Gelijk een Q7 mee gekregenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Lolish het volgende:
Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:20:36 ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
En Duits kenteken?Nee, toch niet
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?
En Duits kenteken?
Ah, oke, dacht even dat je tegen een stilstaande auto op de oprit was geredenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...
Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.
Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
Strike 3: out?
Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.quote:
Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Sjouveur het volgende:
Knap lullig, ook wel dom eigenlijk.![]()
Gelukkig valt de schade mee zo te zien.
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.
[..]
Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.
Vond dat met die kast dommer eigenlijk.
Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
Orginele spul bij je dealer is bukken, en dan zit er ook nog marge op van de spuiter.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.
Volgens mij stonden die uit. In ieder geval niet gehoord. Het laatste wat ik hoorde was een toetje en 1 seconde later stond ik stil.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
Helaas wel. Kwestie van niet goed genoeg gekeken, ja ik weet het.quote:
Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze achter mij stil ging staan. Ik stond best wel links op de weg en er was ruimte genoeg om mij rechts in te halen.
Die weg vond het plaats. Iets verder dan die cursor stond ik, ter hoogte van die eerste lantaarnpaal na de cursor. Ik stond gewoon stil door m'n papieren te zoeken, en ze zei achteraf ook dat ze dat gezien had. Mjah, ik reed achteruit => automagisch 100% schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:55 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
+1 Je gaat er zo ook een beetje om vragenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt.
Beter had je het in de doofpot gegooid.
Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpotquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt.
Er is een woordje voor dit soort type mensenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot
Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot
Fixed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef MuurStraat het volgende:
Beter hadtie in zijn spiegels gekeken
Klopt, zie mijn (trage) edit. Ik zit op mijn mobiel, snel typen is er niet bij.quote:[b]Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:[/b
[..]
Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.
Ik zei niet dat je het niet mag vertellen, en je hebt gelijk dat het nu geen SC (slowchat?) meer is. Leuk leesvoer en ik kan er nog om lachen ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.
[..]
Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.
[..]
Fixed.
Ik weet niet wie laatst die BMW in puin reed, maar volgens mij werd daar ook niet al te moeilijk om gedaan. Precies.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je het niet mag vertellen, en je hebt gelijk dat het nu geen SC (slowchat?) meer is. Leuk leesvoer en ik kan er nog om lachen ook.
Of ze zijn goed verzekerd en zien in dat mensen nou eenmaal fouten maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef Fiorano het volgende:
Boem, ho, schade.
Dat ze je gelijk weer werk geven joh, of ze hebben mensen te kort of je bent ontzettend goedkoop.
Waarschijnlijk dat laatste, elke maand 130 minder over hoeven maken scheelt welquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef Fiorano het volgende:
Boem, ho, schade.
Dat ze je gelijk weer werk geven joh, of ze hebben mensen te kort of je bent ontzettend goedkoop.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat laatste, elke maand 130 minder over hoeven maken scheelt wel
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat laatste, elke maand 130 minder over hoeven maken scheelt wel
Had ik ook ooit op De Hurk. Onder een viaduct had je 2 banen voor rechtdoor, eentje voor linksaf en links de banen voor het verkeer dat uit de tegengestelde richting kwam. Komt er ineens doodleuk een mevrouw over de baan voor linksaf op mij afgereden. Ik hard in de ankers. Volgens mij was ze zich van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Wave103 het volgende:
Wat een verhaal weer! Wel goed dat je het deelt. Moet ook kunnen in een SC.
Kwam verder vandaag een spookrijder tegen op een eenrichting tweebaansweg. Ouwe vent die te vroeg was afgeslagen of zo. Gelukkig remde iedereen op tijd en kon 'ie keren
Ik hoop het.. Punt is niet dat hij in m'n dode hoek links zat, maar rechts achter me. En daar had ik niet gekeken. Maar ze zei dat ze 10 meter achter me zat, dan had ik haar eigenlijk wel moeten zien in m'n linker buitenspiegel. Dus op de een of andere manier is dat dan helemaal niet doorgedrongen ofzo.. Als ik achteruit rijd op deze manier kijk ik namelijk altijd links naar buiten, en dan kun je je spiegel niet missen..quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef kweenie1 het volgende:
Dit is wel weer een van die redenen waarom ik mezelf aangeleerd heb om sowieso over mn schouder te kijken(dode hoek) bij rijbaanwissel, afslaan, bijzondere verrichting etc. Automatisch pak ik dan ook spiegels mee eigenlijk. Heeft me ook al een paar keer wat problemen bespaard hierdoor.
Maar amoeba, kut man. Ach, dat zal je ook geen 2e keer meer doen😄.
Da's wel zo fijn inderdaad, want op dat gejank van jou zit niemand te wachtenquote:
Op deze reactie zit wel iemand te wachten dacht je? Je lokt juist zelf gejank uit op deze manier...quote:Op woensdag 16 april 2014 00:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's wel zo fijn inderdaad, want op dat gejank van jou zit niemand te wachten
Nee want zijn reactie slaat ergens op? Puur bedoeld om mij te verleiden er op te reageren, haphap iedereen lachen hihaho.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:55 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Op deze reactie zit wel iemand te wachten dacht je? Je lokt juist zelf gejank uit op deze manier...
Ik ben van mening dat het weinig toevoegt. Maar enfin, quit it. Nieuwe dag, nieuwe rit.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:20 schreef Viezze het volgende:
Op het moment dat jij op invoeren drukte wist je natuurlijk dat joppie op een of andere manier ging reageren. Ik denk dat dit het beste is wat je kan krijgen
Huh, dan zijn ze erg vroeg. Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:40 schreef RenaultSport het volgende:
Salaris ontvangen, alleen jammer dat het niet klopt, kan ik er weer achteraan gaan vangen.
Denk dat ze zowaar rekening houden met Goede Vrijdag en Pasen. Anders zou het pas dinsdag worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Huh, dan zijn ze erg vroeg. Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |