Hij zal vanzelf wel op de blaren moeten zittenquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat te ver
Zie die post graag verdwijnen
Incest valt wel mee volgens mij. Het is geen Urk hequote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee klopt er is ook nog incest en er zijn optredens van de 3 j's en de zus van jan smit
Zijn katholieken in Volendam. Daar doen ze alleen aan pedofilie.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Incest valt wel mee volgens mij. Het is geen Urk he
Of Staphorst
preciesquote:
Oeeeh.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee klopt er is ook nog incest en er zijn optredens van de 3 j's en de zus van jan smit
kroqet mag nog gewoon hoorquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh de aangepaste versie van het 'k-woord' mag ook al niet?
Nee. Opzouten.quote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee kreeg ik ook ban voor van kanoquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorryquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Opzouten.
Kanjer is nog triester dan gewoon kanker.
Ja, maar kanoquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee kreeg ik ook ban voor van kano
Ja, hij is er niet meer volgens mijquote:
weet niet ik vind kanker triesterquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Opzouten.
Doeiquote:
Spotten met familie ookquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee. Opzouten.
Vandaar mijn oerkreten ookquote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, dan ga je oerkreten uitkramen maar daar heb je effe niet van terug he!
aan kroqet ook.quote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet ik vind kanker triester
daar sterven mensen aan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |