`quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haal je die van mij dan meteen ook over?
Ik wil niet weten wat er bij wie wat hangt. Bij voorbaat dank.quote:
Die van mij tussen de 0 en de 3.quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
Mijn naam wordt tussen de 0 en 5 keer per jaar voor een baby gebruikt, veel zeldzamer word het niet
Wilde anders bij jou beginnenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er bij wie wat hangt. Bij voorbaat dank.
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonendquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk, 2 bezette mokkels mee, Bels, it's you and me baby!.
Bij mij hangt alles.quote:
Ik was je al voor!quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Daar schieten HW en ik niks mee opWe gaan wel voor de Braziliaanse snoepjes, blijven jullie maar hier
quote:
Ja maar... ik wil ook Braziliaanse snoepjes.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Daar schieten HW en ik niks mee opWe gaan wel voor de Braziliaanse snoepjes, blijven jullie maar hier
Fijn om te lezen!quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar anyhooo, ben erg blij met ze hoor Sin. Zijn goed gelukt ook
Ik ga wel alleen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederlandquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonend
Ik wil wel met jou vozen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die dan samen gaan vozen, jullie friendzonend
quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederland
Bier, BBQ en Brazilian Bitches Baby!quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, mijn deur is gesloten voor jullie. Vozen jullie maar lekker in nederland
Je hebt MissB al en je vriend en wilt nog meer?quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar... ik wil ook Braziliaanse snoepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |