Ik divert die aandacht van je naam naar Lieke... zodat men niet naar je echte naam vraagtquote:
Je begint steeds meer op meloewa te lijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het ochtend ritueel
:Squote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik divert die aandacht van je naam naar Lieke... zodat men niet naar je echte naam vraagt vond het zelf wel lief, maar is goed... trut
Is je cheesecake al af?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog appeltje met Ro te schillen.
Nee man, kan het recept niet vinden en kwam erachter dat ik vergeten was dat ik morgen een essay moet inleveren waar ik natuurlijk nog helemaal niets aan gedaan heb.quote:
Gvdquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, kan het recept niet vinden en kwam erachter dat ik vergeten was dat ik morgen een essay moet inleveren waar ik natuurlijk nog helemaal niets aan gedaan heb.
Whut?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
oh en btw ik ben serieus bezorgd.. ik kreeg van AB dm's met zelfmoordplannen... is ze nog gesignaleerd?
Vind het wel sneu
Kan welquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik divert die aandacht van je naam naar Lieke... zodat men niet naar je echte naam vraagtvond het zelf wel lief, maar is goed... trut
[..]
Je begint steeds meer op meloewa te lijken.
Ja joh, dat fix ik donderdag op het werk even.quote:
Ma gurlquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh, dat fix ik donderdag op het werk even.
Ze komt anders zelf telkens terug.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
oh en btw ik ben serieus bezorgd.. ik kreeg van AB dm's met zelfmoordplannen... is ze nog gesignaleerd?
Vind het wel sneu
Ik zei nog dat ze d'r gelijk toch niet kon krijgen hier, snap echt niet waarom mensen hier blijven komen als ze de godganse tijd afgezeikt worden.quote:
Ik denk dat ze door jouw opmerking over niet geboren worden over de streep is gegaan :squote:Op dinsdag 15 april 2014 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze komt anders zelf telkens terug.
Dit ja. Een soort ergere Braddie. Braddie die bijt tenminste nog enigzins van zich af.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze d'r gelijk toch niet kon krijgen hier, snap echt niet waarom mensen hier blijven komen als ze de godganse tijd afgezeikt worden.En dan nu zielig lopen doen, ja come on.
Dat snap ik ook niet, zei ik ook tegen haar. Maar ja, door hormonen ms wat labiel... je gaat toch niet zomaar mensen berichten sturen over zelfmoord als je dat niet wil doen? althans waarom naar mij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze d'r gelijk toch niet kon krijgen hier, snap echt niet waarom mensen hier blijven komen als ze de godganse tijd afgezeikt worden.En dan nu zielig lopen doen, ja come on.
Wot? Snow moordenaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door jouw opmerking over niet geboren worden over de streep is gegaan :s
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door jouw opmerking over niet geboren worden over de streep is gegaan :s
Mentally challenged mensen kunnen ook gewoon op internet en dat leidt tot rare situaties. En dan heb ik het niet eens over AB, want die is zonder hormoonkuurtje misschien gewoon ok.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, maar toch enigzins niet leuk dit soort dingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
En als je je al zo veel aantrekt van mensen van internet, moet je misschien maar gewoon nooit meer op FOK! komen. En ondertussen wel stoer doen dat mensen je IRL wel zo leuk vinden.
Verbitterd dezequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mentally challenged mensen kunnen ook gewoon op internet en dat leidt tot rare situaties. En dan heb ik het niet eens over AB, want die is zonder hormoonkuurtje misschien gewoon ok.
Schreeuw om aandacht gewoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, zei ik ook tegen haar. Maar ja, door hormonen ms wat labiel... je gaat toch niet zomaar mensen berichten sturen over zelfmoord als je dat niet wil doen? althans waarom naar mij?
Mja is gewoon aandacht zoeken natuurlijk. Blokkeren klaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, maar toch enigzins niet leuk dit soort dingengaat net wat te ver..
Ja dat zou kunnen maar ik vind het gewoon eigenlijk best erg.. stel dat het niet zo is...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mja is gewoon aandacht zoeken natuurlijk. Blokkeren klaar
I guess...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schreeuw om aandacht gewoon.Ik meen oprecht dat heel dat man/vrouw-gebeuren me echt kan jeuken, maar godverdomme man, wat ben je voor intens zielig persoon als je dit soort shit flikt. Daarom mag niemand je.
Ze zat toch al best lang op fok? Dan moet je toch echt wel een ruggengraat hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schreeuw om aandacht gewoon.Ik meen oprecht dat heel dat man/vrouw-gebeuren me echt kan jeuken, maar godverdomme man, wat ben je voor intens zielig persoon als je dit soort shit flikt. Daarom mag niemand je.
Als het niet zo is, dan was ze sowieso al niet helemaal oké in die bovenkamer van d'r.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen maar ik vind het gewoon eigenlijk best erg.. stel dat het niet zo is...
[..]
I guess...
Ja, idd... eigenlijk moet ze ook beter weten.. zit al zo lang op FOK! de manieren moet je nu toch wel kennenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het niet zo is, dan was ze sowieso al niet helemaal oké in die bovenkamer van d'r.
De omgeving wel, meestal dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Is zielig en diegenen kunnen er echt niks aan doen.
Ik had jou gequote ipv chloro. Zulke uitingen doen op het internet naar vreemde is natuurlijk een schreeuw om aandacht en een beetje een dooddoener. Niet iedereen staat even sterk in z'n schoenen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Is zielig en diegenen kunnen er echt niks aan doen.
Moet een gepest kind ook maar gewoon naar een andere school?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger was haar situatie niet gekend en nu wel. Kan ze haar spelletje niet meer spelen en krijgt ze het moeilijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd... eigenlijk moet ze ook beter weten.. zit al zo lang op FOK! de manieren moet je nu toch wel kennen
Ja, precies. Snap ook niet waarom je ergens blijft komen waar echt niemand leuk doet tegen je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd... eigenlijk moet ze ook beter weten.. zit al zo lang op FOK! de manieren moet je nu toch wel kennen
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Snap ook niet waarom je ergens blijft komen waar echt niemand leuk doet tegen je.
Oja jij had ook een aanvaring laatst hequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
Vroeger was haar situatie niet gekend en nu wel. Kan ze haar spelletje niet meer spelen en krijgt ze het moeilijk.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet te vergelijken? Het was een vrijwillige keuze om hier te komen, ook na meerdere opmerkingen over waarom ze hier bleef komen omdat ze toch alleen gezeik kreeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Moet een gepest kind ook maar gewoon naar een andere school?
Omdat je niet altijd je problemen kunt ontvluchten? Als je het niet ter plekke weet op te lossen zul je het ergens anders moeten doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Snap ook niet waarom je ergens blijft komen waar echt niemand leuk doet tegen je.
Wat?quote:
Ik zie geen verschil eik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet te vergelijken? Het was een vrijwillige keuze om hier te komen, ook na meerdere opmerkingen over waarom ze hier bleef komen omdat ze toch alleen gezeik kreeg.
Iedereen met die hihihihi spelletjes sws.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
Vroeger was haar situatie niet gekend en nu wel. Kan ze haar spelletje niet meer spelen en krijgt ze het moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |