Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In before "ze zullen wel jaloers op ons zijn"
Komt door het hoogdravende gedrag van een aantal supporters. En dat idiote vuurwerk gedrag van een tiental idioten. Dat deden de pec supporters een stuk netter, af een toe een fakkeltje en een knalletje dat was het wel.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
Alle gekheid op een stokje, blijf me verbazen over hoe heel voetballand feest viert als we verliezen..
Ja, vandaag is het logisch. Absoluut geen sympathie voor die kneusjes. Maar die haat is eigenlijk altijd, en elke grote club heeft idioten. Zal wel de arrogantie zijn danquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Komt door het hoogdravende gedrag van een aantal supporters. En dat idiote vuurwerk gedrag van een tiental idioten. Dat deden de pec supporters een stuk netter, af een toe een fakkeltje en een knalletje dat was het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Wel eens geweest, zitten inderdaad 2 bedrijven in hetzelfde pand.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Kiprollade het volgende:
Ik moet morgen in Enter een auto brengen op *adres* 44 en vervolgens bij een ander bedrijf *hetzelfde adres* 44a weer een auto ophalen. Zit als het goed is in hetzelfde pand, maar het zijn wel 2 andere namen. Iemand die hier wel eens geweest is? Via Google maps word ik ook niet veel wijzer
Oké, niet dan lijkt het me niet verstandig om bij het afleveren aan dezelfde persoon te vragen om de volgende autoquote:Op maandag 21 april 2014 13:05 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Wel eens geweest, zitten inderdaad 2 bedrijven in hetzelfde pand.
Wat ik me er van herinner, is dat er 1 ingang is en 1 baliequote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké, niet dan lijkt het me niet verstandig om bij het afleveren aan dezelfde persoon te vragen om de volgende auto
Ik zie het wel als ik daar ben, anders ga ik ze stompenquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner, is dat er 1 ingang is en 1 balie
Gewoon een gun tegen z'n hoofd parkeren man.quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik zie het wel als ik daar ben, anders ga ik ze stompen
http://www.pipashop.nlquote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon een gun tegen z'n hoofd parkeren man.
Noem ons PCers maar verwend, maar dit is ongeveer het minste waar wij mee rijden...quote:Op maandag 21 april 2014 21:21 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zeur niet, dat is veel beter dan wij meestal meekrijgen
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende:
Overigens, 2e paasdag = feestdag = 200% betaald = ¤21 per uur. 10,5 uur werken is ummmm ¤220.50 verdient vandaag. Ohja en 4.40 fooi.
Daar moet een gemiddelde hiker een maand voor rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende:
Overigens, 2e paasdag = feestdag = 200% betaald = ¤21 per uur. 10,5 uur werken is ummmm ¤220.50 verdient vandaag. Ohja en 4.40 fooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |