`quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haal je die van mij dan meteen ook over?
Ik wil niet weten wat er bij wie wat hangt. Bij voorbaat dank.quote:
Die van mij tussen de 0 en de 3.quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
Mijn naam wordt tussen de 0 en 5 keer per jaar voor een baby gebruikt, veel zeldzamer word het niet
Wilde anders bij jou beginnenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij wie wat hangt. Bij voorbaat dank.
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonendquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk, 2 bezette mokkels mee, Bels, it's you and me baby!.
Bij mij hangt alles.quote:
Ik was je al voor!quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Daar schieten HW en ik niks mee opWe gaan wel voor de Braziliaanse snoepjes, blijven jullie maar hier
quote:
Ja maar... ik wil ook Braziliaanse snoepjes.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Daar schieten HW en ik niks mee opWe gaan wel voor de Braziliaanse snoepjes, blijven jullie maar hier
Fijn om te lezen!quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhooo, ben erg blij met ze hoor Sin. Zijn goed gelukt ook
Ik ga wel alleen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederlandquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonend
Ik wil wel met jou vozen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonend
quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederland
Bier, BBQ en Brazilian Bitches Baby!quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederland
Je hebt MissB al en je vriend en wilt nog meer?quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil ook Braziliaanse snoepjes.
quote:
Samen op vakantie?quote:
Ik wil altijd meer. Van alles.quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt MissB al en je vriend en wilt nog meer?
Ja heeft echt een verschil voor me gemaakt en dat bedoel ik niet eens oppervlakkig.quote:
Bijna goed, Bier, BBQ, Beach & Brazilian Bikini Bitchesquote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bier, BBQ en Brazilian Bitches Baby!
Oeh klinkt goed!quote:
Er loopt bij ons een meisje, sowieso al heel erg knap, had al prima tieten en die moest ook zonodig meer, is zelfs er nog mee op TV geweest, daarvan vond ik het echt debiel. In jouw geval kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heeft echt een verschil voor me gemaakt en dat bedoel ik niet eens oppervlakkig.
Hebberd!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er loopt bij ons een meisje, sowieso al heel erg knap, had al prima tieten en die moest ook zonodig meer, is zelfs er nog mee op TV geweest, daarvan vond ik het echt debiel. In jouw geval kan ik het wel begrijpen.
eeeehmmmm, soonquote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bijna goed, Bier, BBQ, Beach & Brazilian Bikini Bitches
Wanneer vertrekken we?
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heeft echt een verschil voor me gemaakt en dat bedoel ik niet eens oppervlakkig.
Lekker naar de zon!quote:
Hoer! Slet!quote:
Nee, ik bedoel het niet gemeen, die van haar of die van jouquote:
Wat heb je normaal gesproken dan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb voor het eerst in ruim 10 jaar koningsdag voor mezelf
Mijn zoonquote:
het is een kleine overwinningquote:
Uhuh, koningsnacht in utrechtquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ook wel eens leukHeb je al plannen?
Misschien eens vragen of ze een zusje voor je heeftquote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmmm, soon.
Eerst koningsdag, Metallica en de Stones, daarna ben ik wel klaar hier.
Zou ik echt nooit doen, iemand zo op FOK! neerpleurenquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier chat ik nu mee, foto is van zaterdag toen ze uit ging:
Misschien eens vragen of ze een zusje voor je heeft
hoe is dat anders dan? Het feit dát je allebei kent..quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet gemeen, die van haar of die van jou.
Leukquote:
Ja, van TV dusquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoe is dat anders dan? Het feit dát je allebei kent..
Zeg iets leuks over mijn toeten en het is ok jongenquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde het echt niet mans of stoer MissB, begreep je echt even niet.
je hebt wereldse tieten babequote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg iets leuks over mijn toeten en het is ok jongen
dat laatste helaas nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LeukIk ga dit jaar ook maar zoiets doen en overdag een beetje door de stad struinen en geld uitgeven. Veel geld uitgeven.
quote:
Ach, ik heb het netjes gevraagd, maar ik zal haar wel ff weghalen uit mijn post.quote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik echt nooit doen, iemand zo op FOK! neerpleuren.
Maar doe maar.
Hell of a save...quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, van TV dusZe zat in zo'n make-over programma
.
Oh ja!quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg mijn zweedse ex 5 dagen te logeren met koningsdag, ik moet dus echt wel ff een leuk programma verzinnen.
Ik bedoelde eigenlijk, te veel geld uitgeven aan vrijmarkttroepquote:
Maakt mij niet uit, maar ik lul hier wel eens over meisjes van mijn werk, maar ik zal nooit een foto oid plaatsen, dat vind ik not done ook al staan ze openbaar op facebook ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heb het netjes gevraagd, maar ik zal haar wel ff weghalen uit mijn post.
Nou ja, zo bedoelde ik het dus, ze zou mij niet zien staan, niet zozeer omdat ze nou ZO enorm mooi is, maar echt een enorme golddiggerquote:
I have lower standardsquote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zo bedoelde ik het dus, ze zou mij niet zien staan, niet zozeer omdat ze nou ZO enorm mooi is, maar echt een enorme golddigger.
Ik heb hem al verwijderd uit mijn postquote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar ik lul hier wel eens over meisjes van mijn werk, maar ik zal nooit een foto oid plaatsen, dat vind ik not done ook al staan ze openbaar op facebook ofzo.
Nou ja, ik probeer her en der te polsen waar verschillende vrienden en bekenden heengaan en dan doen we wel een soort tour van Amsterdam, beetje bandjes kijken etc.quote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja!
Dat was ik even vergeten! Al wat ideetjes?
Zuuiiippeeennnquote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb voor het eerst in ruim 10 jaar koningsdag voor mezelf
quote:
Jij kijkt niet naar de autosleutels bij een date, das andersquote:
Same difquote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar de autosleutels bij een date, das anders.
Ik ook even uit mijn quotequote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem al verwijderd uit mijn post
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer her en der te polsen waar verschillende vrienden en bekenden heengaan en dan doen we wel een soort tour van Amsterdam, beetje bandjes kijken etc.
Veel mensen kennen dr nog wel van die tijd, dus is ook wel leuk om die ff te bezoeken weer.
Thanks!quote:
Vind ik niet, maar als jij het zo wil uitleggen, mij bestquote:
No you're notquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben ook een golddigger.![]()
Bling wil ik hebben, bling!
Nah ik weet wel beterquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar als jij het zo wil uitleggen, mij best.
Kan het proberen?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben ook een golddigger.![]()
Bling wil ik hebben, bling!
Wel die rode?quote:
Auwie, teveel bling.quote:
Geef me neptieten?quote:
Sorryquote:
Ik houd al op.quote:
Ja duhquote:
Ik eet alleen die groene.quote:
More for me babe!quote:
Kan wel voorspellen waar die discussie heen zou gaan.quote:
Jij begon deze keerquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan wel voorspellen waar die discussie heen zou gaan.
True.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |