Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Overigens, als je voor LQ een auto moet brengen naar ALG aan de Wismarweg , dan moet je even vragen of die afgetankt moet worden, is per auto verschillend
Morgen voor t eerst na de tentamens weer werken, van Nijmegen naar Groningen met een Peugeot Boxer, lekker kilometers maken met een flinke bestelbus dus! Wel voor het eerst naar de Wismarweg ipv de Trondheimweg.
Vraagje voor de Groningen insiders, hoe kom je daar het snelst weer weg bij de wismarweg? 9292 stuurt mij naar halte Ringweg Oost, aan de andere kant van het water. Maar als ik de looproute bekijk, twijfel ik of die route wel geschikt is om te voet te doen ivm drukke wegen. Is lopen naar die halte gewoon mogelijk en goed of is er een betere oplossing?
Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordinateur het volgende: Morgen voor t eerst na de tentamens weer werken, van Nijmegen naar Groningen met een Peugeot Boxer, lekker kilometers maken met een flinke bestelbus dus! Wel voor het eerst naar de Wismarweg ipv de Trondheimweg.
Vraagje voor de Groningen insiders, hoe kom je daar het snelst weer weg bij de wismarweg? 9292 stuurt mij naar halte Ringweg Oost, aan de andere kant van het water. Maar als ik de looproute bekijk, twijfel ik of die route wel geschikt is om te voet te doen ivm drukke wegen. Is lopen naar die halte gewoon mogelijk en goed of is er een betere oplossing?
Als het goed is, stuur ie je naar P+R Kardinge, daar kan je gewoon heen lopen
Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordinateur het volgende: Morgen voor t eerst na de tentamens weer werken, van Nijmegen naar Groningen met een Peugeot Boxer, lekker kilometers maken met een flinke bestelbus dus! Wel voor het eerst naar de Wismarweg ipv de Trondheimweg.
Deze matgrijze Audi A6 bazenmobiel van Maastricht naar Groningen gereden vandaag. Heerlijk. 313 pk uit een 3.0 BiTurbo V6. 0-100 in 5.3 seconden. Daarmee kun je menig Porsche-rijder het leven zuur maken. En dan is 'ie ook nog eens ontzettend luxe en praktisch. Ik ben verliefd.
Toch bizar dat je als 19-jarig broekie zo'n auto mag rijden én ervoor betaald krijgt.
Deze matgrijze Audi A6 bazenmobiel van Maastricht naar Groningen gereden vandaag. Heerlijk. 313 pk uit een 3.0 BiTurbo V6. 0-100 in 5.3 seconden. Daarmee kun je menig Porsche-rijder het leven zuur maken. En dan is 'ie ook nog eens ontzettend luxe en praktisch. Ik ben verliefd.
Toch bizar dat je als 19-jarig broekie zo'n auto mag rijden én ervoor betaald krijgt.
Wat een ding
> Ook geen slechte rit trouwens, zal je net zien dat je zo'n ding van Nieuwegein naar Meerkerk mag rijden
Nice!! Heb je nog meer foto's? Achterkant, interieur etc?
Vanbinnen hoor je via de speakers het geluid van een V8. Moet zeggen dat ik het best realistisch vond klinken, maar het blijft nep. Bij 130 km/u draait de motor trouwens 1500 toeren in de hoogste versnelling. Wat een rust aan boord dan!
Overigens, toen ik na het afleveren bij de LM stond te wachten op de bus zag ik 'm nog voorbij rijden. De CP kon het kennelijk niet laten om even een rondje over het industrieterrein te maken. En hij hield zich zeker niet in.
Nice!! Heb je nog meer foto's? Achterkant, interieur etc?
Geen interieurfoto gemaakt
Ik heb sowieso niet veel geslaagde foto's helaas, eerste keer dat ik stopte begon het te stortregenen na 2 foto's, bij de tweede poging zijn de meeste foto's niet echt gelukt, met dank aan mijn telefoon.
Maar ik zal nog even kijken.
Edit:
[ Bericht 25% gewijzigd door Schaafkaas op 14-04-2014 21:46:34 ]
Was ook wel grappig bij het ophalen. Auto was van de CEO, erg toffe gast. Werd gewaarschuwd dat 'ie vanaf 300 km/u wat onstabiel kan worden, dus daar moest ik mee oppassen. En hij vroeg of ik boetes zelf moet betalen. "Ja helaas wel." "Oh. Nou dat is het waard hoor."
Bovendien moet je matte lak nooit willen hebben. Het is een absolute hell om te onderhouden en bovendien moet je elke vlekje van bijv vogelpoep gelijk verwijderen om geen blijvende schade te houden. Als je eenmaal schade hebt is repareren gigantisch duur.
Zo'n matte wrap is ideaal en zou e.v.t. zelfs nog door de wasstraat mogen....
Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef QuiCk01 het volgende: Bovendien moet je matte lak nooit willen hebben. Het is een absolute hell om te onderhouden en bovendien moet je elke vlekje van bijv vogelpoep gelijk verwijderen om geen blijvende schade te houden. Als je eenmaal schade hebt is repareren gigantisch duur.
Zo'n matte wrap is ideaal en zou e.v.t. zelfs nog door de wasstraat mogen....
Dat geloof ik ook ja. En het kan ook erg professioneel gedaan worden. Bij de A6 was het eigenlijk niet te zien dat het een wrap is.
Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef Wave103 het volgende: Ligt het aan mij of kan je bijvoorbeeld bij die parkeersensoren herkennen dat het een wrap is? Die zijn als het ware 'bedekt'
Ik zie het nu op de foto ook ja. Was me in het echt niet opgevallen.
Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Drilboor het volgende: Niet verwacht omdat ik een paar dagen na de maand mijn uren heb ingevoerd, maar ik heb toch nog geld over vorige maand gekregen van Easyway.
Hoezo? Dat doe ik altijd, zo'n paar dagen voor de betaaldatum? Toevallig alleen deze keer nog geen salaris gehad :|
Zo volgende week iniedergeval wat uurtjes, 2e paasdag van 12.00-21.00, dinsdag zelfde tijden en met Koningsdag van 07.00-16.00. Ga toch pas laat aan de zuup omdat ik m'n vriendin van Schiphol moet plukken om 21.50...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 15 april 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende: Zo volgende week iniedergeval wat uurtjes, 2e paasdag van 12.00-21.00, dinsdag zelfde tijden en met Koningsdag van 07.00-16.00. Ga toch pas laat aan de zuup omdat ik m'n vriendin van Schiphol moet plukken om 21.50...
Wel beter dat jij je bij jouw werk ook op zulke dagen kan werken
Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Lolish het volgende: Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
Gelijk een Q7 mee gekregen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
De schadenotatie véél te uitgebreid doen, waardoor er enorm veel kruisjes op het schadeblok stonden.
Tijdje later kwam ik weer bij die garage, zegt die man: ja, je kan het gewoon globaal opschrijven hoor, soms zijn er mensen die alle minuscule krasjes noteren, maar dat is niet nodig.
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:20:36 ]
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan? En Duits kenteken?
Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan? En Duits kenteken?
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...
Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.
Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:24:10 ]
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...
Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.
Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.
Ah, oke, dacht even dat je tegen een stilstaande auto op de oprit was gereden
Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.
Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.
[..]
Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.
Vond dat met die kast dommer eigenlijk.
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Panthera. het volgende: Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.
Orginele spul bij je dealer is bukken, en dan zit er ook nog marge op van de spuiter. Dit zijn voor zowel een dealer als spuiter de verdienklusjes.
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
Volgens mij stonden die uit. In ieder geval niet gehoord. Het laatste wat ik hoorde was een toetje en 1 seconde later stond ik stil.
Ach het is maar blik. AR is goed verzekerd dus dat is het probleem niet. Ik ben allang blij dat er geen jong meisje met haar hond toevallig achter de auto liep en dat ik die geraakt had..
Wat ik niet snap is dat ze achter mij stil ging staan. Ik stond best wel links op de weg en er was ruimte genoeg om mij rechts in te halen.
Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
Die weg vond het plaats. Iets verder dan die cursor stond ik, ter hoogte van die eerste lantaarnpaal na de cursor. Ik stond gewoon stil door m'n papieren te zoeken, en ze zei achteraf ook dat ze dat gezien had. Mjah, ik reed achteruit => automagisch 100% schuld.
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt. Beter had je het in de doofpot gegooid.
Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende: En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt. Beter had je het in de doofpot gegooid.
Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende: En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt. Beter had je het in de doofpot gegooid.
Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot
Maar op zich vind ik het wel goed dat Amoeba ervoor kiest om niks te verbergen. Als mensen hem daardoor als pispaaltje gaan gebruiken dan weet je ook meteen dat je diegene niet serieus hoeft te nemen.
Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.
Dit is wel weer een van die redenen waarom ik mezelf aangeleerd heb om sowieso over mn schouder te kijken(dode hoek) bij rijbaanwissel, afslaan, bijzondere verrichting etc. Automatisch pak ik dan ook spiegels mee eigenlijk. Heeft me ook al een paar keer wat problemen bespaard hierdoor.
Maar amoeba, kut man. Ach, dat zal je ook geen 2e keer meer doen😄.
Wat een verhaal weer! Wel goed dat je het deelt. Moet ook kunnen in een SC.
Kwam verder vandaag een spookrijder tegen op een eenrichting tweebaansweg. Ouwe vent die te vroeg was afgeslagen of zo. Gelukkig remde iedereen op tijd en kon 'ie keren
Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Wave103 het volgende: Wat een verhaal weer! Wel goed dat je het deelt. Moet ook kunnen in een SC.
Kwam verder vandaag een spookrijder tegen op een eenrichting tweebaansweg. Ouwe vent die te vroeg was afgeslagen of zo. Gelukkig remde iedereen op tijd en kon 'ie keren
Had ik ook ooit op De Hurk. Onder een viaduct had je 2 banen voor rechtdoor, eentje voor linksaf en links de banen voor het verkeer dat uit de tegengestelde richting kwam. Komt er ineens doodleuk een mevrouw over de baan voor linksaf op mij afgereden. Ik hard in de ankers. Volgens mij was ze zich van geen kwaad bewust.
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef kweenie1 het volgende: Dit is wel weer een van die redenen waarom ik mezelf aangeleerd heb om sowieso over mn schouder te kijken(dode hoek) bij rijbaanwissel, afslaan, bijzondere verrichting etc. Automatisch pak ik dan ook spiegels mee eigenlijk. Heeft me ook al een paar keer wat problemen bespaard hierdoor.
Maar amoeba, kut man. Ach, dat zal je ook geen 2e keer meer doen😄.
Ik hoop het.. Punt is niet dat hij in m'n dode hoek links zat, maar rechts achter me. En daar had ik niet gekeken. Maar ze zei dat ze 10 meter achter me zat, dan had ik haar eigenlijk wel moeten zien in m'n linker buitenspiegel. Dus op de een of andere manier is dat dan helemaal niet doorgedrongen ofzo.. Als ik achteruit rijd op deze manier kijk ik namelijk altijd links naar buiten, en dan kun je je spiegel niet missen..
Vrijdag geen loon binnen gekregen van AR, heb tot vandaag gewacht maar nog steeds niks. Morgen maar eens bellen waar m'n centjes blijven Loonstrook in de mail klopte wel gewoon.
Op deze reactie zit wel iemand te wachten dacht je? Je lokt juist zelf gejank uit op deze manier...
Nee want zijn reactie slaat ergens op? Puur bedoeld om mij te verleiden er op te reageren, haphap iedereen lachen hihaho. ' Beter had hij met dit bouwsel gewoon niet op 'invoeren' gedrukt.
Op het moment dat jij op invoeren drukte wist je natuurlijk dat joppie op een of andere manier ging reageren. Ik denk dat dit het beste is wat je kan krijgen
Op woensdag 16 april 2014 08:20 schreef Viezze het volgende: Op het moment dat jij op invoeren drukte wist je natuurlijk dat joppie op een of andere manier ging reageren. Ik denk dat dit het beste is wat je kan krijgen
Ik ben van mening dat het weinig toevoegt. Maar enfin, quit it. Nieuwe dag, nieuwe rit.
Balen! Het verhaal doet me denken aan een rijles van mij. Ik moest van van wisselen op de ringweg, keek braaf in de spiegels, niks te zien, dode hoek, knipperlicht aan, en de instructeur pakt mijn stuur beet. Er bleek een auto naast me te zitten, in de dode hoek. Daar had ik wel gekeken, maar alleen omdat het moest, niet om iets te zien, dus ik heb die auto helemaal niet geregistreerd. Dat gebeurt me ook niet weer.
Maar goed, jammer, duur grapje, en weer verder. Les geleerd, zo te lezen.
Zo, even een pittig mailtje verstuurd waarom het 3 van de 4 keer fout moet gaan. Kunnen die gasten niet tellen of houden ze gewoon van extra administratie m.b.t. klachten over loon?
Op woensdag 16 april 2014 14:02 schreef Kiprollade het volgende: Zo, even een pittig mailtje verstuurd waarom het 3 van de 4 keer fout moet gaan. Kunnen die gasten niet tellen of houden ze gewoon van extra administratie m.b.t. klachten over loon?
toch wel met extra veel uitroeptekens en hoofdletters? Anders snappen ze het namelijk niet.
Ik heb mn salarisstrookje bekeken. Bij mijn bankrekeningnummer staat: "0" ipv mijn rekeningnummer, waar voorgaande maanden gewoon mn rekeningnummer stond. En ik zie dat er 11 euro is ingehouden voor het tabje "verzekering", terwijl dit voorgaande maanden niet is ingehouden?
En ik heb twee ritjes gereden in maart, dat is in ieder geval iets.
Ah, volgens mij hebben ze al veel telefoontjes gekregen van chauffeurs, ze hebben nu op Facebook staan dat wij voor vragen kunnen mailen naar de administratie. Dat ga ik dan maar eens even doen.
Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef DrSnuggle het volgende: Ik heb mn salarisstrookje bekeken. Bij mijn bankrekeningnummer staat: "0" ipv mijn rekeningnummer, waar voorgaande maanden gewoon mn rekeningnummer stond. En ik zie dat er 11 euro is ingehouden voor het tabje "verzekering", terwijl dit voorgaande maanden niet is ingehouden?
Verzekering word altijd 1x per jaar ingehouden heh
Hoe berekenen jullie je uren trouwens? Ik heb net even al m'n ingevulde ritbonnen van Maart in excel gegooid(begin+eindtijd). Dan uit laten rekenen hoelang ik per rit bezig ben geweest, en al deze uren bij elkaar op geteld. Kom hierbij 3 uur en 20 minuten te laag uit, maar heb ook geen rekening gehouden met eventuele afronding die per rit gedaan wordt(is dat per kwartier naar beneden?)
Hoe berekenen jullie je uren trouwens? Ik heb net even al m'n ingevulde ritbonnen van Maart in excel gegooid(begin+eindtijd). Dan uit laten rekenen hoelang ik per rit bezig ben geweest, en al deze uren bij elkaar op geteld. Kom hierbij 3 uur en 20 minuten te laag uit, maar heb ook geen rekening gehouden met eventuele afronding die per rit gedaan wordt(is dat per kwartier naar beneden?)
Per kwartier naar beneden, ik doe het overigens net zoals jij, maar ik kom iets van 7 uur te kort
Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef DrSnuggle het volgende: Ik heb mn salarisstrookje bekeken. Bij mijn bankrekeningnummer staat: "0" ipv mijn rekeningnummer, waar voorgaande maanden gewoon mn rekeningnummer stond. En ik zie dat er 11 euro is ingehouden voor het tabje "verzekering", terwijl dit voorgaande maanden niet is ingehouden?
Per kwartier naar beneden, ik doe het overigens net zoals jij, maar ik kom iets van 7 uur te kort
Kom dan uiteindelijk op 2,75 uur minder uit dan wat ik verwacht had. Totaal 7 dagen gewerkt en 8 ritten gedaan(aangenomen dat ritten rijden als 1 rit gezien wordt). Verder ook geen rit gehad die maar 2.75 uur duurde.
Heb ze dus maar even een mailtje gestuurd met de loonstrook, en mijn excel sheet in de bijlage. Ben vooral benieuwd waar het verschil dan door komt.
Wat betekenen trouwens de bedragen(getallen) in de cumulatief kolom? Dacht eerst dat dat m'n loon was, maar daar zat nog wel wat verschil tussen
Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.
Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef charsom het volgende: Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.
Wat denken jullie?
Solliciteer gewoon. Als er mensen nodig zijn roepen ze je vanzelf op.
Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef charsom het volgende: Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.
Wat denken jullie?
Ik kom uit de buurt van Roosendaal. Heb ook al eens met iemand uit BoZ mogen samenwerken. Het is precies wat Amoeba zegt, plus daarbij, lees de OP .
Wij weten niet of er veel werk (in je regio) is. De ene week worden wij zelf ook wel gebeld, andere week niet.
Blijkbaar willen ze bij EasyWay alleen eerstejaars studenten. Het vacatureknopje op de website geeft in ieder geval de volgende melding:
Helaas, voor de functie hiker zoeken wij bij voorkeur eerstejaarsstudenten, zodat je geruime tijd voor ons kunt werken.
Gewoon zeggen dat ik eerstejaars ben of menen ze dit serieus?
Ik heb zelf gesolliciteerd toen ik al in m'n 2e jaar zat(maar 1 maand 2e jaars is wat anders dan bijna 3e jaars ). Had toen van te voren naar EW kantoor gebeld, en gevraagd of het toen een probleem was. Zij vertelden mij dat 'door redenen' ik maar gewoon moest solliciteren en dan keken ze wel. Van anderen(Fiorano o.a.) heb ik weer verhalen gehoord dat ze juist geen 2e jaars zoeken, omdat 'de functie hiker een doorgroeifunctie is en ze jaar jonge werknemers voor zoeken' (of zoiets dergelijks).
[ Bericht 19% gewijzigd door kweenie1 op 16-04-2014 17:34:15 ]
Ik heb zelf gesolliciteerd toen ik al in m'n 2e jaar zat(maar 1 maand 2e jaars is wat anders dan bijna 3e jaars ). Had toen van te voren naar EW kantoor gebeld, en gevraagd of het toen een probleem was. Zij vertelden mij dat 'door redenen' ik maar gewoon moest solliciteren en dan keken ze wel. Van anderen heb ik weer verhalen gehoord dat ze juist geen 2e jaars zoeken, omdat 'de functie hiker een doorgroeifunctie is en ze jaar jonge werknemers voor zoeken' (of zoiets dergelijks).
Yo dat was ik. Ik zou gewoon mailen/bellen
Rit geannuleerd dat was een caddy uit Bergen op Zoom.. Bleh, gelijk andere rit ook geannuleerd.. Ze probeerde nog te zoeken, maar mocht niet baten.. Beetje slapjes hier ! Ach ja, dan maar geen werk
Regio Breda is het wisselend, soms veel soms weinig. Ik ga mijn loonstrook eens bekijken
Vandaag een ritje gereden in een BMW 535xi High Executive, fijne wagen! Deze had ook head-up display in kleur, daar ben ik enorm fan van! Van mij mag dat snel doorgevoerd worden op de goedkopere auto's. Goed voor de verkeersveiligheid ook
Ik werk als studentchauffeur, elke dag in een mercedes S klasse. Rond 7 uur vertrekken naar assen. Vervolgens 7 uur betaald pauze en dan weer terug 2 uur rijden.
Top baantje dat studentchauffeur, kan heel de dag aan mijn eindscriptie werken (betaald xD)
Op woensdag 16 april 2014 19:05 schreef 1parterretrap1 het volgende: Ik werk als studentchauffeur, elke dag in een mercedes S klasse. Rond 7 uur vertrekken naar assen. Vervolgens 7 uur betaald pauze en dan weer terug 2 uur rijden.
Top baantje dat studentchauffeur, kan heel de dag aan mijn eindscriptie werken (betaald xD)
Even een vraagje over formulieren. Morgen voor de grote uit Breukelen rijden, maar dan vanuit de KM vestiging in Amsterdam. D'r staat dat je een LP innameformulier moet gebruiken, maar neem aan dat je gewoon zo'n berijderscontract meekrijgt vanuit KM die je weer per envelop terug moet sturen?
Op woensdag 16 april 2014 20:26 schreef DukeJan het volgende: Even een vraagje over formulieren. Morgen voor de grote uit Breukelen rijden, maar dan vanuit de KM vestiging in Amsterdam. D'r staat dat je een LP innameformulier moet gebruiken, maar neem aan dat je gewoon zo'n berijderscontract meekrijgt vanuit KM die je weer per envelop terug moet sturen?
Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef DukeJan het volgende: Bij het LP innameformulier (dus niet dat standaard overdrachtfurmulier) staat namelijk iets over foto's opsturen
Hoe bedoel je? Een foto waarvan?
Als je op de Maltaweg bent krijg je zo'n berijderscontract, een daarvan is voor de berijder, een voor jezelf, en een moet terug naar de LM in Breukelen. Daar krijg je een enveloppe voor. Van foto's weet ik niets.
Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef DrSnuggle het volgende: Ah, volgens mij hebben ze al veel telefoontjes gekregen van chauffeurs, ze hebben nu op Facebook staan dat wij voor vragen kunnen mailen naar de administratie. Dat ga ik dan maar eens even doen.
Het blijft dus lastig om die loonadministratie goed op orde te krijgen.. Als ik dat ritbonformulier bekijk zie ik dat het nog steeds een formulier is wat gewoon zo hup verstuurd wordt naar de administratie die dat vervolgens in een ander systeem gaat zitten kloppen. Erg foutgevoelig. Twee jaar terug loste ze het altijd wel netjes op. Ze proberen altijd om dit bij de volgende salarisrun te corrigeren, maar als het veel is moet je gewoon een nabetaling verlangen.
Open nooit gelijk een blikje cola waarvan de inhoud bevroren is. Ik heb het gedaan en het schuimde keihard waardoor er nu alleen nog maar een bonk ijs in m'n blikje zit en de cola op de vloer ligt.
Open nooit gelijk een blikje cola waarvan de inhoud bevroren is. Ik heb het gedaan en het schuimde keihard waardoor er nu alleen nog maar een bonk ijs in m'n blikje zit en de cola op de vloer ligt.
Fijne avond.
Het leuke zijn de flessen. Die bevriezen pas als je ze een tik geeft, en dan knallen ze en heb je overal brokjes cola liggen.
Als je op de Maltaweg bent krijg je zo'n berijderscontract, een daarvan is voor de berijder, een voor jezelf, en een moet terug naar de LM in Breukelen. Daar krijg je een enveloppe voor. Van foto's weet ik niets.
Top, dat wilde ik weten. Ja bij downloads op de AR website staat bij het LP innameformulier (die met schade's) dat je foto's naar ze moet mailen, dus snapte er al niks van
Kreeg vanmorgen trouwens telefoontje dat ik afgelopen donderdag geflitst ben voor het door rood licht rijden. Dat is serieus na 3 werkdagen, best rap. Was er al bang voor, typisch gevalletje van 'nog even snel door oranje' maar toen werd het dus net rood. In m'n binnenspiegel zag ik toen de flitspaal pas natuurlijk.
Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Irritatie100 het volgende: Ik had vroeger een mal om waterijsjes te maken. Vullen met cola, stokjes erin en de vriezer in. Briljant spul was dat altijd
Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef DarkNoize het volgende: Kreeg vanmorgen trouwens telefoontje dat ik afgelopen donderdag geflitst ben voor het door rood licht rijden. Dat is serieus na 3 werkdagen, best rap. Was er al bang voor, typisch gevalletje van 'nog even snel door oranje' maar toen werd het dus net rood. In m'n binnenspiegel zag ik toen de flitspaal pas natuurlijk.
Weer een volle week voor niks gewerkt
230 euro. Pff, kun je beter een Zafira in elkaar rammen.
Mooi klote weer. Als er een flitser staat ga ik altijd vol in de ankers.
Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef DarkNoize het volgende: Kreeg vanmorgen trouwens telefoontje dat ik afgelopen donderdag geflitst ben voor het door rood licht rijden. Dat is serieus na 3 werkdagen, best rap. Was er al bang voor, typisch gevalletje van 'nog even snel door oranje' maar toen werd het dus net rood. In m'n binnenspiegel zag ik toen de flitspaal pas natuurlijk.
Door rood rijden, 227 euro inclusief administratiekosten.. (althans, afgelopen zomer nog). Erg zuur geld natuurlijk, maar helaas wel terecht. Het vervelende van deze boete is dat er geen verschil is tussen nét te laat zijn en gewoon vol door rood rijden. Snelheidsboetes zijn ook vrij duur, maar als je het zo bekijkt wel wat eerlijker.
In ieder geval, niet te lang aan denken, het kan iedereen overkomen. Volgende keer bij oranje gewoon lekker vol op de remmen.
Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Ordinateur het volgende: Door rood rijden, 227 euro inclusief administratiekosten.. (althans, afgelopen zomer nog). Erg zuur geld natuurlijk, maar helaas wel terecht. Het vervelende van deze boete is dat er geen verschil is tussen nét te laat zijn en gewoon vol door rood rijden. Snelheidsboetes zijn ook vrij duur, maar als je het zo bekijkt wel wat eerlijker.
In ieder geval, niet te lang aan denken, het kan iedereen overkomen. Volgende keer bij oranje gewoon lekker vol op de remmen.
Nu dus ¤230. Jammer maar helaas, inderdaad eigen schuld en niet te lang bij stilstaan. Volgende keer iets beter opletten
Weten jullie overigens wat die elektrische borden betekenen in Eindhoven, waar op staat 'met 55 km/h 6x ~' bijvoorbeeld. Het ~ is overigens in een rondje.
Op donderdag 17 april 2014 00:54 schreef Solidberg het volgende: Weten jullie overigens wat die elektrische borden betekenen in Eindhoven, waar op staat 'met 55 km/h 6x ~' bijvoorbeeld. Het ~ is overigens in een rondje.
Als je 55km/h gaat rijden zit je in de groene zone, deze keer zes verkeerslichten op rij. Best handig, die dingen.
Groene golf inderdaad. Moet je niet vooraan rijden want dan kun je nog bij elk stoplicht remmen voordat het stoplicht op groen springt(of dat de wachtende auto's bij dat stoplicht op de goede snelheid zitten).
Die snelheid loopt bij de meeste systemen ook op, als je vroeg(in de golf) bent is hij lager, rij je wat meer achteraan dan hoger. Als je het niet meer haalt binnen de max snelheid geven ze dan niks aan.
Maar het beste werkt nog altijd achter een ambulance met zwaailampen aan rijden :p
Zal alleen nog wel een aantal jaren duren voordat ze er in Friesland achter komen dat het een prachtig systeem is
In Eindhoven is het heel druk op de ringwegen door de stad. Dat systeem staat ook alleen in de spits aan, verder niet (voor zover ik weet). In Friesland is het niet druk. dus niet nodig
In Zwolle hadden ze ook zo'n systeem maar die is weggehaald. Is ook niet echt nodig, want daar is het lang niet zo druk.
Hebben wij niet een omgekeerde groene golf in Groningen? Zie je eerst dat het verderop groen wordt, en later pas bij jou. Ben je inmiddels bij dat stoplicht, is het weer rood.
Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef Solidberg het volgende: Hebben wij niet een omgekeerde groene golf in Groningen? Zie je eerst dat het verderop groen wordt, en later pas bij jou. Ben je inmiddels bij dat stoplicht, is het weer rood.
Neuh, de 1e 2/3 lichten wil nog wel(die bij de afslagen naar de diamantbuurt), die daarna(waar je alleen richting Paddepoel e.d. kan, naast waar de paintballfabriek zat) net niet helaas.
Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Viezze het volgende: Dat is om je tegen te werken Groningen via de noordkant te verlaten. Dan is er namelijk een aanzienlijke kans dat je van de wereld af valt.
Ook als je richting het zuiden rijd? (dus vanaf Aduard ri a7 ) Hmm, moet vaak zat namelijk beide kanten op. Zal volgende keer beter opletten.
Ben trouwens benieuwd of ik straks ook hinder ga ondervinden van The Passion.
Op donderdag 17 april 2014 12:15 schreef MuurStraat het volgende: Van alle steden is Nijmegen overigens het vervelendst om doorheen te rijden Overal 50 en stoplichten die totaal niet op elkaar afgesteld zijn..
Ik stem voor Leiden, wat een drama Ik moest vier maanden lang door Leiden heen (Katwijk - Zoeterwoude en vice versa). Fietsen was sneller denk ik
Op donderdag 17 april 2014 12:15 schreef MuurStraat het volgende: Van alle steden is Nijmegen overigens het vervelendst om doorheen te rijden Overal 50 en stoplichten die totaal niet op elkaar afgesteld zijn..
Dit inderdaad, ik was pas aan de verkeerde ka f van Nijmegen beland, bijna 3 kwartier om door Nijmegen te rijden omdat ELK FACKING STOPLICHT OP ROOD SPRONG
Dit inderdaad, ik was pas aan de verkeerde ka f van Nijmegen beland, bijna 3 kwartier om door Nijmegen te rijden omdat ELK FACKING STOPLICHT OP ROOD SPRONG
Die stoplichten gaan oprecht nog op tijd ipv lusdetectie.
Vergeet niet het keizerkarelplein en al dat achtelijke 1 richting verkeer.
Morgen trouwens onverwacht een diensten van 12.00-21.00
Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Exorbitantes het volgende: Afgelopen 2 dagen volle beschikbaarheid, niet gebeld overigens. Zal wel rustig zijn. Morgen weer vrij
Morgen zijn de meesten helaas vrij. Ik heb morgen ook vrij van m'n stage, dus ook beschikbaar gezet voor EW, maar ik vrees voor het ergste ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
of Ghana/Oeganda. Hoezo regels, f*ck dat gewoon gassen.
Een vriendin van me is ooit naar Zuid Afrika geweest met haar vriend. Daar werd geadviseerd om door rood te rijden, want de kans dat je aangereden werd was kleiner dan de kans dat je overvallen werd.
Een vriendin van me is ooit naar Zuid Afrika geweest met haar vriend. Daar werd geadviseerd om door rood te rijden, want de kans dat je aangereden werd was kleiner dan de kans dat je overvallen werd.
In Ghana was het verplicht om te toeteren als je ging in halen, man je werd gek daar...Op de 1 of andere manier was dat vaak ook zo ongeveer het enige wat nog werkte aan die auto's
Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders
Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende: Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders
Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende: Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders
Dat is inderdaad best een kromme 'rotonde', maar ook die brug is vervelend. Je hebt 2x2 banen, zeeën van ruimte, afgechermde fietspaden en je mag er maar 50. Keizer Karelplein is gewoon een mini versie van de champs elyssee, geen rijbanen en het verkeer dat de rotonde op komt heeft voorrang.
Nadat AR 's ochtends belde voelde ik m'n urendeclaratie ook krimpen.
Maar dankzij die suïcidaal op dat traject Breda - Eindje anderhalf uur met de bus moeten reizen om in Tilburg te komen. Daarna nog door naar Eindhoven en even om via de Europalaan om wat af te geven. Zo voor 2 kutritten toch 7 uur mogen schrijven.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 20:56:18 ]
Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef CitroenFrance het volgende: Misschien een spoedje morgen? Ach, maand april is een slappe maand vind ik ! Zo druk is het allemaal niet geweest..
@Amboe, had je niet beter met 131 kunnen reizen? Deze doet er een uur over om in Tilburg te komen (:
Amoeba *
Ik wilde 2x instappen. Maar iedereen drong voor en ik ben altijd te lief om dat ook te doen. 2x stampvol => 132
Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef Viezze het volgende: Ja ik zou onder werktijd ook geen haast maken om een uur in een lijnbus te staan Dan maar wachten
Kon ook gewoon niks meer bij. Wel anderhalf uur gezeten daarna.
Ik heb een Excel documentje waar ik na het invoeren van de ritbon mijn uren invoer. Vervolgens wordt automagisch uitgerekend wat ik per maand moet krijgen.
Op vrijdag 18 april 2014 08:11 schreef Viezze het volgende: Ik heb een Excel documentje waar ik na het invoeren van de ritbon mijn uren invoer. Vervolgens wordt automagisch uitgerekend wat ik per maand moet krijgen.
Ik suck balls met Excel. Even maar in Java schrijven
Doet iemand even een excel formuletje voor kwartiertjes naar beneden afronden dan(in de kolom staan de tijden als [hh]:mm. Ik kreeg het gister niet zo snel voor elkaar dus heb ik het maar met de hand gedaan
Zondag de auto van de klant ophalen bij EW. Maandagochtend om 7 uur op Schiphol zijn, de sleutels overhandigen aan de klant, en weer met de trein terug naar Breda.
Zondag de auto van de klant ophalen bij EW. Maandagochtend om 7 uur op Schiphol zijn, de sleutels overhandigen aan de klant, en weer met de trein terug naar Breda.
Welke bak?
Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes
Krijg je een keer een zaterdagritje, is het deze troep.
Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn.
Edit: die kazerne ligt niet in Darp zie ik. Tot zover mijn kennis over de gemeente waar ik 18 jaar heb gewoond...
[ Bericht 6% gewijzigd door Schaafkaas op 18-04-2014 20:32:30 ]
Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn.
Edit: die kazerne ligt niet in Darp zie ik. Tot zover mijn kennis over de gemeente waar ik 18 jaar heb gewoond...
Ach, eerste keer in mn leven dat ik een taxi ga bellen.
Vraag de volgende keer om een prijsindicatie, of maak een prijsafspraak met de centralist.
Meh, goed idee. Nu weet ik waarom ik nog nooit in mijn leven een taxi heb besteld.
Ach, gelukkig betaalt Autoreset. Althans, dat hoop ik, d'n Timo had 't gezegd.
Zal wel een duur geintje voor AR worden. Taxi, OV, uren. 33,40 + 14 + ~ 36 is toch bijna 85 euro. Iemand enig idee wat De Vogel zou moeten betalen voor het aanmelden van die rit?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 17:16:47 ]
Ach nouja. Zometeen maar even mn uren van deze week in gaan voeren. Zonde van dat ene momentje, verder prima week.
Edit:
Zit even te kijken. Als het goed is krijg ik over deze week 280 euro loon. Haal daar nog eens 130 vanaf, heb ik 6 dagen gewerkt voor 150 euro. Totaal moet AR iets van 359 euro uitkeren.
Godverdomme.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 19:12:44 ]
Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef kweenie1 het volgende: Doet iemand even een excel formuletje voor kwartiertjes naar beneden afronden dan(in de kolom staan de tijden als [hh]:mm. Ik kreeg het gister niet zo snel voor elkaar dus heb ik het maar met de hand gedaan
Moeten is een groot woord. Maar de praktijk leert dat een alleen opererende motormuis gaat voor een echte exces (lees: invordering) in plaats van op kenteken schrijven.
Moeten is een groot woord. Maar de praktijk leert dat een alleen opererende motormuis gaat voor een echte exces (lees: invordering) in plaats van op kenteken schrijven.
Kom je weer mooi goed weg dan.
Voor hetzelfde geld staat er wel een zwarte transporter en kon je de acceptgiro verwachten.
Voor hetzelfde geld staat er wel een zwarte transporter en kon je de acceptgiro verwachten.
Die stond er ook, dikke 400 meter voor de motormuis. Daar wel voor geremd want op tijd gezien. Motormuis zal er wel gestaan hebben om een oplettende hardrijder te pakken
Die stond er ook, dikke 400 meter voor de motormuis. Daar wel voor geremd want op tijd gezien. Motormuis zal er wel gestaan hebben om een oplettende hardrijder te pakken
Had ik ook laatst. A2 bij Vught, kom ik aangereden, ik zag een flitser staan. Dus ik pak m'n telefoon om 'm te melden, kijk ik op, staat die motormuis daar. Mazzeltje.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 20:07:03 ]
In mijn excelsheet reken ik het gewoon binnen de cel zelf uit, vind ik persoonlijk handiger.
Als je bv. een rit van 4 uur en 33 minuten hebt, vul ik gewoon in =4+33/60 Heeft hetzelfde effect.
Dan heb je nog die 33 minuten, en ik wilde juist dat hij dan automatisch 30 van maakt. Is ook gelukt met dat linkje wat ik plaatste en een beetje intelligentie
Lasergun is staande houding, tenzij het door omstandigheden niet mogelijk is.
Zo ben ik ook een keer weggekomen met 120 à 130 in een 80-kilometergebied Snel de snelweg af, zag de motormuizen daar beneden al klaarstaan, dus wegwezen Achteraf denk ik dat ik door een inhaalpoging net achter een andere auto verstopt zat, waardoor mijn snelheid niet gemeten kon worden. Zag meneer agent wel even verbaasd kijken, maar ik keek waarschijnlijk wat verbaasder
Dan heb je nog die 33 minuten, en ik wilde juist dat hij dan automatisch 30 van maakt. Is ook gelukt met dat linkje wat ik plaatste en een beetje intelligentie
Ah oké, dat wist ik niet . Werk je voor EW? Ronden ze daar de uren af? Bij AR willen ze namelijk dat je alles tot op de minuut noteert...
Ah oké, dat wist ik niet . Werk je voor EW? Ronden ze daar de uren af? Bij AR willen ze namelijk dat je alles tot op de minuut noteert...
Jah, per kwartier naar beneden. En de tijd gaat in bij het dichtstbijzijnde station.
Komt voor mij wel lekker uit. Ik woon vlakbij een bushalte(die een paar haltes verder ligt dan het busstation), en moet ook (vrijwel) altijd de bus vanuit/naar het busstation langs die halte. Dus ik stap daar ook altijd in/uit en wandel dan naar huis, terwijl ik betaald krijg vanaf/tot het busstation een paar haltes later. Krijg dus praktisch gezien vanaf dat ik thuis vertrek, tot ik weer thuis ben betaald .
Verder vertrekt de bus (in de niet avond/weekendregeling) om :20(of :50) en komt hij om :10(of :40) aan. Mijn uren eindigen dus (tot zover) op xx:20 of xx:50, waar dan een afronding over gaat van 5 minuten.
Alle gekheid op een stokje, blijf me verbazen over hoe heel voetballand feest viert als we verliezen..
Komt door het hoogdravende gedrag van een aantal supporters. En dat idiote vuurwerk gedrag van een tiental idioten. Dat deden de pec supporters een stuk netter, af een toe een fakkeltje en een knalletje dat was het wel.
Komt door het hoogdravende gedrag van een aantal supporters. En dat idiote vuurwerk gedrag van een tiental idioten. Dat deden de pec supporters een stuk netter, af een toe een fakkeltje en een knalletje dat was het wel.
Ja, vandaag is het logisch. Absoluut geen sympathie voor die kneusjes. Maar die haat is eigenlijk altijd, en elke grote club heeft idioten. Zal wel de arrogantie zijn dan
Ik moet morgen in Enter een auto brengen op *adres* 44 en vervolgens bij een ander bedrijf *hetzelfde adres* 44a weer een auto ophalen. Zit als het goed is in hetzelfde pand, maar het zijn wel 2 andere namen. Iemand die hier wel eens geweest is? Via Google maps word ik ook niet veel wijzer
Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Kiprollade het volgende: Ik moet morgen in Enter een auto brengen op *adres* 44 en vervolgens bij een ander bedrijf *hetzelfde adres* 44a weer een auto ophalen. Zit als het goed is in hetzelfde pand, maar het zijn wel 2 andere namen. Iemand die hier wel eens geweest is? Via Google maps word ik ook niet veel wijzer
Wel eens geweest, zitten inderdaad 2 bedrijven in hetzelfde pand.
Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende: Overigens, 2e paasdag = feestdag = 200% betaald = ¤21 per uur. 10,5 uur werken is ummmm ¤220.50 verdient vandaag. Ohja en 4.40 fooi.
Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende: Overigens, 2e paasdag = feestdag = 200% betaald = ¤21 per uur. 10,5 uur werken is ummmm ¤220.50 verdient vandaag. Ohja en 4.40 fooi.
Daar moet een gemiddelde hiker een maand voor rijden
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'