SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Maringo op 15-04-2014 11:56:27 ]
Gister ff in elkaar geflanst, dus ik moet hem ff showen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
HeaN
Jij bent al vroeg in de voetbalstemming.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gister ff in elkaar geflanst, dus ik moet hem ff showen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gaat ze hier nu ook al kapen en overal #FREEINSOMNIA_ postengodverdomme zeg.
Nu maar mijn koningsdag UIquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Is het WK-avataraanvraagtopic al geopend?
Gebeurt vanzelf welquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik nu eens gaan leren. Maar ik heb er zo geen zin in
Ik probeer je daar een beetje te helpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu maar mijn koningsdag UI
Ja, die is al een tijdje open.
Hup, leren, kst! Weg!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Gewoon een bordje zin eten!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Die is ook leuk!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu maar mijn koningsdag UI
Ja, die is al een tijdje open.
Mja zou het?quote:
Ja, dan moet je de zin misschien een beetje helpenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja zou het?
29ste heb ik examen en moet ik echt halen. Daarna hoef ik niet meer te studeren tot september.
Maar heb maar 2 dagen (deze week 1) in de week dat ik tijd krijg om te studeren
Zou koffie helpen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, dan moet je de zin misschien een beetje helpen
Heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat helpt, als ik ergens geen zin in heb eet ik gewoon een bordje zin!
Niet voor mij, dan kan ik me niet meer concentreren zeg.quote:
druk enzo, wel goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koffie maakt alles beter dus vast wel
[..]
Lekkerrrrr daar?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ging je gisteren nou een woning bezichtigen?
leuk huis op zich, denk dat ik misschien wel een bod ga doen.quote:
hai snow,quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat het beter is om grtd voor een langere periode te sluiten
De kleur is weg te schilderen, de stank is misschien wat moeilijker weg te krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk huis op zich, denk dat ik misschien wel een bod ga doen.
was wel echt helemaal geel gerookt van binnen
Met een sopje en een kwastje is dat zo opgelostquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, verven moet toch. en wat nieuwe gordijnen enzoquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Met een sopje en een kwastje is dat zo opgelost
Gewoon zo'n subforum ban op onz geven. Dan hebben wij nergens last vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai snow,
denk het niet, dan gaan ze andere sc's zoeken om te verzieken
Oeh tof.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon open laten. hadden ze bij udowu of jng ook beter kunnen doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon zo'n subforum ban op onz geven. Dan hebben wij nergens last van
ja, de lamellen waren gewoon echt beigequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh tof.
Gatverdamme.Dat ze dat voor de verkoop niet even hebben gewit.
Wow.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de lamellen waren gewoon echt beige
enige wat wel jammer vond: er staat een kachel in, dus ik dacht dat ik fijn hout kon gaan stoken, maar dat ding staat er alleen voor de show, de hebben de schouw dicht gemaakt
Dat is echt zondequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de lamellen waren gewoon echt beige
enige wat wel jammer vond: er staat een kachel in, dus ik dacht dat ik fijn hout kon gaan stoken, maar dat ding staat er alleen voor de show, de hebben de schouw dicht gemaakt
quote:
positief:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow.
En dat is ook wel minder ja. Wat zijn de positieve punten?
haiquote:
schouw kon wel weer open gemaakt worden, dat wil ik dan wel doenquote:
Jaa, doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai
[..]
schouw kon wel weer open gemaakt worden, dat wil ik dan wel doen
Dat zijn wel erg positieve dingen inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
positief:
- goede keuken
- grote slaapkamer
- grote tuin met gedeeltelijke overkapping
- ruime berging /werkplaats (staat nu nog een bar in
- eigen parkeerplaats
ja, voor tuinfeesten is het ideaal, maar ik wel er toch wel echt een werkplaatsje/hobbyhok van makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg positieve dingen inderdaad
Maar wth hebben de huidige bewoners er mee gedaan. Binnen roken, bar in de werkplaats
Tuinhuis in je grote tuin zetten en daar die bar in, MANCAVE.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor tuinfeesten is het ideaal, maar ik wel er toch wel echt een werkplaatsje/hobbyhok van maken
de mancave kamer wordt op zich wel kleinquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tuinhuis in je grote tuin zetten en daar die bar in, MANCAVE.
En dan heb je dus ook nog een werkplaats
ALs je nou een kelder had, had je pas echt een mancavequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mancave kamer wordt op zich wel klein
paar dingen maar naar de woonkamer verschuiven
En moet er voor de rest veel opgeknapt worden? Of valt het mee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor tuinfeesten is het ideaal, maar ik wel er toch wel echt een werkplaatsje/hobbyhok van maken
heb ik, maar klein.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ALs je nou een kelder had, had je pas echt een mancave
valt mee, vooral verven is belangrijk. en misschien eens een nieuwe vloer in de keuken, maar dat kan ik zelf met mn pa samenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En moet er voor de rest veel opgeknapt worden? Of valt het mee?
Klinkt als een mooi huisjequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik, maar klein.
[..]
valt mee, vooral verven is belangrijk. en misschien eens een nieuwe vloer in de keuken, maar dat kan ik zelf met mn pa samen
Voor verven moet je schuren. Dus schuurfeest!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik, maar klein.
[..]
valt mee, vooral verven is belangrijk. en misschien eens een nieuwe vloer in de keuken, maar dat kan ik zelf met mn pa samen
eerst maar eens een sleutel krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi huisje
Wanneer housewarming in je mancave?
Als er in gerookt is zou ik overal maar een nieuwe vloer in doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik, maar klein.
[..]
uiteindelijk wel, maar dat moet niet direct.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er in gerookt is zou ik overal maar een nieuwe vloer in doen als ik jou was.
Ja maar als je de vloer laat liggen waar die stank uit kom kan je de rest ook weer doen want die gaat er dan ook weer naar ruiken. Dus het heeft alleen maar nut als je alles tegelijk doet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar dat moet niet direct.
er moet wat te klussen blijven
Tentamen Mechanica ging niet goedquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
oh boy, that shit breaks relationships
Ohquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tentamen Mechanica ging niet goed
vond de geur in huis niet echt opvallend, maa ja, ik rook zelf ook..quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar als je de vloer laat liggen waar die stank uit kom kan je de rest ook weer doen want die gaat er dan ook weer naar ruiken. Dus het heeft alleen maar nut als je alles tegelijk doet.
Ooooooooooooowh okay. "probleem"opgelost.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond de geur in huis niet echt opvallend, maa ja, ik rook zelf ook..
Ik weet het niet meerquote:
Waarom is het dan een negatief punt dat er binnen gerookt wordt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond de geur in huis niet echt opvallend, maa ja, ik rook zelf ook..
Blackout?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerik had precies die sommen geoefend
Godver ik baal echt
Soort van jaquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tentamen Mechanica ging niet goed
dat het huis er geel van is geworden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom is het dan een negatief punt dat er binnen gerookt wordt?
Dat vind jijquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je krijgt er heerlijke vis door, hoor.
dat is met eikenhout en whiskeyquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je krijgt er heerlijke vis door, hoor.
Schuren, verven, opnieuw behangen, eventueel nieuwe vloer en je kan er zelf ook weer jaren in roken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het huis er geel van is geworden.
en zelf rook ik niet binnen..
Dat is wel de chicste manier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is met eikenhout en whiskeyniet met tabak
quote:
is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind gerookte vis lekker ja.
DO NOT JUDGE ME!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind gerookte vis lekker ja.
DO NOT JUDGE ME!
Op naar de herkansing dan maarquote:
Dan komt het vast wel goed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op naar de herkansing dan maar
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op naar de herkansing dan maar
Yesquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]herkansingen zijn niet leuk.
Telt mastering physics nog steeds als een deel van je cijfer?
Wow.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef Maringo het volgende:
Ik weet nog wel toen ik hier ging wonen dat ook alles geel was. Dat was alleen niet door het roken, maar door de vele kaarsen en waxinelichtjes die er gebrand hadden. Je kon precies zien aan de muren en het plafond waar er kaarsen hadden gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |