Ik divert die aandacht van je naam naar Lieke... zodat men niet naar je echte naam vraagtquote:
Je begint steeds meer op meloewa te lijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het ochtend ritueel
:Squote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik divert die aandacht van je naam naar Lieke... zodat men niet naar je echte naam vraagt vond het zelf wel lief, maar is goed... trut
Is je cheesecake al af?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog appeltje met Ro te schillen.
Nee man, kan het recept niet vinden en kwam erachter dat ik vergeten was dat ik morgen een essay moet inleveren waar ik natuurlijk nog helemaal niets aan gedaan heb.quote:
Gvdquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, kan het recept niet vinden en kwam erachter dat ik vergeten was dat ik morgen een essay moet inleveren waar ik natuurlijk nog helemaal niets aan gedaan heb.
Whut?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
oh en btw ik ben serieus bezorgd.. ik kreeg van AB dm's met zelfmoordplannen... is ze nog gesignaleerd?
Vind het wel sneu
Kan welquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik divert die aandacht van je naam naar Lieke... zodat men niet naar je echte naam vraagtvond het zelf wel lief, maar is goed... trut
[..]
Je begint steeds meer op meloewa te lijken.
Ja joh, dat fix ik donderdag op het werk even.quote:
Ma gurlquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh, dat fix ik donderdag op het werk even.
Ze komt anders zelf telkens terug.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
oh en btw ik ben serieus bezorgd.. ik kreeg van AB dm's met zelfmoordplannen... is ze nog gesignaleerd?
Vind het wel sneu
Ik zei nog dat ze d'r gelijk toch niet kon krijgen hier, snap echt niet waarom mensen hier blijven komen als ze de godganse tijd afgezeikt worden.quote:
Ik denk dat ze door jouw opmerking over niet geboren worden over de streep is gegaan :squote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze komt anders zelf telkens terug.
Dit ja. Een soort ergere Braddie. Braddie die bijt tenminste nog enigzins van zich af.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze d'r gelijk toch niet kon krijgen hier, snap echt niet waarom mensen hier blijven komen als ze de godganse tijd afgezeikt worden.En dan nu zielig lopen doen, ja come on.
Dat snap ik ook niet, zei ik ook tegen haar. Maar ja, door hormonen ms wat labiel... je gaat toch niet zomaar mensen berichten sturen over zelfmoord als je dat niet wil doen? althans waarom naar mij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze d'r gelijk toch niet kon krijgen hier, snap echt niet waarom mensen hier blijven komen als ze de godganse tijd afgezeikt worden.En dan nu zielig lopen doen, ja come on.
Wot? Snow moordenaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door jouw opmerking over niet geboren worden over de streep is gegaan :s
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door jouw opmerking over niet geboren worden over de streep is gegaan :s
Mentally challenged mensen kunnen ook gewoon op internet en dat leidt tot rare situaties. En dan heb ik het niet eens over AB, want die is zonder hormoonkuurtje misschien gewoon ok.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |