SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Maringo op 15-04-2014 11:56:27 ]
Gister ff in elkaar geflanst, dus ik moet hem ff showen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
HeaN
Jij bent al vroeg in de voetbalstemming.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gister ff in elkaar geflanst, dus ik moet hem ff showen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gaat ze hier nu ook al kapen en overal #FREEINSOMNIA_ postengodverdomme zeg.
Nu maar mijn koningsdag UIquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Is het WK-avataraanvraagtopic al geopend?
Gebeurt vanzelf welquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik nu eens gaan leren. Maar ik heb er zo geen zin in
Ik probeer je daar een beetje te helpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu maar mijn koningsdag UI
Ja, die is al een tijdje open.
Hup, leren, kst! Weg!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Gewoon een bordje zin eten!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Die is ook leuk!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu maar mijn koningsdag UI
Ja, die is al een tijdje open.
Mja zou het?quote:
Ja, dan moet je de zin misschien een beetje helpenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja zou het?
29ste heb ik examen en moet ik echt halen. Daarna hoef ik niet meer te studeren tot september.
Maar heb maar 2 dagen (deze week 1) in de week dat ik tijd krijg om te studeren
Zou koffie helpen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de zin misschien een beetje helpen
Heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat helpt, als ik ergens geen zin in heb eet ik gewoon een bordje zin!
Niet voor mij, dan kan ik me niet meer concentreren zeg.quote:
druk enzo, wel goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koffie maakt alles beter dus vast wel
[..]
Lekkerrrrr daar?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ging je gisteren nou een woning bezichtigen?
leuk huis op zich, denk dat ik misschien wel een bod ga doen.quote:
hai snow,quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat het beter is om grtd voor een langere periode te sluiten
De kleur is weg te schilderen, de stank is misschien wat moeilijker weg te krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk huis op zich, denk dat ik misschien wel een bod ga doen.
was wel echt helemaal geel gerookt van binnen
Met een sopje en een kwastje is dat zo opgelostquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verven moet toch. en wat nieuwe gordijnen enzoquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Met een sopje en een kwastje is dat zo opgelost
Gewoon zo'n subforum ban op onz geven. Dan hebben wij nergens last vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai snow,
denk het niet, dan gaan ze andere sc's zoeken om te verzieken
Oeh tof.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon open laten. hadden ze bij udowu of jng ook beter kunnen doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon zo'n subforum ban op onz geven. Dan hebben wij nergens last van
ja, de lamellen waren gewoon echt beigequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh tof.
Gatverdamme.Dat ze dat voor de verkoop niet even hebben gewit.
Wow.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de lamellen waren gewoon echt beige
enige wat wel jammer vond: er staat een kachel in, dus ik dacht dat ik fijn hout kon gaan stoken, maar dat ding staat er alleen voor de show, de hebben de schouw dicht gemaakt
Dat is echt zondequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de lamellen waren gewoon echt beige
enige wat wel jammer vond: er staat een kachel in, dus ik dacht dat ik fijn hout kon gaan stoken, maar dat ding staat er alleen voor de show, de hebben de schouw dicht gemaakt
quote:
positief:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow.
En dat is ook wel minder ja. Wat zijn de positieve punten?
haiquote:
schouw kon wel weer open gemaakt worden, dat wil ik dan wel doenquote:
Jaa, doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai
[..]
schouw kon wel weer open gemaakt worden, dat wil ik dan wel doen
Dat zijn wel erg positieve dingen inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
positief:
- goede keuken
- grote slaapkamer
- grote tuin met gedeeltelijke overkapping
- ruime berging /werkplaats (staat nu nog een bar in
- eigen parkeerplaats
ja, voor tuinfeesten is het ideaal, maar ik wel er toch wel echt een werkplaatsje/hobbyhok van makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg positieve dingen inderdaad
Maar wth hebben de huidige bewoners er mee gedaan. Binnen roken, bar in de werkplaats
Tuinhuis in je grote tuin zetten en daar die bar in, MANCAVE.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor tuinfeesten is het ideaal, maar ik wel er toch wel echt een werkplaatsje/hobbyhok van maken
de mancave kamer wordt op zich wel kleinquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tuinhuis in je grote tuin zetten en daar die bar in, MANCAVE.
En dan heb je dus ook nog een werkplaats
ALs je nou een kelder had, had je pas echt een mancavequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mancave kamer wordt op zich wel klein
paar dingen maar naar de woonkamer verschuiven
En moet er voor de rest veel opgeknapt worden? Of valt het mee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor tuinfeesten is het ideaal, maar ik wel er toch wel echt een werkplaatsje/hobbyhok van maken
heb ik, maar klein.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ALs je nou een kelder had, had je pas echt een mancave
valt mee, vooral verven is belangrijk. en misschien eens een nieuwe vloer in de keuken, maar dat kan ik zelf met mn pa samenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En moet er voor de rest veel opgeknapt worden? Of valt het mee?
Klinkt als een mooi huisjequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik, maar klein.
[..]
valt mee, vooral verven is belangrijk. en misschien eens een nieuwe vloer in de keuken, maar dat kan ik zelf met mn pa samen
Voor verven moet je schuren. Dus schuurfeest!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik, maar klein.
[..]
valt mee, vooral verven is belangrijk. en misschien eens een nieuwe vloer in de keuken, maar dat kan ik zelf met mn pa samen
eerst maar eens een sleutel krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi huisje
Wanneer housewarming in je mancave?
Als er in gerookt is zou ik overal maar een nieuwe vloer in doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik, maar klein.
[..]
uiteindelijk wel, maar dat moet niet direct.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er in gerookt is zou ik overal maar een nieuwe vloer in doen als ik jou was.
Ja maar als je de vloer laat liggen waar die stank uit kom kan je de rest ook weer doen want die gaat er dan ook weer naar ruiken. Dus het heeft alleen maar nut als je alles tegelijk doet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar dat moet niet direct.
er moet wat te klussen blijven
Tentamen Mechanica ging niet goedquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
oh boy, that shit breaks relationships
Ohquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tentamen Mechanica ging niet goed
vond de geur in huis niet echt opvallend, maa ja, ik rook zelf ook..quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar als je de vloer laat liggen waar die stank uit kom kan je de rest ook weer doen want die gaat er dan ook weer naar ruiken. Dus het heeft alleen maar nut als je alles tegelijk doet.
Ooooooooooooowh okay. "probleem"opgelost.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond de geur in huis niet echt opvallend, maa ja, ik rook zelf ook..
Ik weet het niet meerquote:
Waarom is het dan een negatief punt dat er binnen gerookt wordt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond de geur in huis niet echt opvallend, maa ja, ik rook zelf ook..
Blackout?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerik had precies die sommen geoefend
Godver ik baal echt
Soort van jaquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tentamen Mechanica ging niet goed
dat het huis er geel van is geworden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom is het dan een negatief punt dat er binnen gerookt wordt?
Dat vind jijquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je krijgt er heerlijke vis door, hoor.
dat is met eikenhout en whiskeyquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je krijgt er heerlijke vis door, hoor.
Schuren, verven, opnieuw behangen, eventueel nieuwe vloer en je kan er zelf ook weer jaren in roken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het huis er geel van is geworden.
en zelf rook ik niet binnen..
Dat is wel de chicste manier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is met eikenhout en whiskeyniet met tabak
quote:
is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind gerookte vis lekker ja.
DO NOT JUDGE ME!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind gerookte vis lekker ja.
DO NOT JUDGE ME!
Op naar de herkansing dan maarquote:
Dan komt het vast wel goed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op naar de herkansing dan maar
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op naar de herkansing dan maar
Yesquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]herkansingen zijn niet leuk.
Telt mastering physics nog steeds als een deel van je cijfer?
Wow.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef Maringo het volgende:
Ik weet nog wel toen ik hier ging wonen dat ook alles geel was. Dat was alleen niet door het roken, maar door de vele kaarsen en waxinelichtjes die er gebrand hadden. Je kon precies zien aan de muren en het plafond waar er kaarsen hadden gestaan.
Yupquote:
Ze staan allemaal in je giancoli alleen zijn de getallen vaak andersquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yupen ook nog in het Engels, is echt bij die sommen
En ik heb t antwoordenboekquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ze staan allemaal in je giancoli alleen zijn de getallen vaak anders
(en zo moeilijk is het engels toch niet)
Ik had een uitwerkingboek gedownload. Antwoorden heb je niks aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En ik heb t antwoordenboek
Nee, maar is gewoon vervelend bij die toetsenzo onduidelijk uitgelegd
Alles is zeer zeker chill. Behalve m'n writers blockquote:
Daarvoor ging het echt te snel inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteravond zat ik mobiel, echt hectisch om bij te houden
Na een tijdje ben ik er maar mee gekaptquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarvoor ging het echt te snel inderdaad
Dat zou ik ook hebben gedaan. Dan is het ook echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een tijdje ben ik er maar mee gekapt
Ik ben altijd PI-loos.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso erg duidelijk te merken of ik mobiel zit of niet. Als ik mobiel ben typ ik heel kortafOp de pc typ ik hele zinnen
zit nog steeds bij aflevering 2quote:
Alles, wel al 4x begonnen aan aflevering 1quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee. Je moet alle seizoenen nog zien?Of alleen de huidige?
Jesusquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles, wel al 4x begonnen aan aflevering 1
Ik ga er vanmiddag wel even een paar afleveringen kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JesusJe bent in ieder geval geen opgever. Als dit je vijfde keer wordt voor aflevering 1.
"Eerst zien dan geloven". Graag een printscreen als je eenmaal verder bent dan aflevering 1quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er vanmiddag wel even een paar afleveringen kijken
Doe ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Eerst zien dan geloven". Graag een printscreen als je eenmaal verder bent dan aflevering 1
Waarover? Live-verslag alles!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef gianni61 het volgende:
zitten hier 3 man wat ruzie te maken op kantoor
get a room !
Lekker openbaar, lekker sneuquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef gianni61 het volgende:
zitten hier 3 man wat ruzie te maken op kantoor
get a room !
projectleider weigert zich te bemoeien met engineer, engineer kan niks zonder projectleider, mijn collega zit er tussen als bemiddelaarquote:
Altijd mooi ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
projectleider weigert zich te bemoeien met engineer, engineer kan niks zonder projectleider, mijn collega zit er tussen als bemiddelaar
Worden er scheldwoorden gebruikt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
projectleider weigert zich te bemoeien met engineer, engineer kan niks zonder projectleider, mijn collega zit er tussen als bemiddelaar
stijfkoppigheid ten topquote:
neuh, ze lopen nu weg om te klagen bij hun leidersquote:
Wat is dat voor kansloos tafereel danquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ze lopen nu weg om te klagen bij hun leiders
Ik ookquote:
Wat meer details dan graag. Wat is de gemiddelde leeftijd van hen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ze lopen nu weg om te klagen bij hun leiders
ja, ik moet mn lach hier inhoudenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat is dat voor kansloos tafereel dan
Lijkt wel een HBO opleiding
hi5quote:
rond de 50?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat meer details dan graag. Wat is de gemiddelde leeftijd van hen?
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Net de laatste aflevering van GoT gekeken. Goede aflevering.
Ik zal niets spoilen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.Ik kan op zijn vroegst morgen pas kijken.
iets als dit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond de 50?
probleem is de projectleider die gewoon niet wil luisteren, het allemaal niet zo moeilijk te snappen. ik snap het zelfs
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik moet mn lach hier inhouden
[..]
hi5
Open een livestream en zeg het hem!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond de 50?
probleem is de projectleider die gewoon niet wil luisteren, het allemaal niet zo moeilijk te snappen. ik snap het zelfs
Tijd voor TinyChatquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Open een livestream en zeg het hem!
ze zijn nu wegquote:
Semtex?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zie ik altijd de zelfde persoon (chick) voorbij komen in topics als userfoto's enz!
Omdat je haar stalkt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zie ik altijd de zelfde persoon (chick) voorbij komen in topics als userfoto's enz!
Tally plz..quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog geen kont gedaan. Ik heb net Da Vinci Demons zitten kijken
Lui doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Tally het volgende:
Waz daquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Tally het volgende:
welke?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Kneiterharde SOGquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Tally het volgende:
Ohquote:
valt best mee toch?quote:
Die hoeren het hardst.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt best mee toch?
LB staat er ook bij
Ik weet het.quote:
en niks mis met je wenkbrauwenquote:
Das een leuken serie. Tenminste ik vind het leuk,quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt best mee toch?
LB staat er ook bij
Kijk je Suits?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een leuken serie. Tenminste ik vind het leuk,
En ik had er 2 gemist. Vanavond komen de nieuwe 2 er weer aan.
Dus ik moest nog wat in halen!
om de rellenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag hetOp zich valt het wel mee maar ik vraag me gewoon af waarom ze zo vaak een foto van haar zelf plaatst. Alsof ze er 2 dagen later ineens heel anders uit ziet
!
dat ook. ze heeft zowel veel fans als veel hatersquote:
FOK! helemaal vergeten afgelopen maandag.quote:
Ken der verder niet, zie genoeg over haar voorbij komen op 't forum (idd relletjes)quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook. ze heeft zowel veel fans als veel haters
Surgequote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Die tips ook
Ik denk dat je je wenkbrauwen eens moet epileren etc.
Gawd.
werk is ook saai. gelukkig maar 3 dagen deze week.quote:
Teruglezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef xcachet het volgende:
over wie hebben jullie het?
dan kan ik mee praten
Ach man, die tips en tricks van die zelfbenoemde fashionista's, flikker op manquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Surge
Maar serieus als het geëpileerd wordt ziet t er heel anders uitik vind ze nu niet lelijk hoor
wat draag je vandaag topic is nog mooierquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach man, die tips en tricks van die zelfbenoemde fashionista's, flikker op man
Ik ben volgens mij bijna een week niet online geweest. Zag het net pas. Volgens mij weer dramaqueens die zeggen dat kanjer wel mag dit dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk is ook saai. gelukkig maar 3 dagen deze week.
waarom hebben jullie grtd vermoord?
Wat moet je doen dan?quote:
had je een ban?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij bijna een week niet online geweest. Zag het net pas. Volgens mij weer dramaqueens die zeggen dat kanjer wel mag dit dat.
[..]
Wat moet je doen dan?
Daar posten ze toch amper? Die in LIF? Of is er een ander?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat draag je vandaag topic is nog mooier
Ik heb zo'n kansloze writersblock vandaag joh, Ik wil stukken van mn scriptie schrijven maar ik kom geen meter verderquote:
Scriptie schrijven en metingen doen voor in mn scriptiequote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij bijna een week niet online geweest. Zag het net pas. Volgens mij weer dramaqueens die zeggen dat kanjer wel mag dit dat.
[..]
Wat moet je doen dan?
achquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Scriptie schrijven en metingen doen voor in mn scriptie
Kun je niet van omgeving veranderen of een wandeling maken oidquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kansloze writersblock vandaag joh, Ik wil stukken van mn scriptie schrijven maar ik kom geen meter verder
Daar ben je toch stagair voor?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
ach
jij hebt tenminste wat te doen
ik moest koffie zetten de de afwas doen
Waar loop jij stage dan, dat je de kut klusjes moet gaan lopen doen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
ach
Srs. Wat een bedrijf en collega's heb je dan. En wat ronduit kut dat je stage hieruit bestaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
ach
Ik zit in de hyperthermie ruimte die ik nodig heb voor metingen, want ik moet zo ook nog een paar metingen doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je niet van omgeving veranderen of een wandeling maken oid
Bij mij doet het netwerk het niet op kantoor. En mijn baas is in bespreking. Dus ik kan niet zo maar weggaan.
bouw bedrijfquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waar loop jij stage dan, dat je de kut klusjes moet gaan lopen doen?_!
Dan vraag ik me toch af waarom ze stagiaires hebben als ze toch alleen maar zeiken. Bij ons hebben stagiaires het best naar hun zin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
zit heel verhaal achter
maar vind niet erg om te doen
ze zeiken nogal
Ik zou hier niet langer willen blijven, vind het ziekenhuis toch niet mijn ding. Daarnaast heb ik ook maar weinig contact met collega's over het algemeenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom ze stagiaires hebben als ze toch alleen maar zeiken. Bij ons hebben stagiaires het best naar hun zin.
Ze willen allemaal langer blijven.
Dat is kut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zou hier niet langer willen blijven, vind het ziekenhuis toch niet mijn ding. Daarnaast heb ik ook maar weinig contact met collega's over het algemeen
Waar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Echt dat topic. Er zitten wel tokkies tussen hoor
lif. moet jij ook eens postenquote:
Ik zit dat Hoe zie je er nu uit topic door te bladeren.quote:
Ik zit nu in mijn eentje in de hyperthermie ruimte, vind het niet erg kan ik muziekje aanzetten en een beetje fokken naast het schrijven van mn scriptie en ik kan al mn metingen hier doen. Maar ook de pauzes spendeer ik vaak alleenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is kut.
Ik werk bij een bedrijf van 8 man en (momenteel) 1 stagiair. We zitten in een pandje waar we precies in passen met z'n alle, dus genoeg contact met mn collega's.
Oh hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit dat Hoe zie je er nu uit topic door te bladeren.
Tokkies, hipsters, vooroordelen ftw.
Ik ben ook een beetje een hipsterquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit dat Hoe zie je er nu uit topic door te bladeren.
Tokkies, hipsters, vooroordelen ftw.
Ik ben forever young ;_;quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje een hipster
Maar ik ben dan wel weer gewoon heel leuk
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zit in de hyperthermie ruimte die ik nodig heb voor metingen, want ik moet zo ook nog een paar metingen doen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #100 - Avec Susteren
hoezo niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb daar niks te zoeken haha, maar eerste wat ik zie is DV
!
Ik draag nooit leuke outfits. Momenteel loop ik er zelfs bij als een tokkiequote:
picsquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag nooit leuke outfits. Momenteel loop ik er zelfs bij als een tokkie
hoop hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Lopen mokkels nou echt met een rokje + stockings buiten? o.ó
vast welquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Vind ik wel wat anders dan stockings. Maar, die zijn daar vast ook voor bedoelt, maar toch. Meh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik loop in de winter ook in rokjes met leggings eronder die bijna net zo dun zijn als een panty
Ja ik wou nog zeggen het is niet het zelfdequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vind ik wel wat anders dan stockings. Maar, die zijn daar vast ook voor bedoelt, maar toch. Meh.
Neequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Beetje goed weer uitkiezen en dan valt het best meequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
\
Lijkt me koud, maar ik heb hier dan ook geen enkel raam what so ever
Same here.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik loop in de winter ook in rokjes met leggings eronder die bijna net zo dun zijn als een panty
Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Echt, die halve fotoshoots ook, midden in een weiland en shit
Nou om het even kort te vertellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom ze stagiaires hebben als ze toch alleen maar zeiken. Bij ons hebben stagiaires het best naar hun zin.
Ze willen allemaal langer blijven.
Gf maakt mij er anders maar blij meequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wou nog zeggen het is niet het zelfdeMaar goed ik vind stockings sowieso maar niks
Volgens dat topic wel jaquote:
En daar ging mijn respect voor jou.quote:
Respect is overrated.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En daar ging mijn respect voor jou.
zou ze gewoon random aanklagen voor ongewenste intimiteitenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou om het even kort te vertellen.
Koffie zetten vind ik geen probleem. Afwas neem ik dan ook wel voor lief.
Ik krijg verder niks betaald en maak 672 uur voordat mijn stage klaar is. 34 uur per week.
Ik had gehoopt hier ook nog wat te gaan leren maar nee..
Koffie van de bazin was een keer lauw, kwam helemaal naar mijn bureau "gadverdamme, ga maar even nieuwe maken" Dus ik dacht "wtf, loop 10 stappen verder en pak zelf nieuwe"
Zulke opmerkingen kreeg ik dus continue. Op mijn verjaardag nog wel..![]()
![]()
Zo'n bedrijf mag toch helemaal geen stagiaires in dienst hebben joh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ze gewoon random aanklagen voor ongewenste intimiteiten
Geen idee dus wat voor weer het is. toen ik wegging was het steen koud nogquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje goed weer uitkiezen en dan valt het best mee
[..]
Same here.Al is mijn legging wel iets dikker dan een panty.
[..]
Je moet toch wat he
kom hier stage lopen, wij drinken ook veel koffiequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ze moeten hun keurmerk verliezen en mij als koffie meisje.
quote:
Het is volgens mij nog steeds bizar koud buiten. Zie net voor het eerst een beetje zonquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geen idee dus wat voor weer het is. toen ik wegging was het steen koud nog_!
Heeft ook redelijke nummers naast veel bagger. White Trash, Bier Zuipen, Bier, Muziek voor je Oma. Vast nog een paar vergeten.quote:
ziet er wel redelijk uit, maar vrij fris jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog steeds bizar koud buiten. Zie net voor het eerst een beetje zon
Muziek voor je omaquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heeft ook redelijke nummers naast veel bagger. White Trash, Bier Zuipen, Bier, Muziek voor je Oma. Vast nog een paar vergeten.
oke, zie je daarquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef xcachet het volgende:
winterkleding aan
koud kantoor
sorry ik ga wel naar klb
Je moet het zeker afmaken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet.
Ben alleen bang dat ik een keer hap naar de bazin die denkt dat ze alles kan maken.
Ene letmein ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Door wie? Ik heb niet eens wat gedaan dit keer.
Om vervolgens geen stage meer te hebben en mijn studie te verneuken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je moet het zeker afmaken?
En nouja, je moet niet over je laten heen lopen. Gewoon koffie over d'r heen gooien als ze weer zo doet
Trots op jequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Door wie? Ik heb niet eens wat gedaan dit keer.
Dan moet je weer van voor af aan bij een ander bedrijf dat het zelfde isquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je moet het zeker afmaken?
En nouja, je moet niet over je laten heen lopen. Gewoon koffie over d'r heen gooien als ze weer zo doet
Lolquote:
Je exdate!!!!quote:
Wat een sukkel ook hequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LolBeetje een VMS pullen, wat een fag. Oh ja, bb-tags werken niet in je signature.
[..]
Je exdate!!!!
Geen dank.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een sukkel ook he
my god
bedankt voor deze herinnering
Nu dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LolBeetje een VMS pullen, wat een fag. Oh ja, bb-tags werken niet in je signature.
[..]
Je exdate!!!!
Ja nu wel, ik zag eerst dit:quote:
volleybal?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen dank.
Wanneer gaan wij op date? Of ga je nog met je volleybalboy
Ja, die had toch zo'n opwindende volleybalfoto gepost hier? wink wink.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
volleybal?
ben op dit moment vrijgezel op fok
in het echte leven heb ik mij gebonden aan Tjacka
ooohquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, die had toch zo'n opwindende volleybalfoto gepost hier? wink wink.
Ja wat is met die \ /quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja nu wel, ik zag eerst dit:
\[i\] And if I may just take your breath away
I don't mind if there's not much to say \[/i\]
Creatief met backslash, zeg maar.
ik heb die foto als bureabladachtergrondquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, die had toch zo'n opwindende volleybalfoto gepost hier? wink wink.
Net doen alsof je me niet mag, beetje hard to get spelen, emogiffen. Allemaal random letters typen, maar ondertussen mijn naam wel precies weten en correct spellen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:30 schreef xcachet het volgende:
nu pauze houden en rijbewijs ophalen bij gemeentje
dag schatjes en VMSDKRHAJASDF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |