Het zijn allemaal usurpers..quote:Op maandag 14 april 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom Dany nog meer? De enige reden dat de Targaryens op de troon zitten is vanwege 'right of conquest'. Hetzelfde wat Robert heeft gedaan.
Ik vod het 1 2'tje tussen hem en Loras sexyquote:
Grappig is dat de acteur die Tommen speelt ook Martyn Lannister speelde in seizoen 3.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal usurpers..
Maar voor NU krijgt Tommen de troon, met Cersei als queen regent.
Haha serieus?quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Grappig is dat de acteur die Tommen speelt ook Martyn Lannister speelde in seizoen 3.
Wat dat betreft zie ik Cersei daarvoor nog wel haar eigen zoon vergiftigen. Om van former qyeen regent (BAM, Oberyn, nice one) terug naar queen regent te gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal usurpers..
Maar voor NU krijgt Tommen de troon, met Cersei als queen regent.
Waarom wordt Margaery dat eigenlijk niet?quote:
Yep, maar acteur is ook vervangen.quote:
Waarom vermoord ze Margaery dan niet?quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie ik Cersei daarvoor nog wel haar eigen zoon vergiftigen. Om van former qyeen regent (BAM, Oberyn, nice one) terug naar queen regent te gaan.
Dit is juist het mooie aan de serie imo: de enorm grote variatie aan scenario's en personages.quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Arya uitgezonderd zijn dat bijrolletjes. Sowieso dat hele verhaal met Bran en Hodor is een disney verhaal dat eigenlijk net zo goed weg kon blijven.
Waarom wel? Volgende jongen in de bloedlijn van Robert Baratheos wordt koning. Tommen is nog te jong, waardoor zijn moeder queen regent wordt. Net zoals dat bij Joffrey gebeurde.quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wordt Margaery dat eigenlijk niet?
Weet ik 't. Te doorzichtig? Plus, dan komt er wel weer een anderquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom vermoord ze Margaery dan niet?
Hij is sowiesoquote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vod het 1 2'tje tussen hem en Loras sexy![]()
![]()
Ik had dan sowieso elke vrouw bij hem weggehoudenquote:Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 't. Te doorzichtig? Plus, dan komt er wel weer een anderAls de troon doorgaat naar Tommen (7 jaar of zo) duurt het wel weer ff en kan zij lekker nog een tijdje Queen Regentenenenen.
Nou ja, ik dacht Cersei was toen de vrouw van de dode koning en werd queen regent en nu is Margaery de vrouw van de dode koningquote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef Principia het volgende:
Waarom wel? Volgende jongen in de bloedlijn van Robert Baratheos wordt koning. Tommen is nog te jong, waardoor zijn moeder queen regent wordt. Net zoals dat bij Joffrey gebeurde.
De Tyrell's aan de macht?quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht Cersei was toen de vrouw van de dode koning en werd queen regent en nu is Margaery de vrouw van de dode koning
En ook nog eens gruwelijk! Op je wenken bediend.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Whoah!!
Dat je hoopt dat Joffrey aan een gruwelijke dood sterft en hij dan ook zomaar ineens dood gaat. Wow!
Ik moest me inhouden om je vandaag de foto's en gifjes niet te sturenquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef Vlindur het volgende:
Whoah!!
Dat je hoopt dat Joffrey aan een gruwelijke dood sterft en hij dan ook zomaar ineens dood gaat. Wow!
Waarom?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook nog eens gruwelijk! Op je wenken bediend.
Ik had overigens wel een seconde medelijden met Joffrey. Maar dat gevoel was gelukkig heel snel weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |