SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
Je noemt nergens je eigen naam. Apart wel.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het kan ook hier aan liggen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat laat jij je makkelijk trollen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt joh achterlijke idioot
Opdoeken! Licht uit!quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het kan ook hier aan liggen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je quote de verkeerde dus nogmaals, mongool.quote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ga maar weer je wajong ophalen, anders kan je je pilletjes wéér niet betalen.
Oh ja dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat laat jij je makkelijk trollen. [ afbeelding ] Blijf zo op hem reageren en ik ben straks de enige Ro in dit topic.
Doe datquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga vragen of cachie binnekort langskomt
Ik had het tegen jouquote:
Wat is deze steek, LB.quote:
lb is gekke paki, gevaarlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is deze steek, LB.Ik wil je nog wel eens horen als je voor me staat, met je halve meter kortere lichaam.
quote:
Ranthaquote:
IK HOOP HET WELquote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Ro-ald het volgende:
Gaan we er nog een gezellige avond van maken!?
You`re welcomequote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, zodat ze wel lekker zijn.
Ja.quote:
Godver m`n drinkenquote:
Ik heb in 2 dagen eerste 2 seizoenen gekekenquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik
zit nu halverwege seizoen 2 volgens mij
prachtpostquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef JanCees het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT ALS IK JOU ZO ZIE KLINKT EEN SYMFONIE EN JE WEET HOEVEEEEEL IK VAN JE HOU HEEL MIJN HART STAAT OPEN VOOR JOU!!!! PALINGBOERUH PALINGBOERUG PALINGBOERUH. KUIPERS JE MOEDER IS EEN HOER, KNJB #FREESTUKADOORS
Jij bent mijn favoriete mod sinds DonRajaquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik
zit nu halverwege seizoen 2 volgens mij
waar naar toe?quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen vluchtje boeken, niets mis mee man niet dan
Ben je altijd stoned?quote:
ahaquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen eerste 2 seizoenen gekeken
Einde van seizoen 2quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
aha
vond seizoen 1 wel beter dan 2 tot nu toe
1 positieve aan janceesquote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
Typisch hoeveel notes heb je al uitgedeeld?
Voor mij een positieve note graag
Hoi Paul!quote:
Jouw note stond nog bij mijn notes inquote:
Zo dik ben ik nou ook weer nietquote:
Hoe bedoel je plat?quote:Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
lag volendam vroeger ook plat eigenlijk
goede rap man xDquote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Soms zit het even tegen, geen zonneschijn maar regen
Vergeet de wereld alss je danst met mijquote:
Oke.quote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog n fles drinken met koolzuur op mn kamer staan.. maar de dop zit niet goed dicht dus maakt die geluidjes van t koolzuur wat ontsnapt...
.. maar ik lig in bed dus kan de dop niet dicht draaien en het geluid is verdomd irritant
lief dagboekquote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog n fles drinken met koolzuur op mn kamer staan.. maar de dop zit niet goed dicht dus maakt die geluidjes van t koolzuur wat ontsnapt...
.. maar ik lig in bed dus kan de dop niet dicht draaien en het geluid is verdomd irritant
#kutlevenquote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Je zou ook je bed uitkunnen..quote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ja hoorquote:
Hientjeeeequote:
Al helemaal in de WK sferen?quote:
En dan een ander een idioot noemenquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
omg hean![]()
fok-it hij mag ook wel mee in bed toch
Waarom? Het verschilt ook per persoonquote:
FL, ik kom altijd in mijn broekje als ik je zie posten!quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
omg hean![]()
fok-it hij mag ook wel mee in bed toch
maar over een jaar stiekem laten lekken als sex tape en miljoenen aan verdienenquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard.
Filmpjes houden we wel prive
oehquote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
FL, ik kom altijd in mijn broekje als ik je zie posten!
Ik heb tenminste genoeg.quote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
zo te zien krijg jij wel de hoofdprijs.
Ja, maar iemand een idioot noemen en dan zo'n spelfout maken. Komt meestal raar overquote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Het verschilt ook per persoon
Westside.quote:
Ja achquote:Op maandag 14 april 2014 23:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, maar iemand een idioot noemen en dan zo'n spelfout maken. Komt meestal raar over
Oh ja wel hoor ooit gehoord van een spaarrekening?quote:Op maandag 14 april 2014 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
tja meer dan 1000 eu zal je toch nooit bezitten
Die van mij ook eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja achMijn deetjes en teetjes zijn ook dramatisch verder
Waar blijf je?quote:
maar dan word ik nat xdquote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef HeaN82 het volgende:
FL, mag ik je slaan met een natte prei?
[ afbeelding ]
Ah, oké man.quote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verdient gewoon een:
[ afbeelding ]
te lui zijn om te werkenquote:Op maandag 14 april 2014 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor ooit gehoord van een spaarrekening?
Jij bent gewoon gefrustreerd dat fuck niet gewoon voorfuck staatquote:
Sowieso ja. Zou mooi zijn als heel facebook pissig was op elkaar.quote:Op maandag 14 april 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gefrustreerd dat fuck niet gewoon voorfuck staat
Ik ben meer van de (baby)geiten :$quote:
hij is een heldquote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
wow dit gaat kanjerver
0:20 ga je schamen theo maassen debiel
huilen!quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
wow dit gaat kanjerver
0:20 ga je schamen theo maassen debiel
jij bent wel snel aangebrand.quote:Op maandag 14 april 2014 23:38 schreef JanCees het volgende:
![]()
![]()
grappen maken over cafébrand
ik ga hem lynchen
Stook het vuurtje nou niet nog verder op.quote:
Je kan veel zeggen van die Nick, maar hij kan wel het best zingen van Nederlandquote:Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel op Volendamse zangers
Om de 2 weken naar Pe Muhren tribune. Gek doen in cafe de brug.quote:Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat moet je daar dan?
behalve beetje coke snuiven
Godverquote:
Alsof er in Volendam alleen coke gesnoven wordt. In Rotterdam wonen er toch ook niet alleen maar kakkerlakkenquote:Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat moet je daar dan?
behalve beetje coke snuiven
Justin Bieber kan ook zingen. -weg-quote:Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van die Nick, maar hij kan wel het best zingen van NederlandBeetje kut van zijn nummers die hij maakt.
In Amsterdam alleen maar jodenquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof er in Volendam alleen coke gesnoven wordt. In Rotterdam wonen er toch ook niet alleen maar kakkerlakken
Kan je lang wachtenquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat te ver
Zie die post graag verdwijnen
hoezoquote:
De dijk, de kroegen en de zeequote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om de 2 weken naar Pe Muhren tribune. Gek doen in cafe de brug.
nee klopt er is ook nog incest en er zijn optredens van de 3 j's en de zus van jan smitquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof er in Volendam alleen coke gesnoven wordt. In Rotterdam wonen er toch ook niet alleen maar kakkerlakken
Hij zal vanzelf wel op de blaren moeten zittenquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat te ver
Zie die post graag verdwijnen
Incest valt wel mee volgens mij. Het is geen Urk hequote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee klopt er is ook nog incest en er zijn optredens van de 3 j's en de zus van jan smit
Zijn katholieken in Volendam. Daar doen ze alleen aan pedofilie.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Incest valt wel mee volgens mij. Het is geen Urk he
Of Staphorst
preciesquote:
Oeeeh.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee klopt er is ook nog incest en er zijn optredens van de 3 j's en de zus van jan smit
kroqet mag nog gewoon hoorquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh de aangepaste versie van het 'k-woord' mag ook al niet?
Nee. Opzouten.quote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee kreeg ik ook ban voor van kanoquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorryquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Opzouten.
Kanjer is nog triester dan gewoon kanker.
Ja, maar kanoquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee kreeg ik ook ban voor van kano
Ja, hij is er niet meer volgens mijquote:
weet niet ik vind kanker triesterquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Opzouten.
Doeiquote:
Spotten met familie ookquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Opzouten.
Vandaar mijn oerkreten ookquote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, dan ga je oerkreten uitkramen maar daar heb je effe niet van terug he!
aan kroqet ook.quote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet ik vind kanker triester
daar sterven mensen aan hoor!
Doe niet zo zielig joh.quote:
Vers uit de frituur in je bakkesquote:
Goed man. Niks mis mee.quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vers uit de frituur in je bakkes
Plas in zijn kont.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ik probeer een iso bestand af te spelen, maar VLC wil het niet doen. Apart.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Schandalige post n.a.v. mijn verhaal over betrokken familielid bij cafébrand in Volendam. Vind het nogal apart dat de mods dit oke vinden.
Mount hem?quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
En dat iso bestand komt van dat programma waarmee je downloadde?quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Mijn notes bestaan alleen maar uit kanker en positieve notes.quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig joh.
Als je zo gevoelig was had je vast wat minder notes gehad is het niet?
Hypocriet
Je moet La vie d`Adele kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vers uit de frituur in je bakkes
daar is vlc ook niet voorquote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
goeie lesbian-scenesquote:
Dan kan ik alleen fragmenten afspelen, het is een serie, dus dat helpt niet echt.quote:
Ja, niet dat dat veel uitmaakt.quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat iso bestand komt van dat programma waarmee je downloadde?
Weet niet wat. Maar ook geen zin om te werken.quote:
ohquote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.vlcplus.com/su(...)-bestanden-afspelen/
Kim Jong Un is een -oprotten-quote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Nogmaals: huilen om een scheldwoord
En tering en tyfus wel accepteren. Onacceptabel dit. Kim Jong Un is trots.
NK-referentie, BAN BAN BANquote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Banaanvraag, banquote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NK-referentie, BAN BAN BAN
Je bent zelf een Kim Jong Un. Je mist alleen de rechten nog.quote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Heeft ie een gezwel aan zijn lul ja? Voelt zijn harem ook eens ietsquote:
Daar mogen zijn burgers op zuigen als ze honger hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie een gezwel aan zijn lul ja? Voelt zijn harem ook eens iets
quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een Kim Jong Un. Je mist alleen de rechten nog.
Hee VA jij ook hier.quote:Op maandag 14 april 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon deze SC ook dichtkrijgen, gezellig
Nee, ik ben undercover voor de modjes ik ben stiekem gewoon kaneelstokjequote:
Wie is dat?quote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik ben undercover voor de modjes ik ben stiekem gewoon kaneelstokje
Deze gaat niet zo gauw dicht, denk ik. Daar hebben we bans voor.quote:Op maandag 14 april 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon deze SC ook dichtkrijgen, gezellig
Dat zei Stuart ook maanden ja.quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Deze gaat niet zo gauw dicht, denk ik. Daar hebben we bans voor.
Kano Kano Kanoquote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
wowowow badassquote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Straks krijgt VA een ban en ik niet. Meesterplan
[ afbeelding ]
Was in GRTD maar 1 ban voor nodig om het rustig te houden. LMI op laten tyfen en klaarquote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Kanovinnie are you listening,
Can you keep my topic glistening?,
I will be back Today
To take it away,
Walking in a GRTD wonderland
Jij geilt nogal op bans hequote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Over GRTD? Dan dacht 'ie namelijk niet zo goed na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |