En hij is dubbel trouwens: NWS / Doodstraf voor 683 Moslimbroedersquote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic zou baat hebben bij een OP waarin niet de helft van het nieuwsbericht is geschrapt:
NWS / Opnieuw 700 islamisten ter dood veroordeeld in Egypte
Zie bronartikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_veroordeeld__.html
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Frutsel het volgende:
1383 moslimbroeders de doodstraf is ook wel erg veel... één slotje
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.
Maar 37.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Ahh, die had ik nog gemist. Ik dacht dat het dikgedrukte al in de OP stond. Het stukje van de huilende vrouwen vond ik dan weer niet zo nieuwswaardig dat ik er moeite voor ging doenquote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:
Ze waren aangeklaagd in verband met een aanval op een politiebureau vorig jaar, na het afzetten van de islamistische president Mohamed Mursi.
Waar hebben we het over he, is dit een topic waard?quote:
Niet bijzonder inderdaad, dat doen vrouwen standaard.quote:Op maandag 28 april 2014 12:56 schreef timmmmm het volgende:
o sorry, ze huilden niet alleen, ze vielen zelfs flauw
Bedankt.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 17:20 schreef Specularium het volgende:
Was wel een mooi topic, zag er een beetje uit als diarree.
Omdat ze er in andere fora ook vrij weinig mee kunnen op deze manier.quote:Op maandag 28 april 2014 17:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Waarom kan het niet verplaatst of zo worden als het hier niet gewenst is?
Tjonge jonge. Gooi 'm weer open, als na vandaag de diarree niet weg is, gooi je 'm weer dicht. Goede deal toch?quote:Op maandag 28 april 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze er in andere fora ook vrij weinig mee kunnen op deze manier.
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat anderen zo de kans krijgen te posten. Als er na 24 uur geen posts zijn, dan gooi je hem dicht.quote:Op maandag 28 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
Ik kan moeilijk al je posts weghalen.
Tjonge jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
Maar dat doe ik niet.tjonge jonge jonge! Het is een complot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemene grap hoor![]()
Je gaat niet eerst een topic van het nieuwsbericht (rellen in Rotterdam) naar je eigen politieke agenda draaien (het is beter voor iedereen dat turken naar turkije vertrekken), en dan klagen dat het topic ontspoort. Moet je het niet laten ontsporen, poffertje.quote:
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gaat niet eerst een topic van het nieuwsbericht (rellen in Rotterdam) naar je eigen politieke agenda draaien (het is beter voor iedereen dat turken naar turkije vertrekken), en dan klagen dat het topic ontspoort. Moet je het niet laten ontsporen, poffertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |