`quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haal je die van mij dan meteen ook over?
Ik wil niet weten wat er bij wie wat hangt. Bij voorbaat dank.quote:
Die van mij tussen de 0 en de 3.quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
Mijn naam wordt tussen de 0 en 5 keer per jaar voor een baby gebruikt, veel zeldzamer word het niet
Wilde anders bij jou beginnenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij wie wat hangt. Bij voorbaat dank.
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonendquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk, 2 bezette mokkels mee, Bels, it's you and me baby!.
Bij mij hangt alles.quote:
Ik was je al voor!quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Daar schieten HW en ik niks mee opWe gaan wel voor de Braziliaanse snoepjes, blijven jullie maar hier
quote:
Ja maar... ik wil ook Braziliaanse snoepjes.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Daar schieten HW en ik niks mee opWe gaan wel voor de Braziliaanse snoepjes, blijven jullie maar hier
Fijn om te lezen!quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhooo, ben erg blij met ze hoor Sin. Zijn goed gelukt ook
Ik ga wel alleen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederlandquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonend
Ik wil wel met jou vozen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonend
quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederland
Bier, BBQ en Brazilian Bitches Baby!quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederland
Je hebt MissB al en je vriend en wilt nog meer?quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil ook Braziliaanse snoepjes.
quote:
Samen op vakantie?quote:
Ik wil altijd meer. Van alles.quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt MissB al en je vriend en wilt nog meer?
Ja heeft echt een verschil voor me gemaakt en dat bedoel ik niet eens oppervlakkig.quote:
Bijna goed, Bier, BBQ, Beach & Brazilian Bikini Bitchesquote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bier, BBQ en Brazilian Bitches Baby!
Oeh klinkt goed!quote:
Er loopt bij ons een meisje, sowieso al heel erg knap, had al prima tieten en die moest ook zonodig meer, is zelfs er nog mee op TV geweest, daarvan vond ik het echt debiel. In jouw geval kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heeft echt een verschil voor me gemaakt en dat bedoel ik niet eens oppervlakkig.
Hebberd!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er loopt bij ons een meisje, sowieso al heel erg knap, had al prima tieten en die moest ook zonodig meer, is zelfs er nog mee op TV geweest, daarvan vond ik het echt debiel. In jouw geval kan ik het wel begrijpen.
eeeehmmmm, soonquote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bijna goed, Bier, BBQ, Beach & Brazilian Bikini Bitches
Wanneer vertrekken we?
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heeft echt een verschil voor me gemaakt en dat bedoel ik niet eens oppervlakkig.
Lekker naar de zon!quote:
Hoer! Slet!quote:
Nee, ik bedoel het niet gemeen, die van haar of die van jouquote:
Wat heb je normaal gesproken dan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb voor het eerst in ruim 10 jaar koningsdag voor mezelf
Mijn zoonquote:
het is een kleine overwinningquote:
Uhuh, koningsnacht in utrechtquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ook wel eens leukHeb je al plannen?
Misschien eens vragen of ze een zusje voor je heeftquote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmmm, soon.
Eerst koningsdag, Metallica en de Stones, daarna ben ik wel klaar hier.
Zou ik echt nooit doen, iemand zo op FOK! neerpleurenquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier chat ik nu mee, foto is van zaterdag toen ze uit ging:
Misschien eens vragen of ze een zusje voor je heeft
hoe is dat anders dan? Het feit dát je allebei kent..quote:Op maandag 14 april 2014 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet gemeen, die van haar of die van jou.
Leukquote:
Ja, van TV dusquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoe is dat anders dan? Het feit dát je allebei kent..
Zeg iets leuks over mijn toeten en het is ok jongenquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde het echt niet mans of stoer MissB, begreep je echt even niet.
je hebt wereldse tieten babequote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg iets leuks over mijn toeten en het is ok jongen
dat laatste helaas nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LeukIk ga dit jaar ook maar zoiets doen en overdag een beetje door de stad struinen en geld uitgeven. Veel geld uitgeven.
quote:
Ach, ik heb het netjes gevraagd, maar ik zal haar wel ff weghalen uit mijn post.quote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik echt nooit doen, iemand zo op FOK! neerpleuren.
Maar doe maar.
Hell of a save...quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, van TV dusZe zat in zo'n make-over programma
.
Oh ja!quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg mijn zweedse ex 5 dagen te logeren met koningsdag, ik moet dus echt wel ff een leuk programma verzinnen.
Ik bedoelde eigenlijk, te veel geld uitgeven aan vrijmarkttroepquote:
Maakt mij niet uit, maar ik lul hier wel eens over meisjes van mijn werk, maar ik zal nooit een foto oid plaatsen, dat vind ik not done ook al staan ze openbaar op facebook ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heb het netjes gevraagd, maar ik zal haar wel ff weghalen uit mijn post.
Nou ja, zo bedoelde ik het dus, ze zou mij niet zien staan, niet zozeer omdat ze nou ZO enorm mooi is, maar echt een enorme golddiggerquote:
I have lower standardsquote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zo bedoelde ik het dus, ze zou mij niet zien staan, niet zozeer omdat ze nou ZO enorm mooi is, maar echt een enorme golddigger.
Ik heb hem al verwijderd uit mijn postquote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar ik lul hier wel eens over meisjes van mijn werk, maar ik zal nooit een foto oid plaatsen, dat vind ik not done ook al staan ze openbaar op facebook ofzo.
Nou ja, ik probeer her en der te polsen waar verschillende vrienden en bekenden heengaan en dan doen we wel een soort tour van Amsterdam, beetje bandjes kijken etc.quote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja!
Dat was ik even vergeten! Al wat ideetjes?
Zuuiiippeeennnquote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb voor het eerst in ruim 10 jaar koningsdag voor mezelf
quote:
Jij kijkt niet naar de autosleutels bij een date, das andersquote:
Same difquote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar de autosleutels bij een date, das anders.
Ik ook even uit mijn quotequote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem al verwijderd uit mijn post
Klinkt gezellig!quote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer her en der te polsen waar verschillende vrienden en bekenden heengaan en dan doen we wel een soort tour van Amsterdam, beetje bandjes kijken etc.
Veel mensen kennen dr nog wel van die tijd, dus is ook wel leuk om die ff te bezoeken weer.
Thanks!quote:
Vind ik niet, maar als jij het zo wil uitleggen, mij bestquote:
No you're notquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben ook een golddigger.![]()
Bling wil ik hebben, bling!
Nah ik weet wel beterquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar als jij het zo wil uitleggen, mij best.
Kan het proberen?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben ook een golddigger.![]()
Bling wil ik hebben, bling!
Wel die rode?quote:
Auwie, teveel bling.quote:
Geef me neptieten?quote:
Sorryquote:
Ik houd al op.quote:
Ja duhquote:
Ik eet alleen die groene.quote:
More for me babe!quote:
Kan wel voorspellen waar die discussie heen zou gaan.quote:
Jij begon deze keerquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan wel voorspellen waar die discussie heen zou gaan.
True.quote:
Zeur niet man, je hebt straks een Zweedse Babe in huis!quote:
Detailquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeur niet man, je hebt straks een Zweedse Babe in huis!
Dat is mijn recht als vrouw! #feminist.quote:
Nou ok, omdat jij het bentquote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is mijn recht als vrouw! #feminist.
Bent u bekend met het begrip, de kroeg in?quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie, Weet Ik Veel is niet afgelopen, wat moet ik nu doen op zaterdagavond?
En nog zeuren, ben je nou een wijf of een vent?quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Detail.
Ik ga ook met 2 verschillende vrouwen naar Metallica en de Stones in hotels.
Ik hou niet zo van de kroegquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bent u bekend met het begrip, de kroeg in?.
Fles vodka uit de vriezer trekken?quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie, Weet Ik Veel is niet afgelopen, wat moet ik nu doen op zaterdagavond?
Ach het was meer manse praat hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En nog zeuren, ben je nou een wijf of een vent?
En dat verandert de zaterdag hoe...?quote:
Nouja, ergens anders dan....quote:
Zat leuke dames op concerten en je hebt 2 wing women, moet goedkomenquote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach het was meer manse praat hoor.
Met mijn ex denk ik niet dat we weer aan die hele ellende willen beginnen van long distance, en die chick van de Stones is bezet.
Wederom, detail.
Je vroeg om iets te doen op zaterdag? Vodka drinken hoort dus al bij de zaterdagavond?quote:Op maandag 14 april 2014 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat verandert de zaterdag hoe...?
Wederom: ja duhquote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat leuke dames op concerten en je hebt 2 wing women, moet goedkomen
[..]
Je vroeg om iets te doen op zaterdag? Vodka drinken hoort dus al bij de zaterdagavond?
We shall see, is ook niet zo belangrijk verderquote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat leuke dames op concerten en je hebt 2 wing women, moet goedkomen
[..]
Dan huur je the notebook, zoals alle vrouwen doenquote:
Inderdaad, naderhand Brazilie dus who caresquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We shall see, is ook niet zo belangrijk verder.
Daarom, waar maak ik me druk om?quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan huur je the notebook, zoals alle vrouwen doen
[..]
Inderdaad, naderhand Brazilie dus who cares
quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb afgelopen zomer tijdens een studietrip naar Moskou wodka gedronken met Russen. Niet normaal man, wat die wegkrijgen.
Die vrouwen veranderden in een half uur en een halve fles wodka van gerespecteerde hoogleraren in dronken sloeriesquote:
Dat doe ik dan natuurlijk nooit, dat snap jequote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die vrouwen veranderden in een half uur en een halve fles wodka van gerespecteerde hoogleraren in dronken sloeries
Ik weet wel wat ik meeneem als we samen op vakantie gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe ik dan natuurlijk nooit, dat snap je
Inderdaad, daar doe ik ook niet meer aan. Is leuk geweest.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Zuipen om het zuipen doe ik niet meer.
Net als andere verdovende middelen trouwens.
Ok ok, ik plaagde je maar, wolverine kijken dan maarquote:
Niks, brazilie is nog altijd het land waar 2 keer zoveel vrouwen leven als mannenquote:
het is niet eens leuk geweestquote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, daar doe ik ook niet meer aan. Is leuk geweest.
[..]
Ok ok, ik plaagde je maar, wolverine kijken dan maar
Blood and guts enzo lieverquote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, daar doe ik ook niet meer aan. Is leuk geweest.
[..]
Ok ok, ik plaagde je maar, wolverine kijken dan maar
quote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks, brazilie is nog altijd het land waar 2 keer zoveel vrouwen leven als mannen
Het is wel zo, mocht het nou toch weer gebeuren tussen mij ex en ik dan moeten we er maar eens naar handelen ook, we kennen elkaar al sinds 1995 en dat wil toch ook wel weer iets zeggen dat we elkaar nu weer opzoeken natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks, brazilie is nog altijd het land waar 2 keer zoveel vrouwen leven als mannen
Zeker de dag ernaquote:
Itchi the killer voor jou dus! Toch wel 1 van de meest gore horrors die ik heb gezien.quote:
Jaha Sinceria, zo rollen we daarquote:
Nee, de avond zelf, ik kan er (blijkbaar) totaal niet tegen.quote:
Gewoon lekker laten gaan en niks forceren, als het goed zit komt het vanzelfquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo, mocht het nou toch weer gebeuren tussen mij ex en ik dan moeten we er maar eens naar handelen ook, we kennen elkaar al sinds 1995 en dat wil toch ook wel weer iets zeggen dat we elkaar nu weer opzoeken natuurlijk.
Maar ik ga er niet van uit, dan zou wel eens ongemakkelijk kunnen worden.
Die scene waar hij zich buiten staat te rukken, ik had echt zoiets van WTF ben ik aan het kijken.quote:
Mocht ik ooit een hostel/hotal/BB heb ben je van harte welkomquote:
Echt? Ik vond de scene met de tepels niet cool meer.quote:
Zie hierbovenquote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een hostel/hotal/BB heb ben je van harte welkom
[..]
Echt? Ik vond de scene met de tepels niet cool meer.
Wat vindt jij dan echte horror?
Daarom, zou ging het toen ook. Leren kennen, zomerliefde, allebei single. niets bijzonders, paar jaar later was ze verloofd en kwam gezellig langs, 1,5 uur laten zaten we weer te bekken. Relatie daar verbroken, 4 jaar long distance relatie gehad.quote:Op maandag 14 april 2014 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan en niks forceren, als het goed zit komt het vanzelf
quote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een hostel/hotal/BB heb ben je van harte welkom
Het klinkt altijd zo dubbelop: 2 verschillende vrouwen...je kunt toch nooit met 2 dezelfde vrouwen gaan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Detail.
Ik ga ook met 2 verschillende vrouwen naar Metallica en de Stones in hotels.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:13 schreef missbehavin het volgende:
Binnenkort Martyrs nog maar eens kijken, most disturbing movie ever
Opgeschreven!quote:
Ja echt net een film!quote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, zou ging het toen ook. Leren kennen, zomerliefde, allebei single. niets bijzonders, paar jaar later was ze verloofd en kwam gezellig langs, 1,5 uur laten zaten we weer te bekken. Relatie daar verbroken, 4 jaar long distance relatie gehad.
Uiteindelijk toch uitgegaan, zij op wereldreis omdat het toen kon, haar toch in Australie gaan opzoeken, 5 enorm wilde weken gehad samen daar. Daarna nog 2 keer elkaar opgezocht en in al die tijd vrijwel altijd contact gehouden.
Nu is ze weer uit een relatie (alweer een jaar) en nu komt ze weer hierheen.
Het zou een film kunnen zijn.
Maar HW en ik gaan eerst op jacht op de Copacabanaquote:
Hey venco!quote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt altijd zo dubbelop: 2 verschillende vrouwen...je kunt toch nooit met 2 dezelfde vrouwen gaan?
Leef jij nog?quote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt altijd zo dubbelop: 2 verschillende vrouwen...je kunt toch nooit met 2 dezelfde vrouwen gaan?
Met baby heb ik begrepen.quote:
Ja ok, dat wist ik wel, maar verder nooit meer teruggezien op FOK!quote:
Je hebt de Singles teruggevonden.quote:
Jij komt niet...waar ik geweest ben!quote:Op maandag 14 april 2014 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat wist ik wel, maar verder nooit meer teruggezien op FOK!.
Gaat snel!quote:
Toch niet in dat hellhole, het diepste, donkerste, verduivelste deel van FOK!?quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij komt niet...waar ik geweest ben!
Maare...hoi HW!
Het stroomt hier steeds voller met voormalige Singles.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal is het hier dood en zag nu 3 bekende en dacht! "Kom".
Daar kom ik niet eensquote:Op maandag 14 april 2014 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch niet in dat hellhole, het diepste, donkerste, verduivelste deel van FOK!?OUD
.
Nou, in de eerste maanden van mijn zoontje wel, nu stuk minder.quote:Op maandag 14 april 2014 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch niet in dat hellhole, het diepste, donkerste, verduivelste deel van FOK!?OUD
.
Dat gaat altijd zo toch?quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het stroomt hier steeds voller met voormalige Singles.
Logischquote:Op maandag 14 april 2014 23:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, in de eerste maanden van mijn zoontje wel, nu stuk minder.
Maar in Singles had ik altijd de meeste lol!![]()
Maar zit ook in SHO.
Verloofd, nog steeds.quote:Op maandag 14 april 2014 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gaat altijd zo toch?
Ben jij nou al getrouwd?
Nee de film die jij noemde kende ik niet. Maar ik zal hem deze week eens opzoekenquote:
Steeds meer van de vroegere posters komen terug heb ik begrepenquote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meestal is het hier dood en zag nu 3 bekende en dacht! "Kom".
Het tempo is ook weer ouderwets hoog soms.quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee de film die jij noemde kende ik niet. Maar ik zal hem deze week eens opzoeken
[..]
Steeds meer van de vroegere posters komen terug heb ik begrepen
Ik zit niet in SC. Gewoon in tvtopics, roddels, Celebs onflatteus op de kiek, gtst.quote:Op maandag 14 april 2014 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
SHO is toch enorm dood qua SC? Ik post er wel eens mee met MissBliss , maar er gebeurt niet veel
Vrouwquote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zit niet in SC. Gewoon in tvtopics, roddels, Celebs onflatteus op de kiek, gtst.
Ahaa. Nou gezellig. Alleen ben ik nu niet single.quote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het tempo is ook weer ouderwets hoog soms.
Ik ben de enige singlekneus van de hele reeks hoorquote:Op maandag 14 april 2014 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaa. Nou gezellig. Alleen ben ik nu niet single.![]()
En nu op Ipad ipv laptop, dus quoten is nogal...eenzijdig.
Ja gaat weer hard somsquote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het tempo is ook weer ouderwets hoog soms.
Jij bent geen kneus.quote:Op maandag 14 april 2014 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben de enige singlekneus van de hele reeks hoor.
Weten we nog niet. ;') We zijn zo'n stel dat jaren verloofd blijft denk ik.quote:
Meeste mensen zijn niet meer single geloof ik, of nou ja, een stuk minder in ieder geval.quote:Op maandag 14 april 2014 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaa. Nou gezellig. Alleen ben ik nu niet single.![]()
En nu op Ipad ipv laptop, dus quoten is nogal...eenzijdig.
En maar roddels van iedereen dat het dan waarschijnlijk afgeblazen wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weten we nog niet. ;') We zijn zo'n stel dat jaren verloofd blijft denk ik.
Ik weet er sowieso 4 die inderdaad niet meer single zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn niet meer single geloof ik, of nou ja, een stuk minder in ieder geval.
Ik denk het!quote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En maar roddels van iedereen dat het dan waarschijnlijk afgeblazen wordt.
Of moet je daar beroemd voor zijn?
De hardcore singles blijven over, HW en ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 april 2014 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn niet meer single geloof ik, of nou ja, een stuk minder in ieder geval.
Jij bent straks vast niet lang single meer in Brasiliaquote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De hardcore singles blijven over, HW en ik bijvoorbeeld
Dat is klein ja. Maar niet erg toch, als het maar leuk is.quote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk het!We gaan wel voor echt heel klein, alleen ouders en schoonouders plus mijn broertje erbij.
En Q natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wtf moet je dan met je smartphone?quote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef HeatWave het volgende:
1 op de 6 mensen gebruik de smartphone tijdens de seks hoor ik net van Goedele.
Echt ik flikker dat ding het raam uit en haar in dr blote reet de straat op.
Nou, dus gewoon facebook of whatsapp blijkbaar.... echt, dan doe er 1 iemand iig iets niet goedquote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wtf moet je dan met je smartphone?
En wat bedoeld men met 'gebruiken'?
Een selfie tijdens de seks op Facebook? En hopen op likes.quote:Op maandag 14 april 2014 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dus gewoon facebook of whatsapp blijkbaar.... echt, dan doe er 1 iemand iig iets niet goed
je hebt wel de just after sex selfie tegenwoordig blijkbaar...quote:Op maandag 14 april 2014 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een selfie tijdens de seks op Facebook? En hopen op likes.
Die hazelkleurige ogen gaan het goed doenquote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij bent straks vast niet lang single meer in Brasilia
Ik zag het ook, echt hequote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef HeatWave het volgende:
1 op de 6 mensen gebruik de smartphone tijdens de seks hoor ik net van Goedele.
Echt ik flikker dat ding het raam uit en haar in dr blote reet de straat op.
Oh ja, hoe kan ik onze Q-ness nou vergeten.quote:
Rare mensen...quote:Op maandag 14 april 2014 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt wel de just after sex selfie tegenwoordig blijkbaar...
Nee, dat is nog best geilquote:
Mja. Dat je tijdens seks een pingeltje hoort en even denkt:"goh, wie zou dat zijn, straks even kijken", dat snap ik...maar werkelijk gaan kijken?quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is nog best geil. Blijkbaar gewoon echt even reageren op het whatsappje etc,
En weet je, hoe vergroeid sommige meiden met dat ding zijn, het zou me echt niets verbazen
Je hoeft maar een blik te werpen in het OV en dat zegt genoeg denk ik zo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is nog best geil. Blijkbaar gewoon echt even reageren op het whatsappje etc,
En weet je, hoe vergroeid sommige meiden met dat ding zijn, het zou me echt niets verbazen
Maar wat moet je in het OV anders.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hoeft maar een blik te werpen in het OV en dat zegt genoeg denk ik zo.
Overal, op mijn werk zitten "ze" met pauzes ook alleen maar de smartphonen, geen woord wisselen ze soms. Ik rook dan nog en daar praat iedereen ook gewoon nog met elkaar, daar ken ik "die rooie"dan ook van.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hoeft maar een blik te werpen in het OV en dat zegt genoeg denk ik zo.
Kletsen met de persoon waar je mee op weg bent?quote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat moet je in het OV anders.
Ik kom er ook nooit meerquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef vencodark het volgende:
Ik heb sinds april vorig jaar niets meer op Facebook gezet. Zou niet weten wat.
Flirtenquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat moet je in het OV anders.
Dat zie ik op mijn werk ook. In het rookhok is het veel gezelliger.quote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overal, op mijn werk zitten "ze" met pauzes ook alleen maar de smartphonen, geen woord wisselen ze soms. Ik rook dan nog en daar praat iedereen ook gewoon nog met elkaar, daar ken ik "die rooie"dan ook van.
Roken is kut, slecht en het stinkt maar het houdt mensen blijkbaar wel sociaal, het is wel altijd gezellig op de rookplek. En dan kunnen we dus de kantine zien en we hebben het er dan wel nog eens over.
"Komt je telefoon hier vaker"?quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flirten. Ik zeg niet dat ik me altijd suf flirtte in het OV hoor, maar dat is nu gewoon volkomen onmogelijk
Ja roken is slecht maar je bent dan wel sociaal bezig inderdaad. Toen ik voor een ict bedrijf werkte stonden alle programmeurs op het dakterras te paffen en kletsen met elkaar, was super gezellig!quote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overal, op mijn werk zitten "ze" met pauzes ook alleen maar de smartphonen, geen woord wisselen ze soms. Ik rook dan nog en daar praat iedereen ook gewoon nog met elkaar, daar ken ik "die rooie"dan ook van.
Roken is kut, slecht en het stinkt maar het houdt mensen blijkbaar wel sociaal, het is wel altijd gezellig op de rookplek. En dan kunnen we dus de kantine zien en we hebben het er dan wel nog eens over.
Zo leer ik dus ook gewoon veel mensen kennen op mijn werk, collega's vragen zich wel eens af waarom ik zoveel "belmeisjes" ken, maar dat komt dus van het roken.quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja roken is slecht maar je bent dan wel sociaal bezig inderdaad. Toen ik voor een ict bedrijf werkte stonden alle programmeurs op het dakterras te paffen en kletsen met elkaar, was super gezellig!
Ze zien je niet eensquote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Komt je telefoon hier vaker"?
Klinkt niet echt hè.
Dat snap ik. Vroeger maakte je nog weleens een praatje. Ik ben ook wel beetje te vergroeid met dat ding. Sommige dagen meer dan andere (weinig tijd natuurlijk met een baby) maar ik kijk wel vaak tussendoor heel even.quote:Op maandag 14 april 2014 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zien je niet eens.
Het gaat ook gewoon om iets kleins als wat oogcontact en een glimlach ofzo, maar dat zie je nu echt vrijwel niet meer, toch saai.
en ikquote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens, maar ik kijk liever gewoon naar buiten eigenlijk, nou zit ik op een route door de binnenstad, was het door het weiland is het ook wel anders.quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vroeger maakte je nog weleens een praatje. Ik ben ook wel beetje te vergroeid met dat ding. Sommige dagen meer dan andere (weinig tijd natuurlijk met een baby) maar ik kijk wel vaak tussendoor heel even.
Inderdaad! We hadden de grootste lol op het dak, wat soms niet echt productief wasquote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo leer ik dus ook gewoon veel mensen kennen op mijn werk, collega's vragen zich wel eens af waarom ik zoveel "belmeisjes" ken, maar dat komt dus van het roken.
In de kantine spreek je niemand.
Jij gaat ook doodleuk Simpsons spelen in gezelschapquote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben laatst random in gesprek gegaan met een moeder en haar twee dochters, we eindigden in de cabine van de conducteur, meegereden van Amsterdam naar HaarlemSupertof!
Nee, als ik echt ergens ben met anderen dan kijk ik alleen regelmatig of ik gebeld ben.quote:Op maandag 14 april 2014 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens, maar ik kijk liever gewoon naar buiten eigenlijk, nou zit ik op een route door de binnenstad, was het door het weiland is het ook wel anders.
Maar ook in de kroeg zitten mensen steeds meer en meer te facebooken ipv te praten met mensen.
Nou ja, ik ken gewoon sowieso wel veel mensen, maar veel ervan via het roken, en dan leer ik ze ook echt kennen, dus soms stappen etc.quote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad! We hadden de grootste lol op het dak, wat soms niet echt productief was
Was ontzettend handig want als ik hulp nodig had van een programmeur was het zo gedaan, collegas daarentegen moesten weleens dagen wachten op hulp
Ik was Q ook vergetenquote:
Ik ben al tijden niet naar een kroeg geweest maar dat lijkt me erg vreemd om te zien.quote:Op maandag 14 april 2014 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens, maar ik kijk liever gewoon naar buiten eigenlijk, nou zit ik op een route door de binnenstad, was het door het weiland is het ook wel anders.
Maar ook in de kroeg zitten mensen steeds meer en meer te facebooken ipv te praten met mensen.
Ik reageer natuurlijk ook wel eens op een bericht, of check ff facebook als de ander naar de WC is ofzo, maar verder hou ik het ding in mijn zak.quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, als ik echt ergens ben met anderen dan kijk ik alleen regelmatig of ik gebeld ben.
Op Facebook kom ik zoveel onzin tegen. Vandaag weer iemand uit de newsfeed verwijderd vanwege haar zoveelste bericht dat " ze zich zwak voelde".
Maar jij praat ook makkelijk met mensen. Dat scheelt ook veel.quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken gewoon sowieso wel veel mensen, maar veel ervan via het roken, en dan leer ik ze ook echt kennen, dus soms stappen etc.
Mijn collega's snappen het nooit zo.
Dat doe ik altijd en overal inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gaat ook doodleuk Simpsons spelen in gezelschap.
Ik heb Marge als TomTom.quote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd en overal inderdaad
Had ik ook, lekker met de programmeurs de kroeg in enzo. Terwijl de rest niet zo'n band hadden in het bedrijf en dan raar staan te kijken dat ik elke programmeur op mijn hand hadquote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken gewoon sowieso wel veel mensen, maar veel ervan via het roken, en dan leer ik ze ook echt kennen, dus soms stappen etc.
Mijn collega's snappen het nooit zo.
Ligt ook aan de situatie hoorquote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij praat ook makkelijk met mensen. Dat scheelt ook veel.
Deze vind ik erg cool:quote:
Ik kan het ook heel goed vinden met de bedrijfsjuriste, of met "die kenau van servicemanagement" die niemand kende, alleen ik omdat ik dr kende van het rokenquote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik ook, lekker met de programmeurs de kroeg in enzo. Terwijl de rest niet zo'n band hadden in het bedrijf en dan raar staan te kijken dat ik elke programmeur op mijn hand had
Ik lul tegen iedereen, op vliegvelden, in bussen, treinen. Maar als ze op hun ipad of smartphone bezig zijn zeg ik niks.quote:Op maandag 14 april 2014 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt ook aan de situatie hoor.
Ik praat niet zomaar met vreemden in de tram ofzo, daar zou ik zelf ook niet van. Maar op mijn werk lul ik wel tegen alles en iedereen.
Neuh, zo ben ik ook weer nietquote:Op maandag 14 april 2014 23:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lul tegen iedereen, op vliegvelden, in bussen, treinen. Maar als ze op hun ipad of smartphone bezig zijn zeg ik niks.
Ja alleen niet zo handig als je ouders ofzo in de auto zittenquote:
Who the hell fucking cares?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja alleen niet zo handig als je ouders ofzo in de auto zitten
Ik niet, mijn moeder is niet zo van het gebruiken van dat soort taal. Ik zou zo eentje geweldig vinden, lekker grof en brutaalquote:
Een keer goed naar de wc en het is opgelostquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:03 schreef Q. het volgende:
Zo, lekker wel weer twee uurtjes geslapen door flinke buikpijn.
Maak daar maar drie keer vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een keer goed naar de wc en het is opgelost
"Amersfoort" ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Hi!
Waarom wonen mensen op plekken waar je savonds liever niet van naar huis fietst
Na 5x nog niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een keer goed naar de wc en het is opgelost
Nee, ze hebben al het tuig naar Utrecht verplaatst.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet? Hebben ze er eindelijk een atoombom op gegooid dan?
Oiquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
Heb er vandaag maar wat imodium in gegooid, kan niet naar de wc want ze werken aan de standleidingen maar ik moet wel thuisblijven. Hendig.
Of OUD.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Ziek, zwak en misselijk, welkom in "Singles".
Ja ok, maar die mormels hebben er zelf voor gekozenquote:
Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
indeedBehalve dat stuk tussen schothorst en vathorst rond 12 uur
Ben je bij Annie geweest?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
indeedBehalve dat stuk tussen schothorst en vathorst rond 12 uur
Wij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Ziek, zwak en misselijk, welkom in "Singles".
"we" zijn bijna weer compleet de laatste tijdquote:
Idd kwam geen hond tegen, maar wel veel bosjes en enge hoekjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Daar kom ik nooit. Tenminste, niet op de fiets. Maar het is wel een heel doods stuk.
Niet dat ik weetquote:
Maar je was wel in de buurtquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd kwam geen hond tegen, maar wel veel bosjes en enge hoekjes
[..]
Niet dat ik weet
Heerlijk!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"we" zijn bijna weer compleet de laatste tijd.
Jij kan datquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze daardoor al zwanger moet zijn dan heb ik de hele wijk ook op mijn geweten.
Wel, je bent een vrouw, dus je wil koters, punt!quote:
Jij weet niets van vrouwenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel, je bent een vrouw, dus je wil koters, punt!.
Dus zij stond op tafel te dansen in kinky outfit gister avond?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Slecht geheugen? Jij word ook een dagje ouder hè?
1.6 km was ik van je verwijderdquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vathorst. Achter het Gasthuis, tegenover het park.
Alles wat ik weet heb ik op FOK! geleerdquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat ik weet heb ik op FOK! geleerd.
iig veel praktijkervaring opgedaanquote:
Ik heb m'n foto's nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iig veel praktijkervaring opgedaan.
Say no morequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"we" zijn bijna weer compleet de laatste tijd.
Ik zit al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden te wachten op dit moment jaquote:
Kinderenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Maar ik zie dat het hier nog steeds over hetzelfde gaat. Net een soap
Ohja, er is helemaal niets veranderd, that's the way we like itquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Maar ik zie dat het hier nog steeds over hetzelfde gaat. Net een soap
Lekker hoor, met een sinaasappelsausjequote:
Paar grijze haren en kale plekken erbij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, er is helemaal niets veranderd, that's the way we like it.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker hoor, met een sinaasappelsausje
Nope, ouder wel uiteraard, maar mijn haar is een van de weinige dingen waarbij dat niet duidelijk isquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paar grijze haren en kale plekken erbij?
Ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |