Haha serieus?quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grappig is dat de acteur die Tommen speelt ook Martyn Lannister speelde in seizoen 3.
Wat dat betreft zie ik Cersei daarvoor nog wel haar eigen zoon vergiftigen. Om van former qyeen regent (BAM, Oberyn, nice one) terug naar queen regent te gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal usurpers..
Maar voor NU krijgt Tommen de troon, met Cersei als queen regent.
Waarom wordt Margaery dat eigenlijk niet?quote:
Yep, maar acteur is ook vervangen.quote:
Waarom vermoord ze Margaery dan niet?quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie ik Cersei daarvoor nog wel haar eigen zoon vergiftigen. Om van former qyeen regent (BAM, Oberyn, nice one) terug naar queen regent te gaan.
Dit is juist het mooie aan de serie imo: de enorm grote variatie aan scenario's en personages.quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arya uitgezonderd zijn dat bijrolletjes. Sowieso dat hele verhaal met Bran en Hodor is een disney verhaal dat eigenlijk net zo goed weg kon blijven.
Waarom wel? Volgende jongen in de bloedlijn van Robert Baratheos wordt koning. Tommen is nog te jong, waardoor zijn moeder queen regent wordt. Net zoals dat bij Joffrey gebeurde.quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wordt Margaery dat eigenlijk niet?
Weet ik 't. Te doorzichtig? Plus, dan komt er wel weer een anderquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom vermoord ze Margaery dan niet?
Hij is sowiesoquote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vod het 1 2'tje tussen hem en Loras sexy![]()
![]()
Ik had dan sowieso elke vrouw bij hem weggehoudenquote:Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 't. Te doorzichtig? Plus, dan komt er wel weer een anderAls de troon doorgaat naar Tommen (7 jaar of zo) duurt het wel weer ff en kan zij lekker nog een tijdje Queen Regentenenenen.
Nou ja, ik dacht Cersei was toen de vrouw van de dode koning en werd queen regent en nu is Margaery de vrouw van de dode koningquote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef Principia het volgende:
Waarom wel? Volgende jongen in de bloedlijn van Robert Baratheos wordt koning. Tommen is nog te jong, waardoor zijn moeder queen regent wordt. Net zoals dat bij Joffrey gebeurde.
De Tyrell's aan de macht?quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht Cersei was toen de vrouw van de dode koning en werd queen regent en nu is Margaery de vrouw van de dode koning
En ook nog eens gruwelijk! Op je wenken bediend.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Whoah!!
Dat je hoopt dat Joffrey aan een gruwelijke dood sterft en hij dan ook zomaar ineens dood gaat. Wow!
Ik moest me inhouden om je vandaag de foto's en gifjes niet te sturenquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Whoah!!
Dat je hoopt dat Joffrey aan een gruwelijke dood sterft en hij dan ook zomaar ineens dood gaat. Wow!
Waarom?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook nog eens gruwelijk! Op je wenken bediend.
Ik had overigens wel een seconde medelijden met Joffrey. Maar dat gevoel was gelukkig heel snel weer weg.
Volgens mij is het de moeder van het kind en niet de vrouw van de overleden koning.quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht Cersei was toen de vrouw van de dode koning en werd queen regent en nu is Margaery de vrouw van de dode koning
Het zag er zo naar uit, dat dood gaan! maar toen kwam mijn verstand weer boven met 'oh ja, deze verdient dit'quote:
streams zijn gay. gewoon in HD downloaden jatochquote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Waar kan ik een stream vinden ? :S
Dat denk ik nu ook jaquote:Op maandag 14 april 2014 20:50 schreef Principia het volgende:
Volgens mij is het de moeder van het kind en niet de vrouw van de overleden koning.
Van alle mensen in GoT (op Ramsay na dan) verdient hij het idd.quote:Op maandag 14 april 2014 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zag er zo naar uit, dat dood gaan! maar toen kwam mijn verstand weer boven met 'oh ja, deze verdient dit'
Gelukkig maar dat jij hier geen mod bent dan.quote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik hier mod was zou ik alle "omg Carice d'r accent"-replies weghalen, het begint nogal sneu te worden.
Alle bastaardkinderen in het Noorden heten Snow.quote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Tchock het volgende:
Zeg, vraagje. Is Ramsay Snow verwant aan Jon Snow of is de naam puur toeval?
Ah, dat verklaart. Het leek me al zo raar.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle bastaardkinderen in het Noorden heten Snow.
Flowers: The Reachquote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Het leek me al zo raar.
Jep,quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Het leek me al zo raar.
ok, nu begrijp ik dat gesprek in deze aflevering dus ookquote:
-_-quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Flowers: The Reach
Hill: The Westerlands
Pyke: Iron Islands
Rivers: The Riverlands
Sand: Dorne
Snow: The North
Stone: The Vale of Arryn
Storm: The Stormlands
Waters: The Crownlands
Dit was mij ook volledig ontgaan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, nu begrijp ik dat gesprek in deze aflevering dus ook
Ik kijk het nu weer jaquote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden om je vandaag de foto's en gifjes niet te sturen![]()
Maar begint het nu niet net op HBO?
Oooh op die manier. Ik dacht dat je moest wachten tot 20.30.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kijk het nu weer ja
Het staat vanaf een uur of 08:00 al op On Demand. Maar wordt om 20:30 uitgezonden. We hadden geen zin om te wachten, dus al eerder aangezet
Jup!quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oooh op die manier. Ik dacht dat je moest wachten tot 20.30.
Hele aflevering al gezien dus?
Yup, ging idd over lowly bastards.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, nu begrijp ik dat gesprek in deze aflevering dus ook
Die Varys vond het hele huwelijk maar niks. Hij was heel het huwelijk al ontiegelijk chagrijnig.quote:
Misschien wel omdat hij Joffrey eigenlijk vóór de trouwerij wilde vermoorden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die Varys vond het hele huwelijk maar niks. Hij was heel het huwelijk al ontiegelijk chagrijnig.
quote:
Ze fucken elkaar juist.quote:Op maandag 14 april 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat mij betreft maken ze een serie die alleen om de Lannisters draait![]()
Fuck de rest.
Die zag ik ook inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |