Rusland is meen ik gewoon wettelijk verplicht etnische-Russen te beschermen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
Gelegitimeerd natuurlijk, volgens onze pro-Russische vrienden op het forum.
Dus je zit de boel bewust te verzieken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hier heb je ook pro-westerse trollen zoals jij.
Omdat spelen op de man een discussie nooit beter maakt. Beide 'kanten' moeten met sterke argumenten komen of anders stil zijn en niet de ander om irrelevante zaken gaan afzeiken.quote:
Wat is dit dan voor onzin? Ik wordt een troll genoemd en dan mag ik het niet terug doen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je zit de boel bewust te verzieken?
Dan is dat ook weer duidelijk.
Dit inderdaad. Onnodig veel posten om mensen op het verkeerde pad te brengen met zijn Russische propaganda. Je zou bijna denken dat hij ingehuurd is...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je zit de boel bewust te verzieken?
Dan is dat ook weer duidelijk.
Om schijtziek van die posts te worden inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Onnodig veel posten om mensen op het verkeerde pad te brengen met zijn Russische propaganda. Je zou bijna denken dat hij ingehuurd is...
Wat een onzin, ik onderbouw mijn mening altijd en als je een bron wilt kan je er prima ondervragen. Niks Russische propaganda.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Onnodig veel posten om mensen op het verkeerde pad te brengen met zijn Russische propaganda. Je zou bijna denken dat hij ingehuurd is...
twitter:obk twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 17:26:41The Ukrainian general is briefly abducted, gets shoved around and now gets let in the airbase again reageer retweet
Dat geeft Rusland nog niet het recht een ander land binnen te vallen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Rusland is meen ik gewoon wettelijk verplicht etnische-Russen te beschermen.
Op het gebied van publieke opinie heeft Putin hier ook geen enkele keuze.
Jouw bronnen zijn afkomstig van Pro-Russische websites en dergelijke, niks betrouwbaars aan dus. Plus je probeert alles te ontkrachten door te zeggen dat het onzin is, typisch propaganda gedrag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik onderbouw mijn mening altijd en als je een bron wilt kan je er prima ondervragen. Niks Russische propaganda.
Ik heb vandaag nog geen 1 pro-Russische bron gebruikt. Vertel me eens wanneer ik dat vandaag deed? En vertel me eens wat er propaganda is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Jouw bronnen zijn afkomstig van Pro-Russische websites en dergelijke, niks betrouwbaars aan dus. Plus je probeert alles te ontkrachten door te zeggen dat het onzin is, typisch propaganda gedrag.
Ik zie regelmatig dat de NOS, RTL en andere Russische quotes volkomen verkeerd vertalen of ondertitelen. Zodat er soms het tegengestelde staat van wat gezegd is. Pro-westerse media zijn ook niet altijd betrouwbaar...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Jouw bronnen zijn afkomstig van Pro-Russische websites en dergelijke, niks betrouwbaars aan dus.
Als ik westerse bronnen gebruik krijg ik het verwijt dat ik Russische propaganda spam. het is hier ook nooit goed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Jouw bronnen zijn afkomstig van Pro-Russische websites en dergelijke, niks betrouwbaars aan dus. Plus je probeert alles te ontkrachten door te zeggen dat het onzin is, typisch propaganda gedrag.
Het gaat niet om vandaag, maar om het algemeen. En met propaganda bedoel ik dat je van alles loopt te ontkrachten wat uit westerse bronnen afkomstig is. Althans, dat heb ik je eerder zien doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen 1 pro-Russische bron gebruikt. Vertel me eens wanneer ik dat vandaag deed? En vertel me eens wat er propaganda is?
Het verschil zit hem er hierin dat de Russen vinden dat ze dat recht wel hebben. Laten we hopen dat verdere escalatie achterwege blijft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geeft Rusland nog niet het recht een ander land binnen te vallen.
Ik heb maar een ding ontkracht namelijk de beschietingen op demonstranten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Het gaat niet om vandaag, maar om het algemeen. En met propaganda bedoel ik dat je van alles loopt te ontkrachten wat uit westerse bronnen afkomstig is. Althans, dat heb ik je eerder zien doen.
twitter:Interpreter_Mag twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 17:30:50Ukraine Liveblog: More details on Kramatorsk actions. Jets were scrambled to evade capture. http://t.co/vXFenjSvhe http://t.co/U0ytrgoPu7 reageer retweet
Dat is hun goed recht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Als Rusland afzijdig blijft, dan zal je toch een burgeroorlog krijgen. Want in Oost-Oekraine gaan veel mensen de regering in Kiev niet meer aanvaarden.
Uhh de regering is nog grotendeels hetzelfde. Slechts de persoon die het commando gaf om op onbewapende demonstranten te schieten is weg.quote:
Ik noem je geen Troll. Ik beschuldig je er van een professionele propagandist te zijn.quote:
Lees bovenstaande. De regeribg is grotendeels hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:09 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De nieuwe "regering" va Oekraine is per definitie onwettig, de burgers hebben alle recht te protesteren tegen deze lui die met een geweldadige staatsgreep aan de macht zijn gekomen.
dat ligt volledig aan de de Oekraïne. Zij moeten de grondwet wijzigen en het oosten van Oekraïne verregaande autonomie geven en een verdrag tekenen waar zij beloven nooit lid te worden van de NAVO , of de EU. Tevens moet het Oekraïense leger zich terugtrekken op hun kazernes. Ook moeten zij zich aansluiten bij de euraziatische unie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem er hierin dat de Russen vinden dat ze dat recht wel hebben. Laten we hopen dat verdere escalatie achterwege blijft.
Zo, die heeft een hoop bagage bij zichtwitter:Missilito twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 17:33:04Boeing C-17A Globemaster III 08-8204 seen @ Kiev-Borispol April 13. Related to CIA Director Brennan trip to #Ukraine?
reageer retweet
Waarom? Omdat Putin een klein pikkie heeft?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zij moeten de grondwet wijzigen en het oosten van Oekraïne verregaande autonomie geven en een verdrag tekenen waar zij beloven nooit lid te worden van de NAVO , of de EU. Tevens moet het Oekraïense leger zich terugtrekken op hun kazernes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |