Bedankt voor de info. Dan zal ik op save spelen en voor het grotere frame gaan. Maar het zal idd wel zo zijn dat ze meerdere modellen als reserve hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ligt aan je beenlengte als deze ruim langer is dan gemiddeld was ik voor een groter frame gegaan. Als je op save wil gaan was ik altijd voor het grotere frame gegaan, maar daarbij moet je je afvragen of het echt veel boeit, denk dat het puur een indicatie is voor hun en dat ze wel meerdere modellen als reserve achter de hand hebben.
Laat ik het nu ook bij featherbikes besteld hebben.. samen met een binnenband van continentalquote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef poiuytr het volgende:
Toevallig ook paar uur geleden gekocht bij featherbikes was 9.50 en geen verzendkosten. Had er ook biba bij.
Mtb is binnen vanmiddag als ik thuis kom ik elkaar zetten.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Laat ik het nu ook bij featherbikes besteld hebben.. samen met een binnenband van continental
toevallig ook 18 euro betaald??
Kijk! je fiets binnen, nice
Stuur recht zetten, pedalen erop en gaan!
Binnenband ook exact dezelfde prijs als de mijnequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een busje wax voor een maat gekocht. Hij was er ook wel benieuwd naar. Wel toevallig.
Gisteren jammer genoeg maar halfuur de tijd gehad om mtb in elkaar te zetten.
Vanavond hopelijk stukje fietsen als het droog blijft en hij in elkaar zit.
Moet zeggen dat de bike er in het echt stukken mooier uitziet dan op het plaatje op internet.
Van de week even paar foto's maken
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
Alleen een 26" band besteld, past ook in mijn 27,5 wielen.
Tandpijn is aardig verrot ja, je kunt beter pijn aan de ledematen hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Binnenband ook exact dezelfde prijs als de mijne
Alleen een 26" band besteld, past ook in mijn 27,5 wielen.
Gisteren was het weer er ook niet naar om een rondje te maken.
Vanaf nu zijn de vooruitzichten weer prima!
Ben wel benieuwd naar een paar foto's van je fiets.
Hoop dat ik zelf nog aan fietsen toekom, ging de afgelopen dagen kapot van de tandpijn..
Leef momenteel op paracetamol.
Moet zeggen dat het vandaag weer wat beter gaat..
Vorige tandarts was niet bevoegd en heeft de toko moeten sluiten (weet niet of je het toen gehoord hebt op het nieuws.. de horror tandarts uit Eibergen... nou die dus)
Moet dus z.s.m. op zoek naar een nieuwe tandarts!
Als het meevalt qua pijn en/of ik kan op tijd terecht bij een nieuwe tandarts dan ga ik morgen ff een rondje maken.
Vorige rit is alweer veel te lang geleden.
Zondag is er een MTB tocht in Zelhem, ga die route met een maat van me fietsen.
De planning is de 50km
Jij viel spass met je nieuwe fiets! hoop dat hij goed bevalt
We hadden het over binnenbanden, althans ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, wacht, een 26" biba? Of buitenband?
bibaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, wacht, een 26" biba? Of buitenband?
ik ook.. buitenband voor 5,50 euro zou een koopje zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
We hadden het over binnenbanden, althans ik
Ik denk dat dit er stukken beter uitziet ja (al heb ik nooit een foto gezien hoe je het eerder had).quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
Houder voor de telefoon geplaatst.
Had eerst met een steun op het stuur zitten maar dat was geen porum.
Nu de fiets computer op het stuur gezet en de telefoon houder op de stuurpen.
Prima af te lezen voor de navigatie zo!
[ link | afbeelding ]
Zo zat het er eerst op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik denk dat dit er stukken beter uitziet ja (al heb ik nooit een foto gezien hoe je het eerder had).
Kan je die bel niet andersom hangen of beter nog aan een tas hangen als je met een tas fietst.
Zat die blauwe "spacer" er al onder had die zelf liever in zwart of wit gehad denk ik.
Voor de rest vind ik al die Bulls mountainbikes echt mooie mountainbikes twijfelde zelf toen ik mijn Canyon had bestelt ook nog wel tussen de Black Adder of Bushmaster of mijn huidige fiets.
Wax al geprobeerd? Ik rij eerst nog even mijn oude vet van de nieuwe ketting alvorens ik het erop smeer.
Gisteren heerlijke training gehad 60km weg getrapt. Bochten trainingen gehad in kombochten en snelle doortrap bochten, op het laatst nog met z'n allen jumpen over bulten, mijn plan was nog zo om rustig de fiets te leren kennenHad vanaf maandag al elke dag gesport, eerste singletrack/ bospad/ zandpad fietst ik rond met een hartslag van 180, tempo lag op het begin al vrij hoog en moest hard werken om bij te blijven. Rest van de rit ging het gas op singletracks en asfalt stukken ook goed open, kon gelukkig mooi bijblijven. Vandaag maar even rustdag, 1,5 maand geleden nog last gehad van overbelasting dus maar even niet te gek doen.
http://www.strava.com/activities/141562886
Als ik vanmiddag tijd (lees: kabel vinden van de camera) heb ik upload ik wel even paar foto's van mijn nieuwe mountainbike
als ik niet naar Zelhem was gegaan, had ik met je mee kunnen fietsenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:23 schreef poiuytr het volgende:
Zondag ga ik waarschijnlijk weer Haaksbergen fietsen
Mij net iets te ver, zit dan 2,5 uur (gok ik) heen en terug in de auto. Ga met maat Haaksbergen fietsen, hopen dat hij het hele rondje vol kan houden, jammer dat je toertocht rijdt anders had je mooi kunnen aansluiten en konden we keer samen stuk trappenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
Rijd dan een stukje door en pak ook de Zelhem route
50km
Wanneer kreeg je je fiets geleverd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:31 schreef FHR het volgende:
[..]
Bij mijn Canyon zat er een chainstay protector in de doos erbij (of misschien zat 'ie zelfs al op de fiets). Canyon is erg goed met het beschermen van hun frames: overal doorzichtig tape tegen schuren van kabels en ook om de kabels zitten rubber hoesjes tegen schuren.
Volgens mij zit er ook wat bescherming tegen beschadiging door chain suck ingebouwd in het frame.
Dat was in 2008. Is wel aan vervanging toe zo onderhand (maar m'n nieuwe XT remmen bevallen goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wanneer kreeg je je fiets geleverd?
Ik krijg mijn Canyon geleverd in juli, hoop ook dat er een chainstay meegeleverd is.
Wilde hem eigenlijjk nu bijbestellen.
FHR attendeerde mij er ook al op dat er chainstay beschermer bij wordt geleverd (zie foto's) ook zit er een plaatje achter de voorbladen voor chainsuck. Ik heb zelf ongeveer 1,5 week moeten wachten op mijn fiets maar mijne was op voorraad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:36 schreef Miniem het volgende:
Wanneer kreeg je je fiets geleverd?
Ik krijg mijn Canyon geleverd in juli, hoop ook dat er een chainstay meegeleverd is.
Wilde hem eigenlijjk nu bijbestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |