abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:15:12 #51
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138925296
quote:
_O-

Het kan eigenlijk niet anders dan dat ze dit al geoefend hadden. Want het ging nog wel aardig in de maat. :P
pi_138925343
Oh, even op de zaken vooruit lopend: de spoilers voor 28 t/m 2 mei:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit moet ik zeggen. Ik ben vooral benieuwd naar die van woensdag omtrent Holly :9
En natuurlijk de Paxine-verhaallijn _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_138925509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O-

Het kan eigenlijk niet anders dan dat ze dit al geoefend hadden. Want het ging nog wel aardig in de maat. :P
De Maxercise is dan ook een begrip bij iedere inwoner van Hollyoaks ;) :P

Maar dit soort grappige scènes die niet al teveel functie hebben binnen een verhaal mis ik wel. De humor komt tegenwoordig alleen maar van Dennis, Carmel, Nana en Blessing, maar dat is alsnog veel te weinig. Natuurlijk, het is soap, maar al dat donkere gedoe van tegenwoordig doet mij verlangen naar dit soort scènes O-)
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:26:38 #54
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138925916
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De Maxercise is dan ook een begrip bij iedere inwoner van Hollyoaks ;) :P

Maar dit soort grappige scènes die niet al teveel functie hebben binnen een verhaal mis ik wel. De humor komt tegenwoordig alleen maar van Dennis, Carmel, Nana en Blessing, maar dat is alsnog veel te weinig. Natuurlijk, het is soap, maar al dat donkere gedoe van tegenwoordig doet mij verlangen naar dit soort scènes O-)
Oow oké! :@ :s)

En ja, je ziet dit soort grappige scenes niet al te vaak nee. Al moet het natuurlijk ook niet overdreven worden ja. ;)
Maar goed, het is maar te hopen dat het straks wat meer terug komt. Met het vertrek Fraser en bij een eventueel vertrek, van die enge dochter van hem.
pi_138926364
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oow oké! :@ :s)

En ja, je ziet dit soort grappige scenes niet al te vaak nee. Al moet het natuurlijk ook niet overdreven worden ja. ;)
Maar goed, het is maar te hopen dat het straks wat meer terug komt. Met het vertrek Fraser en bij een eventueel vertrek, van die enge dochter van hem.
Vooral dat laatste ja :Y
En nee, nooit teveel humor, maar gewoon een goeie mix. Nu is het 95% drama met 5% humor, maar dat mag toch best wel naar de 80-20 :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:46:28 #56
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138927166
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Vooral dat laatste ja :Y
En nee, nooit teveel humor, maar gewoon een goeie mix. Nu is het 95% drama met 5% humor, maar dat mag toch best wel naar de 80-20 :)
Zeer zeker. :Y
En ook eens wat andere drama. Dit met de dood van baby Katy was natuurlijk heel heftig en de verhaallijn was best goed. Maar het zijn bij de 'drama' verhaallijnen: Vooral de constante dreigementen over en weer. en het chanteren waar ik wel een beetje klaar mee ben. En dat komt vooral steeds doordat Fraser, Grace en Trevor zo wat overal bij betrokken te lijken zijn.
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:29:07 #57
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138929159
De aflevering van maandag was inderdaad echt vreselijk. :r

Ste die opgepakt wordt voor die aanrijding met Sinead en de dood van die agent. Bekende natuurlijk gelijk, toen Sonny en Sam even weg moesten tijdens het verhoor. En hij een bezoekje kreeg van die SI Marlow.
En voor de rest inderdaad veel Fraser dit. En veel Fraser dat :X
  woensdag 16 april 2014 @ 08:14:03 #58
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138932861
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, even op de zaken vooruit lopend: de spoilers voor 28 t/m 2 mei:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit moet ik zeggen. Ik ben vooral benieuwd naar die van woensdag omtrent Holly :9
En natuurlijk de Paxine-verhaallijn _O_
Die had ik ook al gelezen ja. Wat een leuke spoilers zeg. :D Phoebe terug, George terug, geen gangster te bekennen...

*O*

Ik denk dat ik de komende twee weken Hollyoaks inwissel voor Eastenders. Ben benieuwd naar het acteerwerk van sommige mensen daarin omtrent de dood van Lucy. Dat zie ik veel liever dan iedereen die zich verdacht gedraagt bij de dood van Fraser. :')
  woensdag 16 april 2014 @ 08:15:00 #59
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138932871
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef Koosnaam het volgende:

Ste die opgepakt wordt voor die aanrijding met Sinead en de dood van die agent. Bekende natuurlijk gelijk, toen Sonny en Sam even weg moesten tijdens het verhoor. En hij een bezoekje kreeg van die SI Marlow.
Ben ik even blij dat ik de aflevering van maandag én dinsdag niet heb gekeken. Ik zou het niet langer dan 5 minuten uitgehouden hebben. _O-
  woensdag 16 april 2014 @ 11:26:45 #60
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138936528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 08:15 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik de aflevering van maandag én dinsdag niet heb gekeken. Ik zou het niet langer dan 5 minuten uitgehouden hebben. _O-
Haha! Nee daar dacht ik ook al aan.
Hij had een scène met Trevor dat hij zei dat, Trevor zijn vader wel trots op hem zal zijn. Nu hij bloemist is.
Meerdere met Tegan! En aan het eind van de aflevering lagen hij en Sandy alweer bij elkaar in de armen.
Nee, geen aflevering voor jou denk ik! :)
pi_138948954

Die droomscène met Mr. C aan het begin :D _O_ _O- :D _O_ _O- :D _O_ _O-
En de scène op 3:34 is al helemaal geweldig :D
pi_138948986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:29 schreef Koosnaam het volgende:

Tja, echt vrolijk en leuk was het inderdaad niet om te zien :N
Maar toch is het nog steeds wel vermakelijk op de een of andere manier :)
  woensdag 16 april 2014 @ 18:39:09 #63
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138953203
De aflevering van gisteren was best boeiend, goeie en mooie scènes, en sommige verhaaltjes slepen zich (tot mijn verbazing) niet tot in den treure voort.

Overigens begin ik Sonny steeds meer te waarderen _O_ Let wel: Sonny de rechercheur. Die andere Sonny bij de McQueens is een ongelofelijke lul :r :r :r
  woensdag 16 april 2014 @ 20:21:46 #65
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138954385
Ik zie dat in de aflevering van vanavond Carmel eindelijk de waarheid over Jim ziet. Toch maar even de scènes met Carmel zoeken. :9

Waarschijnlijk is dat in totaal 2 minuten, maar oké.

Edit: laat ook maar, zal waarschijnlijk in de aflevering van morgen gebeuren. Nou ja, het heeft me alsnog een erg mooie scène tussen Sinead en Ste opgeleverd en het begin van Ste's nieuwe verhaallijn die ik aan het einde nog even meekreeg.

Verder... tja, over andere scènes kan ik niet oordelen, aangezien ik ze niet heb gekeken. _O-

[ Bericht 42% gewijzigd door luftersel op 16-04-2014 20:45:04 ]
pi_138956515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Ik zie dat in de aflevering van vanavond Carmel eindelijk de waarheid over Jim ziet. Toch maar even de scènes met Carmel zoeken. :9

Waarschijnlijk is dat in totaal 2 minuten, maar oké.

Edit: laat ook maar, zal waarschijnlijk in de aflevering van morgen gebeuren. Nou ja, het heeft me alsnog een erg mooie scène tussen Sinead en Ste opgeleverd en het begin van Ste's nieuwe verhaallijn die ik aan het einde nog even meekreeg.

Verder... tja, over andere scènes kan ik niet oordelen, aangezien ik ze niet heb gekeken. _O-
Ho... euh... wacht even. Was het niet zo dat je van de week nog zei de afleveringen van deze week niet te gaan kijken of iets in die trant?

Ah ja, hier heb ik het:

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef luftersel het volgende:
Oh ik weet trouwens niet hoe het met jullie zit, maar ik ga de komende afleveringen niet kijken. Ik kan serieus NIKS in de spoilers vinden dat mij ook maar een grijntje interesseert. :{ Ik denk dat ik mezelf alleen maar chagrijnig maak als ik de afleveringen ga kijken.
Toch grappig dat je er zó snel (tenminste, dat vind ik) er weer op terugkomt :D Ik bedoel hier verder niets mee overigens en wil je er zeker niet mee aanvallen of zo, maar ik vind het opvallend. Én ook wel grappig op een bepaalde manier :)
  woensdag 16 april 2014 @ 21:29:02 #67
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138957637
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ho... euh... wacht even. Was het niet zo dat je van de week nog zei de afleveringen van deze week niet te gaan kijken of iets in die trant?

Ah ja, hier heb ik het:

[..]

Toch grappig dat je er zó snel (tenminste, dat vind ik) er weer op terugkomt :D Ik bedoel hier verder niets mee overigens en wil je er zeker niet mee aanvallen of zo, maar ik vind het opvallend. Én ook wel grappig op een bepaalde manier :)
Ik wilde alleen even de reactie van Carmel zien, maar helaas, die zat er nog niet in. Bij het zoeken ernaar heb ik een glimp opgevangen van een mooie scène tussen Sinead en Ste en ik heb toevallig de post-credit scène gezien. Meer niet. :') Dus technisch gezien heb ik me aan mijn belofte gehouden, want ik heb absoluut geen idee wat er in de aflevering gebeurd is naast dat.

En trouwens, ik heb er nu dan ook alweer spijt van dat ik mijn tijd heb verspild aan het zoeken naar die scène. Als je de bewuste reactie van Carmel deze week nog ziet, meld het me, want dat is wel iets wat ik wil zien. Ik ga namelijk nu weer in de non-Hollyoaks-mode. ;)
  woensdag 16 april 2014 @ 22:16:03 #68
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138960697
Oh, ik snap al waarom ik de scène niet kon vinden: het was de aflevering van gisteren. :') :') :')
pi_138961197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef luftersel het volgende:
Oh, ik snap al waarom ik de scène niet kon vinden: het was de aflevering van gisteren. :') :') :')
En nu snap ik het niet meer, want gisteren is Carmel er nog niet achter gekomen. Tenzij ik een heel andere aflevering van gisteren heb gezien natuurlijk :')
  woensdag 16 april 2014 @ 22:28:26 #70
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138961459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En nu snap ik het niet meer, want gisteren is Carmel er nog niet achter gekomen. Tenzij ik een heel andere aflevering van gisteren heb gezien natuurlijk :')
Ik bedoelde dat de aflevering die ik heb doorgespit de aflevering van gisteren was. _O-
pi_138961585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat de aflevering die ik heb doorgespit de aflevering van gisteren was. _O-
Ik ben niet helemaal wakker meer :')
Maar nu begrijp ik ook hoe je op de Sinead/Ste-scène kwam een paar posts terug :P Was inderdaad een prachtige scène, de eerste keer ook dat ik echt medelijden had met Sinead.
  woensdag 16 april 2014 @ 22:33:09 #72
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138961708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal wakker meer :')
Maar nu begrijp ik ook hoe je op de Sinead/Ste-scène kwam een paar posts terug :P Was inderdaad een prachtige scène, de eerste keer ook dat ik echt medelijden had met Sinead.
Dat was dan ook het enige stuk dat ik gezien heb. Hele mooie woorden in die scène. :)
pi_138961999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat was dan ook het enige stuk dat ik gezien heb. Hele mooie woorden in die scène. :)
Zeker :Y De scène daarvoor ergerde ik me nog kapot aan Sinead omdat ze het luchtalarm weer eens treffend imiteerde in de rechtszaal :')
  woensdag 16 april 2014 @ 22:42:45 #74
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138962237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker :Y De scène daarvoor ergerde ik me nog kapot aan Sinead omdat ze het luchtalarm weer eens treffend imiteerde in de rechtszaal :')
Ik hou wel van een blèrende Sinead op z'n tijd. Maar ik denk, als ik jou zo hoor, dat het maar goed is dat ik die scène niet heb gezien. :9

Leuke UI trouwens, ik moest ervan lachen. :D Maar wat staat er precies in je ondertitel? Max en OB's bijnamen?
pi_138962474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik hou wel van een blèrende Sinead op z'n tijd. Maar ik denk, als ik jou zo hoor, dat het maar goed is dat ik die scène niet heb gezien. :9
Mijn oren suizen nog :P

quote:
Leuke UI trouwens, ik moest ervan lachen. :D Maar wat staat er precies in je ondertitel? Max en OB's bijnamen?
Dank je, geweldige foto ja :) Het zijn niet hun bijnamen (daar waar O.B. eigenlijk al een bijnaam was, want het is eigenlijk Samuel O'Brien), maar het waren hun ideeën voor een nieuwe naam voor The Loft in 2005 :P

Hier op 9:33:

Geweldige scène trouwens, ook weer met zo'n chaotische Tony en O.B. als "stand-in" tijger _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')