quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebben
quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebben
He doe eens niet openbaar gooien.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat is dit voor achterlijk mailadres?
yvone@fok.nl
Wie?!
Hier klinkt de halve buurt ook als een zeehond (ik ook), lekker snotteren, hoesten en blaffenquote:Op maandag 14 april 2014 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beetje keelpijn en verkouden
Ik ga straks even appelsap halen, ijs heb ik nog
Ik zou yvone@fok.nl even uitgebreid controleren, ik denk dat daar tientallen mails van Mikey liggen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvone@fok.nl
Wie?!
Is ie alweer gebanned?quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Yvonne![]()
Leuk dat je er bentWanneer ga je HMF unbannen?
ja waar dat nou opeens vandaan komtquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier klinkt de halve buurt ook als een zeehond (ik ook), lekker snotteren, hoesten en blaffen
Ik vroeg het me gewoon afquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvone@fok.nl
Wie?!
Oke ik was een N vergeten.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja allemaal de schuld van ggmm.
Ik word oud, ik snap hier geen reet van.quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Gvonne = Yvonnequote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word oud, ik snap hier geen reet van.
#freehmf!!!!!!quote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ooit moet er een einde komen aan zijn heerschappij
Vertalingquote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word oud, ik snap hier geen reet van.
Dit topic is net Game of Thrones, alleen gaat nu dezelfde hoofdpersoon de hele tijd dood.quote:
En hier kan ik me dus zo aan storen.quote:
Ow tollie betekent dus lul. Weer wat geleerdquote:Op maandag 14 april 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertaling
haha op fok spelen vrouwen spelletjes, maar ik weet, ze willen mijn geslachtsdeel, maakt niet uit hoor Yvonne maar ik had toch een andere behandeling verwacht na al die keren dat we de lakens gedeeld hebben.
Dan is het meer Southpark he? OMG they killed Kenny.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit topic is net Game of Thrones, alleen gaat nu dezelfde hoofdpersoon de hele tijd dood.
FreeHMF AntiGGMM
Heeft LR jou dat niet bijgebracht tijdens het sjoelen?quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow tollie betekent dus lul. Weer wat geleerd
't is allemaal wat jochie.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hier kan ik me dus zo aan storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |