abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138874372
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_138874435
Ik ben te lui om de laatste posts te quoten, zoek maar terug 8-)
  maandag 14 april 2014 @ 18:32:46 #3
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138874480
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ben te lui om de laatste posts te quoten, zoek maar terug 8-)
Gelukkig had je wel de tijd de om 3x lapoberichtjes te posten, een nieuw deel te openen en dit berichtje te posten. :*
  maandag 14 april 2014 @ 18:34:47 #4
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138874545
Dat dus :')
#26 || Luciano da Silva
pi_138874667
Overigens, als je voor LQ een auto moet brengen naar ALG aan de Wismarweg , dan moet je even vragen of die afgetankt moet worden, is per auto verschillend
Nee, toch niet
pi_138874833
Morgen voor t eerst na de tentamens weer werken, van Nijmegen naar Groningen met een Peugeot Boxer, lekker kilometers maken met een flinke bestelbus dus! Wel voor het eerst naar de Wismarweg ipv de Trondheimweg.

Vraagje voor de Groningen insiders, hoe kom je daar het snelst weer weg bij de wismarweg? 9292 stuurt mij naar halte Ringweg Oost, aan de andere kant van het water. Maar als ik de looproute bekijk, twijfel ik of die route wel geschikt is om te voet te doen ivm drukke wegen. Is lopen naar die halte gewoon mogelijk en goed of is er een betere oplossing?
pi_138874931
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen voor t eerst na de tentamens weer werken, van Nijmegen naar Groningen met een Peugeot Boxer, lekker kilometers maken met een flinke bestelbus dus! Wel voor het eerst naar de Wismarweg ipv de Trondheimweg.

Vraagje voor de Groningen insiders, hoe kom je daar het snelst weer weg bij de wismarweg? 9292 stuurt mij naar halte Ringweg Oost, aan de andere kant van het water. Maar als ik de looproute bekijk, twijfel ik of die route wel geschikt is om te voet te doen ivm drukke wegen. Is lopen naar die halte gewoon mogelijk en goed of is er een betere oplossing?
Als het goed is, stuur ie je naar P+R Kardinge, daar kan je gewoon heen lopen
Nee, toch niet
pi_138874954
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:47 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als het goed is, stuur ie je naar P+R Kardinge, daar kan je gewoon heen lopen
P+R Euroborg P3, anders wordt het wel erg ver lopen.
pi_138874975
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef RTS91 het volgende:

[..]

P+R Euroborg P3, anders wordt het wel erg ver lopen.
Uhh, dat dus idd ;)
Nee, toch niet
pi_138875267
Dat is ook wel een flink eind lopen, maar lijkt me wel de beste optie inderdaad. Dank!

Ik kijk morgen ook nog wel even wat 9292 op mn telefoon via de GPS zegt, wil nog wel is verschillen met vooraf plannen via internet.
pi_138875298
Dat is de enige halte in de buurt waar je terecht kan voor 4 uur. Rond 4 uur rijden er ook bussen langs Wismarweg
Nee, toch niet
  maandag 14 april 2014 @ 19:09:15 #12
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138875721
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordinateur het volgende:

_O- Een Boxer is geen flinke werkbus :N
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_138876383
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

_O- Een Boxer is geen flinke werkbus :N
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=673

Zo'n geval is het
  maandag 14 april 2014 @ 19:28:56 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138876482
quote:
_O- Dan nog, die kippers zijn alleen iets breder dan een gemiddelde vivaro..

Movano's , Sprinters, Crafters en Masters dat zijn pas flinke werkbussen
pi_138876541
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Gelukkig had je wel de tijd de om 3x lapoberichtjes te posten, een nieuw deel te openen en dit berichtje te posten. :*
:*
  maandag 14 april 2014 @ 20:59:20 #16
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138880911

Deze matgrijze Audi A6 bazenmobiel van Maastricht naar Groningen gereden vandaag. Heerlijk. 313 pk uit een 3.0 BiTurbo V6. 0-100 in 5.3 seconden. Daarmee kun je menig Porsche-rijder het leven zuur maken. En dan is 'ie ook nog eens ontzettend luxe en praktisch. Ik ben verliefd. O+

Toch bizar dat je als 19-jarig broekie zo'n auto mag rijden én ervoor betaald krijgt. 8)7
  maandag 14 april 2014 @ 21:00:46 #17
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138881011
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Schaafkaas het volgende:
[ afbeelding ]

Deze matgrijze Audi A6 bazenmobiel van Maastricht naar Groningen gereden vandaag. Heerlijk. 313 pk uit een 3.0 BiTurbo V6. 0-100 in 5.3 seconden. Daarmee kun je menig Porsche-rijder het leven zuur maken. En dan is 'ie ook nog eens ontzettend luxe en praktisch. Ik ben verliefd. O+

Toch bizar dat je als 19-jarig broekie zo'n auto mag rijden én ervoor betaald krijgt. 8)7
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Wat een ding :9~ :9~ :9~ :9~

> Ook geen slechte rit trouwens, zal je net zien dat je zo'n ding van Nieuwegein naar Meerkerk mag rijden
  maandag 14 april 2014 @ 21:08:59 #18
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138881501
Mooie auto! :)

Hoe vond je het motorgeluid?
  maandag 14 april 2014 @ 21:14:26 #19
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138881857
quote:
[ afbeelding ]

Tjah, nu ben ik ook een beetje jaloers :P
  maandag 14 april 2014 @ 21:17:34 #20
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138882079
quote:
[ afbeelding ]

Via Duitsland een stukkie gedaan?
  maandag 14 april 2014 @ 21:22:38 #21
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138882424
quote:
[ afbeelding ]

Nice!! Heb je nog meer foto's? Achterkant, interieur etc? O+
#26 || Luciano da Silva
  maandag 14 april 2014 @ 21:25:44 #22
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138882599
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Sjouveur het volgende:
Mooie auto! :)

Hoe vond je het motorgeluid?
Vanbinnen hoor je via de speakers het geluid van een V8. Moet zeggen dat ik het best realistisch vond klinken, maar het blijft nep. Bij 130 km/u draait de motor trouwens 1500 toeren in de hoogste versnelling. Wat een rust aan boord dan!

Overigens, toen ik na het afleveren bij de LM stond te wachten op de bus zag ik 'm nog voorbij rijden. De CP kon het kennelijk niet laten om even een rondje over het industrieterrein te maken. En hij hield zich zeker niet in. :D

Vanbuiten is het toch ook een mooi geluid. :)
  maandag 14 april 2014 @ 21:27:03 #23
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138882707
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Via Duitsland een stukkie gedaan?
Nee, wel overwogen, maar is toch een redelijke omweg. En de planning was vrij strak. Anders had ik het waarschijnlijk wel gedaan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nice!! Heb je nog meer foto's? Achterkant, interieur etc? O+
Geen interieurfoto gemaakt :@

Ik heb sowieso niet veel geslaagde foto's helaas, eerste keer dat ik stopte begon het te stortregenen na 2 foto's, bij de tweede poging zijn de meeste foto's niet echt gelukt, met dank aan mijn telefoon. ;(

Maar ik zal nog even kijken. ;)

Edit:

[ Bericht 25% gewijzigd door Schaafkaas op 14-04-2014 21:46:34 ]
pi_138884954
Bazenkleur
  maandag 14 april 2014 @ 22:07:58 #25
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138885717
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:58 schreef MuurStraat het volgende:
Bazenkleur
Vond ik ook inderdaad. Ik denk dat het een wrap is, volgens het kenteken zou hij bruin moeten zijn.
pi_138885775
Pff, en dan ook nog zo'n lange rit :P Ben jaloers '(
Nee, toch niet
  maandag 14 april 2014 @ 22:10:45 #27
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_138885994
Wauw, die is echt dik! ^O^
pi_138886115
Jeetje wat een gruwelijk vette rit!
pi_138886534
Dikke bak man! Geen verkeerde leaseauto
  maandag 14 april 2014 @ 22:19:08 #30
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138886656
Tot nu toe rit van het jaar voor Schaafkaas.

Ik heb weer 2.5 extra gemaakt vandaag, zo'n 280 km gereden in een caddy maxi ecofuel. Enorm slome 2 liter op gas met een vermogen van 80kw :') ...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 14 april 2014 @ 22:23:30 #31
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138886934
Ik ben vooral jaloers op de afstand, meestal heb je met die dikke bakken maar een klein stukje te doen..
  maandag 14 april 2014 @ 22:24:32 #32
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138886998
Was ook wel grappig bij het ophalen. Auto was van de CEO, erg toffe gast. :)
Werd gewaarschuwd dat 'ie vanaf 300 km/u wat onstabiel kan worden, dus daar moest ik mee oppassen.
En hij vroeg of ik boetes zelf moet betalen.
"Ja helaas wel."
"Oh. Nou dat is het waard hoor."
pi_138887755
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Fiorano het volgende:
Tot nu toe rit van het jaar voor Schaafkaas.

Ik heb weer 2.5 extra gemaakt vandaag, zo'n 280 km gereden in een caddy maxi ecofuel. Enorm slome 2 liter op gas met een vermogen van 80kw :') ...
Ik had een Fiat Punto met 2 cilinders...
Nee, toch niet
pi_138888216
Zeer waarschijnlijk wel, alleen de RS6 is vanuit fabriek matgrijs te bestellen.
  maandag 14 april 2014 @ 23:41:52 #35
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_138891046
Bovendien moet je matte lak nooit willen hebben. Het is een absolute hell om te onderhouden en bovendien moet je elke vlekje van bijv vogelpoep gelijk verwijderen om geen blijvende schade te houden.
Als je eenmaal schade hebt is repareren gigantisch duur.

Zo'n matte wrap is ideaal en zou e.v.t. zelfs nog door de wasstraat mogen....
  maandag 14 april 2014 @ 23:48:09 #36
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138891319
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef QuiCk01 het volgende:
Bovendien moet je matte lak nooit willen hebben. Het is een absolute hell om te onderhouden en bovendien moet je elke vlekje van bijv vogelpoep gelijk verwijderen om geen blijvende schade te houden.
Als je eenmaal schade hebt is repareren gigantisch duur.

Zo'n matte wrap is ideaal en zou e.v.t. zelfs nog door de wasstraat mogen....
Dat geloof ik ook ja. En het kan ook erg professioneel gedaan worden. Bij de A6 was het eigenlijk niet te zien dat het een wrap is.
  maandag 14 april 2014 @ 23:53:13 #37
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138891545
Ligt het aan mij of kan je bijvoorbeeld bij die parkeersensoren herkennen dat het een wrap is? Die zijn als het ware 'bedekt'
  maandag 14 april 2014 @ 23:56:57 #38
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138891705
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef Wave103 het volgende:
Ligt het aan mij of kan je bijvoorbeeld bij die parkeersensoren herkennen dat het een wrap is? Die zijn als het ware 'bedekt'
Ik zie het nu op de foto ook ja. Was me in het echt niet opgevallen. :P
pi_138895225
Wat een gave wagen!! En dan een mooie lange rit ;). Had ik met een Jaguar XJ en een LR range rover ook :).
pi_138913138
Niet verwacht omdat ik een paar dagen na de maand mijn uren heb ingevoerd, maar ik heb toch nog geld over vorige maand gekregen van Easyway.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:56:22 #41
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138913288
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Edit: [ afbeelding ]
Nice bips :9
#26 || Luciano da Silva
pi_138913505
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Drilboor het volgende:
Niet verwacht omdat ik een paar dagen na de maand mijn uren heb ingevoerd, maar ik heb toch nog geld over vorige maand gekregen van Easyway.
Hoezo? Dat doe ik altijd, zo'n paar dagen voor de betaaldatum? Toevallig alleen deze keer nog geen salaris gehad :|
pi_138913785
Heeeuj aangenomen! Mocht in de BMW rijtest doen :) ging best prima!
pi_138913876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef Lolish het volgende:
Heeeuj aangenomen! Mocht in de BMW rijtest doen :) ging best prima!
Gefeliciteerd. ^O^

Had je die dunne man mee die nooit vrolijk is?
Nee, toch niet
pi_138914179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:16 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. ^O^

Had je die dunne man mee die nooit vrolijk is?
Neee, had die man die eerst het praatje hield. Heel aardig! Gerard. Denk ik. Maar hij kan ook anders hebben geheten hahaha :p
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:28:15 #46
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138914233
Zo volgende week iniedergeval wat uurtjes, 2e paasdag van 12.00-21.00, dinsdag zelfde tijden en met Koningsdag van 07.00-16.00. Ga toch pas laat aan de zuup omdat ik m'n vriendin van Schiphol moet plukken om 21.50...
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138914630
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende:
Zo volgende week iniedergeval wat uurtjes, 2e paasdag van 12.00-21.00, dinsdag zelfde tijden en met Koningsdag van 07.00-16.00. Ga toch pas laat aan de zuup omdat ik m'n vriendin van Schiphol moet plukken om 21.50...
Wel beter dat jij je bij jouw werk ook op zulke dagen kan werken
Nee, toch niet
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:04:54 #48
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138915548
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:26 schreef Lolish het volgende:

[..]

Neee, had die man die eerst het praatje hield. Heel aardig! Gerard. Denk ik. Maar hij kan ook anders hebben geheten hahaha :p
Die ouwe grijze?

Gefeliciteerd trouwens ;)
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:21:15 #49
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138916222
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:04 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Die ouwe grijze?
Zijn ze dat niet allemaal? :X

En gefeliciteerd Lolish, veel plezier met één van de leukste studentenbaantjes die er zijn. :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:21:52 #50
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138916256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Wel beter dat jij je bij jouw werk ook op zulke dagen kan werken
Dat is zeker relaxed, juist dan is er het meeste werk.
pi_138918288
Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:08:09 #52
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138918546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Lolish het volgende:
Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
Gelijk een Q7 mee gekregen
pi_138918780
De schadenotatie véél te uitgebreid doen, waardoor er enorm veel kruisjes op het schadeblok stonden.

Tijdje later kwam ik weer bij die garage, zegt die man: ja, je kan het gewoon globaal opschrijven hoor, soms zijn er mensen die alle minuscule krasjes noteren, maar dat is niet nodig.
pi_138919019
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.

SPOILER
En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:20:36 ]
pi_138919177
Jezus :')
pi_138919197
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:

SPOILER
Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?
En Duits kenteken?
Nee, toch niet
pi_138919258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?
En Duits kenteken?
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...

Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.

Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:24:10 ]
pi_138919397
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...

Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.

Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.
Ah, oke, dacht even dat je tegen een stilstaande auto op de oprit was gereden
Nee, toch niet
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:32:36 #59
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138919666
Knap lullig, ook wel dom eigenlijk. :*

Gelukkig valt de schade mee zo te zien.
pi_138919686
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:

SPOILER
Gast :')

Strike 3: out?
pi_138919841
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gast :')

Strike 3: out?
Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Sjouveur het volgende:
Knap lullig, ook wel dom eigenlijk. :*

Gelukkig valt de schade mee zo te zien.
Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.

Vond dat met die kast dommer eigenlijk. :')
pi_138920069
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.

[..]

Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.

Vond dat met die kast dommer eigenlijk. :')
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
pi_138920194
Ooit van dode hoek gehoord slimpie? :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:46:40 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138920301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.
Orginele spul bij je dealer is bukken, en dan zit er ook nog marge op van de spuiter.
Dit zijn voor zowel een dealer als spuiter de verdienklusjes.

Reken maar op 700-1000 euro ;)
pi_138920308
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Volgens mij stonden die uit. In ieder geval niet gehoord. Het laatste wat ik hoorde was een toetje en 1 seconde later stond ik stil.

Ach het is maar blik. AR is goed verzekerd dus dat is het probleem niet. Ik ben allang blij dat er geen jong meisje met haar hond toevallig achter de auto liep en dat ik die geraakt had..

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Ooit van dode hoek gehoord slimpie? :')
Helaas wel. Kwestie van niet goed genoeg gekeken, ja ik weet het.

Wat ik niet snap is dat ze achter mij stil ging staan. Ik stond best wel links op de weg en er was ruimte genoeg om mij rechts in te halen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:55:06 #66
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138920665
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat ze achter mij stil ging staan. Ik stond best wel links op de weg en er was ruimte genoeg om mij rechts in te halen.
Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
pi_138920888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:55 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
Die weg vond het plaats. Iets verder dan die cursor stond ik, ter hoogte van die eerste lantaarnpaal na de cursor. Ik stond gewoon stil door m'n papieren te zoeken, en ze zei achteraf ook dat ze dat gezien had. Mjah, ik reed achteruit => automagisch 100% schuld.

pi_138921093
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt.
Beter had je het in de doofpot gegooid. :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:06:35 #69
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138921285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt.
+1 Je gaat er zo ook een beetje om vragen
pi_138921319
Beter hadtie in zijn spiegel gekeken :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:07:17 #71
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138921324
quote:
Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot :P

Maar op zich vind ik het wel goed dat Amoeba ervoor kiest om niks te verbergen. Als mensen hem daardoor als pispaaltje gaan gebruiken dan weet je ook meteen dat je diegene niet serieus hoeft te nemen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:08:46 #72
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138921412
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot :P
Er is een woordje voor dit soort type mensen ;)
pi_138921434
quote:
Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef MuurStraat het volgende:
Beter hadtie in zijn spiegels gekeken :')
Fixed.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:12:20 #74
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138921613
quote:
2s.gif [b]Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:[/b
[..]

Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.
Klopt, zie mijn (trage) edit. Ik zit op mijn mobiel, snel typen is er niet bij. :P
pi_138921692
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.

[..]

[..]

Fixed.
Ik zei niet dat je het niet mag vertellen, en je hebt gelijk dat het nu geen SC (slowchat?) meer is. Leuk leesvoer en ik kan er nog om lachen ook. :D
pi_138921883
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik zei niet dat je het niet mag vertellen, en je hebt gelijk dat het nu geen SC (slowchat?) meer is. Leuk leesvoer en ik kan er nog om lachen ook. :D
Ik weet niet wie laatst die BMW in puin reed, maar volgens mij werd daar ook niet al te moeilijk om gedaan. Precies.

Laat dit een mooi verhaal zijn voor bijv. Lolish om vooral geen Opels in elkaar te rijden. :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:20:33 #77
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138922066
Boem, ho, schade.

Dat ze je gelijk weer werk geven joh, of ze hebben mensen te kort of je bent ontzettend goedkoop.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:24:36 #78
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138922302
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef Fiorano het volgende:
Boem, ho, schade.

Dat ze je gelijk weer werk geven joh, of ze hebben mensen te kort of je bent ontzettend goedkoop.
Of ze zijn goed verzekerd en zien in dat mensen nou eenmaal fouten maken.
pi_138923241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef Fiorano het volgende:
Boem, ho, schade.

Waarschijnlijk dat laatste, elke maand 130 minder over hoeven maken scheelt wel :D
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:41:21 #80
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138923276
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat laatste, elke maand 130 minder over hoeven maken scheelt wel :D
:D
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:42:27 #81
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138923336
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-
pi_138923813
ok ik moest glimlachen. :')
pi_138923819
Dit is wel weer een van die redenen waarom ik mezelf aangeleerd heb om sowieso over mn schouder te kijken(dode hoek) bij rijbaanwissel, afslaan, bijzondere verrichting etc. Automatisch pak ik dan ook spiegels mee eigenlijk. Heeft me ook al een paar keer wat problemen bespaard hierdoor.

Maar amoeba, kut man. Ach, dat zal je ook geen 2e keer meer doen😄.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:55:45 #84
414827 Wave103
It's not pop music
pi_138924143
Wat een verhaal weer! Wel goed dat je het deelt. Moet ook kunnen in een SC.

Kwam verder vandaag een spookrijder tegen op een eenrichting tweebaansweg. Ouwe vent die te vroeg was afgeslagen of zo. Gelukkig remde iedereen op tijd en kon 'ie keren :')
pi_138924621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Wave103 het volgende:
Wat een verhaal weer! Wel goed dat je het deelt. Moet ook kunnen in een SC.

Kwam verder vandaag een spookrijder tegen op een eenrichting tweebaansweg. Ouwe vent die te vroeg was afgeslagen of zo. Gelukkig remde iedereen op tijd en kon 'ie keren :')
Had ik ook ooit op De Hurk. Onder een viaduct had je 2 banen voor rechtdoor, eentje voor linksaf en links de banen voor het verkeer dat uit de tegengestelde richting kwam. Komt er ineens doodleuk een mevrouw over de baan voor linksaf op mij afgereden. Ik hard in de ankers. Volgens mij was ze zich van geen kwaad bewust. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef kweenie1 het volgende:
Dit is wel weer een van die redenen waarom ik mezelf aangeleerd heb om sowieso over mn schouder te kijken(dode hoek) bij rijbaanwissel, afslaan, bijzondere verrichting etc. Automatisch pak ik dan ook spiegels mee eigenlijk. Heeft me ook al een paar keer wat problemen bespaard hierdoor.

Maar amoeba, kut man. Ach, dat zal je ook geen 2e keer meer doen😄.
Ik hoop het.. Punt is niet dat hij in m'n dode hoek links zat, maar rechts achter me. En daar had ik niet gekeken. Maar ze zei dat ze 10 meter achter me zat, dan had ik haar eigenlijk wel moeten zien in m'n linker buitenspiegel. Dus op de een of andere manier is dat dan helemaal niet doorgedrongen ofzo.. Als ik achteruit rijd op deze manier kijk ik namelijk altijd links naar buiten, en dan kun je je spiegel niet missen..
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:12:59 #86
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138928589
Nou ja. Ik zeg maar niks.
#26 || Luciano da Silva
pi_138929116
Vrijdag geen loon binnen gekregen van AR, heb tot vandaag gewacht maar nog steeds niks. Morgen maar eens bellen waar m'n centjes blijven :(
Loonstrook in de mail klopte wel gewoon.
pi_138931142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja. Ik zeg maar niks.
Da's wel zo fijn inderdaad, want op dat gejank van jou zit niemand te wachten :W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 16 april 2014 @ 00:55:19 #89
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138931388
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's wel zo fijn inderdaad, want op dat gejank van jou zit niemand te wachten :W
Op deze reactie zit wel iemand te wachten dacht je? Je lokt juist zelf gejank uit op deze manier...
pi_138931539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Op deze reactie zit wel iemand te wachten dacht je? Je lokt juist zelf gejank uit op deze manier...
Nee want zijn reactie slaat ergens op? Puur bedoeld om mij te verleiden er op te reageren, haphap iedereen lachen hihaho.
'
Beter had hij met dit bouwsel gewoon niet op 'invoeren' gedrukt.
pi_138932910
Op het moment dat jij op invoeren drukte wist je natuurlijk dat joppie op een of andere manier ging reageren. Ik denk dat dit het beste is wat je kan krijgen :+
pi_138934523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 08:20 schreef Viezze het volgende:
Op het moment dat jij op invoeren drukte wist je natuurlijk dat joppie op een of andere manier ging reageren. Ik denk dat dit het beste is wat je kan krijgen :+
Ik ben van mening dat het weinig toevoegt. Maar enfin, quit it. Nieuwe dag, nieuwe rit.

Zonde van de centen weer…
pi_138934639
Balen! Het verhaal doet me denken aan een rijles van mij. Ik moest van van wisselen op de ringweg, keek braaf in de spiegels, niks te zien, dode hoek, knipperlicht aan, en de instructeur pakt mijn stuur beet. Er bleek een auto naast me te zitten, in de dode hoek. Daar had ik wel gekeken, maar alleen omdat het moest, niet om iets te zien, dus ik heb die auto helemaal niet geregistreerd. Dat gebeurt me ook niet weer. :+

Maar goed, jammer, duur grapje, en weer verder. Les geleerd, zo te lezen. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_138935284
Salaris ontvangen, alleen jammer dat het niet klopt, kan ik er weer achteraan gaan vangen.
pi_138935526
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:40 schreef RenaultSport het volgende:
Salaris ontvangen, alleen jammer dat het niet klopt, kan ik er weer achteraan gaan vangen.
Huh, dan zijn ze erg vroeg. Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.
  woensdag 16 april 2014 @ 11:00:21 #96
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138935782
Ik had het gisteren al ontvangen. Verbaasde me er wel een beetje over, zo vroeg. :P
pi_138936507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Huh, dan zijn ze erg vroeg. Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.
Denk dat ze zowaar rekening houden met Goede Vrijdag en Pasen. Anders zou het pas dinsdag worden.
pi_138937257
Waar vind je bij EW het salarisstrookje dan? Heb al wel loon ontvangen voor dat ene dagje werk :D
pi_138937317
Als het goed is heb je een mailtje gekregen waar een link naar je salarisstrook in staat.
pi_138938756
Ik heb nog geen salaris gekregen.
Nee.
pi_138938839
quote:
11s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb nog geen salaris gekregen.
Ik ook niet, maar ik heb dan ook geen ritten gereden in maart ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138938914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik heb dan ook geen ritten gereden in maart ;(
Ik 1.. Dacht ik.
Nee.
pi_138938937
Ik twijfel nu ook of ik wel heb gereden in maart. :') Straks even nakijken.
pi_138938962
Even nagekeken, en ja. 18 Maart was mijn laatste rit. Nu twijfel ik of ik de ritbon wel heb ingeleverd..
Nee.
  woensdag 16 april 2014 @ 13:48:03 #105
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138940971
En weer klopt het salaris niet, gaat maar om 0,75 uur, maar alsnog.
Hoe moeilijk kan het zijn...
pi_138941033
Ook nog geen salaris hier..
pi_138941224
Hela, gaat EW ineens loonheffing inhouden. Dat is niet de afspraak! :(
Nee.
pi_138941233
Zag ik op mijn loonstrookje, niet eens op mijn bankrekening. :(
Nee.
  woensdag 16 april 2014 @ 14:02:12 #109
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138941414
Zo, even een pittig mailtje verstuurd waarom het 3 van de 4 keer fout moet gaan. Kunnen die gasten niet tellen of houden ze gewoon van extra administratie m.b.t. klachten over loon?
pi_138941926
Tot zover de ritten voor Kiprollade. :D
Nee.
pi_138942080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:02 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, even een pittig mailtje verstuurd waarom het 3 van de 4 keer fout moet gaan. Kunnen die gasten niet tellen of houden ze gewoon van extra administratie m.b.t. klachten over loon?
toch wel met extra veel uitroeptekens en hoofdletters? Anders snappen ze het namelijk niet. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 16 april 2014 @ 14:23:29 #112
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138942098
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef Dimitri_ het volgende:
Tot zover de ritten voor Kiprollade. :D
Krijg ik tegenwoordig toch al amper :P

quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

toch wel met extra veel uitroeptekens en hoofdletters? Anders snappen ze het namelijk niet. ;)
Ik verlaag me niet tot hun niveau ;)
pi_138942145
Ik heb mn salarisstrookje bekeken. Bij mijn bankrekeningnummer staat: "0" ipv mijn rekeningnummer, waar voorgaande maanden gewoon mn rekeningnummer stond. En ik zie dat er 11 euro is ingehouden voor het tabje "verzekering", terwijl dit voorgaande maanden niet is ingehouden?

En ik heb twee ritjes gereden in maart, dat is in ieder geval iets. :')
pi_138942325
Ah, volgens mij hebben ze al veel telefoontjes gekregen van chauffeurs, ze hebben nu op Facebook staan dat wij voor vragen kunnen mailen naar de administratie. Dat ga ik dan maar eens even doen.
  woensdag 16 april 2014 @ 14:32:54 #115
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138942417
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb mn salarisstrookje bekeken. Bij mijn bankrekeningnummer staat: "0" ipv mijn rekeningnummer, waar voorgaande maanden gewoon mn rekeningnummer stond. En ik zie dat er 11 euro is ingehouden voor het tabje "verzekering", terwijl dit voorgaande maanden niet is ingehouden?

Verzekering word altijd 1x per jaar ingehouden heh
pi_138942842
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Verzekering word altijd 1x per jaar ingehouden heh
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Was het ook niet zo dat die jongen die zat te klagen via het Radar forum dit belachelijk vond?
  woensdag 16 april 2014 @ 14:46:49 #117
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138942911
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja, zo'n vermoeden had ik al. Was het ook niet zo dat die jongen die zat te klagen via het Radar forum dit belachelijk vond?
Zeuren over die verzekering gaat nergens over, want je mag zelfs beslissen of je het neemt of niet :P
pi_138942947
Bij mij is er 24 en 29 cent ingehouden deze maand, bij jullie ook ongeveer?
Nee, toch niet
pi_138943923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:47 schreef Solidberg het volgende:
Bij mij is er 24 en 29 cent ingehouden deze maand, bij jullie ook ongeveer?
14 en 17 ct hier.

Hoe berekenen jullie je uren trouwens? Ik heb net even al m'n ingevulde ritbonnen van Maart in excel gegooid(begin+eindtijd). Dan uit laten rekenen hoelang ik per rit bezig ben geweest, en al deze uren bij elkaar op geteld. Kom hierbij 3 uur en 20 minuten te laag uit, maar heb ook geen rekening gehouden met eventuele afronding die per rit gedaan wordt(is dat per kwartier naar beneden?)
pi_138944721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:17 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

14 en 17 ct hier.

Hoe berekenen jullie je uren trouwens? Ik heb net even al m'n ingevulde ritbonnen van Maart in excel gegooid(begin+eindtijd). Dan uit laten rekenen hoelang ik per rit bezig ben geweest, en al deze uren bij elkaar op geteld. Kom hierbij 3 uur en 20 minuten te laag uit, maar heb ook geen rekening gehouden met eventuele afronding die per rit gedaan wordt(is dat per kwartier naar beneden?)
Per kwartier naar beneden, ik doe het overigens net zoals jij, maar ik kom iets van 7 uur te kort :+
Nee, toch niet
pi_138945743
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef DrSnuggle het volgende:

Dat heb ik ook, van dat rekeningnummer.
Nee.
pi_138946796
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:42 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Per kwartier naar beneden, ik doe het overigens net zoals jij, maar ik kom iets van 7 uur te kort :+
Kom dan uiteindelijk op 2,75 uur minder uit dan wat ik verwacht had. Totaal 7 dagen gewerkt en 8 ritten gedaan(aangenomen dat ritten rijden als 1 rit gezien wordt). Verder ook geen rit gehad die maar 2.75 uur duurde.

Heb ze dus maar even een mailtje gestuurd met de loonstrook, en mijn excel sheet in de bijlage. Ben vooral benieuwd waar het verschil dan door komt.

Wat betekenen trouwens de bedragen(getallen) in de cumulatief kolom? Dacht eerst dat dat m'n loon was, maar daar zat nog wel wat verschil tussen :')
pi_138946948
Dat is allemaal opgeteld voor dit jaar denk ik
Nee, toch niet
pi_138947348
Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.

Wat denken jullie?
pi_138947355

[ Bericht 100% gewijzigd door charsom op 16-04-2014 17:04:59 ]
pi_138947453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef charsom het volgende:
Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.

Wat denken jullie?
Solliciteer gewoon. Als er mensen nodig zijn roepen ze je vanzelf op.
pi_138947534
quote:
8s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Hela, gaat EW ineens loonheffing inhouden. Dat is niet de afspraak! :(
Zelfde hier, hopelijk is het een foutje en heb ik daarom ook nog niks uitbetaald gekregen. :(
pi_138947704
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Solliciteer gewoon. Als er mensen nodig zijn roepen ze je vanzelf op.
Blijkbaar willen ze bij EasyWay alleen eerstejaars studenten. Het vacatureknopje op de website geeft in ieder geval de volgende melding:

Helaas, voor de functie hiker zoeken wij bij voorkeur eerstejaarsstudenten, zodat je geruime tijd voor ons kunt werken.

Gewoon zeggen dat ik eerstejaars ben of menen ze dit serieus? ;(
pi_138947776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef charsom het volgende:

Wat denken jullie?
Ik kom uit de buurt van Roosendaal. Heb ook al eens met iemand uit BoZ mogen samenwerken. Het is precies wat Amoeba zegt, plus daarbij, lees de OP :').

Wij weten niet of er veel werk (in je regio) is. De ene week worden wij zelf ook wel gebeld, andere week niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:16 schreef charsom het volgende:

[..]

Blijkbaar willen ze bij EasyWay alleen eerstejaars studenten. Het vacatureknopje op de website geeft in ieder geval de volgende melding:

Helaas, voor de functie hiker zoeken wij bij voorkeur eerstejaarsstudenten, zodat je geruime tijd voor ons kunt werken.

Gewoon zeggen dat ik eerstejaars ben of menen ze dit serieus? ;(
Ik heb zelf gesolliciteerd toen ik al in m'n 2e jaar zat(maar 1 maand 2e jaars is wat anders dan bijna 3e jaars :) ). Had toen van te voren naar EW kantoor gebeld, en gevraagd of het toen een probleem was. Zij vertelden mij dat 'door redenen' ik maar gewoon moest solliciteren en dan keken ze wel.
Van anderen(Fiorano o.a.) heb ik weer verhalen gehoord dat ze juist geen 2e jaars zoeken, omdat 'de functie hiker een doorgroeifunctie is en ze jaar jonge werknemers voor zoeken' (of zoiets dergelijks).

[ Bericht 19% gewijzigd door kweenie1 op 16-04-2014 17:34:15 ]
  woensdag 16 april 2014 @ 17:30:00 #130
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138948171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef kweenie1 het volgende:

Ik heb zelf gesolliciteerd toen ik al in m'n 2e jaar zat(maar 1 maand 2e jaars is wat anders dan bijna 3e jaars :) ). Had toen van te voren naar EW kantoor gebeld, en gevraagd of het toen een probleem was. Zij vertelden mij dat 'door redenen' ik maar gewoon moest solliciteren en dan keken ze wel.
Van anderen heb ik weer verhalen gehoord dat ze juist geen 2e jaars zoeken, omdat 'de functie hiker een doorgroeifunctie is en ze jaar jonge werknemers voor zoeken' (of zoiets dergelijks).

Yo dat was ik. Ik zou gewoon mailen/bellen
pi_138948830
Morgen niks spannends. Veel OV vooral. Goed voor mij jaja.

Eindhoven - Nijmegen in een gloednieuwe Clio
Zeeland - Breda in een Vivaro
Oud-Gastel - Amersfoort per Seat Exeo
Amersfoort - Eindhoven per NS trein :Y
  woensdag 16 april 2014 @ 17:53:09 #132
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138948894
Prima dagje zo te zien. Ik ben wel benieuwd hoe een Seat Exeo rijdt.
pi_138949474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:53 schreef Schaafkaas het volgende:
Prima dagje zo te zien. Ik ben wel benieuwd hoe een Seat Exeo rijdt.
Die rijden wel aardig goed hoor, had een keer een 1.8 TFSI mee, dus ook wel redelijk vlot. Alleen dat navigatiesysteem is een ramp

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 16-04-2014 18:49:59 ]
Nee, toch niet
pi_138949602
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Morgen niks spannends. Veel OV vooral. Goed voor mij jaja.

Eindhoven - Nijmegen in een gloednieuwe Clio
Zeeland - Breda in een Vivaro
Oud-Gastel - Amersfoort per Seat Exeo
Amersfoort - Eindhoven per NS trein :Y
Het is dat ik niet thuis ben(tentamen in Ehv), anders had je wel even langs mogen komen in Oud Gastel :P
pi_138950575
Rit geannuleerd dat was een caddy uit Bergen op Zoom.. Bleh, gelijk andere rit ook geannuleerd.. Ze probeerde nog te zoeken, maar mocht niet baten.. Beetje slapjes hier :P! Ach ja, dan maar geen werk :')

Regio Breda is het wisselend, soms veel soms weinig. Ik ga mijn loonstrook eens bekijken :)
  woensdag 16 april 2014 @ 19:01:28 #136
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138951009
Vandaag een ritje gereden in een BMW 535xi High Executive, fijne wagen! Deze had ook head-up display in kleur, daar ben ik enorm fan van! Van mij mag dat snel doorgevoerd worden op de goedkopere auto's. Goed voor de verkeersveiligheid ook :)
pi_138951169
Ik werk als studentchauffeur, elke dag in een mercedes S klasse. Rond 7 uur vertrekken naar assen. Vervolgens 7 uur betaald pauze en dan weer terug 2 uur rijden.

Top baantje dat studentchauffeur, kan heel de dag aan mijn eindscriptie werken (betaald xD)
nu dan?
pi_138953528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:05 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Ik werk als studentchauffeur, elke dag in een mercedes S klasse. Rond 7 uur vertrekken naar assen. Vervolgens 7 uur betaald pauze en dan weer terug 2 uur rijden.

Top baantje dat studentchauffeur, kan heel de dag aan mijn eindscriptie werken (betaald xD)
Foto!
Nee.
pi_138953749
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:59 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Foto!
nu dan?
pi_138954589
Even een vraagje over formulieren. Morgen voor de grote uit Breukelen rijden, maar dan vanuit de KM vestiging in Amsterdam. D'r staat dat je een LP innameformulier moet gebruiken, maar neem aan dat je gewoon zo'n berijderscontract meekrijgt vanuit KM die je weer per envelop terug moet sturen?
pi_138955669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:26 schreef DukeJan het volgende:
Even een vraagje over formulieren. Morgen voor de grote uit Breukelen rijden, maar dan vanuit de KM vestiging in Amsterdam. D'r staat dat je een LP innameformulier moet gebruiken, maar neem aan dat je gewoon zo'n berijderscontract meekrijgt vanuit KM die je weer per envelop terug moet sturen?
Pfew ja, volgens mij wel.
pi_138956537
Bij het LP innameformulier (dus niet dat standaard overdrachtfurmulier) staat namelijk iets over foto's opsturen :?
pi_138957786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef DukeJan het volgende:
Bij het LP innameformulier (dus niet dat standaard overdrachtfurmulier) staat namelijk iets over foto's opsturen :?
Hoe bedoel je? Een foto waarvan?

Als je op de Maltaweg bent krijg je zo'n berijderscontract, een daarvan is voor de berijder, een voor jezelf, en een moet terug naar de LM in Breukelen. Daar krijg je een enveloppe voor. Van foto's weet ik niets.
pi_138957804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Ah, volgens mij hebben ze al veel telefoontjes gekregen van chauffeurs, ze hebben nu op Facebook staan dat wij voor vragen kunnen mailen naar de administratie. Dat ga ik dan maar eens even doen.
Het blijft dus lastig om die loonadministratie goed op orde te krijgen.. Als ik dat ritbonformulier bekijk zie ik dat het nog steeds een formulier is wat gewoon zo hup verstuurd wordt naar de administratie die dat vervolgens in een ander systeem gaat zitten kloppen. Erg foutgevoelig. Twee jaar terug loste ze het altijd wel netjes op. Ze proberen altijd om dit bij de volgende salarisrun te corrigeren, maar als het veel is moet je gewoon een nabetaling verlangen.
pi_138958086
Ik heb echt nooit problemen met het loon, dus jullie doen gewoon wat verkeerd
  woensdag 16 april 2014 @ 21:38:17 #146
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138958194
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef Viezze het volgende:
Ik heb echt nooit problemen met het loon, dus jullie doen gewoon wat verkeerd
Dit. :P
  woensdag 16 april 2014 @ 21:42:11 #147
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138958467
Even heel offtopic:

Open nooit gelijk een blikje cola waarvan de inhoud bevroren is. Ik heb het gedaan en het schuimde keihard waardoor er nu alleen nog maar een bonk ijs in m'n blikje zit en de cola op de vloer ligt.

Fijne avond.
pi_138958652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Kiprollade het volgende:
Even heel offtopic:

Open nooit gelijk een blikje cola waarvan de inhoud bevroren is. Ik heb het gedaan en het schuimde keihard waardoor er nu alleen nog maar een bonk ijs in m'n blikje zit en de cola op de vloer ligt.

Fijne avond.
Het leuke zijn de flessen. Die bevriezen pas als je ze een tik geeft, en dan knallen ze en heb je overal brokjes cola liggen. ^O^
pi_138958927
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Een foto waarvan?

Als je op de Maltaweg bent krijg je zo'n berijderscontract, een daarvan is voor de berijder, een voor jezelf, en een moet terug naar de LM in Breukelen. Daar krijg je een enveloppe voor. Van foto's weet ik niets.
Top, dat wilde ik weten. Ja bij downloads op de AR website staat bij het LP innameformulier (die met schade's) dat je foto's naar ze moet mailen, dus snapte er al niks van :P
pi_138958986
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het leuke zijn de flessen. Die bevriezen pas als je ze een tik geeft, en dan knallen ze en heb je overal brokjes cola liggen. ^O^
Ik had een keer een bevroren flesje cola in de auto liggen. Was vergeten hem de avond ervoor uit de bekerhouder te halen. :P
  woensdag 16 april 2014 @ 21:56:30 #151
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138959404
Ik ben eens bier in de vriezer vergeten. Alles zat er onder ;(
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 16 april 2014 @ 21:58:30 #152
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138959547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben eens bier in de vriezer vergeten. Alles zat er onder ;(
Ik ben nu alle cola van m'n toetsenbord aan het likken, pff. De vloer is al schoon :D
pi_138959675
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen m'n Jägermeister te laten stollen. :')
  woensdag 16 april 2014 @ 22:02:17 #154
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138959825
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik ben nu alle cola van m'n toetsenbord aan het likken, pff. De vloer is al schoon :D
RIP in peace, Kiprollade. :P
pi_138961216
Kreeg vanmorgen trouwens telefoontje dat ik afgelopen donderdag geflitst ben voor het door rood licht rijden. Dat is serieus na 3 werkdagen, best rap.
Was er al bang voor, typisch gevalletje van 'nog even snel door oranje' maar toen werd het dus net rood. In m'n binnenspiegel zag ik toen de flitspaal pas natuurlijk.

Weer een volle week voor niks gewerkt ^O^
pi_138961485
Ik had vroeger een mal om waterijsjes te maken. Vullen met cola, stokjes erin en de vriezer in. Briljant spul was dat altijd _O_
  woensdag 16 april 2014 @ 22:29:47 #157
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138961525
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vroeger een mal om waterijsjes te maken. Vullen met cola, stokjes erin en de vriezer in. Briljant spul was dat altijd _O_
De herinneringen _O_
pi_138961590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef DarkNoize het volgende:
Kreeg vanmorgen trouwens telefoontje dat ik afgelopen donderdag geflitst ben voor het door rood licht rijden. Dat is serieus na 3 werkdagen, best rap.
Was er al bang voor, typisch gevalletje van 'nog even snel door oranje' maar toen werd het dus net rood. In m'n binnenspiegel zag ik toen de flitspaal pas natuurlijk.

230 euro. Pff, kun je beter een Zafira in elkaar rammen. :')

Mooi klote weer. Als er een flitser staat ga ik altijd vol in de ankers. :P
pi_138961594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef DarkNoize het volgende:

Oei, dat is een forse..

230 euro dacht ik?
pi_138961607
Neejoh, meer.. 320 toch?

Lol, nee, jullie hebben gelijk: 230,- maar.
pi_138961650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De herinneringen _O_
Ik maakte ook wel eens ijsjes van Danoontjes. Dat was ook bazenspul :7
pi_138961723
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik maakte ook wel eens ijsjes van Danoontjes. Dat was ook bazenspul :7
Danoontje powerrrrrrrr!
pi_138961924
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Marco001 het volgende:
Neejoh, meer.. 320 toch?

Lol, nee, jullie hebben gelijk: 230,- maar.
Maar?

:')
pi_138962270
Door rood rijden, 227 euro inclusief administratiekosten.. (althans, afgelopen zomer nog). Erg zuur geld natuurlijk, maar helaas wel terecht. Het vervelende van deze boete is dat er geen verschil is tussen nét te laat zijn en gewoon vol door rood rijden. Snelheidsboetes zijn ook vrij duur, maar als je het zo bekijkt wel wat eerlijker.

In ieder geval, niet te lang aan denken, het kan iedereen overkomen. Volgende keer bij oranje gewoon lekker vol op de remmen.
pi_138963169
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

230 euro. Pff, kun je beter een Zafira in elkaar rammen. :')

Mooi klote weer. Als er een flitser staat ga ik altijd vol in de ankers. :P
Zag de flitser dus pas toen het te laat was :9

quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oei, dat is een forse..

230 euro dacht ik?
Jep

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Ordinateur het volgende:
Door rood rijden, 227 euro inclusief administratiekosten.. (althans, afgelopen zomer nog). Erg zuur geld natuurlijk, maar helaas wel terecht. Het vervelende van deze boete is dat er geen verschil is tussen nét te laat zijn en gewoon vol door rood rijden. Snelheidsboetes zijn ook vrij duur, maar als je het zo bekijkt wel wat eerlijker.

In ieder geval, niet te lang aan denken, het kan iedereen overkomen. Volgende keer bij oranje gewoon lekker vol op de remmen.
Nu dus ¤230. Jammer maar helaas, inderdaad eigen schuld en niet te lang bij stilstaan. Volgende keer iets beter opletten :)
pi_138967404
Weten jullie overigens wat die elektrische borden betekenen in Eindhoven, waar op staat 'met 55 km/h 6x ~' bijvoorbeeld. Het ~ is overigens in een rondje.
Nee, toch niet
pi_138967460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:54 schreef Solidberg het volgende:
Weten jullie overigens wat die elektrische borden betekenen in Eindhoven, waar op staat 'met 55 km/h 6x ~' bijvoorbeeld. Het ~ is overigens in een rondje.
Als je 55km/h gaat rijden zit je in de groene zone, deze keer zes verkeerslichten op rij. Best handig, die dingen.
pi_138969021
Dat is inderdaad wel echt een goed systeem.
pi_138969393
Groene golf inderdaad. Moet je niet vooraan rijden want dan kun je nog bij elk stoplicht remmen voordat het stoplicht op groen springt(of dat de wachtende auto's bij dat stoplicht op de goede snelheid zitten).

Die snelheid loopt bij de meeste systemen ook op, als je vroeg(in de golf) bent is hij lager, rij je wat meer achteraan dan hoger. Als je het niet meer haalt binnen de max snelheid geven ze dan niks aan.

Maar het beste werkt nog altijd achter een ambulance met zwaailampen aan rijden :p
pi_138970328
Groene golf _O_

Zal alleen nog wel een aantal jaren duren voordat ze er in Friesland achter komen dat het een prachtig systeem is :')
pi_138972956
Zojuist een mailtje gekregen van de administratie, er is een fout gemaakt met de salarissen. :')
Het wordt z.s.m. opgelost.
pi_138973068
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef trolley het volgende:
Groene golf _O_

Zal alleen nog wel een aantal jaren duren voordat ze er in Friesland achter komen dat het een prachtig systeem is :')
In Eindhoven is het heel druk op de ringwegen door de stad. Dat systeem staat ook alleen in de spits aan, verder niet (voor zover ik weet). In Friesland is het niet druk. dus niet nodig :+

In Zwolle hadden ze ook zo'n systeem maar die is weggehaald. Is ook niet echt nodig, want daar is het lang niet zo druk.
pi_138973432
In Groningen mogen ze het wel op de westelijke(toch?) ringweg invoeren. Die groene golf die ze daar nu hebben is kut.
pi_138973662
Hebben wij niet een omgekeerde groene golf in Groningen? Zie je eerst dat het verderop groen wordt, en later pas bij jou. Ben je inmiddels bij dat stoplicht, is het weer rood.
Nee, toch niet
pi_138973755
Heh shit, belt AR dat mn rit naar Amersfoort geannuleerd is.
pi_138973912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef Solidberg het volgende:
Hebben wij niet een omgekeerde groene golf in Groningen? Zie je eerst dat het verderop groen wordt, en later pas bij jou. Ben je inmiddels bij dat stoplicht, is het weer rood.
Neuh, de 1e 2/3 lichten wil nog wel(die bij de afslagen naar de diamantbuurt), die daarna(waar je alleen richting Paddepoel e.d. kan, naast waar de paintballfabriek zat) net niet helaas.
pi_138974058
Dat is om je tegen te werken Groningen via de noordkant te verlaten. Dan is er namelijk een aanzienlijke kans dat je van de wereld af valt.
pi_138974212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Viezze het volgende:
Dat is om je tegen te werken Groningen via de noordkant te verlaten. Dan is er namelijk een aanzienlijke kans dat je van de wereld af valt.
Ook als je richting het zuiden rijd? (dus vanaf Aduard ri a7 )
Hmm, moet vaak zat namelijk beide kanten op. Zal volgende keer beter opletten. :)

Ben trouwens benieuwd of ik straks ook hinder ga ondervinden van The Passion.
pi_138974724
Van alle steden is Nijmegen overigens het vervelendst om doorheen te rijden :'( Overal 50 en stoplichten die totaal niet op elkaar afgesteld zijn..
pi_138974965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:15 schreef MuurStraat het volgende:
Van alle steden is Nijmegen overigens het vervelendst om doorheen te rijden :'( Overal 50 en stoplichten die totaal niet op elkaar afgesteld zijn..
Ik stem voor Leiden, wat een drama ;( Ik moest vier maanden lang door Leiden heen (Katwijk - Zoeterwoude en vice versa). Fietsen was sneller denk ik :P
pi_138975150
quote:
Dit inderdaad, ik was pas aan de verkeerde ka f van Nijmegen beland, bijna 3 kwartier om door Nijmegen te rijden omdat ELK FACKING STOPLICHT OP ROOD SPRONG :')
pi_138975531
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ik was pas aan de verkeerde ka f van Nijmegen beland, bijna 3 kwartier om door Nijmegen te rijden omdat ELK FACKING STOPLICHT OP ROOD SPRONG :')
Die stoplichten gaan oprecht nog op tijd ipv lusdetectie.
pi_138975751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Die stoplichten gaan oprecht nog op tijd ipv lusdetectie.
En dan staat er uiteraard wel bij 9 van de 10 kruisingen een flitspaal, terwijl ze ook nog extreem kort op oranje/geel staan.

Het drama is gewoon dat alle toegangswegen van de snelweg naar het centrum 50km/u zijn, en een groot deel van die wegen is ook nog is 1 baans.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:02:17 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138976013
quote:
Vergeet niet het keizerkarelplein en al dat achtelijke 1 richting verkeer.

Morgen trouwens onverwacht een diensten van 12.00-21.00
pi_138976625
Keizer Karel is juist leuk, lompste wint ;)
pi_138977072
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Vergeet niet het keizerkarelplein en al dat achtelijke 1 richting verkeer.

Morgen trouwens onverwacht een diensten van 12.00-21.00
Moest net over dat Takenhofplein. Gelukkig dat het niet zo achterlijk druk was. :')
pi_138977543
Zo straks nog gebeld om vanavond een ritje te doen van Blaricum naar Amsterdam, zullen nog 5 andere chauffeurs aanwezig zijn.
pi_138978123
Afgelopen 2 dagen volle beschikbaarheid, niet gebeld overigens. Zal wel rustig zijn. Morgen weer vrij ;)
pi_138978177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Exorbitantes het volgende:
Afgelopen 2 dagen volle beschikbaarheid, niet gebeld overigens. Zal wel rustig zijn. Morgen weer vrij ;)
Morgen zijn de meesten helaas vrij. Ik heb morgen ook vrij van m'n stage, dus ook beschikbaar gezet voor EW, maar ik vrees voor het ergste .. :'(
pi_138978605
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Moest net over dat Takenhofplein. Gelukkig dat het niet zo achterlijk druk was. :')
Die is helemaal peanuts, maar die heb ik dan ook wel een keer of 5000 gereden toen ik nog als chauffeur werkte :')
pi_138978849
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Die is helemaal peanuts, maar die heb ik dan ook wel een keer of 5000 gereden toen ik nog als chauffeur werkte :')
Mjah weinig moeite mee omdat het zo rustig was. Echt dat Keizer Karelplein lijkt me niet tof. :')

Tsjah ik kom niet zo vaak in Nijmegen. Dankzij dat gehannes in Breda wel m'n uren aan het maken. _O_
pi_138979189
Ga eens in het centrum van Brussel of Parijs rijden, dat is een uitdaging...
pi_138979299
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:46 schreef RTS91 het volgende:
Of in Egypte. Daar is een tweebaansrijbaan gewoon bedoeld voor 3-4 auto's :')
  donderdag 17 april 2014 @ 15:00:50 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138979665
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Of in Egypte. Daar is een tweebaansrijbaan gewoon bedoeld voor 3-4 auto's :')
of Ghana/Oeganda.
Hoezo regels, f*ck dat gewoon gassen.
pi_138979775
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Fiorano het volgende:

[..]

of Ghana/Oeganda.
Hoezo regels, f*ck dat gewoon gassen.
Een vriendin van me is ooit naar Zuid Afrika geweest met haar vriend. Daar werd geadviseerd om door rood te rijden, want de kans dat je aangereden werd was kleiner dan de kans dat je overvallen werd.
  donderdag 17 april 2014 @ 15:09:13 #196
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138979894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:04 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Een vriendin van me is ooit naar Zuid Afrika geweest met haar vriend. Daar werd geadviseerd om door rood te rijden, want de kans dat je aangereden werd was kleiner dan de kans dat je overvallen werd.
_O- _O_

In Ghana was het verplicht om te toeteren als je ging in halen, man je werd gek daar...Op de 1 of andere manier was dat vaak ook zo ongeveer het enige wat nog werkte aan die auto's
pi_138981671
Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders :P
pi_138982198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende:
Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders :P
Pics?

Klinkt als een ontzettend belachelijk idee. _O_
  donderdag 17 april 2014 @ 17:12:34 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138983591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:46 schreef RTS91 het volgende:
Ik wilde in Parijs rondje Arc d'Triomphe doen, mocht alleen niet van mijn vriendin OX
#26 || Luciano da Silva
pi_138983693
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pics?

Klinkt als een ontzettend belachelijk idee. _O_
Klik

Satelliet en Streetview zijn nog niet geupdate.
pi_138983749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Klik

Satelliet en Streetview zijn nog niet geupdate.
Hoe is de voorrang geregeld voor het verkeer dat de rotonde kruist?
pi_138983776
Geen idee, ben er nog niet geweest :P
pi_138984198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende:
Dat is inderdaad best een kromme 'rotonde', maar ook die brug is vervelend. Je hebt 2x2 banen, zeeën van ruimte, afgechermde fietspaden en je mag er maar 50. :')
Keizer Karelplein is gewoon een mini versie van de champs elyssee, geen rijbanen en het verkeer dat de rotonde op komt heeft voorrang.
pi_138984225
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe is de voorrang geregeld voor het verkeer dat de rotonde kruist?
Met overal stoplichten :')
pi_138985722
Niet gebeld voor morgen :'(
pi_138986590
Morgen is toch alles dicht?
Nee, toch niet
  donderdag 17 april 2014 @ 19:16:04 #207
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138986738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Solidberg het volgende:
Nee, ik heb morgen een ritje naar de grote uit Almere in Amsterdam. Werd om 17:30 gebeld, toen ik de hoop al had opgegeven.
pi_138988088
Goede Vrijdag is geen officiële vrije dag.. Tweede Paasdag is dat volgens mij wel..
pi_138988350
Hmm jammer, ben voor morgen niet gebeld in ieder geval
Nee, toch niet
pi_138988827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Solidberg het volgende:
Nee. Ik heb morgen een wisselrit Eindhoven - Arnhem en mag dan daarna vanuit Eindhoven naar Waalwijk.
Passat, C Max en een C30 in die volgorde.
pi_138989051
Ik heb morgen Weert - Schiphol en Den Haag - Breda. Had geen werk verwacht dus een meevaller ^O^
pi_138990724
Nadat AR 's ochtends belde voelde ik m'n urendeclaratie ook krimpen. :')

Maar dankzij die suïcidaal op dat traject Breda - Eindje anderhalf uur met de bus moeten reizen om in Tilburg te komen. Daarna nog door naar Eindhoven en even om via de Europalaan om wat af te geven. Zo voor 2 kutritten toch 7 uur mogen schrijven. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 20:56:18 ]
pi_138995498
Misschien een spoedje morgen? Ach, maand april is een slappe maand vind ik :)! Zo druk is het allemaal niet geweest..

@Amboe, had je niet beter met 131 kunnen reizen? Deze doet er een uur over om in Tilburg te komen (:
pi_138995609
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef CitroenFrance het volgende:
Misschien een spoedje morgen? Ach, maand april is een slappe maand vind ik :)! Zo druk is het allemaal niet geweest..

@Amboe, had je niet beter met 131 kunnen reizen? Deze doet er een uur over om in Tilburg te komen (:
Amoeba *

Ik wilde 2x instappen. Maar iedereen drong voor en ik ben altijd te lief om dat ook te doen. :') 2x stampvol => 132
pi_138995814
Ja ik zou onder werktijd ook geen haast maken om een uur in een lijnbus te staan :') Dan maar wachten
pi_138995951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef Viezze het volgende:
Ja ik zou onder werktijd ook geen haast maken om een uur in een lijnbus te staan :') Dan maar wachten
Kon ook gewoon niks meer bij. Wel anderhalf uur gezeten daarna. ^O^
pi_138996047
Overigens, werkzaamheden bij Den Bosch voorbij _O_ _O_
pi_138996319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Viezze het volgende:
Overigens, werkzaamheden bij Den Bosch voorbij _O_ _O_
's-Hertogenbosch, Oeteldonk of Bosje. Vraag maar aan BlackLining.
pi_138996379
Ik bepaal zelf wel hoe ik dat geval noem ja
pi_138996457
Voor het eerst in dik een jaar uren gecontroleerd en het klopt tot op de minuut :o

Edit: Hmm maar voorgeschoten tankkosten niet gekregen.

Ik ben toch benieuwd hoeveel geld ik misloop door luiheid :P
pi_138996821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Panthera. het volgende:
Voor het eerst in dik een jaar uren gecontroleerd en het klopt tot op de minuut :o

Edit: Hmm maar voorgeschoten tankkosten niet gekregen.

Ik ben toch benieuwd hoeveel geld ik misloop door luiheid :P
Gewoon terugrekenen, en dan een flinke mail sturen.
pi_139003078
Ik heb een Excel documentje waar ik na het invoeren van de ritbon mijn uren invoer. Vervolgens wordt automagisch uitgerekend wat ik per maand moet krijgen.
pi_139003139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:11 schreef Viezze het volgende:
Ik heb een Excel documentje waar ik na het invoeren van de ritbon mijn uren invoer. Vervolgens wordt automagisch uitgerekend wat ik per maand moet krijgen.
Ik suck balls met Excel. Even maar in Java schrijven *)
pi_139003199
Haha, zo moeilijk is excell anders niet hoor. ;)
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:41:47 #225
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139004070
Excel sheet _O_

Maak ik hier ook gebruik van, kan ik gelijk zien hoeveel overuren etc. En natuurlijk wat er aan het einde van de maand zou moeten binnen komen.
pi_139006016
Doet iemand even een excel formuletje voor kwartiertjes naar beneden afronden dan(in de kolom staan de tijden als [hh]:mm. Ik kreeg het gister niet zo snel voor elkaar dus heb ik het maar met de hand gedaan O-)

Edit: Heb het al met hulp van google

[ Bericht 17% gewijzigd door kweenie1 op 18-04-2014 11:19:26 ]
pi_139008517
Ik houd mij urenregistratie gewoon met mijn telefoon bij.

[ Bericht 50% gewijzigd door Exorbitantes op 18-04-2014 18:36:07 ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:35:06 #228
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139010019
Zo'n Ford Galaxy rijdt nog best leuk eigenlijk. En met 160 pk en een 6-bak kun je lekker vlot rijden ook. :)
pi_139015411
Vandaag nog m'n eerste Up! gereden. 's-Hertogenbosch - Rotterdam achter mn ritten gekregen.

Morgen naar de J. Post kazerne voor De Vogel. Dat zal qua OV wel een hel worden daar in het afgelegen Drenthe. :') :D
pi_139016097
Dinsdag van Goes naar Amsterdam in een Golf :)!!! En dan Amsterdam - Breda :D! In een Focus -_-
pi_139017255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:54 schreef CitroenFrance het volgende:
In een Focus -_-
Focus O+ _O_
pi_139018986
Ik heb maandag weer een dikke PC rit hoor. :7

Zondag de auto van de klant ophalen bij EW. Maandagochtend om 7 uur op Schiphol zijn, de sleutels overhandigen aan de klant, en weer met de trein terug naar Breda.

Nee.
pi_139019108
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb maandag weer een dikke PC rit hoor. :7

Zondag de auto van de klant ophalen bij EW. Maandagochtend om 7 uur op Schiphol zijn, de sleutels overhandigen aan de klant, en weer met de trein terug naar Breda.

Welke bak?

Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes

Ja fuck dit. :')

Edit: http://wiki.ovinnederland(...)ohannes_Post_Kazerne

RIJDT NIET OP ZATERDAG _O_

Krijg je een keer een zaterdagritje, is het deze troep. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2014 18:36:04 ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:36:49 #234
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139019205
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Welke bak?

Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes

Taxi? Wel goed voor de uurtjes
pi_139019264
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:36 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Taxi? Wel goed voor de uurtjes
Effe Timo gebeld, zegt hij, laat maar een taxi komen. _O_

Dus Darp - Steenwijk in per Mercedes E-klasse morgen. :P
Zal maar vast geld gaan pinnen. :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:40:01 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139019288
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Effe Timo gebeld, zegt hij, laat maar een taxi komen. _O_

Dus Darp - Steenwijk in per Mercedes E-klasse morgen. :P
Zal maar vast geld gaan pinnen. :')
Ford S-max
pi_139019309
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:40 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ford S-max
E-klasse.

http://www.taxidereest.nl/straattaxi.php

Dit wordt 'm morgen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2014 18:42:12 ]
pi_139019496

Meer weet ik niet over de auto..
Nee.
pi_139019583
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:47 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]

Meer weet ik niet over de auto..
A7?
pi_139019770
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

E-klasse.

http://www.taxidereest.nl/straattaxi.php

Dit wordt 'm morgen.
had best een ov taxi besteld dan. Stukken goedkoper als op de meter.
pi_139020087
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

had best een ov taxi besteld dan. Stukken goedkoper als op de meter.
Verklaar je nader?

Johannes Post kazerne -> Steenwijk station.
pi_139020342
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

A7?
Ik weet dat een A5, A6 en A7 deze sleutel hebben.. Iemand een idee over A3 en A4's?
Nee.
pi_139020795
A3 model 2013 heeft niet die sleutel. Die hier thuis iig niet, maar die heeft geen advanced key ofzo.
.
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:26:24 #244
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_139022934
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Welke bak?

Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn. :P

Edit: die kazerne ligt niet in Darp zie ik. Tot zover mijn kennis over de gemeente waar ik 18 jaar heb gewoond... 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door Schaafkaas op 18-04-2014 20:32:30 ]
pi_139022938
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Verklaar je nader?

Johannes Post kazerne -> Steenwijk station.
ov taxi of regio taxi zonder pas is gewoon veel goedkoper.
pi_139030964
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn. :P

Edit: die kazerne ligt niet in Darp zie ik. Tot zover mijn kennis over de gemeente waar ik 18 jaar heb gewoond... 8)7
Ach, eerste keer in mn leven dat ik een taxi ga bellen. :')
pi_139032605
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik weet dat een A5, A6 en A7 deze sleutel hebben.. Iemand een idee over A3 en A4's?
A4 heeft 'm ook.
pi_139043400
Denken dat 30 euro genoeg is voor een 20 minuten rijden. :')

De tering zeg, moest 33,40 afrekenen. Krijg van de week de rekening thuis. :r
pi_139043509
En nog geen E-klasse
pi_139045852
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Amoeba het volgende:
Denken dat 30 euro genoeg is voor een 20 minuten rijden. :')

De tering zeg, moest 33,40 afrekenen. Krijg van de week de rekening thuis. :r
Vraag de volgende keer om een prijsindicatie, of maak een prijsafspraak met de centralist.
Nee.
pi_139046005
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Vraag de volgende keer om een prijsindicatie, of maak een prijsafspraak met de centralist.
Meh, goed idee. Nu weet ik waarom ik nog nooit in mijn leven een taxi heb besteld. :')

Ach, gelukkig betaalt Autoreset. Althans, dat hoop ik, d'n Timo had 't gezegd. :')

Zal wel een duur geintje voor AR worden. Taxi, OV, uren. 33,40 + 14 + ~ 36 is toch bijna 85 euro. Iemand enig idee wat De Vogel zou moeten betalen voor het aanmelden van die rit?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 17:16:47 ]
pi_139046348
Ik gok op een 100¤ per rit.
pi_139046513
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:27 schreef Viezze het volgende:
Ik gok op een 100¤ per rit.
Ach nouja. Zometeen maar even mn uren van deze week in gaan voeren. Zonde van dat ene momentje, verder prima week. :')

Edit:

Zit even te kijken. Als het goed is krijg ik over deze week 280 euro loon. Haal daar nog eens 130 vanaf, heb ik 6 dagen gewerkt voor 150 euro. Totaal moet AR iets van 359 euro uitkeren.

Godverdomme. :')

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 19:12:44 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:35:51 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139049667
Weer wat geleerd vandaag. Met 145 langs een lasergun op de A28 is niet interessant genoeg :9
#26 || Luciano da Silva
pi_139049736
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef kweenie1 het volgende:
Doet iemand even een excel formuletje voor kwartiertjes naar beneden afronden dan(in de kolom staan de tijden als [hh]:mm. Ik kreeg het gister niet zo snel voor elkaar dus heb ik het maar met de hand gedaan O-)

Edit: Heb het al met hulp van google
In mijn excelsheet reken ik het gewoon binnen de cel zelf uit, vind ik persoonlijk handiger.

Als je bv. een rit van 4 uur en 33 minuten hebt, vul ik gewoon in =4+33/60
Heeft hetzelfde effect.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_139049899
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef joppie_saus het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Met 145 langs een lasergun op de A28 is niet interessant genoeg :9
Moeten ze je aanhouden dan met een lasergun?

http://wetten.overheid.nl(...)2#CIRDIV1292212_4_41

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 19:46:25 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:50:47 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139050129
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Moeten ze je aanhouden dan met een lasergun?

http://wetten.overheid.nl(...)2#CIRDIV1292212_4_41
Moeten is een groot woord. Maar de praktijk leert dat een alleen opererende motormuis gaat voor een echte exces (lees: invordering) in plaats van op kenteken schrijven.
#26 || Luciano da Silva
pi_139050412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Moeten is een groot woord. Maar de praktijk leert dat een alleen opererende motormuis gaat voor een echte exces (lees: invordering) in plaats van op kenteken schrijven.
Kom je weer mooi goed weg dan. :P

Voor hetzelfde geld staat er wel een zwarte transporter en kon je de acceptgiro verwachten. :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:00:30 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_139050461
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kom je weer mooi goed weg dan. :P

Voor hetzelfde geld staat er wel een zwarte transporter en kon je de acceptgiro verwachten. :')
Die stond er ook, dikke 400 meter voor de motormuis. Daar wel voor geremd want op tijd gezien. Motormuis zal er wel gestaan hebben om een oplettende hardrijder te pakken :')
#26 || Luciano da Silva
pi_139050684
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die stond er ook, dikke 400 meter voor de motormuis. Daar wel voor geremd want op tijd gezien. Motormuis zal er wel gestaan hebben om een oplettende hardrijder te pakken :')
Had ik ook laatst. A2 bij Vught, kom ik aangereden, ik zag een flitser staan. Dus ik pak m'n telefoon om 'm te melden, kijk ik op, staat die motormuis daar. Mazzeltje. :X

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 20:07:03 ]
pi_139051711
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

In mijn excelsheet reken ik het gewoon binnen de cel zelf uit, vind ik persoonlijk handiger.

Als je bv. een rit van 4 uur en 33 minuten hebt, vul ik gewoon in =4+33/60
Heeft hetzelfde effect.
Dan heb je nog die 33 minuten, en ik wilde juist dat hij dan automatisch 30 van maakt. Is ook gelukt met dat linkje wat ik plaatste en een beetje intelligentie :)
  zondag 20 april 2014 @ 11:35:57 #262
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139067685
Lasergun is staande houding, tenzij het door omstandigheden niet mogelijk is.

Zo ben ik ook een keer weggekomen met 120 à 130 in een 80-kilometergebied :') Snel de snelweg af, zag de motormuizen daar beneden al klaarstaan, dus wegwezen :P
Achteraf denk ik dat ik door een inhaalpoging net achter een andere auto verstopt zat, waardoor mijn snelheid niet gemeten kon worden. Zag meneer agent wel even verbaasd kijken, maar ik keek waarschijnlijk wat verbaasder :P
pi_139067689
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dan heb je nog die 33 minuten, en ik wilde juist dat hij dan automatisch 30 van maakt. Is ook gelukt met dat linkje wat ik plaatste en een beetje intelligentie :)
Ah oké, dat wist ik niet :).
Werk je voor EW? Ronden ze daar de uren af?
Bij AR willen ze namelijk dat je alles tot op de minuut noteert...
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_139068108
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:36 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Ah oké, dat wist ik niet :).
Werk je voor EW? Ronden ze daar de uren af?
Bij AR willen ze namelijk dat je alles tot op de minuut noteert...
Jah, per kwartier naar beneden. En de tijd gaat in bij het dichtstbijzijnde station.

Komt voor mij wel lekker uit. Ik woon vlakbij een bushalte(die een paar haltes verder ligt dan het busstation), en moet ook (vrijwel) altijd de bus vanuit/naar het busstation langs die halte. Dus ik stap daar ook altijd in/uit en wandel dan naar huis, terwijl ik betaald krijg vanaf/tot het busstation een paar haltes later. Krijg dus praktisch gezien vanaf dat ik thuis vertrek, tot ik weer thuis ben betaald :D.

Verder vertrekt de bus (in de niet avond/weekendregeling) om :20(of :50) en komt hij om :10(of :40) aan. Mijn uren eindigen dus (tot zover) op xx:20 of xx:50, waar dan een afronding over gaat van 5 minuten.

Het valt voor mij dus allemaal erg mee :)
pi_139081074
Vanavond tot 04 uur werken en dan om 13.00 weer beginnen. :(
Ach, goed voor de uren.
Plus, er is feest in eenrum, dus hopelijk meer fooien. :)
pi_139081598
Nog Ajax supporters hier? :')

Forza PEC Zwolle!! :Y
pi_139082211
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef trolley het volgende:
Nog Ajax supporters hier? :')

Forza PEC Zwolle!! :Y
't Is niet best. :')
pi_139082227
Ik kom uit Zwolle, geniaal dit _O_
pi_139082603
En terecht na dat vuurwerk. Hopelijk gaat er nog een mooie rekening naar Amsterdam voor onze mooie grasmat.
pi_139084627
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Focus O+ _O_
Haha, het rijdt goed maar het interieur is matig :S
pi_139085373
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:18 schreef Viezze het volgende:
Ik kom uit Zwolle, geniaal dit _O_
5-1 _O_
  zondag 20 april 2014 @ 20:05:03 #272
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139085413
Lol @ ajax-haat
pi_139085530
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef Wave103 het volgende:
Lol @ ajax-haat
En terecht. Worden die hersenloze 020 supporters eens losgelaten, en mogen ze na jaren weer eens legaal naar de Kuip, gaan ze de boel vernielen. :N
  zondag 20 april 2014 @ 20:07:55 #274
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139085593
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 20:06 schreef trolley het volgende:

[..]

En terecht. Worden die hersenloze 020 supporters eens losgelaten, en mogen ze na jaren weer eens legaal naar de Kuip, gaan ze de boel vernielen. :N
Ajax =/= een paar debiele 410 hooligans
  zondag 20 april 2014 @ 20:48:28 #275
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139087926
Zo dat was lachen in de Kuip, nog nooit zoveel teleurgestelde Joden bij elkaar gezien. Genieten.
pi_139092734
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef Wave103 het volgende:
Lol @ ajax-haat
In before "ze zullen wel jaloers op ons zijn"
  zondag 20 april 2014 @ 22:38:45 #277
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139093378
quote:
6s.gif Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

In before "ze zullen wel jaloers op ons zijn"
Je haalt me de woorden uit de mond :)

Alle gekheid op een stokje, blijf me verbazen over hoe heel voetballand feest viert als we verliezen..
  zondag 20 april 2014 @ 22:41:02 #278
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139093484
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond :)

Alle gekheid op een stokje, blijf me verbazen over hoe heel voetballand feest viert als we verliezen..
Komt door het hoogdravende gedrag van een aantal supporters. En dat idiote vuurwerk gedrag van een tiental idioten. Dat deden de pec supporters een stuk netter, af een toe een fakkeltje en een knalletje dat was het wel.
  zondag 20 april 2014 @ 22:43:29 #279
414827 Wave103
It's not pop music
pi_139093604
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Komt door het hoogdravende gedrag van een aantal supporters. En dat idiote vuurwerk gedrag van een tiental idioten. Dat deden de pec supporters een stuk netter, af een toe een fakkeltje en een knalletje dat was het wel.
Ja, vandaag is het logisch. Absoluut geen sympathie voor die kneusjes. Maar die haat is eigenlijk altijd, en elke grote club heeft idioten. Zal wel de arrogantie zijn dan

edit; ik hou op, die is niet vbl :@ :)
pi_139102363
Echt dat vuurwerk inderdaad. De eerste keer vond ik het nog wel origineel, maar laat het daarna daar ook bij. Echt. :')

Helaas vandaag geen ritten trouwens. Leek me dat op 2de Paasdag er toch nog wel wat ritten te verdelen zouden zijn. :P
  maandag 21 april 2014 @ 09:48:10 #281
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139102492
Voor de liefhebbers:

SPOILER
  maandag 21 april 2014 @ 13:00:21 #282
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139107016
Ik moet morgen in Enter een auto brengen op *adres* 44 en vervolgens bij een ander bedrijf *hetzelfde adres* 44a weer een auto ophalen. Zit als het goed is in hetzelfde pand, maar het zijn wel 2 andere namen. Iemand die hier wel eens geweest is? Via Google maps word ik ook niet veel wijzer :P
pi_139107123
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Kiprollade het volgende:
Ik moet morgen in Enter een auto brengen op *adres* 44 en vervolgens bij een ander bedrijf *hetzelfde adres* 44a weer een auto ophalen. Zit als het goed is in hetzelfde pand, maar het zijn wel 2 andere namen. Iemand die hier wel eens geweest is? Via Google maps word ik ook niet veel wijzer :P
Wel eens geweest, zitten inderdaad 2 bedrijven in hetzelfde pand.
  maandag 21 april 2014 @ 13:07:17 #284
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139107163
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:05 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Wel eens geweest, zitten inderdaad 2 bedrijven in hetzelfde pand.
Oké, niet dan lijkt het me niet verstandig om bij het afleveren aan dezelfde persoon te vragen om de volgende auto :P
pi_139107223
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Oké, niet dan lijkt het me niet verstandig om bij het afleveren aan dezelfde persoon te vragen om de volgende auto :P
Wat ik me er van herinner, is dat er 1 ingang is en 1 balie
  maandag 21 april 2014 @ 13:11:09 #286
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139107260
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Krotenkoker het volgende:

[..]

Wat ik me er van herinner, is dat er 1 ingang is en 1 balie
Ik zie het wel als ik daar ben, anders ga ik ze stompen
pi_139112284
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik zie het wel als ik daar ben, anders ga ik ze stompen
Gewoon een gun tegen z'n hoofd parkeren man.
pi_139112380
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gewoon een gun tegen z'n hoofd parkeren man.
http://www.pipashop.nl
  maandag 21 april 2014 @ 17:58:02 #289
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_139115822
Ewa heb al pipa toch met bavaclava voor de anoniemshizzle zemmer
pi_139120361
Het was een A4, 1.8 TFSI. Dus. :'(
Nee.
pi_139125305
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef Dimitri_ het volgende:
Zeur niet, dat is veel beter dan wij meestal meekrijgen :{w
Nee, toch niet
pi_139125679
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:21 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zeur niet, dat is veel beter dan wij meestal meekrijgen :{w
Noem ons PCers maar verwend, maar dit is ongeveer het minste waar wij mee rijden... :D
pi_139129749
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef Dimitri_ het volgende:
120pk versie?
pi_139132905
Ik moet even snel een CD branden voor het geval ik weer ga Autoresetsen.

_O_
pi_139133188
Dan beter deze:

Of één van deze; met de luide trommels, geen idee welk lied het precies is:

Nee, toch niet
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:02:04 #296
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139134094
Overigens, 2e paasdag = feestdag = 200% betaald = ¤21 per uur. 10,5 uur werken is ummmm ¤220.50 verdient vandaag. Ohja en 4.40 fooi. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Fiorano op 22-04-2014 00:14:56 ]
pi_139135274
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende:
Overigens, 2e paasdag = feestdag = 200% betaald = ¤21 per uur. 10,5 uur werken is ummmm ¤220.50 verdient vandaag. Ohja en 4.40 fooi. _O_
Godverdomme. :')
pi_139137722
quote:
6s.gif Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

120pk versie?
160. S-line uit 2010.
Hij was toch sneller dan ik verwachtte van een achttienhonderdje.
Nee.
pi_139137742
''Maandag''ochtend :r
pi_139137763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende:
Daar moet een gemiddelde hiker een maand voor rijden :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:17:46 #301
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_139137781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Daar moet een gemiddelde hiker een maand voor rijden :')
En Zaterdag heb ik nog zo'n dagje want Koningsdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')