damn rightquote:
Wie wil er nou drinken uit een glas met Belgen erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
3 kratjes.
Jupiler welteverstaan, dan ben ik weer drie glazen rijker:
[ afbeelding ]
Ik doe ontzettend moeilijk omdat ik er een probleem mee heb dat een mod een offtopic persoonlijke sneer plaatst in een topic in z'n eigen subforum omdat de user hem niet aanstaat ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat jij ontzettend moeilijk doet ja.
Mooi, we zijn het er over eens wie die glazen krijgt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie wil er nou drinken uit een glas met Belgen erop.
Dus jij denkt dat je serieuze reacties krijgt als je met termen als "het Sicilië van Nederland" gaat strooien?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Moet ik dan maar met fluwelen handschoentjes een topic openen omdat ik anders misschien wat usertjes kan kwetsen ? Ik mag toch gewoon zeker wel zaken benoemen zoals ze zijn. Het moet niet gekker worden.
Nee, je doet moeilijk omdat je altijd de persoonlijke aanval zoekt en gaat piepen als je het terug krijgt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik doe ontzettend moeilijk omdat ik er een probleem mee heb dat een mod een offtopic persoonlijke sneer plaatst in een topic in z'n eigen subforum omdat de user hem niet aanstaat ?
Ok.
Hij komt nu vast weer met twee artikeltjes over op zichzelf staande incidenten aanzetten om zijn "gelijk" aan te tonen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je serieuze reacties krijgt als je met termen als "het Sicilië van Nederland" gaat strooien?
En dat zonder ruzie, kijk ons velen malen beter zijn dan linksen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens wie die glazen krijgt.
Laat eens zien dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je doet moeilijk omdat je altijd de persoonlijke aanval zoekt
Ik vind het een belediging voor Sicilië eigenlijk, één van de mooiste eilanden in de Mediterranee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij komt nu vast weer met twee artikeltjes over op zichzelf staande incidenten aanzetten om zijn "gelijk" aan te tonen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat zonder ruzie, kijk ons velen malen beter zijn dan linksen.
Ze mogen blij zijn, wie huurt ze anders in om de onderhuidsklusjes die ze aanbieden uit te voeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Linksche menschen pakken het bij voorbaat al af. Gewoon omdat ze vinden dat mensen die meer geld verdienen dan de gemiddelde tomatenplukker zakkenvullers zijn en allemaal in een dikke villa met 3 zwembaden in de tuin wonen.
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor Sicilië eigenlijk, één van de mooiste eilanden in de Mediterranee.
Onderhoudsklusjes laat ik liever uitvoeren door goedkope, niet-zeurende en efficiënte klusjesmensen. Niet door luie en zeurende linkschmenschen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn, wie huurt ze anders in om de onderhuidsklusjes die ze aanbieden uit te voeren.
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef gelly het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom ze jou mod hebben gemaakt. Nou eigenlijk wel, elke user die een beetje ontwikkeld is heeft geen zin om z'n vrije tijd te steken in de dampende stronthoop die NWS heet. Dat was in het begin van FOK! wel anders.
Aanrader!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.
Maar iemand uit Drenthe die gaan zaniken over Limburg... Dat is een beetje als de trommelaar van de Jostiband die gaat roeptoeteren dat John Bonham niet kan drummen.
Die kan helaas al 34 jaar niet meer drummen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.
Maar iemand uit Drenthe die gaan zaniken over Limburg... Dat is een beetje als de trommelaar van de Jostiband die gaat roeptoeteren dat John Bonham niet kan drummen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef sp3c het volgende:
ik wacht ff tot elf en vogels weer hun cabaretact over rappende neonazi's opvoeren
topic zit al over de tien posts dus dat kan niet lang meer durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou mij eens buiten je discussies met andere users. Als je zo fel bent op on-topic posts, pas dat principe dan ook in NWS-feedback toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagen
dit keer niet, ik zie helemaal niets wat niet kan op fok!
Als je met gelly (of wie dan ook) een discussie hebt in NWS-feedback is mij erbij betrekken totaal niet on-topic. Zeker als ik ook nog eens afwezig ben in het topic waarover diegene klaagt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef sp3c het volgende:
shit was ontopic man lees maar terug, zijn gewoon bruikbare praktijkvoorbeelden
Mijn matige populariteit in NWS is geen reden voor jou om je als een kleuter te gaan gedragen. Inhoudelijke discussie tussen mensen schilder je af als "cabaret" en ondertussen ga je zelf in NWS-feedback de clown zitten uithangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef sp3c het volgende:
dan moet je maar niet in elke discussie de langer dan vijf posts duurt roepen dat niemand van je houd
nu is het een dingetje geworden
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen reden nodig om me als een kleuter te gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |