Vergeet de wereld alss je danst met mijquote:
Oke.quote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog n fles drinken met koolzuur op mn kamer staan.. maar de dop zit niet goed dicht dus maakt die geluidjes van t koolzuur wat ontsnapt...
.. maar ik lig in bed dus kan de dop niet dicht draaien en het geluid is verdomd irritant
lief dagboekquote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog n fles drinken met koolzuur op mn kamer staan.. maar de dop zit niet goed dicht dus maakt die geluidjes van t koolzuur wat ontsnapt...
.. maar ik lig in bed dus kan de dop niet dicht draaien en het geluid is verdomd irritant
#kutlevenquote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Je zou ook je bed uitkunnen..quote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ja hoorquote:
Hientjeeeequote:
Al helemaal in de WK sferen?quote:
En dan een ander een idioot noemenquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
omg hean![]()
fok-it hij mag ook wel mee in bed toch
Waarom? Het verschilt ook per persoonquote:
FL, ik kom altijd in mijn broekje als ik je zie posten!quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
omg hean![]()
fok-it hij mag ook wel mee in bed toch
maar over een jaar stiekem laten lekken als sex tape en miljoenen aan verdienenquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard.
Filmpjes houden we wel prive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |