abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:34:05 #101
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139028999
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Wees maar niet bang: ik zag dat James Sutton, John-Paul dus, vorige maand zijn baard had bijgewerkt en zijn haar weer kort had geknipt. Dit betekent dat zijn tijd in de gevangenis er dus alweer bijna opzit. Ook betekent het waarschijnlijk dat John-Paul er bovenop begint te komen, aangezien hij er weer fris uit ziet.

[ afbeelding ]

Dit was vorige maand. Dus over ongeveer anderhalve maand ziet John-Paul er weer zo uit (of ze hebben heel veel scènes achter elkaar geschoten voor de komende maanden toen hij er nog anders uitzag). ;)
Dat is in elk geval positief.
Zou hij dan nu ook vol wraakplannen zitten. omtrend Finn en ook Robbie.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 18-04-2014 22:40:26 ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:34:26 #102
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139029011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:25 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik heb deze serie nog nooit gezien.
Het is wel mooi gemaakt. Maar ik vind het niet helemaal begrijpelijk eigenlijk.
Gaat er iets gebeuren, dat een willekeurig iemand/ of meerderen uit de cast omgebracht kan worden?
Ik heb zelf de serie ook maar half gevolgd, want normaal gesproken is die vrij saai. Maar er is de laatste weken subtiel opgebouwd naar de dood van een meisje en vanavond werd zij dood gevonden. In de laatste weken heeft ze een paar aanvaringen gehad met wat mensen, maar niemand zou haar daarom vermoorden (dus niet zoals bij Fraser). Nu ze dood is, blijkt dat iedereen het gedaan kan hebben en daarom is de trailer pas vanavond vrijgegeven, want in de komende maanden komen pas dingen naar boven over dat meisje.

De mensen die je als eerste ziet met speciale shots zijn de mensen die het dichtst bij haar stonden of met wie zij aanvaringen heeft gehad de laatste weken (haar vader, tweelingbroer, beste vriendin, etc). Het laatste shot is de gehele cast van de serie.
pi_139029189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:
Even iets heel anders wat jullie waarschijnlijk weinig boeit, maar Eastenders heeft nu ook háár 'whodunnit' trailer vrijgegeven. En ik wilde hem even delen, want wát een prachtige trailer. :o Ik weet dat jij, Kelder, de serie niks vindt, maar je moet toegeven dat deze trailer toch super mooi is en duizend maal beter dan die van Hollyoaks...

Volgende week voor mij dus geen Hollyoaks, maar dit, want dit moet ik gewoon wel zien. Over twee weken schakel ik weer vrolijk (hopelijk) terug naar Hollyoaks. :)
Tja, een trailer kan er mooi uitzien, maar wat zegt dat over de kwaliteit van de serie zelf of de verhaallijn in kwestie?
Die hele verhaallijn wordt als een idioot gehypet door de makers, ieder castlid moet er zijn/haar zegje over doen (en och, wat was het toch zwaar om te filmen en och, wat is het toch een spannende verhaallijn), maar dat alles doet mij juist vermoeden dat die hele verhaallijn (gaat een jaar duren toch? Over uitsmeren gesproken) gaat eindigen met een flinke teleurstelling. "Het was een ongeluk!" of zoiets dergelijks.
Heb ik het nog niet eens over hoe die huidige Exec van hun wordt gehypet (goh, doet me denken aan het ophemelen van Kirkwood tussen 2006-2009) en hoe men beweerd dat die serie "de beste soap van het moment" is (ja, dat beweren ze allemaal). Ben ik zuur? Misschien, maar ik vind al dat ge-hype gewoon niks. Wat dat betreft is Hollyoaks nog mild daarin.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:39:25 #104
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139029244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb zelf de serie ook maar half gevolgd, want normaal gesproken is die vrij saai. Maar er is de laatste weken subtiel opgebouwd naar de dood van een meisje en vanavond werd zij dood gevonden. In de laatste weken heeft ze een paar aanvaringen gehad met wat mensen, maar niemand zou haar daarom vermoorden (dus niet zoals bij Fraser). Nu ze dood is, blijkt dat iedereen het gedaan kan hebben en daarom is de trailer pas vanavond vrijgegeven, want in de komende maanden komen pas dingen naar boven over dat meisje.

De mensen die je als eerste ziet met speciale shots zijn de mensen die het dichtst bij haar stonden of met wie zij aanvaringen heeft gehad de laatste weken (haar vader, tweelingbroer, beste vriendin, etc). Het laatste shot is de gehele cast van de serie.
Oké! Dank voor de info.
Dan is de schok waarschijnlijk groter, als je het absoluut niet verwacht he. :)
Maar ik ga het niet kijken in elk geval. ;)
pi_139029259
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Wees maar niet bang: ik zag dat James Sutton, John-Paul dus, vorige maand zijn baard had bijgewerkt en zijn haar weer kort had geknipt. Dit betekent dat zijn tijd in de gevangenis er dus alweer bijna opzit. Ook betekent het waarschijnlijk dat John-Paul er bovenop begint te komen, aangezien hij er weer fris uit ziet.

[ afbeelding ]

Dit was vorige maand. Dus over ongeveer anderhalve maand ziet John-Paul er weer zo uit (of ze hebben heel veel scènes achter elkaar geschoten voor de komende maanden toen hij er nog anders uitzag). ;)
Zegt helemaal niks. Het make-up department kan met wat make-up zo een fake stoppelbaardje, vet haar en een door een depressie verwrongen gezicht creëren.
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:47:03 #106
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139029594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, een trailer kan er mooi uitzien, maar wat zegt dat over de kwaliteit van de serie zelf of de verhaallijn in kwestie?
Die hele verhaallijn wordt als een idioot gehypet door de makers, ieder castlid moet er zijn/haar zegje over doen (en och, wat was het toch zwaar om te filmen en och, wat is het toch een spannende verhaallijn), maar dat alles doet mij juist vermoeden dat die hele verhaallijn (gaat een jaar duren toch? Over uitsmeren gesproken) gaat eindigen met een flinke teleurstelling. "Het was een ongeluk!" of zoiets dergelijks.
Heb ik het nog niet eens over hoe die huidige Exec van hun wordt gehypet (goh, doet me denken aan het ophemelen van Kirkwood tussen 2006-2009) en hoe men beweerd dat die serie "de beste soap van het moment" is (ja, dat beweren ze allemaal). Ben ik zuur? Misschien, maar ik vind al dat ge-hype gewoon niks. Wat dat betreft is Hollyoaks nog mild daarin.
Ik vroeg ook niet om je mening over de verhaallijn, maar over de trailer. _O- Ik had dat namelijk al verwacht. Ikzelf weet ook nog niet of het wat is, aangezien ik bij de laatste keer dat ik het wilde gaan volgen na een paar weken alweer afhaakte. Ik denk dat ik dan ook alleen volgende week ga kijken, omdat ik hele indrukwekkende foto's heb gezien van het acteerwerk en omdat Hollyoaks me volgende week toch niet kan boeien (denk ik).

Zoals jij al treffend zegt, al dat gehype vind ik ook niks en ik denk niet dat het boeiend blijft tot aan februari 2015. Maar de oninteressante whodunnit van Hollyoaks geeft me wel mooi de gelegenheid volgende week eens te bekijken.

Eigenlijk wilde ik alleen weten wat jullie van de trailer vonden, aangezien ik er toch wel rillingen van kreeg, zo mooi gemaakt en doeltreffend. Ze doen in ieder geval wel hun stinkende best, dat kun je van Hollyoaks momenteel niet zeggen vind ik. Althans, ze doen hun best om het zo spannend mogelijk te maken, maar ze vergeten alles eromheen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:51:05 #107
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139029797
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zegt helemaal niks. Het make-up department kan met wat make-up zo een fake stoppelbaardje, vet haar en een door een depressie verwrongen gezicht creëren.
I know, I know. :9 Maar toch, het is wel opvallend. En je merkt toch wel verschil denk ik. Wat ik al zei, het kan ook zijn dat ze al heel wat scènes hadden opgenomen voordat James zijn beharing weer bij mocht werken.

Als het trouwens wél binnenkort al beter gaat met John-Paul, zou die verhaallijn echt de meest geruïneerde zijn ooit. :') Zo 'groots' presenteren van tevoren en dan de verhaallijn amper op beeld laten komen, het slachtoffer laten opsluiten na een nutteloze stunt en daarna alles in de tiende versnelling zetten en afraffelen. Ik heb het gevoel dat dat gaat gebeuren, ook al is dat natuurlijk hartstikke onwaarschijnlijk...
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:57:52 #108
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139030085
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké! Dank voor de info.
Dan is de schok waarschijnlijk groter, als je het absoluut niet verwacht he. :)
Maar ik ga het niet kijken in elk geval. ;)
Zoals ik al zei was het dan ook meer te doen om de trailer. Ik dacht, misschien wel leuk om te delen, want het is naar mijn mening een prachtige trailer. :)
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:00:21 #109
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139030199
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zoals ik al zei was het dan ook meer te doen om de trailer. Ik dacht, misschien wel leuk om te delen, want het is naar mijn mening een prachtige trailer. :)
Zeker. :)
Gewoon doen. Altijd leuk om te zien en om te vergelijken.
Het was van mijn kant dan ook meer een toevoeging. :P
pi_139030268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik vroeg ook niet om je mening over de verhaallijn, maar over de trailer. _O-
Nou, om daar antwoord op te geven: het is een mooie trailer ja. Als ze de serie nou eens op die manier zouden opnemen, misschien dat ik dan eens ga kijken. Maar ja, dat zal dus niet gebeuren :+

quote:
Ik had dat namelijk al verwacht. Ikzelf weet ook nog niet of het wat is, aangezien ik bij de laatste keer dat ik het wilde gaan volgen na een paar weken alweer afhaakte. Ik denk dat ik dan ook alleen volgende week ga kijken, omdat ik hele indrukwekkende foto's heb gezien van het acteerwerk en omdat Hollyoaks me volgende week toch niet kan boeien (denk ik).

Zoals jij al treffend zegt, al dat gehype vind ik ook niks en ik denk niet dat het boeiend blijft tot aan februari 2015. Maar de oninteressante whodunnit van Hollyoaks geeft me wel mooi de gelegenheid volgende week eens te bekijken.

Eigenlijk wilde ik alleen weten wat jullie van de trailer vonden, aangezien ik er toch wel rillingen van kreeg, zo mooi gemaakt en doeltreffend. Ze doen in ieder geval wel hun stinkende best, dat kun je van Hollyoaks momenteel niet zeggen vind ik. Althans, ze doen hun best om het zo spannend mogelijk te maken, maar ze vergeten alles eromheen.
Tja, als ik een eerlijk antwoord moet geven vind ik al die opsmuk met prachtige gefilmde trailers etc. niet echt nodig. Misschien wel bij een grote verhaallijn (zoals die met Lucy dan is), maar eigenlijk zou dat nog niet eens hoeven gebeuren. Als de verhaallijn/gebeurtenis maar spannend/ontroerend genoeg is gaat het vanzelf wel rondzingen en gaan er meer mensen kijken - want dat is wat ze willen bereiken.

In dat opzicht vind ik de visie van Kirkwood wel goed: focussen op de serie zelf en niet op alle extra dingen er omheen. Want als de verhaallijnen/gebeurtenissen goed en spannend/ontroerend genoeg zijn, bereikt dat vanzelf wel het gewenste effect. Nu is er bij Hollyoaks alleen het probleem dat de verhaallijnen/gebeurtenissen vaak niet goed genoeg zijn, of in ieder geval niet op de juiste manier behandelt worden. Maar om dan van die trailers te gaan maken...
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:06:47 #111
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139030467
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, om daar antwoord op te geven: het is een mooie trailer ja. Als ze de serie nou eens op die manier zouden opnemen, misschien dat ik dan eens ga kijken. Maar ja, dat zal dus niet gebeuren :+

[..]

Tja, als ik een eerlijk antwoord moet geven vind ik al die opsmuk met prachtige gefilmde trailers etc. niet echt nodig. Misschien wel bij een grote verhaallijn (zoals die met Lucy dan is), maar eigenlijk zou dat nog niet eens hoeven gebeuren. Als de verhaallijn maar spannend/ontroerend genoeg is gaat het vanzelf wel rondzingen en gaan er meer mensen kijken - want dat is wat ze willen bereiken.

In dat opzicht vind ik de visie van Kirkwood wel goed: focussen op de serie zelf en niet op alle extra dingen er omheen. Want als de verhaallijnen goed en spannend/ontroerend genoeg zijn, bereikt dat vanzelf wel het gewenste effect. Nu is er bij Hollyoaks alleen het probleem dat de verhaallijnen vaak niet goed genoeg zijn, of in ieder geval niet op de juiste manier behandelt worden. Maar om dan van die trailers te gaan maken...
Ach ja, daar heb je een punt. Het zou geldverspilling zijn een prachtige promo te maken voor de zoveelste slechte verhaallijn, want ik heb de afgelopen tijd niet echt een speciale promo waardige verhaallijn gezien (alleen de Blast en de moord op Texas hadden van mij wel zo'n promo mogen krijgen, maar bij die verhaallijnen ging het ook alweer snel mis na de grote stunt). :P

Ik denk echter ook niet dat Eastenders haar beloftes waar gaat maken hoor, daarom volg ik waarschijnlijk ook maar één week, de week na de dood van Lucy. Wat er verder gebeurt, zal me een worst wezen. _O- Maar goed, ik vind het wel leuk dat ze er van alles omheen doen bij deze verhaallijn. Zolang dat niet ten koste gaat van de verhaallijn, is dat alleen maar een mooie bijkomstigheid. :)
pi_139030755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ach ja, daar heb je een punt. Het zou geldverspilling zijn een prachtige promo te maken voor de zoveelste slechte verhaallijn, want ik heb de afgelopen tijd niet echt een speciale promo waardige verhaallijn gezien (alleen de Blast en de moord op Texas hadden van mij wel zo'n promo mogen krijgen, maar bij die verhaallijnen ging het ook alweer snel mis na de grote stunt). :P
Maar de Blast en de moord op Texas hadden eigenlijk al van die Special Promo-achtige effectjes in de stunt zélf: denk maar eens aan het barsten van de lamp of de rozenblaadjes die neervallen op een bewusteloze Texas, dat soort dingen zouden in die promo's juist verwerkt worden. Dus als je het zo zou redeneren zat de promo ín de stunt verwerkt :P
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:20:36 #113
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139031106
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar de Blast en de moord op Texas hadden eigenlijk al van die Special Promo-achtige effectjes in de stunt zélf: denk maar eens aan het barsten van de lamp of de rozenblaadjes die neervallen op een bewusteloze Texas, dat soort dingen zouden in die promo's juist verwerkt worden. Dus als je het zo zou redeneren zat de promo ín de stunt verwerkt :P
De Blast had niet eens een eigen promo, bedenk ik me net. :') Dat was een promo over heel de herfst, samengepropt met de Later-promo, maar daarin zag ik niet bepaald speciale effecten? Die officiële promo met Claire en Mercedes was zo slecht dat ik dat geen promo kan noemen. Die van Texas had inderdaad nog wat geluidseffecten, maar meer ook niet.
pi_139031317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

De Blast had niet eens een eigen promo, bedenk ik me net. :') Dat was een promo over heel de herfst, samengepropt met de Later-promo, maar daarin zag ik niet bepaald speciale effecten?
Ik bedoelde de effecten die je in de stunt sequentie zelf ziet: de lamp die breekt, de glazen die breken, die effecten bij de close-ups van Dodger en Will...

Blijft een fenomenale scène _O_
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:26:56 #115
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139031367
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik bedoelde de effecten die je in de stunt sequentie zelf ziet: de lamp die breekt, de glazen die breken, die effecten bij de close-ups van Dodger en Will...

Blijft een fenomenale scène _O_
Ooh, dát. Ja, dat was inderdaad één van de mooiste scènes die ik ooit gezien heb. Vooral die overschakeling van de beneden- naar de bovenverdieping met Dodger en Will. _O_

Edit: bedankt trouwens, ik begon net een beetje over Doug heen te komen, maar nu ik hem hierin weer zie...

O+ O+ O+ O+ O+ :'( :'( :'( :'( :'(

Oh, en verder was het toch een beetje jammer dat ze Sinead's 'vliegscènes' er twee keer in hadden gemonteerd. En de stemmen tijdens de sequentie waren ook om te janken, zo amateuristisch. :') Maar verder echt een top scène.

[ Bericht 36% gewijzigd door luftersel op 18-04-2014 23:33:40 ]
pi_139031973
Was er een Special Trailer geweest voor de Blast, dan hadden deze stukken er sowieso ingezeten:

Misschien nog wat mystieker, een suspense muziekje eronder en je hebt een Special Trailer.
Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ze dat niet gedaan hebben, want deze effectjes gaven de scène juist dat beetje extra dat ze dus bij de Enjoy The Ride-sequence in de trailer hadden gestopt.
pi_139032786
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ooh, dát. Ja, dat was inderdaad één van de mooiste scènes die ik ooit gezien heb. Vooral die overschakeling van de beneden- naar de bovenverdieping met Dodger en Will. _O_

Edit: bedankt trouwens, ik begon net een beetje over Doug heen te komen, maar nu ik hem hierin weer zie...

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+ O+ :'( :'( :'( :'( :'(

Oh, en verder was het toch een beetje jammer dat ze Sinead's 'vliegscènes' er twee keer in hadden gemonteerd. En de stemmen tijdens de sequentie waren ook om te janken, zo amateuristisch. :') Maar verder echt een top scène.
Dat van Sinead die twee keer door de lucht vliegt heb ik echt nooit begrepen :N
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:25:22 #118
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139041499
Na de uitzending van donderdag heb ik toch ook wel zin in die van vrijdag. :)
Ondanks dat je weet dat het met Sandy wel goed komt!
Waarom ze overigens tegen de chauffeur zei. Rijd maar weg, toen Fraser uitstapte. Snap ik dan weer niet zo goed. :')
pi_139041550
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:25 schreef Koosnaam het volgende:
Waarom ze overigens tegen de chauffeur zei. Rijd maar weg, toen Fraser uitstapte. Snap ik dan weer niet zo goed. :')
Hm, je maakt me nieuwsgierig, ik heb 'm namelijk nog niet gezien :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:30:32 #120
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139041611
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hm, je maakt me nieuwsgierig, ik heb 'm namelijk nog niet gezien :)
Ik vond hem wel oké!

want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139041639
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik vond hem wel oké!

want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt goed zeg! :D ^O^ Behalve dat laatste dan :P
Vanavond maar eens gaan kijken, misschien dat die van gisteren er dan ook al op staat :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:37:31 #122
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139041743
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:25 schreef Koosnaam het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik vond hem wel oké!

want:
SPOILER
Nu maak je zelfs mij nieuwsgierig. Nou ja, naar de Carmel-scène(s) dan, die ik nog steeds niet gezien heb. Was ze lekker fel? Want dan zoek ik dat stukje even op.

Ik geloof trouwens best dat dat met Sandy en Fraser in die limousine (dat is wat je bedoelt toch?) spannend was, daar is Hollyoaks erg goed in, maar het is zo jammer dat je weet dat alles goed komt met die lompe koe. Nog steeds geen motivatie om heel de aflevering(en) te bekijken. :')

En, huh, Marlow opgepakt? Goh, hoe dat zo? Het gaat wel allemaal snel ineens als ik dat zo hoor.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:38:27 #123
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139041761
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat klinkt goed zeg! :D ^O^ Behalve dat laatste dan :P
Vanavond maar eens gaan kijken, misschien dat die van gisteren er dan ook al op staat :)
Ik wil de ontknoping ook weer niet spectaculair mooi noemen ofzo. Maar het keek in ieder geval lekker weg tot het einde.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:38:40 #124
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139041767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
Was er een Special Trailer geweest voor de Blast, dan hadden deze stukken er sowieso ingezeten:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Misschien nog wat mystieker, een suspense muziekje eronder en je hebt een Special Trailer.
Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ze dat niet gedaan hebben, want deze effectjes gaven de scène juist dat beetje extra dat ze dus bij de Enjoy The Ride-sequence in de trailer hadden gestopt.
_O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:41:46 #125
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139041822
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

[..]

Nu maak je zelfs mij nieuwsgierig. Nou ja, naar de Carmel-scène(s) dan, die ik nog steeds niet gezien heb. Was ze lekker fel? Want dan zoek ik dat stukje even op.

Ik geloof trouwens best dat dat met Sandy en Fraser in die limousine (dat is wat je bedoelt toch?) spannend was, daar is Hollyoaks erg goed in, maar het is zo jammer dat je weet dat alles goed komt met die lompe koe. Nog steeds geen motivatie om heel de aflevering(en) te bekijken. :')

En, huh, Marlow opgepakt? Goh, hoe dat zo? Het gaat wel allemaal snel ineens als ik dat zo hoor.
Ja Carmel, stond op het punt om Sonny het huis uit te gooien. Lekker fel inderdaad. :)
Wel de moeite waard om dat even te gaan kijken denk ik ja.

Sonny en Sam betrapten SI Marlow, toen die Ste een uitbrander gaf.
Hij 'bezweek' uiteindelijk wel snel tijdens het verhoor. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')