abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138857731

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
#12 is not for sale!
pi_138857742
Niet slecht, al sinds 2002 actief lid hier en m'n eerste topic die ik heb geopend
#12 is not for sale!
pi_138857765
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die gasten werden juist dik gematst :')
:?

Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor :X

De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)

Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138857778
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:?

Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor :X

De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)

Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad :)
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138857799
quote:
Engelse scouts brachten zondag een bezoek aan de topper in de Eredivisie tussen PSV en Feyenoord (0-2). Scouts van onder meer Liverpool, Everton en Arsenal reisden naar Noord-Brabant af om vooral Stefan de Vrij en Daryl Janmaat aan het werk te zien.

De twee verdedigers hopen komende zomer de stap naar het buitenland te maken, maar volgens De Telegraaf heeft het duo de Engelse volgers nog niet overtuigd. De scouts waren niet onder de indruk van de Eredivisie-topper, het niveau werd volgens de krant zelfs omschreven als 'bedroevend'. Met name PSV moest het ontgelden; de weerstand van de Eindhovenaren was 'abominabel', klonk het bij de Engelsen.

Een transfer van De Vrij of Janmaat is tweeledig. Feyenoord steekt een flinke transfersom in de zak bij een vertrek van één of twee van de sterkhouders, voor de voetballers zelf gloort de kans op een avontuur in het buitenland. Maar, veel tijd om te overtuigen is er niet meer. Het WK in Brazilië kan van doorslaggevend belang zijn voor de toekomst van de verdedigers.

Janmaat weet dat hij niet alles zelf in de hand heeft. "Ik heb vorige week netjes antwoord gegeven aan de club. Ik zie nu wel wat er gebeurt. Ik kan alleen maar mijn best doen en afwachten op eventuele ontwikkelingen", aldus Janmaat in gesprek met Telesport.
Waren beide weer prima!

Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138857841
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.

Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
#12 is not for sale!
pi_138857851
Immers had je interdaad met droge ogen rood kunnen geven hoor, stond van binnen even te juichen toen ik geel zag.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138857856
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.

Ja, geen idee.. in ieder geval dom.
Maar nu kunnen we eens kijken hoe Vilhena het op 10 doet.
pi_138857891
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waren beide weer prima!

Vilhena om te huilen? :')

Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
pi_138857895
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.

Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138857952
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Vilhena om te huilen? :')

Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
Ik zag hem eerlijk gezegd met name continu de tegenaanval inleiden met balverlies. En hij liep ook vaak verkeerd.
pi_138857954
Ik vond Kuipers wel aardig fluiten, floot redelijk onopvallend. Tuurlijk vielen die momenten voor ons nu goed uit. Bij Ajax uit kregen wij bij zo'n BMI momentje wel een pingel tegen. Niet dat het dan terecht is, maar bij sommige scheidsrechters weet je het gewoon nooit. Hetzelfde geldt voor zo'n overtreding van Immers er zijn er gewoon bij die menen dat het dan rood moet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 14-04-2014 09:39:03 ]
#12 is not for sale!
pi_138857958
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.

Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
Ik heb ook weinig geklaagd, behalve dat ik vond dat hij erg snel floot (in de CL laat hij meer toe).
pi_138858807
quote:
Het goede spel van Terence Kongolo gaat niet onopgemerkt voorbij aan het Nederlandse analistenkorps. Co Adriaanse is helemaal weg van de Feyenoord-verdediger en raadt bondscoach Louis van Gaal aan om te overwegen of hij Kongolo niet naar Brazilië moet nemen.

'Hij heeft alles voor de moderne verdediger. Kongolo kan in het centrum spelen, links in de verdediging en zelfs nog op het middenveld', onderbouwt Adriaanse zijn mening in Studio Voetbal. 'Hij is lang, snel, zit overal tussen, heeft een goede inspeelpass en techniek. Voor het moderne voetbal heeft hij alles in zich.'

Het WK lonkt dan ook voor de pupil van trainer Ronald Koeman. 'Het is het overwegen waard. Als je Virgil van Dijk en Kongolo in het centrum zet, heb je een nieuw centraal duo. Als ik naar de dagkoersen van het voetbal kijk, is dit een serieuze optie. Veltman, Bruma en Rekik hebben eerder allemaal hun foutjes gemaakt.'
Op basis van de huidige vorm zou ik ook gewoon De Vrij meenemen.
Die met Vlaar in het centrum en dan Kongolo op links (snelheid).
pi_138858838
quote:
Hoofdtrainer Ronald Koeman liet onlangs doorschemeren dat hij vindt dat enkele Feyenoord-spelers klaar zijn voor een overstap naar het buitenland. Aanvoerder Jordy Clasie was één van de spelers die klaar zou zijn voor een grotere competitie. 'Dat is een mooi compliment natuurlijk', reageert de middenvelder aan Goal.com.

'Maar voor mij is het belangrijkste om me gewoon met Feyenoord bezig te houden en niet aan zulke dingen te denken', vervolgt Clasie. 'Na de wedstrijden laat ik het allemaal op me afkomen en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.'

De spil op het middenveld van Feyenoord heeft ambities. 'Iedere jongen droomt natuurlijk van de mooiste competities van de wereld. Dat is logisch. Ik speel nu echter voor Feyenoord en aan andere situaties denk ik nog niet. Ik hoef ook niets van mijn zaakwaarnemer te horen als er iets is, want ik wil me goed kunnen concentreren op Feyenoord en zo belangrijk mogelijk zijn.'

Een plek op het WK in Brazilië zou de belangstelling in hem definitief kunnen aanwakkeren deze zomer. 'Daarvoor is het belangrijk om bij Feyenoord te laten zien dat ik in vorm ben. Ik hoop gewoon dat ik de laatste wedstrijden goed kan spelen en samen met het team goede prestaties kan leveren. Dan zien we verder wel wat de bondscoach zijn mening is en of hij me mee wil nemen', besluit Clasie.
pi_138858993
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
pi_138859098
Enige echte kans voor PSV was trouwens in de 92e minuut.
pi_138859236
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
Klopt, was in de eerste helft Clasie of Vilhena brak toen door. Dat had ook geel moeten zijn.
#12 is not for sale!
pi_138859259
Gefeliciteerd met plek 2. Oprecht tof dat Feyenoord weer structureel bij de Nederlandse top lijkt te gaan horen. Kampioenschap hoort tussen Ajax en Feyenoord te gaan.

En dan dat wij die titel pakken he, maar dat begrijpen jullie wel
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_138859332
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden _O_

Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
pi_138859467
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden _O_

Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
pi_138859539
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138859559
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
pi_138859668
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..
pi_138859692
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waren beide weer prima!

Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.
pi_138859701
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Immers had je interdaad met droge ogen rood kunnen geven hoor, stond van binnen even te juichen toen ik geel zag.
Vond ik niet. Het was wat ongelukkig, maar zeker geen rood.
  maandag 14 april 2014 @ 10:43:21 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138859818
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138859894
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die drie (Vilhena, Schaken en Te Vrede?) er naast stonden omdat ze waren gaan zuipen na Heracles-uit.

Vilhena laat inderdaad eens wat zien, mocht ook weleens trouwens.
pi_138860086
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goossens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen in
pi_138860126
Ohja, Mathijsen _O_

Wat speelde die man een bazenpartij.
pi_138860134
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goosens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen in
Mwah, zowel Vormer als Goossens laten nou ook niet echt hun specialiteiten zien vind ik. Vormer dan nog wel meer, maar Goossens totaal niet
pi_138860188
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
pi_138860214
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie)
Bij een club als Heerenveen is hij een prima speler. Heeft niet de kwaliteiten om bij ons in de basis te spelen.
pi_138860416
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..
Inderdaad ja. Gewoon vol erop klappen, we zijn er nog niet.
Wat dat betreft klote dat Lex er niet bij is, toch altijd de aanjager van het elftal.
pi_138860536
Pelle wil nog 1 keer vlammen in de Kuip. Zeker na de missers van gisteren is hij gebrand op succes.
#12 is not for sale!
pi_138860906
quote:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:32:42 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861025
quote:
Hij levert veel te veel ballen in bij de tegenstander. Handelingssnelheid heel laag. Niet goed genoeg voor de reservebank wmb.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138861029
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:28 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.
Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.
pi_138861118
Van welke basisspelers is het redelijk zeker dat ze vertrekken?

Schaken, De Vrij, Janmaat en Pelle? Willen Clasie en BMI ook weg?
pi_138861124
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.
Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.
pi_138861152
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Multiply het volgende:

[..]

Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.
Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.
pi_138861166
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Van welke basisspelers is het redelijk zeker dat ze vertrekken?

Schaken, De Vrij, Janmaat en Pelle? Willen Clasie en BMI ook weg?
Pelle en Janmaat sowieso denk ik, Schaken ook wel als er wat leuks komt (ik gok een Turkse club).

Clasie, Indi en De Vrij hangt af van het WK denk ik. Vooral bij Indi is er nog geen haast, hij heeft een contract tot 2016.
pi_138861216
Kuipers een 5 gekregen van VI.
pi_138861286
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.
Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.
pi_138861362
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:39 schreef H.FR het volgende:
Kuipers een 5 gekregen van VI.
Deed toch niet zo heel veel fout?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138861390
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.
Gewoon überhaupt volgens mij.
Die jongen heeft een goede trap (die hij in het 1e nog nauwelijks heeft laten zien), zit ook wel een drive in volgens mij, maar heeft het niet heb ik het idee. Inzicht mist hij volgens mij, en snelheid en kracht ook.
pi_138861405
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:49:07 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861498
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138861528
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?
pi_138861564
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.
Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.
pi_138861611
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.
Feyenoord Rotterdam
pi_138861623
pi_138861641
quote:
:D _O-
Zijn dat de tot nu toe mogelijke tegenstanders?
pi_138861645
quote:
_O-
Feyenoord Rotterdam
pi_138861647
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.
Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.
pi_138861651
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D _O-
Zijn dat de tot nu toe mogelijke tegenstanders?
Yes.
pi_138861674
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.
Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:56:16 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861714
quote:

[..]

Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.
Die was nog veel erger inderdaad.

Maar zo'n Kuipers gisteren, metéén een kaart trekken omdat Immers ietsje te laat was. :P
pi_138861744
Wel leuk trouwens om dit Twitteraccount in de gaten te houden. Houden bij welke clubs we kunnen loten en alle randzaken er omheen.
pi_138861765
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.
Ik vond 't zelf wel een goede beslissing van Kuipers. Als je echt op de regels fluit dan kun je daar een penalty voor geven. Alleen gaat dat voorbij aan de geest van het spel in mijn ogen. Van mij mogen scheidsrechters meer ruimte krijgen voor dat soort beoordelingen. Zoals bij die dubbele straf (penalty + rood) in bepaalde gevallen.
  maandag 14 april 2014 @ 11:58:28 #61
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138861789
PAOK hebben we tegen AZ gezien, dat was matig. Zo'n APOEL moet je ook kunnen hebben, de andere 3 zijn sterker.
pi_138861793
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Yes.
Denk dat we redelijk kansloos zijn tegen Galatasaray en Lille. De rest is muntje opgooien.
pi_138861806
quote:
PAOK of APOEL hopelijk.
pi_138861809
Feyenoord kennende zal je wel weer de sterkste loten. Net als de vorige keer
Feyenoord Rotterdam
pi_138861815
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef Grifte het volgende:
PAOK hebben we tegen AZ gezien, dat was matig. Zo'n APOEL moet je ook kunnen hebben, de andere 3 zijn sterker.
Dit inderdaad. Dnipro speelden niet slecht tegen PSV, die kegelen ons er gewoon uit vrees ik.
pi_138861824
Midweekje Cyprus. Niks mis mee.
pi_138861825
Ik hoop dat de spelers pas verkocht worden na de voorrondes. Ze mogen dan toch nog gewoon met hun nieuwe team mee doen?
pi_138861838
quote:

[..]

Ik doel meer op te snel fluiten en inconsequent zijn met kaarten uitdelen.
pi_138861893
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...
Hopelijk in ieder geval direct eruit op het WK, zodat onze goede spelers gewoon mee kunnen doen.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:03:14 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138861919
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Midweekje Cyprus. Niks mis mee.
Heb je al geboekt? :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138861963
quote:
5s.gif Op maandag 14 april 2014 12:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb je al geboekt? :Y)
Als het een beetje betaalbaar is ga ik graag heen.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:04:54 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861968
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
pi_138861970
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...
Hopelijk in ieder geval direct eruit op het WK, zodat onze goede spelers gewoon mee kunnen doen.
Natuurlijk hoop ik dat, maar als er 2/3 van de 5 al zeer zwaar zijn dan ben ik er al bang voor. Echt geluk met de loting zie ik ons niet vaak hebben.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:05:12 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138861978
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als het een beetje betaalbaar is ga ik graag heen.
Count me in :Y
4045
onlogisch
  maandag 14 april 2014 @ 12:05:12 #75
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138861979
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten bij VCL3, zelfs al zou dat een combi naar België betekenen. Win je die ronde speel je sowieso poulefase, een tripje naar Arsenal of Everton zou wel een mooie afsluiter van de CL voorrondes zijn.
pi_138861980
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
:X
Feyenoord Rotterdam
pi_138861996
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 12:05 schreef Grifte het volgende:
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten bij VCL3, zelfs al zou dat een combi naar België betekenen. Win je die ronde speel je sowieso poulefase, een tripje naar Arsenal of Everton zou wel een mooie afsluiter van de CL voorrondes zijn.
Inderdaad. En poulefase is in een goedkopere periode.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:06:05 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862001
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb al een defibrillator klaar staan :')
4045
onlogisch
pi_138862049
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

HMF is er bij.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:08:07 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138862052
quote:

[..]

:D Hopelijk / waarschijnlijk worden het gewoon 3 punten thuis. Er zijn al genoeg wedstrijden met risico op hartverzakking geweest. Alleen moeten die drie punten nog wel 'even' gehaald worden.
  maandag 14 april 2014 @ 12:09:31 #81
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_138862096
Als we thuis niet winnen van Cambuur is het wel erg treurig gesteld met ons. :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_138862228
quote:

[..]

Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:19:19 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862368
quote:
15s.gif Op maandag 14 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?
Dat is ook wel weer zo ja :')
4045
onlogisch
pi_138862400
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo ja :')
Zelfs na 4-0 voor tegen ADO :')
Elke (terugspeel)bal richting Mulder ;(
pi_138862407
quote:

[..]

PSV een penalty?
Waarvoor dan?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:23:54 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862496
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:20 schreef Luni het volgende:

[..]

Waarvoor dan?
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
4045
onlogisch
pi_138862547
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
Van BMI? :D nooit.
Hoogstens voor hands van De Vrij kan iets gegeven worden.
pi_138862939
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Van BMI? :D nooit.
Hoogstens voor hands van De Vrij kan iets gegeven worden.
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken :')
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:43:22 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862964
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken :')
Daarom is de vermeende overtreding van BMI aannemelijker.
4045
onlogisch
pi_138862991
quote:

[..]

Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.
pi_138863044
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.
pi_138863066
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg ja :+
pi_138863215
Dat van BMI kan toch nooit een overtreding zijn? :')
  maandag 14 april 2014 @ 12:58:21 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138863359
Komt er dit jaar nog een supportersavond? Met die shirtpresentatie enzo. Is wel lachen voor mn broertje.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:58:22 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138863361
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat van BMI kan toch nooit een overtreding zijn? :')
Een andere situatie kan ik me niet bedenken waar een penal voor gegeven zou kunnen worden. Dat aangeschoten hands is natuurlijk al helemaal niet aan de orde.
4045
onlogisch
pi_138863384
Cambuur speelt nergens meer voor toch?
Plus je speelt thuis, voor vCL met Pelle.
Als dat geen drie punter wordt is het wel sneu ja.
pi_138863657
Ben benieuwd of Feyenoord nog aankopen doet voor volgend seizoen en welke eventueel? Van la Parra?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138863881
quote:

[..]

Dat niet, maar als het hinderlijk is, kun je hem geven.
pi_138863894
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die hem geven.
pi_138863946
Koeman _O_

Je ziet en hoort hem nu ook veel actiever coachen.
blablablabla
pi_138863962
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Aloulou het volgende:
Ben benieuwd of Feyenoord nog aankopen doet voor volgend seizoen en welke eventueel? Van la Parra?
Mag toch hopen van wel als Janmaat, Clasie, BMI, Pelle en de Vrij op nominatie staan om volgend seizoen ergens anders heen te gaan.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_138863993
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef Elan het volgende:
Koeman _O_

Je ziet en hoort hem nu ook veel actiever coachen.
Wat is dit voor onzin dan? :')
pi_138864062
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin dan? :')
Is geen onzin hij staat nu als de boel dreigt te verzaken constant langs de lijn te schreeuwen dat was eerst veel minder.
blablablabla
pi_138864087
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom is de vermeende overtreding van BMI aannemelijker.
Daar had ik echt 0 twijfels over eerlijk gezegd.
pi_138864109
quote:
18s.gif Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Is geen onzin hij staat nu als de boel dreigt te verzaken constant langs de lijn te schreeuwen dat was eerst veel minder.
Klinklare onzin.
pi_138864175
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Klinklare onzin.
Uh nee.
blablablabla
  maandag 14 april 2014 @ 13:22:33 #107
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138864217
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef Cara het volgende:

[..]

Mag toch hopen van wel als Janmaat, Clasie, BMI, Pelle en de Vrij op nominatie staan om volgend seizoen ergens anders heen te gaan.
Verdedigend kan je het gewoon oplossen zonder aankopen, zelf heb ik liever dat ze De Vrij voor leuke prijs verkopen en eventueel ook BMI. We hebben daar toch Kongolo die wat mij betreft direct aan spelen toekomt heel volgend seizoen.

Gaat inderdaad meer om Clasie, en Pelle. Belangrijke posities waar we geen waardige vervangers voor hebben. Van la Parra zie ik graag komen overigens. Qua spits voor Pelle kan ik niet zo snel een interessante vervanger bedenken..
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138864218
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Uh nee.
Koeman staat altijd veel te coachen, dat is nooit anders geweest.
pi_138864247
Koeman. _O_
Wat mij betreft de Feyenoorder van de afgelopen jaren, boven Guidetti, Pelle, Janmaat of wie je dan ook wil noemen.
pi_138864276
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Verdedigend kan je het gewoon oplossen zonder aankopen, zelf heb ik liever dat ze De Vrij voor leuke prijs verkopen en eventueel ook BMI. We hebben daar toch Kongolo die wat mij betreft direct aan spelen toekomt heel volgend seizoen.

Gaat inderdaad meer om Clasie, en Pelle. Belangrijke posities waar we geen waardige vervangers voor hebben. Van la Parra zie ik graag komen overigens. Qua spits voor Pelle kan ik niet zo snel een interessante vervanger bedenken..
Rechtsback zou wel praktisch zijn volgens mij.
Voor Clasie hebben we Vormer klaarstaan. Voor Pellè moet er een goede vervanger komen en voor Schaken ook. En met goede vervanger bedoel ik niet Van la Parra.
pi_138864287
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
Koeman. _O_
Wat mij betreft de Feyenoorder van de afgelopen jaren, boven Guidetti, Pelle, Janmaat of wie je dan ook wil noemen.
Dit inderdaad. Was niet bepaald een voorstander van zijn komst, maar wat heeft hij het goed gedaan.
pi_138864299
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij zat niet in de samenvatting, dus zal wel niet veel geweest zijn.
pi_138864311
Kijk hem zitten met z'n zure muil

pi_138864327
quote:
Feyenoord is door de KNVB beoordeeld als financieel gezond. De voetbalbond promoveert de club naar categorie 3, de hoogst mogelijke categorie. In die groep zitten de clubs die volgens KNVB gezond zijn en een gezond beleid voeren.
pi_138864338
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

_O_
pi_138864352
quote:

[..]

^O^
pi_138864353
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij zat niet in de samenvatting, dus zal wel niet veel geweest zijn.
Nouja, de SV vind ik vaak wel selectief hoor.
Ik mis best wel vaak momenten die belangrijk zijn/leken.
pi_138864362
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef Luni het volgende:
Kijk hem zitten met z'n zure muil

[ afbeelding ]
Dat zal hem leren.
pi_138864505
quote:

[..]

Raar, je kan toch niet echt zeggen dat Feyenoord financieel gezond is.
  maandag 14 april 2014 @ 13:33:18 #120
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_138864558
Ook een groot feest op de Coolsingel met de 2e plaats?
pi_138864565
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Wel joh.
Er wordt jaarlijks winst gemaakt, begroting zit goed in elkaar, weinig schulden.
Er is geen grote buffer, maar Feyenoord staat er goed voor.
pi_138864572
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ook een groot feest op de Coolsingel met de 2e plaats?
Ga ergens anders trollen.
pi_138864573
quote:

[..]

Misschien niet qua schulden, maar ik denk wel qua financiële beleidsvoering. Afgelopen jaren positieve resultaten neergezet als ik mij niet vergis.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 14 april 2014 @ 13:35:14 #124
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138864608
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef H.FR het volgende:
Rechtsback zou wel praktisch zijn volgens mij.
Voor Clasie hebben we Vormer klaarstaan. Voor Pellè moet er een goede vervanger komen en voor Schaken ook. En met goede vervanger bedoel ik niet Van la Parra.
Pelle en Clasie zijn belangrijk en ook allebei in de as van het veld onmisbaar. Daarvoor moet je gewoon waardige vervangers hebben. Pelle gaat zeker weg, Clasie betwijfel ik...zal eraan liggen of en hoe hij op het WK speelt (en hele Nederlands elftal...waar ik weinig van verwacht). Maar Vormer is geen waardige vervanger voor Clasie...bij lange na niet.

Gudelj van AZ zou interessant zijn als vervanger van Clasie. Maar dan moet je betalen ook.
  maandag 14 april 2014 @ 13:35:40 #125
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138864626
quote:

[..]

_O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138864648
quote:

[..]

Ze verwachten bij Feyenoord zelf overigens dat we op korte termijn weer in categorie 2 zitten en dat het nu een aantal periodes schipperen is tussen 2 en 3. Maar toch, mooi om te zien dit
  maandag 14 april 2014 @ 13:37:00 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138864673
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Aloulou het volgende:
Maar Vormer is geen waardige vervanger voor Clasie...bij lange na niet.
Dus dit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 april 2014 @ 13:37:31 #128
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138864690
quote:

[..]

Gudde heeft laatst nog aangegeven dat we inderdaad nog niet helemaal financieel gezond zijn. We zullen bij de controlemomenten blijven schommelen tussen categorie 2 en 3.

Maar dat Feyenoord op de goede weg is, is duidelijk ^O^
pi_138864721
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Pelle en Clasie zijn belangrijk en ook allebei in de as van het veld onmisbaar. Daarvoor moet je gewoon waardige vervangers hebben. Pelle gaat zeker weg, Clasie betwijfel ik...zal eraan liggen of en hoe hij op het WK speelt (en hele Nederlands elftal...waar ik weinig van verwacht). Maar Vormer is geen waardige vervanger voor Clasie...bij lange na niet.

Gudelj van AZ zou interessant zijn als vervanger van Clasie. Maar dan moet je betalen ook.
Vormer is geen Clasie, maar ik denk dat hij een prima vervanger zal zijn. Speelt altijd een voldoende, heeft een goede trap, en kan bij een lange serie wedstrijden volgens mij nog wel verbeteren.

En Gudelj blijft maar lekker bij AZ. Die wordt volgens mij een beetje overschat.
  maandag 14 april 2014 @ 13:40:10 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138864773
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer is geen Clasie, maar ik denk dat hij een prima vervanger zal zijn. Speelt altijd een voldoende, heeft een goede trap, en kan bij een lange serie wedstrijden volgens mij nog wel verbeteren.

En Gudelj blijft maar lekker bij AZ. Die wordt volgens mij een beetje overschat.
Probleem van Vormer is dat hij altijd de bal aanneemt en dan pas een keer gaat bedenken waar hij hem heen gaat spelen. Wat dan weer resulteert in een balletje breed of terug aangezien je afspeelmogelijkheden dan vaak alweer afgeschermd zijn. Het ontbreekt ons vaak al aan creativiteit op het middenveld, als je Vormer voor Clasie gaat inwisselen wordt dat er niet bepaald beter op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138864858
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Probleem van Vormer is dat hij altijd de bal aanneemt en dan pas een keer gaat bedenken waar hij hem heen gaat spelen. Wat dan weer resulteert in een balletje breed of terug aangezien je afspeelmogelijkheden dan vaak alweer afgeschermd zijn. Het ontbreekt ons vaak al aan creativiteit op het middenveld, als je Vormer voor Clasie gaat inwisselen wordt dat er niet bepaald beter op.
Hij speelt op safe, maar dat heeft denk ik ook wat met vertrouwen te maken. Ik zie hem ook prima openen en hij heeft ook bewezen een steekpass in huis te hebben.

Het is geen Clasie, maar ik heb er vertrouwen in dat hij Clasie best kan vervangen. Die plek lijkt me niet prioriteit 1. En een betere speler dan Vormer kost al snel een paar miljoen.
pi_138864870
Zo te lezen heeft Yoeri ook weer een mooi verhaal voor in een van z'n boeken opgedaan.
In Southern Sun
pi_138864912
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo te lezen heeft Yoeri ook weer een mooi verhaal voor in een van z'n boeken opgedaan.
Ok.
pi_138864918
Het hele bericht (stond er net nog niet):

quote:
Feyenoord is door de KNVB beoordeeld als financieel gezond. De voetbalbond promoveert de club naar categorie 3, de hoogst mogelijke categorie. In die groep zitten de clubs die volgens KNVB gezond zijn en een gezond beleid voeren.

Feyenoord heeft de afgelopen jaren grote stappen gemaakt om de financiële huishouding op orde te krijgen. Drie jaar geleden verkeerde de club nog in financiële problemen waardoor de club in de laagste categorie werd ingedeeld. Clubs in categorie 1 kunnen zelfs hun licentie verliezen.

Algemeen directeur Eric Gudde is blij met het goede nieuws, maar legt ook uit dat de club nog verder zal moeten werken aan de financiële situatie: "Uiteraard zijn we tevreden met de enorme verbetering in een relatief kort tijdsbestek. Het is een bewijs dat ons beleid vruchten afwerpt, maar we hebben nog steeds een negatief eigen vermogen."

De club stond in juni 2013 nog zes miljoen euro in het rood, volgens Gudde is de club eigenlijk pas gezond wanneer er een positief eigen vermogen is. De directeur weet ook niet of de club zich consequent in de hoogste groep kan handhaven: "We zitten nu op de grens tussen categorie 2 en 3, dus afhankelijk van het meetmoment kan het zijn dat we nog regelmatig wisselen van categorie."

Gudde zegt dan ook dat Feyenoord de komende jaren zal blijven werken aan het verbeteren van de financiële situatie van de club.
pi_138864936
Hoe zit het trouwens met het financieel jaarrapport van 2013. Hoeveel operationele winst is er gemaakt? heb daar dit jaar niks van mee gekregen.
  maandag 14 april 2014 @ 13:49:23 #136
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_138865042
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen.
Nee, trollen is leuk hier.
:)
pi_138865051
De kandidaten voor Oranje hebben zich gister trouwens wel echt laten zien. Clasie speelde ouderwets als een baas, de Vrij en BMI speelden ontzettend stabiel en tja, Janmaat dat spreekt voor zichzelf.

Verder zal Kongolo ook wel gewoon meegaan naar dat WK, helemaal nu Willems een forse knieblessure heeft opgelopen.
pi_138865059
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:45 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zit het trouwens met het financieel jaarrapport van 2013. Hoeveel operationele winst is er gemaakt? heb daar dit jaar niks van mee gekregen.
Feyenoord heeft jaarrapporten over het seizoen: 2012/2013 is hier te vinden, 13/14 zal ergens eind september beschikbaar komen
pi_138865071
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee, trollen is leuk hier.
Het gaat je alleen niet zo goed af. Maakt niet uit jochie, volgende keer beter.
  maandag 14 april 2014 @ 13:50:57 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138865097

Lamprou. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 april 2014 @ 13:51:50 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138865131
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
De kandidaten voor Oranje hebben zich gister trouwens wel echt laten zien. Clasie speelde ouderwets als een baas, de Vrij en BMI speelden ontzettend stabiel en tja, Janmaat dat spreekt voor zichzelf.

Verder zal Kongolo ook wel gewoon meegaan naar dat WK, helemaal nu Willems een forse knieblessure heeft opgelopen.
Hou je nog een leuk zakcentje aan over dan. Al zal Oranje er (hopelijk) wel snel uit liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138865171
Die kool van Janmaat trouwens _O_ Goedemorgen.
pi_138865186
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Lamprou. _O-
Die gozer is fanatieker dan menig supporter in het stadion. _O-
pi_138865303
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die gozer is fanatieker dan menig supporter in het stadion. _O-
Feli met je moderatorschap, nu WK, zo meteen VBL?
  maandag 14 april 2014 @ 13:57:13 #145
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_138865308
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Het gaat je alleen niet zo goed af. Maakt niet uit jochie, volgende keer beter.
Haha, ik vind van wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138865337
Was ik de enige die zich ergerde aan Mulder? Die gozer stond op scherp en deed volgens mij een aantal dingen waar hij niet veel verder moest gaan _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_138865460
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Fuszy het volgende:
Was ik de enige die zich ergerde aan Mulder? Die gozer stond op scherp en deed volgens mij een aantal dingen waar hij niet veel verder moest gaan _O-
Ik had inderdaad meerdere keren het gevoel dat Mulder aan het denken was dat hij vooral niet moest tijdrekken, waardoor hij dus aan het tijdrekken was
pi_138865520
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik had inderdaad meerdere keren het gevoel dat Mulder aan het denken was dat hij vooral niet moest tijdrekken, waardoor hij dus aan het tijdrekken was
Dit inderdaad.
pi_138865608
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat inderdaad. _O-

Moet er niet aan denken dat hij geschorst wordt en je een wedstrijd met Graafland of Lamprou (ondanks dat het een eindbaas is) moet spelen.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 14 april 2014 @ 14:07:23 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138865642
Hahn (je weet wel, de vervanger van Mulder die wekelijks staat te blunderen bij Dordrecht) zit vanavond bij FC Rijnmond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138865680
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Caland het volgende:
Hahn (je weet wel, de vervanger van Mulder die wekelijks staat te blunderen bij Dordrecht) zit vanavond bij FC Rijnmond.
Wekelijks staat te blunderen? Laatst zei iemand hiernog dat hij als een baas stond te keepen. Goffetomme.
  maandag 14 april 2014 @ 14:10:08 #152
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138865709
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wekelijks staat te blunderen? Laatst zei iemand hiernog dat hij als een baas stond te keepen. Goffetomme.
Zag gisteren op tv weer een flinke fout van hem, maar het kan toch niet veel erger zijn dan Mulder. Niks te doen gehad toch? En dan gister alsnog zo'n momentje met Locadia dacht ik :D
pi_138865746
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wel joh.
Er wordt jaarlijks winst gemaakt, begroting zit goed in elkaar, weinig schulden.
Er is geen grote buffer, maar Feyenoord staat er goed voor.
Toch is het wel raar dat de KNVB een club met een negatief eigen vermogen in de hoogste categorie plaatst. Ook al zit de bedrijfsvoering nu wel goed in elkaar.
  maandag 14 april 2014 @ 14:11:54 #154
268260 Dr.Mikey
pi_138865761
Donkere jongens blinken wel altijd vooral uit als tweede keeper.
Vermeer, Menzo, mandanda
R.I.P DTS.
pi_138865817
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vermeer, Menzo, mandanda
Here we go again
pi_138865872
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Was weer niet best van het weekend.
  maandag 14 april 2014 @ 14:16:22 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138865929
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vermeer, Menzo, mandanda
Negers is volgens mij de juiste term, niet zo politiek correct graag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 april 2014 @ 14:21:56 #158
268260 Dr.Mikey
pi_138866136
Het is volgens mij zo erg dat bij een land als Brazilie waar toch het grootste gedeelde donkergekleurd is dit jarenlang de eerste doelman was. Is zelfs de beste doelman die ze ooit hadden

R.I.P DTS.
pi_138866210
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is volgens mij zo erg dat bij een land als Brazilie waar toch het grootste gedeelde donkergekleurd is dit jarenlang de eerste doelman was. Is zelfs de beste doelman die ze ooit hadden

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 14 april 2014 @ 14:24:34 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138866222
Volgend seizoen hebben we dus een autistische boer uit Pannerden, een dwerg uit Griekenland en een néger als keeper. Oh joy...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138866277
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Volgend seizoen hebben we dus een autistische boer uit Pannerden, een dwerg uit Griekenland en een néger als keeper. Oh joy...
Die dwerg mag verhuurd worden toch? Dan blijft de patatbakker uit Rotterdam namelijk, dan krijgt hij een nieuw contract
pi_138866342
Zou het IQ van Mulder hoger, of lager zijn dan het aantal tegendoelpunten dit seizoen?
pi_138866540
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Zou het IQ van Mulder hoger, of lager zijn dan het aantal tegendoelpunten dit seizoen?

MINDER MINDER MINDER
  maandag 14 april 2014 @ 14:42:43 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138866910
Voorronde CL kan een van de volgende tegenstanders opleveren:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Shaktor Donetsk
Dnjepr Dnjepropetrovsk
Zenith Sint Petersburg
Lokomotiv Moskou
CSKA Moskou
Lille
Monaco
Standaard Luik
Anderlecht
Club Brugge
PAOK
Panathinaikos
Galatasaray
Besiktas
FC Kopenhagen
FC Basel

quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Die kool van Janmaat trouwens _O_ Goedemorgen.
Bij ons in het vak sprongen er wat op toen hij scoorde. Ze schrokken zelf nogal van hun reactie. Snel weer zitten natuurlijk. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 14 april 2014 @ 14:49:24 #165
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138867132
Kopenhagen dan maar, minst sterke tegenstander lijkt mij ..
pi_138867137
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Happel het volgende:
[ code verwijderd ]

[..]

Bij ons in het vak sprongen er wat op toen hij scoorde. Ze schrokken zelf nogal van hun reactie. Snel weer zitten natuurlijk. :')
Gala is sowieso geen mogelijke tegenstander volgens mij, omdat Fenerbahce kampioen wordt en die mogen geen CL spelen dit jaar.
pi_138867157
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef PIETR het volgende:
Doe maar lekker PAOK, die hebben we tegen AZ gezien dit jaar en dat was echt bijzonder weinig.
  maandag 14 april 2014 @ 14:54:35 #168
277865 Sejt
Ondertitel
pi_138867294
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef PIETR het volgende:
Dit. En omdat ik dan eindelijk weer Feyenoord kan zien spelen. ^O^
I love my mispoken words.
pi_138867375
En lekkere wijven in Kopenhagen!
#12 is not for sale!
  maandag 14 april 2014 @ 15:00:43 #170
277865 Sejt
Ondertitel
pi_138867519
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef Haringkop het volgende:
En lekkere wijven in Kopenhagen!
Ook dat :9 Alleen duur bier }:|
  maandag 14 april 2014 @ 15:01:08 #171
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138867538
http://www.dailymail.co.u(...)on-Danish-names.html

Hoop dat Happel's naam door de keuring komt.
pi_138867593
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:

Ik laat mijn achternaam veranderen in Tomasson.
  maandag 14 april 2014 @ 15:07:05 #173
277865 Sejt
Ondertitel
pi_138867718
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:

Behalve als je er 6+ jaar woont, mag ik hopen. Ik regel wel wat voor jullie. Genoeg collega FCK fans :7
pi_138867911
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ook dat :9 Alleen duur bier }:|
Ik was afgelopen zomer in Kopenhagen, toen kreeg ik de tip om in de kroeg geen tapbier, maar flesjes te bestellen. Was inderdaad de helft van de prijs :')

En toen ook naar Nordsjaelland - IF Elfsborg geweest. Gewoon een uurtje voor de wedstrijd nog een kaartje gekocht aan de kassa voor omgerekend 15 Euro ofzo :D
  maandag 14 april 2014 @ 15:16:46 #175
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138868052
quote:
[ code verwijderd ]

[..]

Hier heb je een nog iets beter overzichtje wat er kan gebeuren in de competities die een ploeg afleveren in de VCL3:

[ Bericht 1% gewijzigd door Grifte op 14-04-2014 15:27:32 ]
pi_138868457
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hier heb je een nog iets beter overzichtje wat er kan gebeuren in de competities die een ploeg afleveren in de VCL3:

[ afbeelding ]
Is er trouwens geen mogelijkheid dat teams uit Oekraine worden geweerd van Europees voetbal, wegens de sfeer daar? Of moeten ze dan op neutraal terrein o.i.d. spelen?
  maandag 14 april 2014 @ 15:29:12 #177
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138868493

Ik ben inmiddels overleden.
pi_138868541
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Doe maar lekker PAOK, die hebben we tegen AZ gezien dit jaar en dat was echt bijzonder weinig.
Elke club wilt in de CL komen.
pi_138868573
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2014 15:30 schreef Vasion het volgende:

[..]

Elke club wilt in de CL komen.
Bedankt voor deze uitleg!
  maandag 14 april 2014 @ 15:31:38 #180
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138868576
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is er trouwens geen mogelijkheid dat teams uit Oekraine worden geweerd van Europees voetbal, wegens de sfeer daar? Of moeten ze dan op neutraal terrein o.i.d. spelen?
Dinamo Kiev - Valencia voor de EL werd laatst op Cyprus gespeeld meende ik, toen de onrusten in Kiev op haar hoogtepunt waren.
pi_138868951
Pelle pas weg nadat we door die voorrondes zijn..
niet weer zonder de spits die duels in gaan , dat heeft ons vorige keer ook de poulefase gekost...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_138869106
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:42 schreef Calciumdude het volgende:
Pelle pas weg nadat we door die voorrondes zijn..
niet weer zonder de spits die duels in gaan , dat heeft ons vorige keer ook de poulefase gekost...
Gaat dat niet ten koste van een mogelijke transfer? Er was toch een regel met betrekking tot het spelen voor meerdere clubs in Europa?
Feyenoord Rotterdam
pi_138869251
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Gala is sowieso geen mogelijke tegenstander volgens mij, omdat Fenerbahce kampioen wordt en die mogen geen CL spelen dit jaar.
Besiktas heeft gala ingehaald. Nu zou besiktas dus direct de poulefase halen en gala vCL
pi_138869491
andriesgknevel twitterde op maandag 14-04-2014 om 14:40:29 Ondertussen in een heel afgelegen dorpje in het Oosten van Pakistan... http://t.co/f3ch1ueaf8 reageer retweet
Knevel on Tour
  maandag 14 april 2014 @ 15:58:14 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138869502
Wij loten toch gewoon Shakhtar of Dnjepr oid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138869652
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:46 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Gaat dat niet ten koste van een mogelijke transfer? Er was toch een regel met betrekking tot het spelen voor meerdere clubs in Europa?
volgens mij kun je dan het hele seizoen niet meer in die competitie uitkomen , maar weet niet of dat ook voor de voorrondes telt , want dan zou je na een verlies in de eerste voorronde van CL en een verlies in de tweede voorronde van EL nergens meer voetballen dat seizoen...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_138869679
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Caland het volgende:
Wij loten toch gewoon Shakhtar of Dnjepr oid.
In ieder geval geen oostblok club een keer hoop ik toch......
Ben ik intussen wel zat.
  maandag 14 april 2014 @ 16:06:46 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138869747
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

volgens mij kun je dan het hele seizoen niet meer in die competitie uitkomen , maar weet niet of dat ook voor de voorrondes telt , want dan zou je na een verlies in de eerste voorronde van CL en een verlies in de tweede voorronde van EL nergens meer voetballen dat seizoen...
Voor de laatste voorronde geldt dat geloof ik. Maar denk dat Pelle al vrij vlot weg is als straks de competitie is afgelopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138869912
Waarom moeten eigenlijk alle sterkhouders weg?
Is iedereen 2015 einde contract of zo.

Zo hard dat Feyenoord moet verkopen is de crisis toch niet.

Maak me wel zorgen wat er terugkomt :')
blablablabla
pi_138869915
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor de laatste voorronde geldt dat geloof ik. Maar denk dat Pelle al vrij vlot weg is als straks de competitie is afgelopen.
hopen dat er dan snel een vervanger kan worden GEKOCHT , als je op huur moet gaan wachten ben je alweer uitgeschakeld
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_138869996
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:

Alleen De Vrij en Janmaat lopen dan af. Pellè 2017, de rest 2016.
Vormer trouwens ook 2015 volgens mij.
  maandag 14 april 2014 @ 16:14:34 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138870008
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:

Als je als club echt een keer stappen wilt gaan maken zal je toch moeten gaan cashen voor spelers. Het is nogal debiel om te denken dat je een groep maar bij elkaar kan blijven houden. Verder denk ik dat vers bloed niet zo heel slecht gaat zijn, alhoewel je de prestaties van de afgelopen 3 jaar nauwelijks kan verbeteren. Ik geef het Sliske te doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138870042
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je als club echt een keer stappen wilt gaan maken zal je toch moeten gaan cashen voor spelers. Het is nogal debiel om te denken dat je een groep maar bij elkaar kan blijven houden. Verder denk ik dat vers bloed niet zo heel slecht gaat zijn, alhoewel je de prestaties van de afgelopen 3 jaar nauwelijks kan verbeteren. Ik geef het Sliske te doen.
Ben al lang blij als we groepsfase EL halen en plaatsing voor Europees voetbal in de competitie.
pi_138870043
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Alleen De Vrij en Janmaat lopen dan af. Pellè 2017, de rest 2016.
Vormer trouwens ook 2015 volgens mij.
Vormer is er wel eentje die transfervrij weg gaat lopen denk ik. Al had je daar toch nooit voor gaan cashen, dus is niet zo'n ramp.

Hoe zit het met onze vrienden Verhoek en Goossens?
pi_138870127
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vormer is er wel eentje die transfervrij weg gaat lopen denk ik. Al had je daar toch nooit voor gaan cashen, dus is niet zo'n ramp.

Hoe zit het met onze vrienden Verhoek en Goossens?
2016 volgens mij.
Vormer zie ik als de belangrijkste kandidaat om Clasie te vervangen, zou zonde zijn als die transfervrij wegloopt, ik zie nog wel toekomst voor hem.
  maandag 14 april 2014 @ 16:20:02 #196
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138870225
SCCambuurLwd twitterde op maandag 14-04-2014 om 10:54:36 Voor de uitwedstrijd in De Kuip tegen #Feyenoord (27 april) staan al 700 supporters ingeschreven! #FEYCAM #Cambuur reageer retweet
pi_138871494
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rleg-varkenoord.html

Te groot om hier geheel te plakken. Even een mooi citaat:

quote:
In de Kuip namelijk niet één vak ergens in een hoek op de tweede ring dat zich laat horen, maar vol vuur meelevende supporters op alle tribunes.
  maandag 14 april 2014 @ 16:59:28 #198
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138871757
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 16:52 schreef H.FR het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rleg-varkenoord.html

Te groot om hier geheel te plakken. Even een mooi citaat:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom. :*
pi_138871849
Ik zie dat er hier gehapt wordt.
  maandag 14 april 2014 @ 17:09:34 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138872072
Laatste 5 wedstrijden een doelsaldo van 13-1 :{ . Lekker wel.
2000 light years from home
pi_138872148
quote:
[ code verwijderd ]

[..]

Nou Monaco in juli 8-)
  maandag 14 april 2014 @ 17:17:07 #202
268260 Dr.Mikey
pi_138872313
Eigenlijk zijn we net te laat zo goed gaan spelen als de laatste weken.
R.I.P DTS.
pi_138872387
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou zo goed spelen ze niet hoor, der wordt wel een goede serie neergezet.
pi_138872496
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verschil is gewoon de klassieker(s).
  maandag 14 april 2014 @ 17:25:12 #205
268260 Dr.Mikey
pi_138872572
En Twente heeft ons twee dure punten gekost waar je niks aankan doen.
R.I.P DTS.
pi_138872640
quote:
15s.gif Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
NAC die week ervoor ook.
Maargoed, anders waren ze misschien wel weer aan de druk bezweken en hadden ze in een nu gewonnen wedstrijd een wanprestatie geleverd.
pi_138872700
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Bedankt voor deze uitleg!
Wat ik dus bedoelde te zeggen, is dat ik PAOK drie keer sterker verwacht als er Cl op het spel staat dan wat ze hebben laten zien in de europa league. Ik vond het ook onrealistisch om destijds te denken dat PSV het Ac Milan moeilijk zou gaan maken. Je verwacht toch niet dat het 'grote' Ac Milan verliest van een stel pubers van PSV. De CL is te belangrijk voor dat soort clubs en gaan echt geen miljoenen mislopen.
pi_138872703
quote:
Daar kan je heel goed iets aan doen.
pi_138872709
Niks aan kon doen? Twente uit mag je nooooit die corner weggeven. Vervolgens staan we dan ook nog met een overtal situatie te slapen in de 16-meter. Typisch een gevalletje niet scherp, ongeacht of het nu wel of geen buitenspel was.
Als je stappen wilt maken moeten we dit soort fouten niet meer maken. Ergens lijkt het er op dat dit de laatste paar weken wel beter gaat. We spelen niet flitsend maar het staat allemaal wel wat beter. Blijkt ook uit het feit dat je maar 1 goal tegen krijgt.
#12 is not for sale!
pi_138872727
quote:
Ondanks dat het buitenspel was, heb je die goal weg gegeven, was een opeenstapeling van fouten.
pi_138872744
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Haringkop het volgende:
Niks aan kon doen? Twente uit mag je nooooit die corner weggeven. Vervolgens staan we dan ook nog met een overtal situatie te slapen in de 16-meter. Typisch een gevalletje niet scherp, ongeacht of het nu wel of geen buitenspel was.
Als je stappen wilt maken moeten we dit soort fouten niet meer maken. Ergens lijkt het er op dat dit de laatste paar weken wel beter gaat. We spelen niet flitsend maar het staat allemaal wel wat beter. Blijkt ook uit het feit dat je maar 1 goal tegen krijgt.
Exact!
pi_138872776
Inderdaad, we doen alsof die gelijkmaker van Twente een incident is.
pi_138872784
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Haringkop het volgende:
Dit dus. En als Mulder eens kapt met dat domme getijdrek van hem, heb je gewoon 3 minuten blessuretijd. Nu krijg je er lekker 5 tegen.
pi_138873582
quote:
Besluit over renovatie Kuip valt volgende week

ROTTERDAM - De ‘trojka’ van wijze mannen die bestaat uit oud Leefbaar-wethouder Wim van Sluis, oud PvdA-wethouder Hans Vervat en Feyenoord commissaris Jos van der Vegt besluit volgende week wie in hun ogen de Kuip zou moeten renoveren.

De strijd gaat tussen het ontwerp van stichting Red de Kuip, die ontstaan is uit een groep trouwe supporters van Feyenoord die al jaren naar de wedstrijden komen kijken, en dat van bouwbedrijf BAM.

Geen superKuip
BAM genoot voor de zomer overigens de voorkeur van de Feyenoord-directie, als alternatief voor het ontwerp van het Nieuwe Stadion van bouwbedrijf VolkerWessels, dat ze het liefste gewild had. Maar dat bleek niet haalbaar toen een meerderheid van de gemeenteraad een financiële garantstelling van 165 miljoen euro afwees. Een nieuw voorstel voor complete nieuwbouw van een ‘superKuip’ is inmiddels afgevallen.

Second opinion
De trojka wacht nu de analyse af van een gespecialiseerd bureau van accountants met expertise in de vastgoedsector. Zij voeren een second opinion uit en rekenen door of de begroting van de renovatie- en exploitatieplannen haalbaar is. De eerste check is gedaan door het bureau van trojka-lid Wim van Sluis, Daamen & van Sluis in Capelle aan de IJssel.

25 april
De datum waarop het besluit bekend zal worden is vooralsnog gepland op vrijdag 25 april, zegt Robin van Holst, een van de initiatiefnemers van Red de Kuip. ‘Ik weet dat een paar mensen die daar bij betrokken zijn dan met vakantie gaan. Dus later dan die dag zal het niet worden.’

Coalitieakkoord
De dag valt midden in de coalitieonderhandelingen waaruit een nieuw stadsbestuur voort moet komen. Ook dat is handig, want het is zeker dat er in het akkoord dat de politieke partijen die straks plaats nemen op het pluche sluiten ook moet staan hoeveel geld de gemeente vrijmaakt om de plannen uit te voeren.

Geld van de gemeente
‘Het moet dan duidelijk zijn of de gemeente er eigen vermogen in gaat steken, en zo ja hoeveel’, zegt D66-raadslid Jos Verveen. Verder is het nodig om de wegen die naar het stadion leiden aan te passen.

Geen files
Een van de redenen is dat er in de gerenoveerde Kuip bijna twintigduizend mensen meer passen. En die moeten allemaal weg kunnen komen zonder dat er files ontstaan.

'Tientallen miljoenen'
'Dat loopt al snel in de papieren, enkele tientallen miljoenen euro’s ben je zo kwijt', zegt Verveen. Ook daarvoor moet het komende stadsbestuur dus geld in de begroting vrijmaken.
pi_138873710
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hopelijk maken ze meteen even de verschillende plannen openbaar.
pi_138875037
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verschil is gewoon de klassieker(s).
Wtf, waar ben jij nou weer mod van?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138875073
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij is een vriend van de joduh vriend van de joooduh
  maandag 14 april 2014 @ 19:22:17 #218
356891 Abed
hooggeleid
pi_138876211
Geen minuut stilte kunnen houden :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_138876786
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef Abed het volgende:
Was inderdaad erg respectloos van die PSV'er.
pi_138876815
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Was inderdaad erg respectloos van die PSV'er.
_O-
pi_138876849
ahahah de typ mod
vriend van de joden
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_138876859
Jong Feyenoord/Excelsior staat trouwens 2-0 voor op Jong RKC. Toch nog kampioen dit jaar. :7
Feyenoord Rotterdam
pi_138877107
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef Abed het volgende:
Waarvoor was die minuut eigenlijk?
  maandag 14 april 2014 @ 19:49:08 #224
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138877368
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jong Feyenoord/Excelsior staat trouwens 2-0 voor op Jong RKC. Toch nog kampioen dit jaar. :7
Ondertussen al 5-0, 4x Te Vrede.

#PelleOut
pi_138877469
#TeVredeinOranje
Children of the night. What music they make.
pi_138877638
6-0 al.
  maandag 14 april 2014 @ 19:56:31 #227
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138877685
Staat mijn stoeltje toch niet voor niets op de Coolsingel dit jaar.
pi_138877893
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:55 schreef exile79 het volgende:
6-0 al.
matchfixing
pi_138878131
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef exile79 het volgende:

[..]

Waarvoor was die minuut eigenlijk?
Terreinknecht / cultuurbewaker die was overleden toch?
pi_138878386
8-0. 5 keer Te Vrede _O_
pi_138878443
Te Vrede is ook mondjes aan het snoeren.
pi_138878454
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Muto het volgende:

[..]

WK.
  maandag 14 april 2014 @ 20:16:12 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138878460
Was ook best onduidelijk. In het stadion kreeg men pas door dat er een minuut stilte was toen de spelers rond de cirkel gingen staan.Buiten dat het verstoren van zoiets altijd vrij kansloos is vond ik de 90 minuten stilte die de PSVers hielden ook weer wat overdreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138878488
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

WK.
Ah, ga je naar DGH-toernooi? Dan eindig jij ook in de sloot vrees ik _O-. Samen met die Oranje-vriendjes van je.
pi_138878783
Toch nog kampioen :)

Ik zat 1 minuut op de ranglijst te kijken waar Jong Ajax nou stond :@ :')
  maandag 14 april 2014 @ 20:23:51 #236
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138878837
Lol, 9-0 gewonnen.
2000 light years from home
pi_138878934
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
Was ook best onduidelijk. In het stadion kreeg men pas door dat er een minuut stilte was toen de spelers rond de cirkel gingen staan.Buiten dat het verstoren van zoiets altijd vrij kansloos is vond ik de 90 minuten stilte die de PSVers hielden ook weer wat overdreven.
Sowieso snapte ik de ophef niet echt. Ik zette de tv vrij laat aan (wel nog voor de aftrap, midden in die minuut dus) en dacht dat m'n KPN-kastje weer eens vastgelopen was :')
pi_138878970
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah, ga je naar DGH-toernooi? Dan eindig jij ook in de sloot vrees ik _O-. Samen met die Oranje-vriendjes van je.
Kom misschien wel even buurten ja. Ik zal mijn wortelpak alvast uit de kast trekken.
  maandag 14 april 2014 @ 20:28:15 #239
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138879047
Pierre _O_ Eerste jaar als hoofdcoach en direct kampioen worden. Succestrainer, dit dat.
pi_138879106
quote:
:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138879114
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef PIETR het volgende:
Pierre _O_ Eerste jaar als hoofdcoach en direct kampioen worden. Succestrainer, dit dat.
Ja, als je in je B-elftal spelers hebt lopen die al seizoenen in de Eredivisie hebben gespeeld kun je wel eens wat winnen van de halve A1 van RKC.
pi_138879130
quote:
FeyenoordLoyals twitterde op zondag 13-04-2014 om 18:08:05 Toch de felicitaties voor PSV. De prijs voor het dufste publiek van seizoen 13/14 gaat welverdiend naar PSV; GEFELICITEERD! #psvFEY reageer retweet
Heb het zelf niet meegekregen van die verstoorde minuut stilte overigens, schakelde wat later in.
  maandag 14 april 2014 @ 20:52:39 #243
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138880504
Krabbendam aan de bar bij VI. Zou die weer eens een primeurtje hebben?
pi_138881526
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef PIETR het volgende:
Krabbendam aan de bar bij VI. Zou die weer eens een primeurtje hebben?
Nee. Hij heeft wel zijn Stone Island trui uit de kast gehaald voor de gelegenheid.
pi_138884048
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee. Hij heeft wel zijn Stone Island trui uit de kast gehaald voor de gelegenheid.
_O-
pi_138884257
quote:
_O-
  maandag 14 april 2014 @ 21:47:52 #247
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138884280

Tof plaatje
pi_138884319
Mathijsen gisteren. _O_ _O_ _O_
Abracadabra, tapate guarra!
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:56:30 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138888943
quote:
_O-
4045
onlogisch
  maandag 14 april 2014 @ 23:08:52 #250
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138889600
quote:
Rond de 80e minuut liepen alle boertjes het stadion al uit. Ook zoiets. :')
pi_138889753
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Rond de 80e minuut liepen alle boertjes het stadion al uit. Ook zoiets. :')
Vind ik de laatste tijd bij ons trouwens ook te vaak gebeuren :')
Steeds meer mensen die vroeg weg gaan.
Op zaterdagavond als je anders je treinaansluiting mist kan ik me nog voorstellen, maar op de zondag...
pi_138890439
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Op zaterdagavond als je anders je treinaansluiting mist kan ik me nog voorstellen, maar op de zondag...
Wij doen het soms ook als de wedstrijd doodgebloed is. Scheelt ons toch een half uur in de file staan.
pi_138890469
quote:

[..]

Dat is de ook de enige reden dat ik twee keer voor het einde vertrokken ben.
pi_138892080
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Tof plaatje
Vet. Je hoorde ze ook bijna de hele wedstrijd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138892121
pi_138892126
Stel dat Clasie verkocht wordt (contract loopt volgend jaar af), dan hebben we Vormer voor die positie, maar omdat na het vertrek van Leerdam en Mokotjo afgelopen zomer zijn dat de enige twee verdedigende middenvelders in de selectie... dus als Clasie weggaat hebben we er nog maar 1. Ik weet ook niet of er vanuit de jeugd iets aankomt? Bij mijn weten voorlopig niet. Kongolo schijnt daar te kunnen spelen, maar is Sno volgens jullie anders een optie voor de breedte? Je hebt toch een backup nodig, en daar is in principe vrijwel geen geld voor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138892165
1x samen met mijn ma naar t stadion geweest toen mijn pa niet kon en ik nog een klein jochie was, vlak voor de blessuretijd weg gaan bij 1-1 en heb toen de 2-1 gemist van Blinker, k hoor het nog omgeroepen worden, is tevens de laatste keer dat ik voor t einde weg ben gegaan en tevens de laatste keer dat mijn ma mee mocht :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 15-04-2014 00:14:10 ]
pi_138892177
quote:
Ik zag Van Gaal op de tribune en dacht nog bij mezelf, Clasie heeft zich vandaag verzekerd van een ticket naar Brazilië.
pi_138892472
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef ace_eleven het volgende:
1x samen met mijn ma naar t stadion geweest toen mijn pa niet kon en ik nog een klein jochie was, vlak voor de blessuretijd weg gaan bij 1-1 en heb toen de 2-1 gemist van Blinker, k hoor het nog omgeroepen worden, is tevens de laatste keer dat ik voor t einde weg ben gegaan en tevens de laatste keer dat mijn ma mee mocht :')
In Duitsland bij Borussia Monchengladbach hebben wij eens 3 doelpunten gemist omdat die ouwe van mij per se 5 minuten eerder weg wilde. ;(
Dat heeft ie nog jaren moeten aanhoren ~O>
pi_138892496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef eight het volgende:

[..]

In Duitsland bij Borussia Monchengladbach hebben wij eens 3 doelpunten gemist omdat die ouwe van mij per se 5 minuten eerder weg wilde. ;(
Dat heeft ie nog jaren moeten aanhoren.
Ik dacht dat ze dat alleen bij Ajax deden.
pi_138892663
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

Bij Ajax zie je serieus vanaf na 65-70 minuten lege plekken gaan ontstaan (of gaan vermeerderen if you will), das sowieso wel wat anders ;)
pi_138892968
BELOFTEN IN STIJL NAAR TITEL IN DIVISIE B

9-0 overwinning op RKC, 5x Te Vrede, 3x Sleegers

KNVB BEVESTIGT: FEYENOORD IN CATEGORIE 3

[ Bericht 37% gewijzigd door heiden6 op 15-04-2014 01:00:19 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 00:59:45 #263
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_138893195
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:

[..]

Joden lopen altijd weg, maar tegenwoordig lijkt het wel alsof er in ieder stadion joden zitten. :{
pi_138893892
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:59 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Joden lopen altijd weg, maar tegenwoordig lijkt het wel alsof er in ieder stadion joden zitten. :{
Verschilt toch wel erg per club. Bij ons heeft 't voor een groot deel te maken met de verkeerssituatie - en dan zie je mensen dus weggaan rond de 85e-90e minuut.

Laten we wel wezen, als ze 't stadion op de schop nemen, hoop ik dat ze daar extra aandacht aan besteden. Meestal gaan mensen eerder weg om een trein eerder te kunnen pakken. Anders kun je namelijk gerust een extra trein wachten als je met z'n allen samengepakt staat op dat stukje "station".

Ik had er zelf geen problemen mee maar ik kan me voorstellen dat sommigen liever op een rustigere manier weggaan. Ouderen of anderen die slecht ter been zijn bijvoorbeeld, of mensen die wel fan zijn maar geen zin hebben in 'hamassen' in de trein. Je staat op dat stukje "station" onoverdekt, er zijn geen zitplaatsen en als 't echt vol is, gaat 't ook bij het instappen nogal ruw. Had zelf seizoenkaart met m'n zusje (die-hard Feyenoord-fan :P ) die erg slecht ter been is (normaal in rolstoel) en die ik dus aan de arm meeneem. Zij wil dus ook absoluut niet weg voor 't fluitsignaal en 't rondje van de spelers (ik ook niet :P ) dus we zaten altijd bij de grote stroom supporters en dan moet ik af en toe ook wel hier en daar wat schouderduwtjes uitdelen zodat ze niet ondersteboven wordt gelopen. Uiteindelijk is het ons 't wel waard omdat we, als er latere treinen zouden zijn, nog wel langer willen blijven, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit niet prettig vinden.
  dinsdag 15 april 2014 @ 04:53:07 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138893900
Bij Feyenoord ligt het weer aan de verkeerssituatie :') godverdomme wat weet men het voor zichzelf toch altijd weer goed te spreken zeg _O- :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 15 april 2014 @ 06:20:25 #266
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138893983
Altijd gebleven tot het eind, en deze goal herinnerde me eraan waarom w/

pi_138893993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 04:53 schreef Dven het volgende:
Bij Feyenoord ligt het weer aan de verkeerssituatie :') godverdomme wat weet men het voor zichzelf toch altijd weer goed te spreken zeg _O- :')
Het kan kloppen. Zodra de nieuwe Kuip gebouwd is icm de nieuwe metrolijn die er bij hoort (lijn F: Zuidplein - Kralingse Zoom via de Kuip) kan je een conclusie maken (zeker sinds de Arena twee metrostations en een intercitystation tot zijn beschikking heeft). Met de verkeersituatie nu + de overvolle Sprinters en trammetjes zou ik ook bijna vroeger weggaan. Maar ik ga gewoon de Feijenoordbrug over en pak de tram vanaf Breeplein of Randweg :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 15-04-2014 06:32:41 ]
pi_138894005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 06:20 schreef Dekatria het volgende:

_O_
  dinsdag 15 april 2014 @ 06:50:03 #269
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138894056
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 06:26 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Het kan kloppen. Zodra de nieuwe Kuip gebouwd is icm de nieuwe metrolijn die er bij hoort (lijn F: Zuidplein - Kralingse Zoom via de Kuip) kan je een conclusie maken (zeker sinds de Arena twee metrostations en een intercitystation tot zijn beschikking heeft). Met de verkeersituatie nu + de overvolle Sprinters en trammetjes zou ik ook bijna vroeger weggaan. Maar ik ga gewoon de Feijenoordbrug over en pak de tram vanaf Breeplein of Randweg :P.
Het komt gewoon over alsof alleen bij de kuip mensen last hebben van drukte na de wedstrijd terwijl her bij alle andere clubs het gebrek aan clubleden is. Gewoon de grootste flauwekul. Ik heb de kuip al eens na 80 minuten leeg zien stromen. Maar vast ook allemaal mensen die snel de trein wilde halen. Het feit dat men weer eens compleet werd weggespeeld in eigen huis had daar natuurlijk niets mee te maken :D

Tevens is lijn F al even ficties als een nieuwe Kuip :p
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:25:09 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138894639
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 06:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Het komt gewoon over alsof alleen bij de kuip mensen last hebben van drukte na de wedstrijd terwijl her bij alle andere clubs het gebrek aan clubleden is. Gewoon de grootste flauwekul. Ik heb de kuip al eens na 80 minuten leeg zien stromen. Maar vast ook allemaal mensen die snel de trein wilde halen. Het feit dat men weer eens compleet werd weggespeeld in eigen huis had daar natuurlijk niets mee te maken :D

Tevens is lijn F al even ficties als een nieuwe Kuip :p
Als je al mensen vroegtijdig weg ziet gaan bij Liverpool afgelopen weekend dat op het punt stond een historische overwinning te boeken dan weet je dat het overal gebeurt. Ik begrijp dat niet echt maar heeft ook wel een beetje te maken met de steeds wisselende aanvangstijden, toen iedere wedstrijd gewoon op zondag 14:30 was zorgde men dat ze op tijd thuis waren voor studio sport, nu staat Ikea nog op het programma bewijze van.
pi_138894818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 06:20 schreef Dekatria het volgende:

Laatste wedstrijd ben ik voor het eerst 5 minuten eerder weggegaan. Ik was ziekjes en brak en had net mijn kat begraven in de tuin.

Ergens was het wel fijn, ik werd niet platgedrukt in de tram en mijn metro kwam gelijk aanrijden, en was op tijd thuis _O-
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 08:46:30 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138894876
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd ben ik voor het eerst 5 minuten eerder weggegaan. Ik was ziekjes en brak en had net mijn kat begraven in de tuin.

Ergens was het wel fijn, ik werd niet platgedrukt in de tram en mijn metro kwam gelijk aanrijden, en was op tijd thuis _O-
:') Eigenlijk was het al een wonder dat je kwam opdagen _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:47:13 #273
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_138894883
Kakkerlakjes welke op rdam cs speuren naar Ajax shirtjes onder een dicht vest. Ik kwam ze zondag tegen.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_138894965
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:') Eigenlijk was het al een wonder dat je kwam opdagen _O-
Ja iedereen zat me over te halen, behalve HMF, luister naar je lichaam zei hij, blijf lekker thuis _O-
pi_138894986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:47 schreef Planga het volgende:
Kakkerlakjes welke op rdam cs speuren naar Ajax shirtjes onder een dicht vest. Ik kwam ze zondag tegen.
En toen ben je 2 dagen op de loop geweest zodat je dit hier vandaag pas kon komen roeptoeteren? :')
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 08:55:36 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138895014
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja iedereen zat me over te halen, behalve HMF, luister naar je lichaam zei hij, blijf lekker thuis _O-
Altijd die HMF weer ;(
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 08:55:57 #277
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138895015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:47 schreef Planga het volgende:
Groot gelijk, optyften met dat volk
pi_138895180
Waarom zouden mensen met een Ajax shirt in Rotterdam lopen op de dag dat ze zelf in Amsterdam kampioen kunnen worden?
pi_138895396
quote:

[..]

Misschien heeft het ermee te maken dat Feyenoord dit seizoen een aantal keer is gestopt met voetballen rond de 60ste minuut in thuiswedstrijden (ADO thuis bijv.) Waarom zou je van je fans toewijding verwachten als je er zelf met je pet naar gooit als team?
pi_138895427
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wij doen het soms ook als de wedstrijd doodgebloed is. Scheelt ons toch een half uur in de file staan.
Tja, persoonlijk vind ik dat apart als je geen dringende reden hebt. Maar dat ligt misschien aan mij.
pi_138895449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien heeft het ermee te maken dat Feyenoord dit seizoen een aantal keer is gestopt met voetballen rond de 60ste minuut in thuiswedstrijden (ADO thuis bijv.) Waarom zou je van je fans toewijding verwachten als je er zelf met je pet naar gooit als team?
Wij zijn Feyenoord.

Het is lastig 'wij zijn er altijd' verkopen als op gegeven moment 20% eerder weg gaat.
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:26:32 #282
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_138895459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:07 schreef exile79 het volgende:
Waarom zouden mensen met een Ajax shirt in Rotterdam lopen op de dag dat ze zelf in Amsterdam kampioen kunnen worden?
Overstappen enz
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_138895488
Vind trouwens dat iedereen lekker zelf moet weten of die eerder weggaat. We hebben het hier niet over een heilige mis waarbij je God beledigt als je eerder er tussen uit piept, altijd maar dat schapengedrag van veel mensen.. gedraag je vooral als alle andere schapen, dan hoor je bij de kudde. :{
pi_138895491
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat is ook logisch, maar volgens mij is het niet zo dat 20% van de mensen hun trein/tram moet halen en ziek, zwak of misselijk is.

En als we ons als beste fans verkopen, dan vind ik structureel voor het einde weg gaan daar niet bij passen, terwijl dat wel steeds vaker zo is heb ik het idee.
pi_138895508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind trouwens dat iedereen lekker zelf moet weten of die eerder weggaat. We hebben het hier niet over een heilige mis waarbij je God beledigt als je eerder er tussen uit piept, altijd maar dat schapengedrag van veel mensen.. gedraag je vooral als alle andere schapen, dan hoor je bij de kudde. :{
Dat is prima, maar dan vind ik niet dat we ons nog als 'beste en meest trouwe fans' kunnen profileren. Voor mij is het feit dat bijna iedereen blijft tot het eind tot nu toe ook altijd deel geweest van de beleving, dat zie je niet overal.
pi_138896215
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:26 schreef Planga het volgende:

[..]

Overstappen enz
Doe je maar lekker ergens anders.
Optieften met je jodenshirts in Rotterdam.

Andersom net zo trouwens Feyenoorders die in Amsterdam gaan lopen met een Feyenoord-shirt vragen ook om tikkies :P .
blablablabla
pi_138897521
quote:
Ronald Koeman siert de cover van de nieuwe VI. De trainer van Feyenoord zegt in een interview: 'Hoewel we geen prijs pakten, wonnen we wel de trots van de mensen terug. Misschien is dat wel veel meer waard'.
Nou Ronald, een titel had ik dit jaar toch wel leuker gevonden hoor, en dat had er absoluut ingezeten!
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:50:12 #288
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138897658
Boeit me vrij weinig als mensen eerder weggaan, dat ze constant maar weer op komen dagen tijdens wedstrijden ongeacht het sportieve plaatje vind ik veel meer waard.
Ben zelf nooit eerder vertrokken, maar tijdens die PO-wedstrijd tegen Ajax destijds had ik echt moeite om te blijven, niet omdat ik m'n club niet meer wilde steunen, maar puur omdat ik het echt niet meer kon aanzien. _O-

En er zijn er genoeg die eerder vertrekken omdat ze dan de file voor zijn, de tram nog kunnen pakken etc en anderen zien dat de wedstrijd al binnen is, of juist al verloren en vertrekken, niet mijn ding, maar om je daar nu druk om te maken.
pi_138897761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Lastpost het volgende:
Boeit me vrij weinig als mensen eerder weggaan, dat ze constant maar weer op komen dagen tijdens wedstrijden ongeacht het sportieve plaatje vind ik veel meer waard.
Ben zelf nooit eerder vertrokken, maar tijdens die PO-wedstrijd tegen Ajax destijds had ik echt moeite om te blijven, niet omdat ik m'n club niet meer wilde steunen, maar puur omdat ik het echt niet meer kon aanzien. _O-

En er zijn er genoeg die eerder vertrekken omdat ze dan de file voor zijn, de tram nog kunnen pakken etc en anderen zien dat de wedstrijd al binnen is, of juist al verloren en vertrekken, niet mijn ding, maar om je daar nu druk om te maken.
Je hoeft je er ook niet persé druk om te maken. Maar ik vind wel dat het afdoet aan je imago van trouwste supportersschare.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:59:06 #290
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138897907
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je hoeft je er ook niet persé druk om te maken. Maar ik vind wel dat het afdoet aan je imago van trouwste supportersschare.
Vind ik wel meevallen, jarenlang weinig te juichen en al die mensen die in de 80/85ste minuut vertrekken komen toch maar mooi iedere twee weken wéer naar de club, jaar in, jaar uit. Daar vind ik genoeg trouw uit naar voren komen.

De mensen die niet meer komen als het slecht gaat, hun seizoenskaart alleen bestellen als we er goed voorstaan, na een uurtje vertrekken omdat we weggespeeld worden, niet komen omdat het máar tegen RKC is, een wedstrijd overslaan omdat ze liever iets anders gaan doen. ... Dat soort gevallen vind ik meer een knauw aan het imago geven. :+
pi_138897920
Toch zit het nog wel goed vol hoor op het eind, volgens mij is die uit de lucht gegrepen 20% van eerder vertrekkende mensen ook veel te hoog ingezet :)
T zal eerder in de richting van 5% (tot wellicht 10%) zijn
pi_138898148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ach, dat is ook een beetje een gemaakt imago. Dat bedoel ik niet trollend ofzo hoor, maar met het uitblijven van succes groeide dat imago ook. Omdat Feyenoord-supporters dat maar bleven herhalen. We winnen niets, maar we zijn wel de beste supporters, dat idee. En dat terwijl toen het met de club eind jaren '80/begin jaren '90 écht slecht ging, sportief en financieel, er gemiddeld 10000 man in de Kuip zat.
In Southern Sun
pi_138898241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 04:53 schreef Dven het volgende:
"Weet je wel niet hoe druk het was op de weg. Echt waar hoor!!"

dinsdag 15 april 2014 @ 11:11:51 #294
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138898265
Op de parkeerplaats langs het Philipsgebouw. Die bekende Feyenoord hooli van het boek "de mannen die vooraan staan" en zijn vriendengroep is bond en blauw geslagen/geschopt.

Grote mond over PSV in zijn boekjes zal die nu wel laten..

pi_138898362
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Iniesta8 het volgende:
Op de parkeerplaats langs het Philipsgebouw. Die bekende Feyenoord hooli van het boek "de mannen die vooraan staan" en zijn vriendengroep is bond en blauw geslagen/geschopt.

[ afbeelding ]
James bond
pi_138898428
quote:

[ afbeelding ]
Beetje triest als je hiermee pronkt terwijl je zelf nooit buiten komt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:18:27 #297
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138898489
quote:

[ afbeelding ]
Met 30 tegen 12 lukt dat wel ja. :O
Faalhaas. _O-
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_138898915
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat klinkt als een heel andere HMF dan die wij hier op FOK! altijd meemaken.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:32:57 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138898959
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Faalhaas. _O-
Dat zijn ze natuurlijk alle 42
pi_138898967
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zijn ze natuurlijk alle 42
Dit
pi_138899161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Faalhaas. _O-
Hoorde zelft 50 tegen 7 en op de vlucht gaan toen de politie kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')