zou doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag je wel meer? Dan ben je ook hypocriet volgens stbabs.
Ik voldoe primaquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oppervlakkig ja. Niet met vrienden ofzo die dicht bij ons staan.
Zou je dan jaloers worden/dat goed vinden? Voor mij is het met een man ook anders, maar om andere redenen dan denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm alleen als hij dan ook mag. En het zal best hypocriet zijn, maar voor mijn gevoel is het anders als dan wanneer ik dat met een man zou doen
Ja, want ik ken je alleen maar oppervlakkig.quote:
Inmiddels wel weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, want ik ken je alleen maar oppervlakkig.
Met oppervlakkig bedoel ik via een dating site of iets dergelijks.quote:
Ja, als het een vrouw is vast wel een beetje, hypocriet hequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou je dan jaloers worden/dat goed vinden? Voor mij is het met een man ook anders, maar om andere redenen dan denk ik.
Het tragische bestaan van een biseksuele vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Mensen wel moeten kennen, maar niet te dichtbij staan....moeilijk allemaal hoor, Sin
Snel HW, schrijf je in bij een dating-site!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met oppervlakkig bedoel ik via een dating site of iets dergelijks.
iets als.... forum.fok.nl bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met oppervlakkig bedoel ik via een dating site of iets dergelijks.
FOK!Dating.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets als.... forum.fok.nl bedoel je?.
Nee, ik vind dat wel normaal hoor. Ik geloof dat ik een beetje een afwijkende relatie heb, maar jaloezie is normaal gesproken volkomen normaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als het een vrouw is vast wel een beetje, hypocriet he
DAT zouden ze nou eens moeten invoeren!quote:
Hij komt mijn datingsites niet in hoor, ik denk dat hij de camcheck of hij echt een vrouw is niet doorkomt. Zeker niet met die baard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel HW, schrijf je in bij een dating-site!
Tot op zekere hoogte zelfs gezond en vereist vind ik. Maar goed, iedereen is anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wel normaal hoor. Ik geloof dat ik een beetje een afwijkende relatie heb, maar jaloezie is normaal gesproken volkomen normaal.
Kun je dat er niet doorheen drukken ergens ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT zouden ze nou eens moeten invoeren!
Ik schakel die rooie wel in, die doet dat wel voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij komt mijn datingsites niet in hoor, ik denk dat hij de camcheck of hij echt een vrouw is niet doorkomt. Zeker niet met die baard.
Everyday you're hosselingquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets als.... forum.fok.nl bedoel je?.
En de vrouwen in kwestie stellen het op prijs als bij een date opeens een vent komt opduiken denk je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schakel die rooie wel in, die doet dat wel voor mij.
Dan schakel je die rooie voor het verkeerde in!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schakel die rooie wel in, die doet dat wel voor mij.
lekker belangrijk wat vrouwen vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En de vrouwen in kwestie stellen het op prijs als bij een date opeens een vent komt opduiken denk je?
Eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan schakel je die rooie voor het verkeerde in!
True, maar goed, je kan niet altijd alles hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan schakel je die rooie voor het verkeerde in!
Ehm, wel als je ze wilt hosselen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat vrouwen vinden.
Dat doe je toch sowieso als je die camcheck faked? En hoe wilde je een bi-date faken dan?quote:
Ik zeg toch niet dat ik alle details al doordacht heb?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe je toch sowieso als je die camcheck faked? En hoe wilde je een bi-date faken dan?
Hij komt opdagen in een jurk, niemand die het ziet joh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe je toch sowieso als je die camcheck faked? En hoe wilde je een bi-date faken dan?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij komt opdagen in een jurk, niemand die het ziet joh.
Kom ik over als iemand die snel aanstoot neemt aan dan soort dingen?quote:
En als ik die rooie nou hossel voor een trio, mag het dan wel trouwens? Vragen, vragen.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
En dan een hoog stemmetje opzetten.
Neuhquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom ik over als iemand die snel aanstoot neemt aan dan soort dingen?.
.
Je hebt die rooie nu al zó op lopen hemelen hier dat zelfs ik mee wil doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als ik die rooie nou hossel voor een trio, mag het dan wel trouwens? Vragen, vragen.....
MMV, dat gaat me voorlopig nog even te ver, sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Je hebt die rooie nu al zó op lopen hemelen hier dat zelfs ik mee wil doen
Oh, ik geloof dat ik dat niet zo erg vind hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MMV, dat gaat me voorlopig nog even te ver, sorry.
* HeatWave is gewoon bekrompen.
En het is denk ik ook weer voornamelijk mijn type, ze is gewoon cute hoor, maar niet het standaard modelpopje-mooi zeg maarquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik dat niet zo erg vind hoor.
Jezus, vraag haar nou eens gewoon uit joh!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is denk ik ook weer voornamelijk mijn type, ze is gewoon cute hoor, maar niet het standaard modelpopje-mooi zeg maar.
We zitten as we speak weer te chatten vanuit dr collegezaal.
We zijn al 2 keer uit geweest, en ze komt binnenkort een keer bij me etenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, vraag haar nou eens gewoon uit joh!
Make us proud, son.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn al 2 keer uit geweest, en ze komt binnenkort een keer bij me eten.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn al 2 keer uit geweest, en ze komt binnenkort een keer bij me eten.
Die topics inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
Of ga als een echte èckte Fok!ker er een R&P topic over openen: "Meid komt langs, wat moet ik koken voor haar?"
"Bedankt voor alle reacties, ik heb haar meegenomen naar de Mac!"quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die topics inderdaadEn dan 100 tips en toch iets heel anders gaan doen
Nee, dat hebben we vanochtend tijdens emailsessie al uitgebreid besprokenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
Of ga als een echte èckte Fok!ker er een R&P topic over openen: "Meid komt langs, wat moet ik koken voor haar?"
Saaiquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we vanochtend tijdens emailsessie al uitgebreid besproken.
Sja, het is een typische ginger, die kunnen nergens tegenquote:
Dat vond ik dus ookquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Bedankt voor alle reacties, ik heb haar meegenomen naar de Mac!"
Lees de laatste paginas van het vorige topic maar eensquote:
ow jeetje, stelletje losgeslagen horndogsquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Lees de laatste paginas van het vorige topic maar eens
Kinderen ook.. dus of t e ht wat betekentquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Bi zijn houdt wel de gemoederen bezig blijkbaar.
Bi-tWave.
nee, weinig denk ik, maar je moet soms wat om een topic levend te houdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kinderen ook.. dus of t e ht wat betekent
Zoals mij uithorenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, weinig denk ik, maar je moet soms wat om een topic levend te houden.
Redelijk mislukte poging. Maar ach. Puntje voor de moeitequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, weinig denk ik, maar je moet soms wat om een topic levend te houden.
Ach, met 10 min ga ik naar huis, vleeschfondue vreten tot we erbij neervallenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Redelijk mislukte poging. Maar ach. Puntje voor de moeite
Smakelijk. Ik mag knetterhard fietsen naar de fysio omdat ik de tijd vergeten was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, met 10 min ga ik naar huis, vleeschfondue vreten tot we erbij neervallen.
Das mooi kut danquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Smakelijk. Ik mag knetterhard fietsen naar de fysio omdat ik de tijd vergeten was.
Is er een managementsamenvatting?quote:
Zal wel na de Pasen worden. Ze hebben nu nog zo'n Paasactie lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:04 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand ergens trouwens al het panini sticker album van het komende wk zien liggen?
Normaal liggen ze bij de AH maar ik heb ze nog niet gezien.
Lastig, je zou eigenlijk vanaf pagina 7 van het vorige topic moeten doorlezen.quote:
Nope, niet gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:04 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand ergens trouwens al het panini sticker album van het komende wk zien liggen?
Normaal liggen ze bij de AH maar ik heb ze nog niet gezien.
Mijn topics hebben maar 1 pagina.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:06 schreef Sinceria het volgende:
Lastig, je zou eigenlijk vanaf pagina 7 van het vorige topic moeten doorlezen.
Ja ik denk het ook, ik had al even op de AH site gekeken en ook even gezocht in het assortiment, er kwamen alleen maar paasdingen naar boven. Dinsdag nog een keertje kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel na de Pasen worden. Ze hebben nu nog zo'n Paasactie lopen.
Vanaf post. 163 ongeveer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn topics hebben maar 1 pagina.Hoe kom ik in hemelsnaam bij een pagina 7?
CL topic!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef CherryLips het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Als ik je nou heel lief aankijk, kun je dan niet gewoon een managementsamenvatting geven?quote:
Vind je dat niet ontzettend onhandig, zo'n lap tekst?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn topics hebben maar 1 pagina.Hoe kom ik in hemelsnaam bij een pagina 7?
Gadverdamme! Zelfs toen ik superarm was zou ik dat niet eens overwegen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Het was ff wennen, maar uiteindelijk bevalt het goed. Daarvoor had ik alles al op 3 pagina's staan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vind je dat niet ontzettend onhandig, zo'n lap tekst?
Ik zou helemaal gek worden van het gescroll. Ik heb ook geen muis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ff wennen, maar uiteindelijk bevalt het goed. Daarvoor had ik alles al op 3 pagina's staan.
Ik gebruik vooral toetsenbord. Dat gaat prima.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden van het gescroll. Ik heb ook geen muis.
Ik ben gewoon niet anders gewend dan 13 pagina's, doe het al een jaar of 7 zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral toetsenbord. Dat gaat prima.
Experimenteer en probeer es iets nieuws.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet anders gewend dan 13 pagina's, doe het al een jaar of 7 zo.
Doe t eens anders.. gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet anders gewend dan 13 pagina's, doe het al een jaar of 7 zo.
Ik heb al mijn eigen posts een kleurtje gegeven, net als die van de TS. Genoeg verandering voor even.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Experimenteer en probeer es iets nieuws.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe t eens anders.. gaat een wereld voor je open
WTFDIDIJUSTREAD???quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Wil je een handje?quote:
Nee, ik wil gewoon mijn oude lay-out behouden.quote:
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon mijn oude lay-out behouden.
Wat voor precies?quote:
Ja, nou ik wil eigenlijk toch wel chocolade nu. Echt NU.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en vanmorgen een hele preek over dat je niet meer van snoep houdt
Het liefste gevulde paaseitjes, maar dat gaat niet lukken op dit tijdstip denk ik.quote:
Ja i kook, maar ik heb nietsquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, nou ik wil eigenlijk toch wel chocolade nu. Echt NU.
quote:
Ik ga zo naar een supermarkt of tankstation voor iets van chocolade. Dat geen idee?quote:
Mag ik het niet hebben dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef vencodark het volgende:
Heb een halve kast vol snoep maar ik mag er (van mezelf) eigenlijk niets van nemen.
Neh dat doe ik maar niet ..quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een supermarkt of tankstation voor iets van chocolade. Dat geen idee?
Die heb ik ook al niet.quote:
Dat is waar. Ik moet even wachten tot mijn vriend klaar is met iets in zijn game en dan brengt hij me.quote:
Een heel goed idee zelfs. Chocola, hoe puurder/bitterder, hoe beter.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga zo naar een supermarkt of tankstation voor iets van chocolade. Dat geen idee?
jaaaaaaaaaaa winnertaco's!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Sinceria het volgende:
Die ouderwetse taco-ijsjes waren lekker altijd.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Sinceria het volgende:
Die ouderwetse taco-ijsjes waren lekker altijd.
Die zijn geloof ik weer in de verkoopquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa winnertaco's!
daar heb ik echt al een eeuw zin in
Ze zijn weer terug, begreep ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zag ik ook laatst ja.quote:
Die ja! Ze hadden ze niet in de supermarkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet bij de Deka hier om de hoek helaas.quote:
Wauw, je gaat los.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef Sinceria het volgende:
Ben misselijk van een overdosis chocolade.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef Sinceria het volgende:
Ben misselijk van een overdosis chocolade.
Dat is het enige snoepgoed dat ik lustquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een heel goed idee zelfs. Chocola, hoe puurder/bitterder, hoe beter.
Heb pas 1 Kinder Bueno op, maar ik eet normaal gesproken zelden snoep.quote:
Je lacht me toe toch, niet uit?quote:
Lachen is altijd goed, maakt het uit waarom?quote:
Wel als het ten koste van mij is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lachen is altijd goed, maakt het uit waarom?
quote:Reportage
met aandacht voor actuele kwesties en maatschappelijke dilemma's.
Gaby Olthuis is 47 jaar en moeder van twee kinderen en heeft al 13 jaar een ernstige en toenemende vorm van tinnitus, ofwel oorsuizen. Ze hoort onafgebroken het geluid van een remmende tram door haar hoofd. Een aanhoudende kwelling die haar leven ondraaglijk maakt. Zo erg zelfs dat ze niet meer verder wil en kan leven. Ze wil euthanasie. “Ik hoop dat als ik dood ben, dat het echt stil is”. Verslaggeefster Miranda Grit van het NCRV-programma Altijd Wat volgt Gaby in haar strijd om een waardige dood.
quote:
Leuke bezigheid op een avondquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:18 schreef Sinceria het volgende:
Maar voor wie er nog meer interesse in die docu heeft:
20.45 op Ned 2, heet Altijd Wat:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:14 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens had een vriend over de vloer laatst.. zegt ie "kijk je wel uit.. want straks glij je nog uit over je kleed" sindsdien glij ik uit
Is voor mijn scriptie.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry.
Als je maar niet gewond raakt!
In dat geval wens ik je veel plezierquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is voor mijn scriptie.
En ik vind het interessant.
Plezier is misschien niet het goede woord, maar dank je wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je veel plezier
Komt meteen nog een docu over euthanasie achteraan, die is nuttiger. Zit ik nu te kijken.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Komt meteen nog een docu over euthanasie achteraan, die is nuttiger. Zit ik nu te kijken.
Nederland 2, is nu net afgelopen. Morgen komt er weer een documentaire, dit keer over 'weigerapothekers' die de medicatie voor euthanasie niet willen verstrekken.quote:
Wel interessant ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nederland 2, is nu net afgelopen. Morgen komt er weer een documentaire, dit keer over 'weigerapothekers' die de medicatie voor euthanasie niet willen verstrekken.
Deze ging over Scen artsen (de tweede arts die toestemming moet geven), dat die steeds meer onder druk komen te staan om 'ja' te zeggen en dat er steeds meer zijn die om die reden hun taak neerleggen.
Och.. tja.. uhm.. nouquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat mensen al niet uitstellen of laten alleen door 'geen zin'.
Doe ik ook. Zo'n zonde soms.
Ja, vind ik ook. Zware controversie in Nederland op het moment. Patiënten die het zien als een opeisbaar recht en artsen die zich gedwongen voelen. Het is een ethisch dilemma over zelfbeschikking.quote:
Arme Geert.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:30 schreef stbabylon het volgende:
Bijna op hazenjacht
Of... nee, het was iets anders met Pasen.. Oh ja, gekken aan het kruis nagelen!
Dat heb ik niet gezegd, ik heb het ook niet niet gezegdquote:
Kan me even geen fuck schelen. Ik voel me kut, maar what's new?quote:Op woensdag 16 april 2014 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar had Jezus juist geen last van met Pasen. Die voelde zich kip lekker
Vandaar die eieren!quote:Op woensdag 16 april 2014 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
ieuw...quote:Op woensdag 16 april 2014 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Hij kakte er zo een stuk of 5 uit.
De wegen van god zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan me even geen fuck schelen. Ik voel me kut, maar what's new?
Ik houd die medicatie niet vol, al die bijwerking maanden lang. Ik wil gewoon kappen.
Hij kan op zijn minst laten weten hoe lang dit nog duurt potverdikkie. Ik ben het zó zat.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De wegen van god zijn ondoorgrondelijk.
Ik was gegaan voor, moet je je handen uit je broekje halenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zo Youp van het hek oudejaarsconference 1989quote:Op woensdag 16 april 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was gegaan voor, moet je je handen uit je broekje halen.
true, maar soms zijn de klassiekers goed te implementerenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zo Youp van het hek oudejaarsconference 1989
Die was overigens wel: Ik voel me klotequote:Op woensdag 16 april 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar soms zijn de klassiekers goed te implementeren.
Ja, vandaar mijn subtiele aanpassingquote:Op woensdag 16 april 2014 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die was overigens wel: Ik voel me klote
Die heeft Sin niet, dacht ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die was overigens wel: Ik voel me klote
Welles. Ze zitten alleen niet aan mijn lichaam vast.quote:
I don't even wanna know...quote:Op woensdag 16 april 2014 09:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welles. Ze zitten alleen niet aan mijn lichaam vast.
Niks van jou bijquote:Op woensdag 16 april 2014 09:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welles. Ze zitten alleen niet aan mijn lichaam vast.
Ik heb mijn eigen kat gecastreerd en zijn ballen op sterk water gezet. Wel degelijk van mij dus.quote:
Van je kat. Niet van Sinquote:Op woensdag 16 april 2014 09:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kat gecastreerd en zijn ballen op sterk water gezet. Wel degelijk van mij dus.
Dieren kunnen niets bezitten volgens de wet, dus ik vrees dat het (wel behoorlijk creepy) meisje hier wintquote:
Toch bezit elke kat in huis mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dieren kunnen niets bezitten volgens de wet, dus ik vrees dat het (wel behoorlijk creepy) meisje hier wint.
Ja, maar dat komt omdat jij een pussy bentquote:
Kat is dood inmiddels. En niks creepy aan, was mijn eerste castratie als paraveterinair en ik ben niet de enige die dat doet in dat wereldje.quote:
Ik sta inderdaad onderaan de rangordequote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat jij een pussy bent.
Ach ja, je hebt tenminste een vrouw, kunnen veel hier niet zeggenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad onderaan de rangorde. Mijn vrouw staat ergens bovenaan.
En de kannibalen wereld is het heel normaal om de ballen van een andere man op te eten. Dat maakt het niet minder creepy!quote:Op woensdag 16 april 2014 09:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kat is dood inmiddels. En niks creepy aan, was mijn eerste castratie als paraveterinair en ik ben niet de enige die dat doet in dat wereldje.
Air, Baby, Anniequote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt tenminste een vrouw, kunnen veel hier niet zeggen.
Jij bestaat niet? En Sin, die heeft ook geen vrouw maar dat wil ze welquote:Op woensdag 16 april 2014 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Air, Baby, Annie
vs
HW, Angel (duh) en Q?
Ik heb nog nooit uitlatingen gedaan over mijn relationele statusquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bestaat niet? En Sin, die heeft ook geen vrouw maar dat wil ze wel.
Welles.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de kannibalen wereld is het heel normaal om de ballen van een andere man op te eten. Dat maakt het niet minder creepy!
BAM!
Nope, sorry maar het is behoorlijk creepy eigenlijk.quote:
Nietes.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, sorry maar het is behoorlijk creepy eigenlijk.
Voorlopig is het 2 tegen 1quote:
Ik heb het hele paraveterinaire volk achter me staan.quote:
Alle vier?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het hele paraveterinaire volk achter me staan.
Uhuh, ik heb de rest van de bevolking achter me staanquote:Op woensdag 16 april 2014 09:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het hele paraveterinaire volk achter me staan.
Ik heb geen idee hoeveel het er zijn, maar als je naar het aantal dierenarts praktijken kijkt vast behoorlijk wat.quote:
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb de rest van de bevolking achter me staan.
Dieren schelden je in ieder geval niet uit en klagen je ook niet aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Je bent natuurlijk al niet helemaal 100% als je dierendokter ipv echte dokter wil worden.
Ik zet er zo mijn geld op.quote:
Nee, die krabben en bijten je gewoon als je probeert te helpenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dieren schelden je in ieder geval niet uit en klagen je ook niet aan.
Lees: Je kan het verneuken wat je wilt want klagen kunnen ze toch niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als het een paraveterinair betreft zullen ze het normaal vinden. Overgangsrite.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet er zo mijn geld op.
"pardon mevrouw/meneer, mag ik u iets vragen, vindt u het normaal om de afgesneden ballen van een huisdier op sterk water te bewaren?"
Wat denk je nou zelf dat men gaat antwoorden?.
Die bijten je, minder erg?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, en dat is wat, 1% van de bevolking?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als het een paraveterinair betreft zullen ze het normaal vinden. Overgangsrite.
Dat is waar, maar dat doen sommige mensen ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die krabben en bijten je gewoon als je probeert te helpen.
Nee, want de eigenaar kan je wel aanklagen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lees: Je kan het verneuken wat je wilt want klagen kunnen ze toch niet?
Das bijzonder hoog. 3% van alle mannen is trucker, en dat is de allergrootste beroepsgroep.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is wat, 1% van de bevolking?.
Dus per saldo heb je iemand extra die kan klagen, schelden en slaan/bijtenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat doen sommige mensen ook.
[..]
Nee, want de eigenaar kan je wel aanklagen.Daarnaast zou ik het nooit met opzet verneuken.
Omdat je een vrouw bent, aandacht wil en we zo aardig zijn om je dat te gevenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:50 schreef Sinceria het volgende:
Waarom gaat dit nou weer allemaal over mij?
Omdat je er rare gewoontes op na weet te houdenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:50 schreef Sinceria het volgende:
Waarom gaat dit nou weer allemaal over mij?
Meerdere vaak.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus per saldo heb je iemand extra die kan klagen, schelden en slaan/bijten
Ik begon er niet mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent, aandacht wil en we zo aardig zijn om je dat te geven.
Nou en.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je er rare gewoontes op na weet te houden
Ja, nog ffquote:
Ja, want het is gewoon tof.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog ff.
Je post dat je de ballen van je kat op sterk water hebt staan en je denkt dat je er zonder commentaar vanaf komt?.
Ik ga straks toch niet meer posten.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Oh ik ga nu ZO mijn best doen voor de lapo en de volgende TT.
Welles.quote:
Moeten er nog huisdieren gemutileerd worden dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga straks toch niet meer posten.
Ik zal jou eens mutileren.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeten er nog huisdieren gemutileerd worden dan?.
Ik jou niet, dat hoeft ook helemaal nietquote:
Bedankt voor het beledigen van mijn vrouwquote:Op woensdag 16 april 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Je bent natuurlijk al niet helemaal 100% als je dierendokter ipv echte dokter wil worden.
Of zijn gewoon pure terror, als ik Anna mag gelovenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die krabben en bijten je gewoon als je probeert te helpen.
Graag gedaanquote:Op woensdag 16 april 2014 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bedankt voor het beledigen van mijn vrouw
Horror katten ja, die heb ik ook meegemaakt. Eentje heeft een keer de slagader in mijn pols doorgebeten en toen ging ik out van het bloedverlies.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of zijn gewoon pure terror, als ik Anna mag geloven
Dat heet nou karmaquote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Horror katten ja, die heb ik ook meegemaakt. Eentje heeft een keer de slagader in mijn pols doorgebeten en toen ging ik out van het bloedverlies.
Zijn hoofd zou je op sterk water moeten zettenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Horror katten ja, die heb ik ook meegemaakt. Eentje heeft een keer de slagader in mijn pols doorgebeten en toen ging ik out van het bloedverlies.
Ben je weleens in het dierenziekenhuis/opleidingsterrein in Utrecht geweest? Daar staan de vreemdste dingen op sterk water. Halve koeien enzo.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn hoofd zou je op sterk water moeten zetten
Ja, om mensen op te leiden, niet voor de lolquote:Op woensdag 16 april 2014 10:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ben je weleens in het dierenziekenhuis/opleidingsterrein in Utrecht geweest? Daar staan de vreemdste dingen op sterk water. Halve koeien enzo.
Daar kun je toch alleen op afspraak in?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ben je weleens in het dierenziekenhuis/opleidingsterrein in Utrecht geweest? Daar staan de vreemdste dingen op sterk water. Halve koeien enzo.
Dat hoeft niet perse, je kan het combineren.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, om mensen op te leiden, niet voor de lol.
In het sterke water?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je toch alleen op afspraak in?
Klinkt als een goeie reden om daar niet heen te gaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar toen Anna er nog studeerde ben ik gewoon een keer meegelift en rondgekeken.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
I know, maar ik ben even aan het rantenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, je kan het combineren.
Weet ik eigenlijk niet, ik was er in het kader van mijn opleiding.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o wacht, ik ben in de war met het umc geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2014 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar toen Anna er nog studeerde ben ik gewoon een keer meegelift en rondgekeken.
Lapo hunter.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ik ben even aan het ranten.
Hebben ze daar ook voorbeelden van hun werk op sterk water staan dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o wacht, ik ben in de war met het umc geloof ik
Er is vast wel een rariteiten kabinet. Bij diergeneeskunde wordt het ook gewoon gebruikt als voorbeelden voor zeldzame aandoeningen e.d. Kan mij voorstellen dat er ook wel zoiets rondzwerft in het UMC.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voorbeelden van hun werk op sterk water staan dan?
Kittens met twee hoofden. En die koe met die gaten in haar maag staat er ook geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is vast wel een rariteiten kabinet. Bij diergeneeskunde wordt het ook gewoon gebruikt als voorbeelden voor zeldzame aandoeningen e.d. Kan mij voorstellen dat er ook wel zoiets rondzwerft in het UMC.
Ooit zullen ze jou ook als display gebruiken denk ikquote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kittens met twee hoofden. En die koe met die gaten in haar maag staat er ook geloof ik.
Op Facebook erover aan het lullenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Q, waar ben je
http://nos.nl/artikel/636(...)dood-in-utrecht.html
Dat.quote:
Rij?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar is wel een plek (hier recht voor mn werk dus ook) waar ik minimaal 4x per dag langs rij. Levensgevaarlijk.
Ik ben geen dier hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooit zullen ze jou ook als display gebruiken denk ik.
We zijn allemaal dieren hoorquote:
Rijwielenquote:
Ik niet.quote:
Zolang je je aan de verkeersborden en stoplichten houdt, schijnt er weinig aan de hand te zijnquote:
Ja je bent raar en apart en anders, maar nou ook weer niet zo raar apart en andersquote:
I'm an alien. Van wie is dat liedje opk alweer?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja je bent raar en apart en anders, maar nou ook weer niet zo raar apart en anders.
An Englishman in New York, Sting geloof ik, maar dat is dus een ander soort Alienquote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
I'm an alien. Van wie is dat liedje opk alweer?
Toen ik 7 was dachten ze dat ik een IQ van 70/80 hadquote:
Alleen in bed.quote:
Klopt, is correct, ende tevens juist.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
An Englishman in New York, Sting geloof ik, maar dat is dus een ander soort Alien.
dat dusquote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, is correct, ende tevens juist.
Mijn oprechte dank voor deze bevestiging mijn waerde heerquote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, is correct, ende tevens juist.
Het was niks.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn oprechte dank voor deze bevestiging mijn waerde heer.
My fucking god, hoe fucked up is je leven dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Lol vriendin wil dat ik kom stappen aanstaande vrijdag. Vraag of ze dan ook een slaapplek heeft.
Blijkt ze vriendin op bezoek te hebben met haar 5 !!!! kinderen (ivm scheiding)
Als programmeur ligt het nooit aan je eigen software.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Mijn werk:
gisteren begin middag
ik: het ligt aan x
ontwikkelaar van x: nee man, het ligt aan jouw software
gisteren eind middag
vanochtend
ik: kijk daar en daar eens naar..
ontwikkelaar van x: oh ja, nou zie ik het, dit staat al sinds november 2011 stil
AAAAAAAAAAAAARGH!
WTF, 5 ?!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Lol vriendin wil dat ik kom stappen aanstaande vrijdag. Vraag of ze dan ook een slaapplek heeft.
Blijkt ze vriendin op bezoek te hebben met haar 5 !!!! kinderen (ivm scheiding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |