abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138857731

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
#12 is not for sale!
pi_138857742
Niet slecht, al sinds 2002 actief lid hier en m'n eerste topic die ik heb geopend
#12 is not for sale!
pi_138857765
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die gasten werden juist dik gematst :')
:?

Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor :X

De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)

Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138857778
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:?

Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor :X

De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)

Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad :)
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138857799
quote:
Engelse scouts brachten zondag een bezoek aan de topper in de Eredivisie tussen PSV en Feyenoord (0-2). Scouts van onder meer Liverpool, Everton en Arsenal reisden naar Noord-Brabant af om vooral Stefan de Vrij en Daryl Janmaat aan het werk te zien.

De twee verdedigers hopen komende zomer de stap naar het buitenland te maken, maar volgens De Telegraaf heeft het duo de Engelse volgers nog niet overtuigd. De scouts waren niet onder de indruk van de Eredivisie-topper, het niveau werd volgens de krant zelfs omschreven als 'bedroevend'. Met name PSV moest het ontgelden; de weerstand van de Eindhovenaren was 'abominabel', klonk het bij de Engelsen.

Een transfer van De Vrij of Janmaat is tweeledig. Feyenoord steekt een flinke transfersom in de zak bij een vertrek van één of twee van de sterkhouders, voor de voetballers zelf gloort de kans op een avontuur in het buitenland. Maar, veel tijd om te overtuigen is er niet meer. Het WK in Brazilië kan van doorslaggevend belang zijn voor de toekomst van de verdedigers.

Janmaat weet dat hij niet alles zelf in de hand heeft. "Ik heb vorige week netjes antwoord gegeven aan de club. Ik zie nu wel wat er gebeurt. Ik kan alleen maar mijn best doen en afwachten op eventuele ontwikkelingen", aldus Janmaat in gesprek met Telesport.
Waren beide weer prima!

Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138857841
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.

Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
#12 is not for sale!
pi_138857851
Immers had je interdaad met droge ogen rood kunnen geven hoor, stond van binnen even te juichen toen ik geel zag.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138857856
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.

Ja, geen idee.. in ieder geval dom.
Maar nu kunnen we eens kijken hoe Vilhena het op 10 doet.
pi_138857891
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waren beide weer prima!

Vilhena om te huilen? :')

Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
pi_138857895
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.

Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138857952
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Vilhena om te huilen? :')

Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
Ik zag hem eerlijk gezegd met name continu de tegenaanval inleiden met balverlies. En hij liep ook vaak verkeerd.
pi_138857954
Ik vond Kuipers wel aardig fluiten, floot redelijk onopvallend. Tuurlijk vielen die momenten voor ons nu goed uit. Bij Ajax uit kregen wij bij zo'n BMI momentje wel een pingel tegen. Niet dat het dan terecht is, maar bij sommige scheidsrechters weet je het gewoon nooit. Hetzelfde geldt voor zo'n overtreding van Immers er zijn er gewoon bij die menen dat het dan rood moet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 14-04-2014 09:39:03 ]
#12 is not for sale!
pi_138857958
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.

Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
Ik heb ook weinig geklaagd, behalve dat ik vond dat hij erg snel floot (in de CL laat hij meer toe).
pi_138858807
quote:
Het goede spel van Terence Kongolo gaat niet onopgemerkt voorbij aan het Nederlandse analistenkorps. Co Adriaanse is helemaal weg van de Feyenoord-verdediger en raadt bondscoach Louis van Gaal aan om te overwegen of hij Kongolo niet naar Brazilië moet nemen.

'Hij heeft alles voor de moderne verdediger. Kongolo kan in het centrum spelen, links in de verdediging en zelfs nog op het middenveld', onderbouwt Adriaanse zijn mening in Studio Voetbal. 'Hij is lang, snel, zit overal tussen, heeft een goede inspeelpass en techniek. Voor het moderne voetbal heeft hij alles in zich.'

Het WK lonkt dan ook voor de pupil van trainer Ronald Koeman. 'Het is het overwegen waard. Als je Virgil van Dijk en Kongolo in het centrum zet, heb je een nieuw centraal duo. Als ik naar de dagkoersen van het voetbal kijk, is dit een serieuze optie. Veltman, Bruma en Rekik hebben eerder allemaal hun foutjes gemaakt.'
Op basis van de huidige vorm zou ik ook gewoon De Vrij meenemen.
Die met Vlaar in het centrum en dan Kongolo op links (snelheid).
pi_138858838
quote:
Hoofdtrainer Ronald Koeman liet onlangs doorschemeren dat hij vindt dat enkele Feyenoord-spelers klaar zijn voor een overstap naar het buitenland. Aanvoerder Jordy Clasie was één van de spelers die klaar zou zijn voor een grotere competitie. 'Dat is een mooi compliment natuurlijk', reageert de middenvelder aan Goal.com.

'Maar voor mij is het belangrijkste om me gewoon met Feyenoord bezig te houden en niet aan zulke dingen te denken', vervolgt Clasie. 'Na de wedstrijden laat ik het allemaal op me afkomen en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.'

De spil op het middenveld van Feyenoord heeft ambities. 'Iedere jongen droomt natuurlijk van de mooiste competities van de wereld. Dat is logisch. Ik speel nu echter voor Feyenoord en aan andere situaties denk ik nog niet. Ik hoef ook niets van mijn zaakwaarnemer te horen als er iets is, want ik wil me goed kunnen concentreren op Feyenoord en zo belangrijk mogelijk zijn.'

Een plek op het WK in Brazilië zou de belangstelling in hem definitief kunnen aanwakkeren deze zomer. 'Daarvoor is het belangrijk om bij Feyenoord te laten zien dat ik in vorm ben. Ik hoop gewoon dat ik de laatste wedstrijden goed kan spelen en samen met het team goede prestaties kan leveren. Dan zien we verder wel wat de bondscoach zijn mening is en of hij me mee wil nemen', besluit Clasie.
pi_138858993
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
pi_138859098
Enige echte kans voor PSV was trouwens in de 92e minuut.
pi_138859236
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
Klopt, was in de eerste helft Clasie of Vilhena brak toen door. Dat had ook geel moeten zijn.
#12 is not for sale!
pi_138859259
Gefeliciteerd met plek 2. Oprecht tof dat Feyenoord weer structureel bij de Nederlandse top lijkt te gaan horen. Kampioenschap hoort tussen Ajax en Feyenoord te gaan.

En dan dat wij die titel pakken he, maar dat begrijpen jullie wel
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_138859332
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden _O_

Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
pi_138859467
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden _O_

Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
pi_138859539
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138859559
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
pi_138859668
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..
pi_138859692
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waren beide weer prima!

Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.
pi_138859701
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Immers had je interdaad met droge ogen rood kunnen geven hoor, stond van binnen even te juichen toen ik geel zag.
Vond ik niet. Het was wat ongelukkig, maar zeker geen rood.
  maandag 14 april 2014 @ 10:43:21 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138859818
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138859894
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die drie (Vilhena, Schaken en Te Vrede?) er naast stonden omdat ze waren gaan zuipen na Heracles-uit.

Vilhena laat inderdaad eens wat zien, mocht ook weleens trouwens.
pi_138860086
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goossens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen in
pi_138860126
Ohja, Mathijsen _O_

Wat speelde die man een bazenpartij.
pi_138860134
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goosens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen in
Mwah, zowel Vormer als Goossens laten nou ook niet echt hun specialiteiten zien vind ik. Vormer dan nog wel meer, maar Goossens totaal niet
pi_138860188
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
pi_138860214
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie)
Bij een club als Heerenveen is hij een prima speler. Heeft niet de kwaliteiten om bij ons in de basis te spelen.
pi_138860416
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..
Inderdaad ja. Gewoon vol erop klappen, we zijn er nog niet.
Wat dat betreft klote dat Lex er niet bij is, toch altijd de aanjager van het elftal.
pi_138860536
Pelle wil nog 1 keer vlammen in de Kuip. Zeker na de missers van gisteren is hij gebrand op succes.
#12 is not for sale!
pi_138860906
quote:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:32:42 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861025
quote:
Hij levert veel te veel ballen in bij de tegenstander. Handelingssnelheid heel laag. Niet goed genoeg voor de reservebank wmb.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138861029
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:28 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.
Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.
pi_138861118
Van welke basisspelers is het redelijk zeker dat ze vertrekken?

Schaken, De Vrij, Janmaat en Pelle? Willen Clasie en BMI ook weg?
pi_138861124
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.
Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.
pi_138861152
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Multiply het volgende:

[..]

Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.
Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.
pi_138861166
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Van welke basisspelers is het redelijk zeker dat ze vertrekken?

Schaken, De Vrij, Janmaat en Pelle? Willen Clasie en BMI ook weg?
Pelle en Janmaat sowieso denk ik, Schaken ook wel als er wat leuks komt (ik gok een Turkse club).

Clasie, Indi en De Vrij hangt af van het WK denk ik. Vooral bij Indi is er nog geen haast, hij heeft een contract tot 2016.
pi_138861216
Kuipers een 5 gekregen van VI.
pi_138861286
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.
Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.
pi_138861362
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:39 schreef H.FR het volgende:
Kuipers een 5 gekregen van VI.
Deed toch niet zo heel veel fout?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138861390
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.
Gewoon überhaupt volgens mij.
Die jongen heeft een goede trap (die hij in het 1e nog nauwelijks heeft laten zien), zit ook wel een drive in volgens mij, maar heeft het niet heb ik het idee. Inzicht mist hij volgens mij, en snelheid en kracht ook.
pi_138861405
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:49:07 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861498
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138861528
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?
pi_138861564
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.
Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.
pi_138861611
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.
Feyenoord Rotterdam
pi_138861623
pi_138861641
quote:
:D _O-
Zijn dat de tot nu toe mogelijke tegenstanders?
pi_138861645
quote:
_O-
Feyenoord Rotterdam
pi_138861647
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.
Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.
pi_138861651
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D _O-
Zijn dat de tot nu toe mogelijke tegenstanders?
Yes.
pi_138861674
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.
Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:56:16 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861714
quote:

[..]

Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.
Die was nog veel erger inderdaad.

Maar zo'n Kuipers gisteren, metéén een kaart trekken omdat Immers ietsje te laat was. :P
pi_138861744
Wel leuk trouwens om dit Twitteraccount in de gaten te houden. Houden bij welke clubs we kunnen loten en alle randzaken er omheen.
pi_138861765
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:54 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.
Ik vond 't zelf wel een goede beslissing van Kuipers. Als je echt op de regels fluit dan kun je daar een penalty voor geven. Alleen gaat dat voorbij aan de geest van het spel in mijn ogen. Van mij mogen scheidsrechters meer ruimte krijgen voor dat soort beoordelingen. Zoals bij die dubbele straf (penalty + rood) in bepaalde gevallen.
  maandag 14 april 2014 @ 11:58:28 #61
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138861789
PAOK hebben we tegen AZ gezien, dat was matig. Zo'n APOEL moet je ook kunnen hebben, de andere 3 zijn sterker.
pi_138861793
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Yes.
Denk dat we redelijk kansloos zijn tegen Galatasaray en Lille. De rest is muntje opgooien.
pi_138861806
quote:
PAOK of APOEL hopelijk.
pi_138861809
Feyenoord kennende zal je wel weer de sterkste loten. Net als de vorige keer
Feyenoord Rotterdam
pi_138861815
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef Grifte het volgende:
PAOK hebben we tegen AZ gezien, dat was matig. Zo'n APOEL moet je ook kunnen hebben, de andere 3 zijn sterker.
Dit inderdaad. Dnipro speelden niet slecht tegen PSV, die kegelen ons er gewoon uit vrees ik.
pi_138861824
Midweekje Cyprus. Niks mis mee.
pi_138861825
Ik hoop dat de spelers pas verkocht worden na de voorrondes. Ze mogen dan toch nog gewoon met hun nieuwe team mee doen?
pi_138861838
quote:

[..]

Ik doel meer op te snel fluiten en inconsequent zijn met kaarten uitdelen.
pi_138861893
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...
Hopelijk in ieder geval direct eruit op het WK, zodat onze goede spelers gewoon mee kunnen doen.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:03:14 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138861919
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Midweekje Cyprus. Niks mis mee.
Heb je al geboekt? :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138861963
quote:
5s.gif Op maandag 14 april 2014 12:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb je al geboekt? :Y)
Als het een beetje betaalbaar is ga ik graag heen.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:04:54 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138861968
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
pi_138861970
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...
Hopelijk in ieder geval direct eruit op het WK, zodat onze goede spelers gewoon mee kunnen doen.
Natuurlijk hoop ik dat, maar als er 2/3 van de 5 al zeer zwaar zijn dan ben ik er al bang voor. Echt geluk met de loting zie ik ons niet vaak hebben.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:05:12 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138861978
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als het een beetje betaalbaar is ga ik graag heen.
Count me in :Y
4045
onlogisch
  maandag 14 april 2014 @ 12:05:12 #75
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138861979
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten bij VCL3, zelfs al zou dat een combi naar België betekenen. Win je die ronde speel je sowieso poulefase, een tripje naar Arsenal of Everton zou wel een mooie afsluiter van de CL voorrondes zijn.
pi_138861980
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
:X
Feyenoord Rotterdam
pi_138861996
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 12:05 schreef Grifte het volgende:
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten bij VCL3, zelfs al zou dat een combi naar België betekenen. Win je die ronde speel je sowieso poulefase, een tripje naar Arsenal of Everton zou wel een mooie afsluiter van de CL voorrondes zijn.
Inderdaad. En poulefase is in een goedkopere periode.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:06:05 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862001
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb al een defibrillator klaar staan :')
4045
onlogisch
pi_138862049
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

HMF is er bij.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:08:07 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138862052
quote:

[..]

:D Hopelijk / waarschijnlijk worden het gewoon 3 punten thuis. Er zijn al genoeg wedstrijden met risico op hartverzakking geweest. Alleen moeten die drie punten nog wel 'even' gehaald worden.
  maandag 14 april 2014 @ 12:09:31 #81
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_138862096
Als we thuis niet winnen van Cambuur is het wel erg treurig gesteld met ons. :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_138862228
quote:

[..]

Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:19:19 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862368
quote:
15s.gif Op maandag 14 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?
Dat is ook wel weer zo ja :')
4045
onlogisch
pi_138862400
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo ja :')
Zelfs na 4-0 voor tegen ADO :')
Elke (terugspeel)bal richting Mulder ;(
pi_138862407
quote:

[..]

PSV een penalty?
Waarvoor dan?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:23:54 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862496
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:20 schreef Luni het volgende:

[..]

Waarvoor dan?
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
4045
onlogisch
pi_138862547
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
Van BMI? :D nooit.
Hoogstens voor hands van De Vrij kan iets gegeven worden.
pi_138862939
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Van BMI? :D nooit.
Hoogstens voor hands van De Vrij kan iets gegeven worden.
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken :')
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:43:22 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138862964
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken :')
Daarom is de vermeende overtreding van BMI aannemelijker.
4045
onlogisch
pi_138862991
quote:

[..]

Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.
pi_138863044
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.
pi_138863066
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg ja :+
pi_138863215
Dat van BMI kan toch nooit een overtreding zijn? :')
  maandag 14 april 2014 @ 12:58:21 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138863359
Komt er dit jaar nog een supportersavond? Met die shirtpresentatie enzo. Is wel lachen voor mn broertje.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 12:58:22 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138863361
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat van BMI kan toch nooit een overtreding zijn? :')
Een andere situatie kan ik me niet bedenken waar een penal voor gegeven zou kunnen worden. Dat aangeschoten hands is natuurlijk al helemaal niet aan de orde.
4045
onlogisch
pi_138863384
Cambuur speelt nergens meer voor toch?
Plus je speelt thuis, voor vCL met Pelle.
Als dat geen drie punter wordt is het wel sneu ja.
pi_138863657
Ben benieuwd of Feyenoord nog aankopen doet voor volgend seizoen en welke eventueel? Van la Parra?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138863881
quote:

[..]

Dat niet, maar als het hinderlijk is, kun je hem geven.
pi_138863894
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die hem geven.
pi_138863946
Koeman _O_

Je ziet en hoort hem nu ook veel actiever coachen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')