abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138985639
Hollyoaks: Victor Gardener cast as new character Rick

De nieuwe Vriezer Zwart? :P
Qua gezicht doet-ie me trouwens denken aan een oudere versie van Kirkwood :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 17 april 2014 @ 18:48:52 #77
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138985964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Victor Gardener cast as new character Rick

De nieuwe Vriezer Zwart? :P
Qua gezicht doet-ie me trouwens denken aan een oudere versie van Kirkwood :') _O-
Hoe krijgt Hollyoaks het toch voor elkaar zelfs de kleinste 'shock' nog voordat hij uitgezonden wordt te ruïneren... Ik wilde echt weten wie dat mysterieuze familielid zou zijn, maar nu is het geen verrassing meer (als dat deze persoon is dan). Natuurlijk weten we nog niks, maar ik had het toch liever als een echte verrassing gezien.

En ja, als het geen gangster, whomanizer of kasthomo is, moet het wel iemand zijn die een zwaar geheim met zich meedraagt. :') Zal weer eens niet.
pi_138986044
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoe krijgt Hollyoaks het toch voor elkaar zelfs de kleinste 'shock' nog voordat hij uitgezonden wordt te ruïneren...
Heel simpel: door het in een persbericht te zetten en vervolgens te verspreiden ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 18:56:22 #79
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138986128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Heel simpel: door het in een persbericht te zetten en vervolgens te verspreiden ;)
Ik denk overigens al te weten wie het is. Zal vast de vader des Roscoes zijn (die van Ziggy, Joe en Freddie of van Jason en Robbie), welke de rol van Sandy over gaat nemen of zoiets. Want ja, als dat wicht er niet meer is om haar kroost elke keer te liefkozen na de zoveelste misdaad, dan zouden de Roscoes niet veel meer te doen hebben. :')
pi_138986175
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik denk overigens al te weten wie het is. Zal vast de vader des Roscoes zijn (die van Ziggy, Joe en Freddie of van Jason en Robbie), welke de rol van Sandy over gaat nemen of zoiets. Want ja, als dat wicht er niet meer is om haar kroost elke keer te liefkozen na de zoveelste misdaad, dan zouden de Roscoes niet veel meer te doen hebben. :')
Hij heeft er wel de perfecte Ro(scoe)tkop voor :') _O-
  donderdag 17 april 2014 @ 20:24:52 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  donderdag 17 april 2014 @ 23:28:57 #82
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138998532
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, echt vrolijk en leuk was het inderdaad niet om te zien :N
Maar toch is het nog steeds wel vermakelijk op de een of andere manier :)
Over het algemeen wel ja. :)
Maar de aflevering van maandag was bijna alleen maar ergernis.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
De aflevering van gisteren was best boeiend, goeie en mooie scènes, en sommige verhaaltjes slepen zich (tot mijn verbazing) niet tot in den treure voort.

Overigens begin ik Sonny steeds meer te waarderen _O_ Let wel: Sonny de rechercheur. Die andere Sonny bij de McQueens is een ongelofelijke lul :r :r :r
Deze aflevering was inderdaad beter.
Wat Sonny betreft ben ik het zeker met je eens. Hij en Sam waren wel een pluspunt in deze aflevering.
Maar ik zou het ook niet erg vinden als Carmel hem de deur wijst. :X
Ja, mij verbaasde het eigenlijk een beetje dat Tegan thuis al bekende dat ze loog wat betreft Fraser zijn alibi.
Aan de andere kant, nu moeten ze daarmee wel een beetje tempo mee maken. Omdat volgende week vrijdag toch? de grote dag is. *O*
  donderdag 17 april 2014 @ 23:53:15 #83
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138999591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

[..]

Wat Sonny betreft ben ik het zeker met je eens. Hij en Sam waren wel een pluspunt in deze aflevering.
Ja, mij verbaasde het eigenlijk een beetje dat Tegan thuis al bekende dat ze loog wat betreft Fraser zijn alibi.
Aan de andere kant, nu moeten ze daarmee wel een beetje tempo mee maken. Omdat volgende week vrijdag toch? de grote dag is. *O*
Nope, maandag al. ;) Dat verklaart waarschijnlijk het haastige gedoe waar ik jullie over hoor. :')

Vrijdag wordt Tegan zelfs al gearresteerd volgens de :O spoilers :O
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:14:31 #84
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139000392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 23:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nope, maandag al. ;) Dat verklaart waarschijnlijk het haastige gedoe waar ik jullie over hoor. :')

Vrijdag wordt Tegan zelfs al gearresteerd volgens de :O spoilers :O
Oow oké! :D Nou ook prima! :Y

Ja, en eindelijk is Carmel er ook achter gekomen wat betreft Jim. En ze heeft ook al gedreigd, dat ze het Fraser betaald zou zetten.
Tegan is ook boos. Want ze zag natuurlijk heel toevallig Fraser met Sandy samen. Het plan van Joe, Trevor en Grace is klaar.
Dus laat het nou ook maar snel gebeuren.

Overigens begrijp ik Ste ook niet dat hij blijft zeggen dat hij schuldig is. En zijn drugsgebruik. :N
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:39:19 #85
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139001025
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:14 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oow oké! :D Nou ook prima! :Y

Ja, en eindelijk is Carmel er ook achter gekomen wat betreft Jim. En ze heeft ook al gedreigd, dat ze het Fraser betaald zou zetten.
Tegan is ook boos. Want ze zag natuurlijk heel toevallig Fraser met Sandy samen. Het plan van Joe, Trevor en Grace is klaar.
Dus laat het nou ook maar snel gebeuren.

Overigens begrijp ik Ste ook niet dat hij blijft zeggen dat hij schuldig is. En zijn drugsgebruik. :N
Met jou hier hoef ik niet eens meer de afleveringen te kijken om erachter te komen wat er is gebeurd. :9 Maar Carmel is er dus eindelijk achter? Die scène zocht ik namelijk (of was die niet zo bijzonder?). De rest hoef ik echt niet te zien. Ik denk dat de scènes met Ste, Tegan, Joe, Grace en Trevor het bloed onder mijn nagels vandaan halen.

Dat is ook het stomme aan deze verhaallijn: je weet dat Fraser dood gaat en omdat het zo'n oninteressant personage is, maakt het mij absoluut niet uit wie hem vermoordt. Daarbij weet je dat het plan van Joe, Fraser en Grace niet gaat werken, want dan zou de kijker al weten dat zij het waren. Daarom is de opbouw er naartoe en de maandenlange nasleep voor mij ook niet interessant, want het kan me echt niet schelen wie ervoor opdraait. :') Ik kan bijna alle verdachten missen als kiespijn...
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:53:33 #86
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139001300
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef luftersel het volgende:

[..]

Met jou hier hoef ik niet eens meer de afleveringen te kijken om erachter te komen wat er is gebeurd. :9 Maar Carmel is er dus eindelijk achter? Die scène zocht ik namelijk (of was die niet zo bijzonder?). De rest hoef ik echt niet te zien. Ik denk dat de scènes met Ste, Tegan, Joe, Grace en Trevor het bloed onder mijn nagels vandaan halen.

Dat is ook het stomme aan deze verhaallijn: je weet dat Fraser dood gaat en omdat het zo'n oninteressant personage is, maakt het mij absoluut niet uit wie hem vermoordt. Daarbij weet je dat het plan van Joe, Fraser en Grace niet gaat werken, want dan zou de kijker al weten dat zij het waren. Daarom is de opbouw er naartoe en de maandenlange nasleep voor mij ook niet interessant, want het kan me echt niet schelen wie ervoor opdraait. :') Ik kan bijna alle verdachten missen als kiespijn...
Haha! Nou het heeft ook even geduurd voordat ik weer een beetje bij was met kijken. :)
Ja, die scene kun je vinden aan het einde van de aflevering van woensdag. Wat daarbij wel jammer is dat je het haar niet ziet kijken. Maar dat ze al gezien had. En toen direct Sonny er mee confronteerde. Op zich wel even het kijken waard denk ik.

Ja, ik denk dat de scenes met Joe, Trevor en Grace niet aan jou besteed zijn. :P
Wat wel grappig aan de woensdag aflevering was. Was de scene van Dennis met Nana.
En toen Dennis even binnen kwam lopen toen de Lomaxjes Ste opzochten in zijn zaak.
En Leela zit in de eerste 3 afleveringen van deze week. Dat vind ik natuurlijk ook altijd goed. :)
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:53:57 #87
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139002205
En ja wie Fraser uiteindelijk vermoord maakt mij ook niet zoveel uit.
Er zijn er zeker wel een stuk of 10 die het zouden mogen doen.
Van mijn part is het Finn. Die even wou laten zien, wie er echt de stoerste man van de 'city' is. :')
En dat hij daarmee Freddie net voor was. Die Fraser ook wou neerschieten, maar zijn pistool per ongeluk verkeerd om vasthield.
  vrijdag 18 april 2014 @ 08:25:49 #88
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139003203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:53 schreef Koosnaam het volgende:
Van mijn part is het Finn. Die even wou laten zien, wie er echt de stoerste man van de 'city' is. :')
En dat hij daarmee Freddie net voor was. Die Fraser ook wou neerschieten, maar zijn pistool per ongeluk verkeerd om vasthield.
_O- _O-
pi_139018251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

[..]

De scènes tussen Sam en Sonny vond ik echt leuk om te zien, vooral hoe ze samenwerken, overleggen, beslissingen nemen, de ene de ander weer terugfluit... En natuurlijk het acteerwerk van Lizzie Roper, één van de beste actrices van de serie op het moment ^O^
En Sonny vind ik als detective ook steeds leuker, een beetje dat nonchalante, rebelse, maar ook verstandige en achterdochtige. En er is wel progressie te zien in het acteerwerk van Aaron.
pi_139018277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:53 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha! Nou het heeft ook even geduurd voordat ik weer een beetje bij was met kijken. :)
Ja, die scene kun je vinden aan het einde van de aflevering van woensdag. Wat daarbij wel jammer is dat je het haar niet ziet kijken. Maar dat ze al gezien had. En toen direct Sonny er mee confronteerde. Op zich wel even het kijken waard denk ik.

Ja, ik denk dat de scenes met Joe, Trevor en Grace niet aan jou besteed zijn. :P
Wat wel grappig aan de woensdag aflevering was. Was de scene van Dennis met Nana.
En toen Dennis even binnen kwam lopen toen de Lomaxjes Ste opzochten in zijn zaak.
En Leela zit in de eerste 3 afleveringen van deze week. Dat vind ik natuurlijk ook altijd goed. :)
Dennis en Nana waren inderdaad wel de hoogtepuntjes van woensdag ja :D _O_
Ook leuk om Nana weer eens op haar scootmobiel te zien "scheuren" door de straten, ik was dat ding allang weer vergeten :') _O-
pi_139018289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:53 schreef Koosnaam het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:22:12 #92
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139025492
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De scènes tussen Sam en Sonny vond ik echt leuk om te zien, vooral hoe ze samenwerken, overleggen, beslissingen nemen, de ene de ander weer terugfluit... En natuurlijk het acteerwerk van Lizzie Roper, één van de beste actrices van de serie op het moment ^O^
En Sonny vind ik als detective ook steeds leuker, een beetje dat nonchalante, rebelse, maar ook verstandige en achterdochtige. En er is wel progressie te zien in het acteerwerk van Aaron.
Dat ben ik wel met je eens ja. :)
Hopelijk blijft het ook een tijdje zo. Ze zijn er in hollyoaks wel goed in om zo'n duo die een goede klik hebben. In één aflevering tijd volledig met elkaar te brouilleren, om wat voor reden dan ook.
Het acteerwerk van Sonny wordt wel wat beter ja. Maar toch blijf ik die grijns op zijn gezicht, altijd een beetje irritant vinden. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 18:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dennis en Nana waren inderdaad wel de hoogtepuntjes van woensdag ja :D _O_
Ook leuk om Nana weer eens op haar scootmobiel te zien "scheuren" door de straten, ik was dat ding allang weer vergeten :') _O-
De eerste keer dat ik haar er op zag rijden geloof ik. :P
pi_139025910
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens ja. :)
Hopelijk blijft het ook een tijdje zo. Ze zijn er in hollyoaks wel goed in om zo'n duo die een goede klik hebben. In één aflevering tijd volledig met elkaar te brouilleren, om wat voor reden dan ook.
Dat vond ik zo jammer met Sam en John Paul. Natuurlijk moest Sam er achter komen, maar voor hun prachtige scènes en geweldige chemie was het vreselijk. Ik hoop dat het alsnog goed komt tussen die twee :)

quote:
Het acteerwerk van Sonny wordt wel wat beter ja. Maar toch blijf ik die grijns op zijn gezicht, altijd een beetje irritant vinden. :)
Die grijns is inderdaad wat minder :Y Als hij die nog even afleert, is het alweer stukken beter ^O^

quote:
[..]

De eerste keer dat ik haar er op zag rijden geloof ik. :P
Voor mij de tweede keer. Volgens mij vergeten veel schrijvers dat ze dat ding heeft of zo :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:02:53 #94
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139027560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat vond ik zo jammer met Sam en John Paul. Natuurlijk moest Sam er achter komen, maar voor hun prachtige scènes en geweldige chemie was het vreselijk. Ik hoop dat het alsnog goed komt tussen die twee :)

[..]

Die grijns is inderdaad wat minder :Y Als hij die nog even afleert, is het alweer stukken beter ^O^

[..]

Voor mij de tweede keer. Volgens mij vergeten veel schrijvers dat ze dat ding heeft of zo :')
Ja Sam ging eigenlijk veel te ver tegen John Paul he. al was de kwaadheid niet onlogisch natuurlijk. :)
Maar ik denk dat hun 'vriendschap' zich nog wel zal herstellen als John Paul uit de gevangenis komt.
Danny is toch het meest schuldige aan dit hele gebeuren. En John Paul zal dadelijk toch wel weer een beetje de wind in de zeilen krijgen. Of de schrijvers moeten natuurlijk nog meer ellende voor hem in petto hebben.

Ik weet niet of dat in het geval van Sonny wel mogelijk is. :P

En ja. Ik zie Nana nu al op kantoor staan bij Kirkwood en co.
' Listen you, amateur! I want you to arrange a Mobility Scooter for me NOWWW! Because I will not walk to the whole city. Even if you of nobility!
pi_139027863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja Sam ging eigenlijk veel te ver tegen John Paul he. al was de kwaadheid niet onlogisch natuurlijk. :)
Maar ik denk dat hun 'vriendschap' zich nog wel zal herstellen als John Paul uit de gevangenis komt.
Danny is toch het meest schuldige aan dit hele gebeuren. En John Paul zal dadelijk toch wel weer een beetje de wind in de zeilen krijgen. Of de schrijvers moeten natuurlijk nog meer ellende voor hem in petto hebben.
Er gaan vermoedens onder fans dat John Paul óf in elkaar geslagen, óf weer verkracht gaat worden. Ik hoop echt geen van beiden, dat zou echt te ver gaan. Hij moet gewoon vertellen wat Finn gedaan heeft, waarna Finn zijn straf krijgt en de serie uitgeschopt wordt.

quote:
Ik weet niet of dat in het geval van Sonny wel mogelijk is. :P

En ja. Ik zie Nana nu al op kantoor staan bij Kirkwood en co.
' Listen you, amateur! I want you to arrange a Mobility Scooter for me NOWWW! Because I will not walk to the whole city. Even if you of nobility!
Haha, ik hoor het gewoon met de stem van Nana, vooral dat "NOWWW!" :D _O_ _O-
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:13:36 #96
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139028045
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Er gaan vermoedens onder fans dat John Paul óf in elkaar geslagen, óf weer verkracht gaat worden. Ik hoop echt geen van beiden, dat zou echt te ver gaan. Hij moet gewoon vertellen wat Finn gedaan heeft, waarna Finn zijn straf krijgt en de serie uitgeschopt wordt.
Ik mag ook hopen van niet. Ik denk eerlijk gezegd dat dit hele gevangenisgebeuren nodig was om James Sutton een welverdiende vakantie te geven. Als de verhaallijn terug op beeld is over een paar weken, zal het allemaal wel in een stroomversnelling gaan en is John-Paul binnen no-time vrij. Dan zal Finn hem nog wel lekker even pesten, waarmee de verhaallijn weer van vooraf aan begint. :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:17:42 #97
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139028238
Even iets heel anders wat jullie waarschijnlijk weinig boeit, maar Eastenders heeft nu ook háár 'whodunnit' trailer vrijgegeven. En ik wilde hem even delen, want wát een prachtige trailer. :o Ik weet dat jij, Kelder, de serie niks vindt, maar je moet toegeven dat deze trailer toch super mooi is en duizend maal beter dan die van Hollyoaks...

Volgende week voor mij dus geen Hollyoaks, maar dit, want dit moet ik gewoon wel zien. Over twee weken schakel ik weer vrolijk (hopelijk) terug naar Hollyoaks. :)
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:21:53 #98
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139028438
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik mag ook hopen van niet. Ik denk eerlijk gezegd dat dit hele gevangenisgebeuren nodig was om James Sutton een welverdiende vakantie te geven. Als de verhaallijn terug op beeld is over een paar weken, zal het allemaal wel in een stroomversnelling gaan en is John-Paul binnen no-time vrij. Dan zal Finn hem nog wel lekker even pesten, waarmee de verhaallijn weer van vooraf aan begint. :')
Ze zijn al veel te veer doorgeslagen in die verhaallijn. Tijdens de rechtszaak had gewoon alles uit moeten komen. Of in ieder geval vlak daarna.
Het zou eigenlijk wel wat voor hollyoaks zijn om dit te gaan doen natuurlijk. Finn weer lekker zijn gang te laten gaan. }:|
Maar dan wil toch elke kijker, dat dit een keer ophoudt.
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:25:31 #99
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139028596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:
Even iets heel anders wat jullie waarschijnlijk weinig boeit, maar Eastenders heeft nu ook háár 'whodunnit' trailer vrijgegeven. En ik wilde hem even delen, want wát een prachtige trailer. :o Ik weet dat jij, Kelder, de serie niks vindt, maar je moet toegeven dat deze trailer toch super mooi is en duizend maal beter dan die van Hollyoaks...

Volgende week voor mij dus geen Hollyoaks, maar dit, want dit moet ik gewoon wel zien. Over twee weken schakel ik weer vrolijk (hopelijk) terug naar Hollyoaks. :)
Ik heb deze serie nog nooit gezien.
Het is wel mooi gemaakt. Maar ik vind het niet helemaal begrijpelijk eigenlijk.
Gaat er iets gebeuren, dat een willekeurig iemand/ of meerderen uit de cast omgebracht kan worden?
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:30:02 #100
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139028811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ze zijn al veel te veer doorgeslagen in die verhaallijn. Tijdens de rechtszaak had gewoon alles uit moeten komen. Of in ieder geval vlak daarna.
Het zou eigenlijk wel wat voor hollyoaks zijn om dit te gaan doen natuurlijk. Finn weer lekker zijn gang te laten gaan. }:|
Maar dan wil toch elke kijker, dat dit een keer ophoudt.
Wees maar niet bang: ik zag dat James Sutton, John-Paul dus, vorige maand zijn baard had bijgewerkt en zijn haar weer kort had geknipt. Dit betekent dat zijn tijd in de gevangenis er dus alweer bijna opzit. Ook betekent het waarschijnlijk dat John-Paul er bovenop begint te komen, aangezien hij er weer fris uit ziet.

Dit was vorige maand. Dus over ongeveer anderhalve maand ziet John-Paul er weer zo uit (of ze hebben heel veel scènes achter elkaar geschoten voor de komende maanden toen hij er nog anders uitzag). ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')