SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
#12 is not for sale!
quote:
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.quote:Op maandag 14 april 2014 09:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik wel meevallen. Ik vond Kuipers wel vaak in ons voordeel oordelen hoor![]()
De Vrij (ja, aangeschoten, maar hij kan hem zo geven)
BMI raakt de man en niet de bal (misschien bodycheck, maar hij kan hem zo geven)
Immers komt met gestrekt been inglijden op de enkels (gaf geel, met rood had je niets kunnen zeggen)
Maar dat neemt niet weg dat we wel verdiend gewonnen hebben, dat psv heeft gewoon bijna geen fatsoenlijke kans gehad
Waren beide weer prima!quote:Engelse scouts brachten zondag een bezoek aan de topper in de Eredivisie tussen PSV en Feyenoord (0-2). Scouts van onder meer Liverpool, Everton en Arsenal reisden naar Noord-Brabant af om vooral Stefan de Vrij en Daryl Janmaat aan het werk te zien.
De twee verdedigers hopen komende zomer de stap naar het buitenland te maken, maar volgens De Telegraaf heeft het duo de Engelse volgers nog niet overtuigd. De scouts waren niet onder de indruk van de Eredivisie-topper, het niveau werd volgens de krant zelfs omschreven als 'bedroevend'. Met name PSV moest het ontgelden; de weerstand van de Eindhovenaren was 'abominabel', klonk het bij de Engelsen.
Een transfer van De Vrij of Janmaat is tweeledig. Feyenoord steekt een flinke transfersom in de zak bij een vertrek van één of twee van de sterkhouders, voor de voetballers zelf gloort de kans op een avontuur in het buitenland. Maar, veel tijd om te overtuigen is er niet meer. Het WK in Brazilië kan van doorslaggevend belang zijn voor de toekomst van de verdedigers.
Janmaat weet dat hij niet alles zelf in de hand heeft. "Ik heb vorige week netjes antwoord gegeven aan de club. Ik zie nu wel wat er gebeurt. Ik kan alleen maar mijn best doen en afwachten op eventuele ontwikkelingen", aldus Janmaat in gesprek met Telesport.
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
1e helft werden we 20x afgefloten voor een 'overtreding' Arias had al veel eerder zijn 1e gele kaart moeten krijgen (waar Mathijsen ook geel voor kreeg). Maar inderdaad, voor die handsbal had die een penalty kunnen geven. Die van BMI was er zeker geen. Immers was dom, maar geen rood.
Ja, geen idee.. in ieder geval dom.quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.
Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
Vilhena om te huilen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waren beide weer prima!
Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Ik zag hem eerlijk gezegd met name continu de tegenaanval inleiden met balverlies. En hij liep ook vaak verkeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vilhena om te huilen?
Hij sprintte constant achter de man aan om vervolgens de bal te veroveren. Speelde gewoon een redelijke wedstrijd hoor.
Ik heb ook weinig geklaagd, behalve dat ik vond dat hij erg snel floot (in de CL laat hij meer toe).quote:Op maandag 14 april 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond de overtreding van Mathijsen inderdaad ook erg professioneel.
Wellicht was het iets minder in ons voordeel gefloten dan ik dacht. Ik heb in ieder geval niet te veel geklaagd op Kuipers zijn beslissingen
Op basis van de huidige vorm zou ik ook gewoon De Vrij meenemen.quote:Het goede spel van Terence Kongolo gaat niet onopgemerkt voorbij aan het Nederlandse analistenkorps. Co Adriaanse is helemaal weg van de Feyenoord-verdediger en raadt bondscoach Louis van Gaal aan om te overwegen of hij Kongolo niet naar Brazilië moet nemen.
'Hij heeft alles voor de moderne verdediger. Kongolo kan in het centrum spelen, links in de verdediging en zelfs nog op het middenveld', onderbouwt Adriaanse zijn mening in Studio Voetbal. 'Hij is lang, snel, zit overal tussen, heeft een goede inspeelpass en techniek. Voor het moderne voetbal heeft hij alles in zich.'
Het WK lonkt dan ook voor de pupil van trainer Ronald Koeman. 'Het is het overwegen waard. Als je Virgil van Dijk en Kongolo in het centrum zet, heb je een nieuw centraal duo. Als ik naar de dagkoersen van het voetbal kijk, is dit een serieuze optie. Veltman, Bruma en Rekik hebben eerder allemaal hun foutjes gemaakt.'
quote:Hoofdtrainer Ronald Koeman liet onlangs doorschemeren dat hij vindt dat enkele Feyenoord-spelers klaar zijn voor een overstap naar het buitenland. Aanvoerder Jordy Clasie was één van de spelers die klaar zou zijn voor een grotere competitie. 'Dat is een mooi compliment natuurlijk', reageert de middenvelder aan Goal.com.
'Maar voor mij is het belangrijkste om me gewoon met Feyenoord bezig te houden en niet aan zulke dingen te denken', vervolgt Clasie. 'Na de wedstrijden laat ik het allemaal op me afkomen en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.'
De spil op het middenveld van Feyenoord heeft ambities. 'Iedere jongen droomt natuurlijk van de mooiste competities van de wereld. Dat is logisch. Ik speel nu echter voor Feyenoord en aan andere situaties denk ik nog niet. Ik hoef ook niets van mijn zaakwaarnemer te horen als er iets is, want ik wil me goed kunnen concentreren op Feyenoord en zo belangrijk mogelijk zijn.'
Een plek op het WK in Brazilië zou de belangstelling in hem definitief kunnen aanwakkeren deze zomer. 'Daarvoor is het belangrijk om bij Feyenoord te laten zien dat ik in vorm ben. Ik hoop gewoon dat ik de laatste wedstrijden goed kan spelen en samen met het team goede prestaties kan leveren. Dan zien we verder wel wat de bondscoach zijn mening is en of hij me mee wil nemen', besluit Clasie.
Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.quote:Op maandag 14 april 2014 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er bij zo'n Immers in zijn hoofd omgaat als hij die sliding inzet. Hij is verdomme op dat moment de meeste vooruitgeschoven speler en je ziet van mijlenver aankomen dat hij nooit meer de bal kan hebben.
Zo'n kaart van Mathijsen is gewoon geslepen, precies op het juiste moment.
Klopt, was in de eerste helft Clasie of Vilhena brak toen door. Dat had ook geel moeten zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Mathijssen krijgt er terecht geel voor, maar er was ook een P$V er die in zo'n situatie vast hield en die kreeg niks.
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.quote:Op maandag 14 april 2014 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt hopen dat PSV de play-offs haalt. Wat zal dat weer genieten worden
Toch jammer dat we het bij 0-2 hebben gelaten.
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
0-4 was ook niet overdreven geweest inderdaad. Zonde.
Vitesse en PSV is beiden lekker als die play-offs halen. Mij om het even.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beide de play-offs in: Heerenveen staat 2 punten achter psv, 3 achter Vitesse. Gezien de vorm, zou zomaar kunnen
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..quote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Ach, als wij maar winnen over 2 weken, dan maakt het me verder weinig uit.
Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waren beide weer prima!
Vond eigenlijk alleen Vilhena om te huilen.
Vond ik niet. Het was wat ongelukkig, maar zeker geen rood.quote:Op maandag 14 april 2014 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Immers had je interdaad met droge ogen rood kunnen geven hoor, stond van binnen even te juichen toen ik geel zag.
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena speelde juist prima, PSV kreeg totaal geen vat op hem omdat hij maar bleef lopen.
Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die drie (Vilhena, Schaken en Te Vrede?) er naast stonden omdat ze waren gaan zuipen na Heracles-uit.quote:Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goossens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen inquote:Op maandag 14 april 2014 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat al tijden heel goed te spelen. Daarom begreep ik een tijdje terug ook niet waarom Vormer er opeens in stond.
Mwah, zowel Vormer als Goossens laten nou ook niet echt hun specialiteiten zien vind ik. Vormer dan nog wel meer, maar Goossens totaal nietquote:Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat ie op scherp stond. Nja, ik vind Vormer niet zo een erge verzwakking, en dan heb ik weer eens hoop op een goede vrije trap. Zonder Vormer en Goosens heb ik er altijd maar erg weinig vertrouwen in
Bij een club als Heerenveen is hij een prima speler. Heeft niet de kwaliteiten om bij ons in de basis te spelen.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie)
Inderdaad ja. Gewoon vol erop klappen, we zijn er nog niet.quote:Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens ja, zou leuke bijkomstigheid zijn maar verder niet. Wij 2e plek is belangrijkste, zonder Lex tegen Cambuur, je weet het maar nooit..
Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
Hij levert veel te veel ballen in bij de tegenstander. Handelingssnelheid heel laag. Niet goed genoeg voor de reservebank wmb.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb bij Goossens helemaal niet het gevoel dat het een buitenspeler is. Ik heb altijd het gevoel dat hij best wel goed inzicht en een zuivere pass heeft, waardoor hij op het middenveld nog wel uit de verf zou moeten kunnen komen (zeg maar de Vilhena-positie), maar hij blinkt niet bepaald uit nee, bij de kansen die hij heeft gekregen
Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.quote:Op maandag 14 april 2014 11:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat het een middenvelder was? Ik ben nog steeds wel een beetje gecharmeerd van Goossens, maar zeker niet als buitenspeler nee.
Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij rendeert hij het best als linkermiddenvelder in een 4-4-2.
Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.quote:Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Multiply het volgende:
[..]
Juist. Ik zou hem in die 5-3-2 met een opkomende Kongolo en BMI ook wel willen zien.
Pelle en Janmaat sowieso denk ik, Schaken ook wel als er wat leuks komt (ik gok een Turkse club).quote:Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Van welke basisspelers is het redelijk zeker dat ze vertrekken?
Schaken, De Vrij, Janmaat en Pelle? Willen Clasie en BMI ook weg?
Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.quote:Op maandag 14 april 2014 11:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik niet. 3x per jaar een 9, 3x een 6 en verder een 4.
Gewoon überhaupt volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja als buitenspeler, maar dat is hij niet. Dat die een goede trap heeft betekent niet dat hij een goede buitenspeler is.
Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deed toch niet zo heel veel fout?
Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deed toch niet zo heel veel fout?
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?quote:Op maandag 14 april 2014 11:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had het idee van wel, in dit bevestigd dat dus.
Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij floot de pot wel dood vond ik, net zoals vorige week Blom. Voor elke wissewasje fluiten.
PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?
Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.quote:Op maandag 14 april 2014 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PSV had wel een penalty kunnen krijgen denk ik en verder floot hij wel heel snel af. Verder vrij weinig fout gedaan. Immers rood, mwah geen idee. Heb dat niet goed gezien. De vrij kreeg hem wel tegen zijn arm aan volgens mij, maar daar kon hij helemaal niks aan doen. Anders was de bal volgens mij ook gewoon tegen zijn borst gekomen.
Yes.quote:Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Zijn dat de tot nu toe mogelijke tegenstanders?
Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je doelt op dat met BMI en Locadia? Randje strafschopgebied, bal niet richting de goal, amper contact. Daar een penalty voor geven is ook weer zoiets.
Die was nog veel erger inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blom vond ik stukken erger. Dat werd door zijn gefluit gewoon irritant om naar te kijken.
Ik vond 't zelf wel een goede beslissing van Kuipers. Als je echt op de regels fluit dan kun je daar een penalty voor geven. Alleen gaat dat voorbij aan de geest van het spel in mijn ogen. Van mij mogen scheidsrechters meer ruimte krijgen voor dat soort beoordelingen. Zoals bij die dubbele straf (penalty + rood) in bepaalde gevallen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij raakt hem wel binnen het strafschopgebied. Was volgens mij wel een overtreding, maar een penalty is wel zwaar gestraft als je het zo zegt inderdaad.
Denk dat we redelijk kansloos zijn tegen Galatasaray en Lille. De rest is muntje opgooien.quote:
PAOK of APOEL hopelijk.quote:
Dit inderdaad. Dnipro speelden niet slecht tegen PSV, die kegelen ons er gewoon uit vrees ik.quote:Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef Grifte het volgende:
PAOK hebben we tegen AZ gezien, dat was matig. Zo'n APOEL moet je ook kunnen hebben, de andere 3 zijn sterker.
Ik doel meer op te snel fluiten en inconsequent zijn met kaarten uitdelen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat precies dan? Immers had rood moeten hebben? PSV een penalty?
In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...quote:Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kennende zal je wel weer de sterkste loten. Net als de vorige keer
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2014 11:59 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord kennende zal je wel weer de sterkste loten. Net als de vorige keer
Natuurlijk hoop ik dat, maar als er 2/3 van de 5 al zeer zwaar zijn dan ben ik er al bang voor. Echt geluk met de loting zie ik ons niet vaak hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
In de volgende voorronde vind ik dat prima, maar beter eerst een relatief makkelijke...
Hopelijk in ieder geval direct eruit op het WK, zodat onze goede spelers gewoon mee kunnen doen.
Count me inquote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als het een beetje betaalbaar is ga ik graag heen.
quote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
Inderdaad. En poulefase is in een goedkopere periode.quote:Op maandag 14 april 2014 12:05 schreef Grifte het volgende:
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten bij VCL3, zelfs al zou dat een combi naar België betekenen. Win je die ronde speel je sowieso poulefase, een tripje naar Arsenal of Everton zou wel een mooie afsluiter van de CL voorrondes zijn.
Ik heb al een defibrillator klaar staanquote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord kennende wordt het gelijk tegen Cambuur en moet het in Alkmaar gebeuren.
HMF is er bij.quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al een defibrillator klaar staan
quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?quote:Op maandag 14 april 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is toch vol billenknijpen en hartverzakkingen?
Zelfs na 4-0 voor tegen ADOquote:
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.quote:
Van BMI?quote:Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vermeende overtreding van BMI. Ik heb het niet terug gezien, maar volgens mij was het wel een overtreding.
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijkenquote:Op maandag 14 april 2014 12:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van BMI?nooit.
Hoogstens voor hands van De Vrij kan iets gegeven worden.
Daarom is de vermeende overtreding van BMI aannemelijker.quote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken
Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij kan inderdaad een bal die keihard van dichtbij tegen hem aan wordt geschoten makkelijk ontwijken
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.quote:Op maandag 14 april 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo dichtbij was het niet. Je kan hem als speler moeilijk ontwijken maar penalty kan best gegeven worden hoor.
Die zijn er genoeg jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.
Een andere situatie kan ik me niet bedenken waar een penal voor gegeven zou kunnen worden. Dat aangeschoten hands is natuurlijk al helemaal niet aan de orde.quote:Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat van BMI kan toch nooit een overtreding zijn?
Dat niet, maar als het hinderlijk is, kun je hem geven.quote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die hem geven.quote:Op maandag 14 april 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent een mongool van een scheids als je daar een penalty voor geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |