SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
#12 is not for sale!
quote:
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.quote:Op maandag 14 april 2014 09:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor![]()
De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)
Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad
Waren beide weer prima!quote:Engelse scouts brachten zondag een bezoek aan de topper in de Eredivisie tussen PSV en Feyenoord (0-2). Scouts van onder meer Liverpool, Everton en Arsenal reisden naar Noord-Brabant af om vooral Stefan de Vrij en Daryl Janmaat aan het werk te zien.
De twee verdedigers hopen komende zomer de stap naar het buitenland te maken, maar volgens De Telegraaf heeft het duo de Engelse volgers nog niet overtuigd. De scouts waren niet onder de indruk van de Eredivisie-topper, het niveau werd volgens de krant zelfs omschreven als 'bedroevend'. Met name PSV moest het ontgelden; de weerstand van de Eindhovenaren was 'abominabel', klonk het bij de Engelsen.
Een transfer van De Vrij of Janmaat is tweeledig. Feyenoord steekt een flinke transfersom in de zak bij een vertrek van één of twee van de sterkhouders, voor de voetballers zelf gloort de kans op een avontuur in het buitenland. Maar, veel tijd om te overtuigen is er niet meer. Het WK in Brazilië kan van doorslaggevend belang zijn voor de toekomst van de verdedigers.
Janmaat weet dat hij niet alles zelf in de hand heeft. "Ik heb vorige week netjes antwoord gegeven aan de club. Ik zie nu wel wat er gebeurt. Ik kan alleen maar mijn best doen en afwachten op eventuele ontwikkelingen", aldus Janmaat in gesprek met Telesport.
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Ja, geen idee.. in ieder geval dom.quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.
Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
Vilhena om te huilen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waren beide weer prima!
Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Ik zag hem eerlijk gezegd met name continu de tegenaanval inleiden met balverlies. En hij liep ook vaak verkeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vilhena om te huilen?
Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
Ik heb ook weinig geklaagd, behalve dat ik vond dat hij erg snel floot (in de CL laat hij meer toe).quote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.
Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
Op basis van de huidige vorm zou ik ook gewoon De Vrij meenemen.quote:Het goede spel van Terence Kongolo gaat niet onopgemerkt voorbij aan het Nederlandse analistenkorps. Co Adriaanse is helemaal weg van de Feyenoord-verdediger en raadt bondscoach Louis van Gaal aan om te overwegen of hij Kongolo niet naar Brazilië moet nemen.
'Hij heeft alles voor de moderne verdediger. Kongolo kan in het centrum spelen, links in de verdediging en zelfs nog op het middenveld', onderbouwt Adriaanse zijn mening in Studio Voetbal. 'Hij is lang, snel, zit overal tussen, heeft een goede inspeelpass en techniek. Voor het moderne voetbal heeft hij alles in zich.'
Het WK lonkt dan ook voor de pupil van trainer Ronald Koeman. 'Het is het overwegen waard. Als je Virgil van Dijk en Kongolo in het centrum zet, heb je een nieuw centraal duo. Als ik naar de dagkoersen van het voetbal kijk, is dit een serieuze optie. Veltman, Bruma en Rekik hebben eerder allemaal hun foutjes gemaakt.'
quote:Hoofdtrainer Ronald Koeman liet onlangs doorschemeren dat hij vindt dat enkele Feyenoord-spelers klaar zijn voor een overstap naar het buitenland. Aanvoerder Jordy Clasie was één van de spelers die klaar zou zijn voor een grotere competitie. 'Dat is een mooi compliment natuurlijk', reageert de middenvelder aan Goal.com.
'Maar voor mij is het belangrijkste om me gewoon met Feyenoord bezig te houden en niet aan zulke dingen te denken', vervolgt Clasie. 'Na de wedstrijden laat ik het allemaal op me afkomen en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.'
De spil op het middenveld van Feyenoord heeft ambities. 'Iedere jongen droomt natuurlijk van de mooiste competities van de wereld. Dat is logisch. Ik speel nu echter voor Feyenoord en aan andere situaties denk ik nog niet. Ik hoef ook niets van mijn zaakwaarnemer te horen als er iets is, want ik wil me goed kunnen concentreren op Feyenoord en zo belangrijk mogelijk zijn.'
Een plek op het WK in Brazilië zou de belangstelling in hem definitief kunnen aanwakkeren deze zomer. 'Daarvoor is het belangrijk om bij Feyenoord te laten zien dat ik in vorm ben. Ik hoop gewoon dat ik de laatste wedstrijden goed kan spelen en samen met het team goede prestaties kan leveren. Dan zien we verder wel wat de bondscoach zijn mening is en of hij me mee wil nemen', besluit Clasie.
Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.
Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
Klopt, was in de eerste helft Clasie of Vilhena brak toen door. Dat had ook geel moeten zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.quote:Op maandag 14 april 2014 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden
Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..quote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waren beide weer prima!
Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Vond ik niet. Het was wat ongelukkig, maar zeker geen rood.quote:Op maandag 14 april 2014 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Immers had je interdaad met droge ogen rood kunnen geven hoor, stond van binnen even te juichen toen ik geel zag.
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.
Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die drie (Vilhena, Schaken en Te Vrede?) er naast stonden omdat ze waren gaan zuipen na Heracles-uit.quote:Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goossens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen inquote:Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
Mwah, zowel Vormer als Goossens laten nou ook niet echt hun specialiteiten zien vind ik. Vormer dan nog wel meer, maar Goossens totaal nietquote:Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goosens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen in
Bij een club als Heerenveen is hij een prima speler. Heeft niet de kwaliteiten om bij ons in de basis te spelen.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie)
Inderdaad ja. Gewoon vol erop klappen, we zijn er nog niet.quote:Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..
Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
Hij levert veel te veel ballen in bij de tegenstander. Handelingssnelheid heel laag. Niet goed genoeg voor de reservebank wmb.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.quote:Op maandag 14 april 2014 11:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.
Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.
Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.quote:Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Multiply het volgende:
[..]
Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.
Pelle en Janmaat sowieso denk ik, Schaken ook wel als er wat leuks komt (ik gok een Turkse club).quote:Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Van welke basisspelers is het redelijk zeker dat ze vertrekken?
Schaken, De Vrij, Janmaat en Pelle? Willen Clasie en BMI ook weg?
Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.quote:Op maandag 14 april 2014 11:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.
Gewoon überhaupt volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.
Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deed toch niet zo heel veel fout?
Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deed toch niet zo heel veel fout?
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?quote:Op maandag 14 april 2014 11:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.
Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.
PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?
Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.quote:Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.
Yes.quote:Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Zijn dat de tot nu toe mogelijke tegenstanders?
Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.
Die was nog veel erger inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.
Ik vond 't zelf wel een goede beslissing van Kuipers. Als je echt op de regels fluit dan kun je daar een penalty voor geven. Alleen gaat dat voorbij aan de geest van het spel in mijn ogen. Van mij mogen scheidsrechters meer ruimte krijgen voor dat soort beoordelingen. Zoals bij die dubbele straf (penalty + rood) in bepaalde gevallen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.
Denk dat we redelijk kansloos zijn tegen Galatasaray en Lille. De rest is muntje opgooien.quote:
PAOK of APOEL hopelijk.quote:
Dit inderdaad. Dnipro speelden niet slecht tegen PSV, die kegelen ons er gewoon uit vrees ik.quote:Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef Grifte het volgende:
PAOK hebben we tegen AZ gezien, dat was matig. Zo'n APOEL moet je ook kunnen hebben, de andere 3 zijn sterker.
Ik doel meer op te snel fluiten en inconsequent zijn met kaarten uitdelen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?
In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...quote:Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kennende zal je wel weer de sterkste loten. Net als de vorige keer
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kennende zal je wel weer de sterkste loten. Net als de vorige keer
Natuurlijk hoop ik dat, maar als er 2/3 van de 5 al zeer zwaar zijn dan ben ik er al bang voor. Echt geluk met de loting zie ik ons niet vaak hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...
Hopelijk in ieder geval direct eruit op het WK, zodat onze goede spelers gewoon mee kunnen doen.
Count me inquote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het een beetje betaalbaar is ga ik graag heen.
quote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
Inderdaad. En poulefase is in een goedkopere periode.quote:Op maandag 14 april 2014 12:05 schreef Grifte het volgende:
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten bij VCL3, zelfs al zou dat een combi naar België betekenen. Win je die ronde speel je sowieso poulefase, een tripje naar Arsenal of Everton zou wel een mooie afsluiter van de CL voorrondes zijn.
Ik heb al een defibrillator klaar staanquote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
HMF is er bij.quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al een defibrillator klaar staan
quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?
Zelfs na 4-0 voor tegen ADOquote:
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.quote:
Van BMI?quote:Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijkenquote:Op maandag 14 april 2014 12:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van BMI?nooit.
Hoogstens voor hands van De Vrij kan iets gegeven worden.
Daarom is de vermeende overtreding van BMI aannemelijker.quote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken
Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.quote:Op maandag 14 april 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.
Die zijn er genoeg jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.
Een andere situatie kan ik me niet bedenken waar een penal voor gegeven zou kunnen worden. Dat aangeschoten hands is natuurlijk al helemaal niet aan de orde.quote:Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat van BMI kan toch nooit een overtreding zijn?
Dat niet, maar als het hinderlijk is, kun je hem geven.quote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die hem geven.quote:Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.
Mag toch hopen van wel als Janmaat, Clasie, BMI, Pelle en de Vrij op nominatie staan om volgend seizoen ergens anders heen te gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Aloulou het volgende:
Ben benieuwd of Feyenoord nog aankopen doet voor volgend seizoen en welke eventueel? Van la Parra?
Wat is dit voor onzin dan?quote:Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef Elan het volgende:
Koeman
Je ziet en hoort hem nu ook veel actiever coachen.
Is geen onzin hij staat nu als de boel dreigt te verzaken constant langs de lijn te schreeuwen dat was eerst veel minder.quote:
Daar had ik echt 0 twijfels over eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 april 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is de vermeende overtreding van BMI aannemelijker.
Klinklare onzin.quote:Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Is geen onzin hij staat nu als de boel dreigt te verzaken constant langs de lijn te schreeuwen dat was eerst veel minder.
Verdedigend kan je het gewoon oplossen zonder aankopen, zelf heb ik liever dat ze De Vrij voor leuke prijs verkopen en eventueel ook BMI. We hebben daar toch Kongolo die wat mij betreft direct aan spelen toekomt heel volgend seizoen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel als Janmaat, Clasie, BMI, Pelle en de Vrij op nominatie staan om volgend seizoen ergens anders heen te gaan.
Rechtsback zou wel praktisch zijn volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Verdedigend kan je het gewoon oplossen zonder aankopen, zelf heb ik liever dat ze De Vrij voor leuke prijs verkopen en eventueel ook BMI. We hebben daar toch Kongolo die wat mij betreft direct aan spelen toekomt heel volgend seizoen.
Gaat inderdaad meer om Clasie, en Pelle. Belangrijke posities waar we geen waardige vervangers voor hebben. Van la Parra zie ik graag komen overigens. Qua spits voor Pelle kan ik niet zo snel een interessante vervanger bedenken..
Dit inderdaad. Was niet bepaald een voorstander van zijn komst, maar wat heeft hij het goed gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
Koeman.
Wat mij betreft de Feyenoorder van de afgelopen jaren, boven Guidetti, Pelle, Janmaat of wie je dan ook wil noemen.
Hij zat niet in de samenvatting, dus zal wel niet veel geweest zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
quote:Feyenoord is door de KNVB beoordeeld als financieel gezond. De voetbalbond promoveert de club naar categorie 3, de hoogst mogelijke categorie. In die groep zitten de clubs die volgens KNVB gezond zijn en een gezond beleid voeren.
Nouja, de SV vind ik vaak wel selectief hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij zat niet in de samenvatting, dus zal wel niet veel geweest zijn.
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef Luni het volgende:
Kijk hem zitten met z'n zure muil
[ afbeelding ]
Wel joh.quote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Raar, je kan toch niet echt zeggen dat Feyenoord financieel gezond is.
Ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ook een groot feest op de Coolsingel met de 2e plaats?
Misschien niet qua schulden, maar ik denk wel qua financiële beleidsvoering. Afgelopen jaren positieve resultaten neergezet als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Pelle en Clasie zijn belangrijk en ook allebei in de as van het veld onmisbaar. Daarvoor moet je gewoon waardige vervangers hebben. Pelle gaat zeker weg, Clasie betwijfel ik...zal eraan liggen of en hoe hij op het WK speelt (en hele Nederlands elftal...waar ik weinig van verwacht). Maar Vormer is geen waardige vervanger voor Clasie...bij lange na niet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef H.FR het volgende:
Rechtsback zou wel praktisch zijn volgens mij.
Voor Clasie hebben we Vormer klaarstaan. Voor Pellè moet er een goede vervanger komen en voor Schaken ook. En met goede vervanger bedoel ik niet Van la Parra.
quote:
Ze verwachten bij Feyenoord zelf overigens dat we op korte termijn weer in categorie 2 zitten en dat het nu een aantal periodes schipperen is tussen 2 en 3. Maar toch, mooi om te zien ditquote:
Dus dit.quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Aloulou het volgende:
Maar Vormer is geen waardige vervanger voor Clasie...bij lange na niet.
Gudde heeft laatst nog aangegeven dat we inderdaad nog niet helemaal financieel gezond zijn. We zullen bij de controlemomenten blijven schommelen tussen categorie 2 en 3.quote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Vormer is geen Clasie, maar ik denk dat hij een prima vervanger zal zijn. Speelt altijd een voldoende, heeft een goede trap, en kan bij een lange serie wedstrijden volgens mij nog wel verbeteren.quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pelle en Clasie zijn belangrijk en ook allebei in de as van het veld onmisbaar. Daarvoor moet je gewoon waardige vervangers hebben. Pelle gaat zeker weg, Clasie betwijfel ik...zal eraan liggen of en hoe hij op het WK speelt (en hele Nederlands elftal...waar ik weinig van verwacht). Maar Vormer is geen waardige vervanger voor Clasie...bij lange na niet.
Gudelj van AZ zou interessant zijn als vervanger van Clasie. Maar dan moet je betalen ook.
Probleem van Vormer is dat hij altijd de bal aanneemt en dan pas een keer gaat bedenken waar hij hem heen gaat spelen. Wat dan weer resulteert in een balletje breed of terug aangezien je afspeelmogelijkheden dan vaak alweer afgeschermd zijn. Het ontbreekt ons vaak al aan creativiteit op het middenveld, als je Vormer voor Clasie gaat inwisselen wordt dat er niet bepaald beter op.quote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer is geen Clasie, maar ik denk dat hij een prima vervanger zal zijn. Speelt altijd een voldoende, heeft een goede trap, en kan bij een lange serie wedstrijden volgens mij nog wel verbeteren.
En Gudelj blijft maar lekker bij AZ. Die wordt volgens mij een beetje overschat.
Hij speelt op safe, maar dat heeft denk ik ook wat met vertrouwen te maken. Ik zie hem ook prima openen en hij heeft ook bewezen een steekpass in huis te hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem van Vormer is dat hij altijd de bal aanneemt en dan pas een keer gaat bedenken waar hij hem heen gaat spelen. Wat dan weer resulteert in een balletje breed of terug aangezien je afspeelmogelijkheden dan vaak alweer afgeschermd zijn. Het ontbreekt ons vaak al aan creativiteit op het middenveld, als je Vormer voor Clasie gaat inwisselen wordt dat er niet bepaald beter op.
Ok.quote:Op maandag 14 april 2014 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo te lezen heeft Yoeri ook weer een mooi verhaal voor in een van z'n boeken opgedaan.
quote:Feyenoord is door de KNVB beoordeeld als financieel gezond. De voetbalbond promoveert de club naar categorie 3, de hoogst mogelijke categorie. In die groep zitten de clubs die volgens KNVB gezond zijn en een gezond beleid voeren.
Feyenoord heeft de afgelopen jaren grote stappen gemaakt om de financiële huishouding op orde te krijgen. Drie jaar geleden verkeerde de club nog in financiële problemen waardoor de club in de laagste categorie werd ingedeeld. Clubs in categorie 1 kunnen zelfs hun licentie verliezen.
Algemeen directeur Eric Gudde is blij met het goede nieuws, maar legt ook uit dat de club nog verder zal moeten werken aan de financiële situatie: "Uiteraard zijn we tevreden met de enorme verbetering in een relatief kort tijdsbestek. Het is een bewijs dat ons beleid vruchten afwerpt, maar we hebben nog steeds een negatief eigen vermogen."
De club stond in juni 2013 nog zes miljoen euro in het rood, volgens Gudde is de club eigenlijk pas gezond wanneer er een positief eigen vermogen is. De directeur weet ook niet of de club zich consequent in de hoogste groep kan handhaven: "We zitten nu op de grens tussen categorie 2 en 3, dus afhankelijk van het meetmoment kan het zijn dat we nog regelmatig wisselen van categorie."
Gudde zegt dan ook dat Feyenoord de komende jaren zal blijven werken aan het verbeteren van de financiële situatie van de club.
Feyenoord heeft jaarrapporten over het seizoen: 2012/2013 is hier te vinden, 13/14 zal ergens eind september beschikbaar komenquote:Op maandag 14 april 2014 13:45 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zit het trouwens met het financieel jaarrapport van 2013. Hoeveel operationele winst is er gemaakt? heb daar dit jaar niks van mee gekregen.
Hou je nog een leuk zakcentje aan over dan. Al zal Oranje er (hopelijk) wel snel uit liggen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
De kandidaten voor Oranje hebben zich gister trouwens wel echt laten zien. Clasie speelde ouderwets als een baas, de Vrij en BMI speelden ontzettend stabiel en tja, Janmaat dat spreekt voor zichzelf.
Verder zal Kongolo ook wel gewoon meegaan naar dat WK, helemaal nu Willems een forse knieblessure heeft opgelopen.
Feli met je moderatorschap, nu WK, zo meteen VBL?quote:Op maandag 14 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer is fanatieker dan menig supporter in het stadion.
Haha, ik vind van wel.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het gaat je alleen niet zo goed af. Maakt niet uit jochie, volgende keer beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had inderdaad meerdere keren het gevoel dat Mulder aan het denken was dat hij vooral niet moest tijdrekken, waardoor hij dus aan het tijdrekken wasquote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Fuszy het volgende:
Was ik de enige die zich ergerde aan Mulder? Die gozer stond op scherp en deed volgens mij een aantal dingen waar hij niet veel verder moest gaan
Dit inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had inderdaad meerdere keren het gevoel dat Mulder aan het denken was dat hij vooral niet moest tijdrekken, waardoor hij dus aan het tijdrekken was
Dat inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had inderdaad meerdere keren het gevoel dat Mulder aan het denken was dat hij vooral niet moest tijdrekken, waardoor hij dus aan het tijdrekken was
Wekelijks staat te blunderen? Laatst zei iemand hiernog dat hij als een baas stond te keepen. Goffetomme.quote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Caland het volgende:
Hahn (je weet wel, de vervanger van Mulder die wekelijks staat te blunderen bij Dordrecht) zit vanavond bij FC Rijnmond.
Zag gisteren op tv weer een flinke fout van hem, maar het kan toch niet veel erger zijn dan Mulder. Niks te doen gehad toch? En dan gister alsnog zo'n momentje met Locadia dacht ikquote:Op maandag 14 april 2014 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wekelijks staat te blunderen? Laatst zei iemand hiernog dat hij als een baas stond te keepen. Goffetomme.
Toch is het wel raar dat de KNVB een club met een negatief eigen vermogen in de hoogste categorie plaatst. Ook al zit de bedrijfsvoering nu wel goed in elkaar.quote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel joh.
Er wordt jaarlijks winst gemaakt, begroting zit goed in elkaar, weinig schulden.
Er is geen grote buffer, maar Feyenoord staat er goed voor.
Here we go againquote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Donkere jongens blinken wel altijd vooral uit als tweede keeper.
Vermeer, Menzo, mandanda
Was weer niet best van het weekend.quote:Op maandag 14 april 2014 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wekelijks staat te blunderen? Laatst zei iemand hiernog dat hij als een baas stond te keepen. Goffetomme.
Negers is volgens mij de juiste term, niet zo politiek correct graag.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Donkere jongens blinken wel altijd vooral uit als tweede keeper.
Vermeer, Menzo, mandanda
quote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is volgens mij zo erg dat bij een land als Brazilie waar toch het grootste gedeelde donkergekleurd is dit jarenlang de eerste doelman was. Is zelfs de beste doelman die ze ooit hadden
[ afbeelding ]
Die dwerg mag verhuurd worden toch? Dan blijft de patatbakker uit Rotterdam namelijk, dan krijgt hij een nieuw contractquote:Op maandag 14 april 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Volgend seizoen hebben we dus een autistische boer uit Pannerden, een dwerg uit Griekenland en een néger als keeper. Oh joy...
quote:Op maandag 14 april 2014 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Zou het IQ van Mulder hoger, of lager zijn dan het aantal tegendoelpunten dit seizoen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Shaktor Donetsk Dnjepr Dnjepropetrovsk Zenith Sint Petersburg Lokomotiv Moskou CSKA Moskou Lille Monaco Standaard Luik Anderlecht Club Brugge PAOK Panathinaikos Galatasaray Besiktas FC Kopenhagen FC Basel |
Bij ons in het vak sprongen er wat op toen hij scoorde. Ze schrokken zelf nogal van hun reactie. Snel weer zitten natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Die kool van Janmaat trouwensGoedemorgen.
Gala is sowieso geen mogelijke tegenstander volgens mij, omdat Fenerbahce kampioen wordt en die mogen geen CL spelen dit jaar.quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Happel het volgende:
Voorronde CL kan een van de volgende tegenstanders opleveren:
[ code verwijderd ]
[..]
Bij ons in het vak sprongen er wat op toen hij scoorde. Ze schrokken zelf nogal van hun reactie. Snel weer zitten natuurlijk.
Doe maar lekker PAOK, die hebben we tegen AZ gezien dit jaar en dat was echt bijzonder weinig.quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef PIETR het volgende:
Kopenhagen dan maar, minst sterke tegenstander lijkt mij ..
Dit. En omdat ik dan eindelijk weer Feyenoord kan zien spelen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef PIETR het volgende:
Kopenhagen dan maar, minst sterke tegenstander lijkt mij ..
Ik laat mijn achternaam veranderen in Tomasson.quote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)on-Danish-names.html
Hoop dat Happel's naam door de keuring komt.
Behalve als je er 6+ jaar woont, mag ik hopen. Ik regel wel wat voor jullie. Genoeg collega FCK fansquote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Grifte het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)on-Danish-names.html
Hoop dat Happel's naam door de keuring komt.
Ik was afgelopen zomer in Kopenhagen, toen kreeg ik de tip om in de kroeg geen tapbier, maar flesjes te bestellen. Was inderdaad de helft van de prijsquote:
Hier heb je een nog iets beter overzichtje wat er kan gebeuren in de competities die een ploeg afleveren in de VCL3:quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Happel het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Bij ons in het vak sprongen er wat op toen hij scoorde. Ze schrokken zelf nogal van hun reactie. Snel weer zitten natuurlijk.
Is er trouwens geen mogelijkheid dat teams uit Oekraine worden geweerd van Europees voetbal, wegens de sfeer daar? Of moeten ze dan op neutraal terrein o.i.d. spelen?quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier heb je een nog iets beter overzichtje wat er kan gebeuren in de competities die een ploeg afleveren in de VCL3:
[ afbeelding ]
Elke club wilt in de CL komen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe maar lekker PAOK, die hebben we tegen AZ gezien dit jaar en dat was echt bijzonder weinig.
Dinamo Kiev - Valencia voor de EL werd laatst op Cyprus gespeeld meende ik, toen de onrusten in Kiev op haar hoogtepunt waren.quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is er trouwens geen mogelijkheid dat teams uit Oekraine worden geweerd van Europees voetbal, wegens de sfeer daar? Of moeten ze dan op neutraal terrein o.i.d. spelen?
Gaat dat niet ten koste van een mogelijke transfer? Er was toch een regel met betrekking tot het spelen voor meerdere clubs in Europa?quote:Op maandag 14 april 2014 15:42 schreef Calciumdude het volgende:
Pelle pas weg nadat we door die voorrondes zijn..
niet weer zonder de spits die duels in gaan , dat heeft ons vorige keer ook de poulefase gekost...
Besiktas heeft gala ingehaald. Nu zou besiktas dus direct de poulefase halen en gala vCLquote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gala is sowieso geen mogelijke tegenstander volgens mij, omdat Fenerbahce kampioen wordt en die mogen geen CL spelen dit jaar.
Knevel on Tourtwitter:andriesgknevel twitterde op maandag 14-04-2014 om 14:40:29Ondertussen in een heel afgelegen dorpje in het Oosten van Pakistan... http://t.co/f3ch1ueaf8 reageer retweet
volgens mij kun je dan het hele seizoen niet meer in die competitie uitkomen , maar weet niet of dat ook voor de voorrondes telt , want dan zou je na een verlies in de eerste voorronde van CL en een verlies in de tweede voorronde van EL nergens meer voetballen dat seizoen...quote:Op maandag 14 april 2014 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gaat dat niet ten koste van een mogelijke transfer? Er was toch een regel met betrekking tot het spelen voor meerdere clubs in Europa?
In ieder geval geen oostblok club een keer hoop ik toch......quote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Caland het volgende:
Wij loten toch gewoon Shakhtar of Dnjepr oid.
Voor de laatste voorronde geldt dat geloof ik. Maar denk dat Pelle al vrij vlot weg is als straks de competitie is afgelopen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
volgens mij kun je dan het hele seizoen niet meer in die competitie uitkomen , maar weet niet of dat ook voor de voorrondes telt , want dan zou je na een verlies in de eerste voorronde van CL en een verlies in de tweede voorronde van EL nergens meer voetballen dat seizoen...
hopen dat er dan snel een vervanger kan worden GEKOCHT , als je op huur moet gaan wachten ben je alweer uitgeschakeldquote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de laatste voorronde geldt dat geloof ik. Maar denk dat Pelle al vrij vlot weg is als straks de competitie is afgelopen.
Alleen De Vrij en Janmaat lopen dan af. Pellè 2017, de rest 2016.quote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
Waarom moeten eigenlijk alle sterkhouders weg?
Is iedereen 2015 einde contract of zo.
Zo hard dat Feyenoord moet verkopen is de crisis toch niet.
Maak me wel zorgen wat er terugkomt
Als je als club echt een keer stappen wilt gaan maken zal je toch moeten gaan cashen voor spelers. Het is nogal debiel om te denken dat je een groep maar bij elkaar kan blijven houden. Verder denk ik dat vers bloed niet zo heel slecht gaat zijn, alhoewel je de prestaties van de afgelopen 3 jaar nauwelijks kan verbeteren. Ik geef het Sliske te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
Waarom moeten eigenlijk alle sterkhouders weg?
Is iedereen 2015 einde contract of zo.
Zo hard dat Feyenoord moet verkopen is de crisis toch niet.
Maak me wel zorgen wat er terugkomt
Ben al lang blij als we groepsfase EL halen en plaatsing voor Europees voetbal in de competitie.quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als club echt een keer stappen wilt gaan maken zal je toch moeten gaan cashen voor spelers. Het is nogal debiel om te denken dat je een groep maar bij elkaar kan blijven houden. Verder denk ik dat vers bloed niet zo heel slecht gaat zijn, alhoewel je de prestaties van de afgelopen 3 jaar nauwelijks kan verbeteren. Ik geef het Sliske te doen.
Vormer is er wel eentje die transfervrij weg gaat lopen denk ik. Al had je daar toch nooit voor gaan cashen, dus is niet zo'n ramp.quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen De Vrij en Janmaat lopen dan af. Pellè 2017, de rest 2016.
Vormer trouwens ook 2015 volgens mij.
2016 volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vormer is er wel eentje die transfervrij weg gaat lopen denk ik. Al had je daar toch nooit voor gaan cashen, dus is niet zo'n ramp.
Hoe zit het met onze vrienden Verhoek en Goossens?
Toptwitter:SCCambuurLwd twitterde op maandag 14-04-2014 om 10:54:36Voor de uitwedstrijd in De Kuip tegen #Feyenoord (27 april) staan al 700 supporters ingeschreven! #FEYCAM #Cambuur reageer retweet
quote:In de Kuip namelijk niet één vak ergens in een hoek op de tweede ring dat zich laat horen, maar vol vuur meelevende supporters op alle tribunes.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:52 schreef H.FR het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rleg-varkenoord.html
Te groot om hier geheel te plakken. Even een mooi citaat:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.
Nou Monaco in juliquote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Happel het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Nou zo goed spelen ze niet hoor, der wordt wel een goede serie neergezet.quote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zijn we net te laat zo goed gaan spelen als de laatste weken.
Verschil is gewoon de klassieker(s).quote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zijn we net te laat zo goed gaan spelen als de laatste weken.
NAC die week ervoor ook.quote:Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Twente heeft ons twee dure punten gekost waar je niks aankan doen.
Wat ik dus bedoelde te zeggen, is dat ik PAOK drie keer sterker verwacht als er Cl op het spel staat dan wat ze hebben laten zien in de europa league. Ik vond het ook onrealistisch om destijds te denken dat PSV het Ac Milan moeilijk zou gaan maken. Je verwacht toch niet dat het 'grote' Ac Milan verliest van een stel pubers van PSV. De CL is te belangrijk voor dat soort clubs en gaan echt geen miljoenen mislopen.quote:
Daar kan je heel goed iets aan doen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ondanks dat het buitenspel was, heb je die goal weg gegeven, was een opeenstapeling van fouten.quote:Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Exact!quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Haringkop het volgende:
Niks aan kon doen? Twente uit mag je nooooit die corner weggeven. Vervolgens staan we dan ook nog met een overtal situatie te slapen in de 16-meter. Typisch een gevalletje niet scherp, ongeacht of het nu wel of geen buitenspel was.
Als je stappen wilt maken moeten we dit soort fouten niet meer maken. Ergens lijkt het er op dat dit de laatste paar weken wel beter gaat. We spelen niet flitsend maar het staat allemaal wel wat beter. Blijkt ook uit het feit dat je maar 1 goal tegen krijgt.
Dit dus. En als Mulder eens kapt met dat domme getijdrek van hem, heb je gewoon 3 minuten blessuretijd. Nu krijg je er lekker 5 tegen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Haringkop het volgende:
Niks aan kon doen? Twente uit mag je nooooit die corner weggeven. Vervolgens staan we dan ook nog met een overtal situatie te slapen in de 16-meter. Typisch een gevalletje niet scherp, ongeacht of het nu wel of geen buitenspel was.
Als je stappen wilt maken moeten we dit soort fouten niet meer maken. Ergens lijkt het er op dat dit de laatste paar weken wel beter gaat. We spelen niet flitsend maar het staat allemaal wel wat beter. Blijkt ook uit het feit dat je maar 1 goal tegen krijgt.
quote:Besluit over renovatie Kuip valt volgende week
ROTTERDAM - De ‘trojka’ van wijze mannen die bestaat uit oud Leefbaar-wethouder Wim van Sluis, oud PvdA-wethouder Hans Vervat en Feyenoord commissaris Jos van der Vegt besluit volgende week wie in hun ogen de Kuip zou moeten renoveren.
De strijd gaat tussen het ontwerp van stichting Red de Kuip, die ontstaan is uit een groep trouwe supporters van Feyenoord die al jaren naar de wedstrijden komen kijken, en dat van bouwbedrijf BAM.
Geen superKuip
BAM genoot voor de zomer overigens de voorkeur van de Feyenoord-directie, als alternatief voor het ontwerp van het Nieuwe Stadion van bouwbedrijf VolkerWessels, dat ze het liefste gewild had. Maar dat bleek niet haalbaar toen een meerderheid van de gemeenteraad een financiële garantstelling van 165 miljoen euro afwees. Een nieuw voorstel voor complete nieuwbouw van een ‘superKuip’ is inmiddels afgevallen.
Second opinion
De trojka wacht nu de analyse af van een gespecialiseerd bureau van accountants met expertise in de vastgoedsector. Zij voeren een second opinion uit en rekenen door of de begroting van de renovatie- en exploitatieplannen haalbaar is. De eerste check is gedaan door het bureau van trojka-lid Wim van Sluis, Daamen & van Sluis in Capelle aan de IJssel.
25 april
De datum waarop het besluit bekend zal worden is vooralsnog gepland op vrijdag 25 april, zegt Robin van Holst, een van de initiatiefnemers van Red de Kuip. ‘Ik weet dat een paar mensen die daar bij betrokken zijn dan met vakantie gaan. Dus later dan die dag zal het niet worden.’
Coalitieakkoord
De dag valt midden in de coalitieonderhandelingen waaruit een nieuw stadsbestuur voort moet komen. Ook dat is handig, want het is zeker dat er in het akkoord dat de politieke partijen die straks plaats nemen op het pluche sluiten ook moet staan hoeveel geld de gemeente vrijmaakt om de plannen uit te voeren.
Geld van de gemeente
‘Het moet dan duidelijk zijn of de gemeente er eigen vermogen in gaat steken, en zo ja hoeveel’, zegt D66-raadslid Jos Verveen. Verder is het nodig om de wegen die naar het stadion leiden aan te passen.
Geen files
Een van de redenen is dat er in de gerenoveerde Kuip bijna twintigduizend mensen meer passen. En die moeten allemaal weg kunnen komen zonder dat er files ontstaan.
'Tientallen miljoenen'
'Dat loopt al snel in de papieren, enkele tientallen miljoenen euro’s ben je zo kwijt', zegt Verveen. Ook daarvoor moet het komende stadsbestuur dus geld in de begroting vrijmaken.
Hopelijk maken ze meteen even de verschillende plannen openbaar.quote:
Wtf, waar ben jij nou weer mod van?quote:Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschil is gewoon de klassieker(s).
quote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was inderdaad erg respectloos van die PSV'er.
Ondertussen al 5-0, 4x Te Vrede.quote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jong Feyenoord/Excelsior staat trouwens 2-0 voor op Jong RKC. Toch nog kampioen dit jaar.
Terreinknecht / cultuurbewaker die was overleden toch?quote:
Ah, ga je naar DGH-toernooi? Dan eindig jij ook in de sloot vrees ikquote:
Sowieso snapte ik de ophef niet echt. Ik zette de tv vrij laat aan (wel nog voor de aftrap, midden in die minuut dus) en dacht dat m'n KPN-kastje weer eens vastgelopen wasquote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
Was ook best onduidelijk. In het stadion kreeg men pas door dat er een minuut stilte was toen de spelers rond de cirkel gingen staan.Buiten dat het verstoren van zoiets altijd vrij kansloos is vond ik de 90 minuten stilte die de PSVers hielden ook weer wat overdreven.
Kom misschien wel even buurten ja. Ik zal mijn wortelpak alvast uit de kast trekken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, ga je naar DGH-toernooi? Dan eindig jij ook in de sloot vrees ik. Samen met die Oranje-vriendjes van je.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
Was ook best onduidelijk. In het stadion kreeg men pas door dat er een minuut stilte was toen de spelers rond de cirkel gingen staan.Buiten dat het verstoren van zoiets altijd vrij kansloos is vond ik de 90 minuten stilte die de PSVers hielden ook weer wat overdreven.
Ja, als je in je B-elftal spelers hebt lopen die al seizoenen in de Eredivisie hebben gespeeld kun je wel eens wat winnen van de halve A1 van RKC.quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef PIETR het volgende:
PierreEerste jaar als hoofdcoach en direct kampioen worden. Succestrainer, dit dat.
Heb het zelf niet meegekregen van die verstoorde minuut stilte overigens, schakelde wat later in.twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 13-04-2014 om 18:08:05Toch de felicitaties voor PSV. De prijs voor het dufste publiek van seizoen 13/14 gaat welverdiend naar PSV; GEFELICITEERD! #psvFEY reageer retweet
Nee. Hij heeft wel zijn Stone Island trui uit de kast gehaald voor de gelegenheid.quote:Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef PIETR het volgende:
Krabbendam aan de bar bij VI. Zou die weer eens een primeurtje hebben?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft wel zijn Stone Island trui uit de kast gehaald voor de gelegenheid.
Rond de 80e minuut liepen alle boertjes het stadion al uit. Ook zoiets.quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
Vind ik de laatste tijd bij ons trouwens ook te vaak gebeurenquote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rond de 80e minuut liepen alle boertjes het stadion al uit. Ook zoiets.
Wij doen het soms ook als de wedstrijd doodgebloed is. Scheelt ons toch een half uur in de file staan.quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd bij ons trouwens ook te vaak gebeuren
Steeds meer mensen die vroeg weg gaan.
Op zaterdagavond als je anders je treinaansluiting mist kan ik me nog voorstellen, maar op de zondag...
Dat is de ook de enige reden dat ik twee keer voor het einde vertrokken ben.quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op zaterdagavond als je anders je treinaansluiting mist kan ik me nog voorstellen, maar op de zondag...
Vet. Je hoorde ze ook bijna de hele wedstrijd.quote:
Ik zag Van Gaal op de tribune en dacht nog bij mezelf, Clasie heeft zich vandaag verzekerd van een ticket naar Brazilië.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)r-van-strootman.html
Koning Clasie
In Duitsland bij Borussia Monchengladbach hebben wij eens 3 doelpunten gemist omdat die ouwe van mij per se 5 minuten eerder weg wilde.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef ace_eleven het volgende:
1x samen met mijn ma naar t stadion geweest toen mijn pa niet kon en ik nog een klein jochie was, vlak voor de blessuretijd weg gaan bij 1-1 en heb toen de 2-1 gemist van Blinker, k hoor het nog omgeroepen worden, is tevens de laatste keer dat ik voor t einde weg ben gegaan en tevens de laatste keer dat mijn ma mee mocht
Ik dacht dat ze dat alleen bij Ajax deden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef eight het volgende:
[..]
In Duitsland bij Borussia Monchengladbach hebben wij eens 3 doelpunten gemist omdat die ouwe van mij per se 5 minuten eerder weg wilde.![]()
Dat heeft ie nog jaren moeten aanhoren.
Bij Ajax zie je serieus vanaf na 65-70 minuten lege plekken gaan ontstaan (of gaan vermeerderen if you will), das sowieso wel wat andersquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen bij Ajax deden.
Joden lopen altijd weg, maar tegenwoordig lijkt het wel alsof er in ieder stadion joden zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen bij Ajax deden.
Verschilt toch wel erg per club. Bij ons heeft 't voor een groot deel te maken met de verkeerssituatie - en dan zie je mensen dus weggaan rond de 85e-90e minuut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg, maar tegenwoordig lijkt het wel alsof er in ieder stadion joden zitten.
Het kan kloppen. Zodra de nieuwe Kuip gebouwd is icm de nieuwe metrolijn die er bij hoort (lijn F: Zuidplein - Kralingse Zoom via de Kuip) kan je een conclusie maken (zeker sinds de Arena twee metrostations en een intercitystation tot zijn beschikking heeft). Met de verkeersituatie nu + de overvolle Sprinters en trammetjes zou ik ook bijna vroeger weggaan. Maar ik ga gewoon de Feijenoordbrug over en pak de tram vanaf Breeplein of Randwegquote:Op dinsdag 15 april 2014 04:53 schreef Dven het volgende:
Bij Feyenoord ligt het weer aan de verkeerssituatiegodverdomme wat weet men het voor zichzelf toch altijd weer goed te spreken zeg
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:20 schreef Dekatria het volgende:
Altijd gebleven tot het eind, en deze goal herinnerde me eraan waarom
Het komt gewoon over alsof alleen bij de kuip mensen last hebben van drukte na de wedstrijd terwijl her bij alle andere clubs het gebrek aan clubleden is. Gewoon de grootste flauwekul. Ik heb de kuip al eens na 80 minuten leeg zien stromen. Maar vast ook allemaal mensen die snel de trein wilde halen. Het feit dat men weer eens compleet werd weggespeeld in eigen huis had daar natuurlijk niets mee te makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 06:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het kan kloppen. Zodra de nieuwe Kuip gebouwd is icm de nieuwe metrolijn die er bij hoort (lijn F: Zuidplein - Kralingse Zoom via de Kuip) kan je een conclusie maken (zeker sinds de Arena twee metrostations en een intercitystation tot zijn beschikking heeft). Met de verkeersituatie nu + de overvolle Sprinters en trammetjes zou ik ook bijna vroeger weggaan. Maar ik ga gewoon de Feijenoordbrug over en pak de tram vanaf Breeplein of Randweg.
Als je al mensen vroegtijdig weg ziet gaan bij Liverpool afgelopen weekend dat op het punt stond een historische overwinning te boeken dan weet je dat het overal gebeurt. Ik begrijp dat niet echt maar heeft ook wel een beetje te maken met de steeds wisselende aanvangstijden, toen iedere wedstrijd gewoon op zondag 14:30 was zorgde men dat ze op tijd thuis waren voor studio sport, nu staat Ikea nog op het programma bewijze van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het komt gewoon over alsof alleen bij de kuip mensen last hebben van drukte na de wedstrijd terwijl her bij alle andere clubs het gebrek aan clubleden is. Gewoon de grootste flauwekul. Ik heb de kuip al eens na 80 minuten leeg zien stromen. Maar vast ook allemaal mensen die snel de trein wilde halen. Het feit dat men weer eens compleet werd weggespeeld in eigen huis had daar natuurlijk niets mee te maken
Tevens is lijn F al even ficties als een nieuwe Kuip :p
Laatste wedstrijd ben ik voor het eerst 5 minuten eerder weggegaan. Ik was ziekjes en brak en had net mijn kat begraven in de tuin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:20 schreef Dekatria het volgende:
Altijd gebleven tot het eind, en deze goal herinnerde me eraan waarom
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd ben ik voor het eerst 5 minuten eerder weggegaan. Ik was ziekjes en brak en had net mijn kat begraven in de tuin.
Ergens was het wel fijn, ik werd niet platgedrukt in de tram en mijn metro kwam gelijk aanrijden, en was op tijd thuis
Ja iedereen zat me over te halen, behalve HMF, luister naar je lichaam zei hij, blijf lekker thuisquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]Eigenlijk was het al een wonder dat je kwam opdagen
En toen ben je 2 dagen op de loop geweest zodat je dit hier vandaag pas kon komen roeptoeteren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:47 schreef Planga het volgende:
Kakkerlakjes welke op rdam cs speuren naar Ajax shirtjes onder een dicht vest. Ik kwam ze zondag tegen.
Altijd die HMF weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja iedereen zat me over te halen, behalve HMF, luister naar je lichaam zei hij, blijf lekker thuis
Groot gelijk, optyften met dat volkquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:47 schreef Planga het volgende:
Kakkerlakjes welke op rdam cs speuren naar Ajax shirtjes onder een dicht vest. Ik kwam ze zondag tegen.
Misschien heeft het ermee te maken dat Feyenoord dit seizoen een aantal keer is gestopt met voetballen rond de 60ste minuut in thuiswedstrijden (ADO thuis bijv.) Waarom zou je van je fans toewijding verwachten als je er zelf met je pet naar gooit als team?quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk vind ik dat apart als je geen dringende reden hebt. Maar dat ligt misschien aan mij.quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wij doen het soms ook als de wedstrijd doodgebloed is. Scheelt ons toch een half uur in de file staan.
Wij zijn Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken dat Feyenoord dit seizoen een aantal keer is gestopt met voetballen rond de 60ste minuut in thuiswedstrijden (ADO thuis bijv.) Waarom zou je van je fans toewijding verwachten als je er zelf met je pet naar gooit als team?
Overstappen enzquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:07 schreef exile79 het volgende:
Waarom zouden mensen met een Ajax shirt in Rotterdam lopen op de dag dat ze zelf in Amsterdam kampioen kunnen worden?
Dat is ook logisch, maar volgens mij is het niet zo dat 20% van de mensen hun trein/tram moet halen en ziek, zwak of misselijk is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd ben ik voor het eerst 5 minuten eerder weggegaan. Ik was ziekjes en brak en had net mijn kat begraven in de tuin.
Ergens was het wel fijn, ik werd niet platgedrukt in de tram en mijn metro kwam gelijk aanrijden, en was op tijd thuis
Dat is prima, maar dan vind ik niet dat we ons nog als 'beste en meest trouwe fans' kunnen profileren. Voor mij is het feit dat bijna iedereen blijft tot het eind tot nu toe ook altijd deel geweest van de beleving, dat zie je niet overal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind trouwens dat iedereen lekker zelf moet weten of die eerder weggaat. We hebben het hier niet over een heilige mis waarbij je God beledigt als je eerder er tussen uit piept, altijd maar dat schapengedrag van veel mensen.. gedraag je vooral als alle andere schapen, dan hoor je bij de kudde.
Doe je maar lekker ergens anders.quote:
Nou Ronald, een titel had ik dit jaar toch wel leuker gevonden hoor, en dat had er absoluut ingezeten!quote:Ronald Koeman siert de cover van de nieuwe VI. De trainer van Feyenoord zegt in een interview: 'Hoewel we geen prijs pakten, wonnen we wel de trots van de mensen terug. Misschien is dat wel veel meer waard'.
Je hoeft je er ook niet persé druk om te maken. Maar ik vind wel dat het afdoet aan je imago van trouwste supportersschare.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Lastpost het volgende:
Boeit me vrij weinig als mensen eerder weggaan, dat ze constant maar weer op komen dagen tijdens wedstrijden ongeacht het sportieve plaatje vind ik veel meer waard.
Ben zelf nooit eerder vertrokken, maar tijdens die PO-wedstrijd tegen Ajax destijds had ik echt moeite om te blijven, niet omdat ik m'n club niet meer wilde steunen, maar puur omdat ik het echt niet meer kon aanzien.![]()
En er zijn er genoeg die eerder vertrekken omdat ze dan de file voor zijn, de tram nog kunnen pakken etc en anderen zien dat de wedstrijd al binnen is, of juist al verloren en vertrekken, niet mijn ding, maar om je daar nu druk om te maken.
Vind ik wel meevallen, jarenlang weinig te juichen en al die mensen die in de 80/85ste minuut vertrekken komen toch maar mooi iedere twee weken wéer naar de club, jaar in, jaar uit. Daar vind ik genoeg trouw uit naar voren komen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hoeft je er ook niet persé druk om te maken. Maar ik vind wel dat het afdoet aan je imago van trouwste supportersschare.
Ach, dat is ook een beetje een gemaakt imago. Dat bedoel ik niet trollend ofzo hoor, maar met het uitblijven van succes groeide dat imago ook. Omdat Feyenoord-supporters dat maar bleven herhalen. We winnen niets, maar we zijn wel de beste supporters, dat idee. En dat terwijl toen het met de club eind jaren '80/begin jaren '90 écht slecht ging, sportief en financieel, er gemiddeld 10000 man in de Kuip zat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hoeft je er ook niet persé druk om te maken. Maar ik vind wel dat het afdoet aan je imago van trouwste supportersschare.
"Weet je wel niet hoe druk het was op de weg. Echt waar hoor!!"quote:Op dinsdag 15 april 2014 04:53 schreef Dven het volgende:
Bij Feyenoord ligt het weer aan de verkeerssituatiegodverdomme wat weet men het voor zichzelf toch altijd weer goed te spreken zeg
![]()
James bondquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Iniesta8 het volgende:
Op de parkeerplaats langs het Philipsgebouw. Die bekende Feyenoord hooli van het boek "de mannen die vooraan staan" en zijn vriendengroep is bond en blauw geslagen/geschopt.
Grote mond over PSV in zijn boekjes zal die nu wel laten..
[ afbeelding ]
Beetje triest als je hiermee pronkt terwijl je zelf nooit buiten komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Iniesta8 het volgende:
Op de parkeerplaats langs het Philipsgebouw. Die bekende Feyenoord hooli van het boek "de mannen die vooraan staan" en zijn vriendengroep is bond en blauw geslagen/geschopt.
[ afbeelding ]
Met 30 tegen 12 lukt dat wel ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Iniesta8 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een heel andere HMF dan die wij hier op FOK! altijd meemaken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja iedereen zat me over te halen, behalve HMF, luister naar je lichaam zei hij, blijf lekker thuis
Dat zijn ze natuurlijk alle 42quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Met 30 tegen 12 lukt dat wel ja.
Faalhaas.
Ditquote:
Hoorde zelft 50 tegen 7 en op de vlucht gaan toen de politie kwam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Met 30 tegen 12 lukt dat wel ja.
Faalhaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |