Schaamteloze sociopaat dat je bentquote:Op maandag 14 april 2014 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zat te lachen bij Joff's eindscene..
Dat hij is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou eigenlijk alleen de titel van het eerste seizoen worden en de tweede A Clash of Kings. Maar omdat GoT zo ingeburgerd is noemen ze alles zo.quote:Op maandag 14 april 2014 17:03 schreef Maanvis het volgende:
Waarom heet het eigenlijk Game of Thrones terwijl er maar 1 troon is die er toe doet in het verhaal? Of zijn er in het boek meerdere tronen?
En nou is het klaar met die radijsjes!quote:Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou dat boekje van Genee over Radijsjes ook wel te lijf willen gaan met wat vers gesmeed Valyrian steel.
Inderdaad, heerlijk zo'n kerel die niet bang voor ze is en gewoon subtiel zegt wat hij van ze vindt.quote:Op maandag 14 april 2014 17:12 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze man he
En meteen zelf herhalen, niks aan te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:55 schreef Skillstorm het volgende:
Moest even lachen dat Bran wakker werd door een 'Hodor'.
nu zijn de good guys dood en de bad guys ook. wat overblijft zijn de nobody's en de disney prinsesjes.quote:Op maandag 14 april 2014 18:16 schreef koekii het volgende:
Ik ben echt blij dat joff nu dood is. Wat een klootzak was hij tijdens zijn huwelijksfeest
Arya, Jon, Bran, Rickon etc en Stannis en co.quote:Op maandag 14 april 2014 18:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu zijn de good guys dood en de bad guys ook. wat overblijft zijn de nobody's en de disney prinsesjes.
Je hebt ook nog Mance Rayder en zijn legertje, White Walkers en Daenerys natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Arya, Jon, Bran, Rickon etc en Stannis en co.
Boltons zijn ook bad guys.
Arya uitgezonderd zijn dat bijrolletjes. Sowieso dat hele verhaal met Bran en Hodor is een disney verhaal dat eigenlijk net zo goed weg kon blijven.quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Arya, Jon, Bran, Rickon etc en Stannis en co.
Boltons zijn ook bad guys.
Hoezo? Nu zullen ze echt wel meer aandacht krijgen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arya uitgezonderd zijn dat bijrolletjes.
Welnee, gewoon Wargen enzo, is toch redelijk gaaf.quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arya uitgezonderd zijn dat bijrolletjes. Sowieso dat hele verhaal met Bran en Hodor is een disney verhaal dat eigenlijk net zo goed weg kon blijven.
Da's toch niks vergeleken met de diepte van de verhaallijnen van de starks en de lannisters???quote:Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welnee, gewoon Wargen enzo, is toch redelijk gaaf.
Diversiteit moet er zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's toch niks vergeleken met de diepte van de verhaallijnen van de starks en de lannisters???
ja nu wordt het een disney verhaalquote:
Legertje? Dat is een leger van ruim 100.000 man geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Mance Rayder en zijn legertje, White Walkers en Daenerys natuurlijk ook nog.
Dat is inclusief vrouwen en kinderen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Legertje? Dat is een leger van ruim 100.000 man geloof ik
quote:
Niet zeuren!quote:Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nu wordt het een disney verhaal. of Hodor moet Bran anaal verkrachten en Dany moet borstkanker krijgen. Dan is het verhaal weer op het niveau van de lannisters/starks.
Als ze allemaal zo zijn als Ygritte lijkt me dat niet direct een probleem. Oh, en reuzen.quote:
En Thenns.quote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo zijn als Ygritte lijkt me dat niet direct een probleem. Oh, en reuzen.
Was ook een beetje sarcastisch bedoeltquote:Op maandag 14 april 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Legertje? Dat is een leger van ruim 100.000 man geloof ik
Die vreten alleen maarquote:
Die is er al, heet the Borgia's. Helaas na 3 seizoenen stop gezet....quote:Op maandag 14 april 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat mij betreft maken ze een serie die alleen om de Lannisters draait![]()
Fuck de rest.
En dan? Tegen wie vechten ze?quote:Op maandag 14 april 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat mij betreft maken ze een serie die alleen om de Lannisters draait![]()
Fuck de rest.
Oh ja.. beetje jammer.quote:Op maandag 14 april 2014 18:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dan? Tegen wie vechten ze?
Zou binnen 5 episodes over zijn.
Spuit 11 modus, ik zat er even inquote:Op maandag 14 april 2014 18:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Was ook een beetje sarcastisch bedoelt
Die is met Rickon onderweg naar ???quote:
Naar het noorden.quote:Op maandag 14 april 2014 18:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Die is met Rickon onderweg naar ???
Van wie is Tommen trouwens een zoon? Ook van Jaimie en Cersei?
Nog irritanter is is dat de serie anders is dan de boeken. Dan haal je alles door elkaar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef koekii het volgende:
Na een jaar vergeet je wel van die kleine dingentjes
quote:Op maandag 14 april 2014 19:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Naar het noorden? De muur? Naar Jon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Sterke tafel wel.quote:Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En nou is het klaar met die radijsjes!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |