Ik heb nog wel wat voor jequote:Op maandag 14 april 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik fix zo hopelijk nog wel wat.
Kom je brengen ? of waar moet ik heen.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik vind dat enorme grote V-halzen maar niks.
Gewoon die korte/kleine zijn netjes, en beetje borsthaar is niks mis mee..
Oss of Den Bosch dan?quote:
Nog verder die enge provincie inquote:
De verslaving haalt je in.quote:Op maandag 14 april 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik fix zo hopelijk nog wel wat.
Ja erg hequote:
Kan ook wel gezellig zijn ik stoor me alleen soms een beetje aan het feit dat die mensen daar alleen maar kunnen schreeuwen.quote:
EINDHOVEN DE GEKSTE!!!!quote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan ook wel gezellig zijn ik stoor me alleen soms een beetje aan het feit dat die mensen daar alleen maar kunnen schreeuwen.
3quote:Op maandag 14 april 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
In Zwolle hebben ze toch een restaurant met een michelin-ster?
Wat een onzin *kijkt naar Pi*quote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan ook wel gezellig zijn ik stoor me alleen soms een beetje aan het feit dat die mensen daar alleen maar kunnen schreeuwen.
Wat een kut weer is het opeens buiten.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Uiteten gecanceldDan ga ik wel afhalen. Nu wil ik sushi ook
ah. iemand die nog nooit in brabant is geweest.quote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Juist wel, die mensen kunnen alleen maar schreeuwen ,quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. iemand die nog nooit in brabant is geweest.
brabant.
jongequote:
Huehuehuehuehue.quote:
MK ... ik moet je wat vertellenquote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huehuehuehuehue.
Anyway, niet alle brabanders schreeuwen. Ik ken er geen enkele die dat doet. Maar goed, ik ga dan ook niet met tokkies om.
tja. mensen schreeuwen soms weleens.quote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huehuehuehuehue.
Anyway, niet alle brabanders schreeuwen. Ik ken er geen enkele die dat doet. Maar goed, ik ga dan ook niet met tokkies om.
Ik pak wel eens de trein Zwolle- Roosendaal, Je hoort precies vanaf welk station je Brabant binnen komt .quote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ooit een keer een brabander horen schreeuwen, dan krijg je dit he
Ik schreeuw ook wel eens maar dat maakt me geen Brabander?quote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ooit een keer een brabander horen schreeuwen, dan krijg je dit he
Ja, elk mens. Nou boehoequote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef perro. het volgende:
[..]
tja. mensen schreeuwen soms weleens.
waar in brabant trouwens?
je positieve eigenschappen en je negatievequote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij een sollicitatie he: Dan vragen ze toch waarom je bij het bedrijf, waarom die functie, en waarom ze jou moeten kiezen?
nog vragen die altijd terugkomen?
Ik heb geen negatievequote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je positieve eigenschappen en je negatieve
Wat je sterke punten zijn en wat niet.quote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij een sollicitatie he: Dan vragen ze toch waarom je bij het bedrijf, waarom die functie, en waarom ze jou moeten kiezen?
nog vragen die altijd terugkomen?
Ja, aan het accent, niet omdat mensen dan ineens massaal beginnen te schreeuwen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik pak wel eens de trein Zwolle- Roosendaal, Je hoort precies vanaf welk station je Brabant binnen komt .
ik heb een hekel aan mensen die niet hun best doen, maar is dat negatief?quote:
Dat roepende dat felle dat zit wel in het accent ja maar ik noem het schreeuwerig.quote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, aan het accent, niet omdat mensen dan ineens massaal beginnen te schreeuwen.
Ik ben té mooi, is dat negatief?quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
Als je geen nagatieve kanten hebt verzin je er maar eentje. anders vullen ze wel wat voor je in. Arrogantie bijvoorbeeld
Hoho, ik prefereer de term 'sandalettes'quote:
Nee wat dat is een mening over anderenquote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan mensen die niet hun best doen, maar is dat negatief?
perfectionistisch?quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee wat dat is een mening over anderen
geen negatief iets wat jij doet
Dat is ook niet waar. Wellicht heb jij erg gevoelige oren of zo.quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat roepende dat felle dat zit wel in het accent ja maar ik noem het schreeuwerig.
wat?quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat roepende dat felle dat zit wel in het accent ja maar ik noem het schreeuwerig.
Is niet meteen negatief.quote:
Da Houdoe klinkt nog wel schattig.quote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Wellicht heb jij erg gevoelige oren of zo.
kan zowel positief als negatief bestempeld wordenquote:
Ja, mensen uit Rotterdam, Den-Haag, Amsterdam. Die praten voor mijn gevoel altijd wat feller en harder. En Duitsersquote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef perro. het volgende:
[..]
wat?
nee man. dat schreeuwerige felle zit eerder in het randstadaccent. wij hebben een zachte g. die noemen ze niet voor niets zo.
ik bijt me erin vast totdat het goed isquote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan zowel positief als negatief bestempeld worden
Als jij alles zo perfect wil hebben maar het niet lukt.. wat doe je dan? geef je het op? wordt je boos?
Als je al je positieve eigenschappen te ver doortrekt kom je waarschijnlijk bij je 'verbeterpunten' uit. Als je bijvoorbeeld erg hulpvaardig bent, kan dat doorslaan in zoiets als opdringerigheidquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bijt me erin vast totdat het goed is
Je kunt dus niet accepteren als je iets niet kunt?quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bijt me erin vast totdat het goed is
ik voel me vereerd.quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoho, ik prefereer de term 'sandalettes'![]()
Ik heb al open schoenen aangehad een paar weke terug. Ik moest serieus aan je denken
Dankjequote:
Ik ben alleen hulpvaardig aan mensen die het zelf willenquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je al je positieve eigenschappen te ver doortrekt kom je waarschijnlijk bij je 'verbeterpunten' uit. Als je bijvoorbeeld erg hulpvaardig bent, kan dat doorslaan in zoiets als opdringerigheid
Neequote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt dus niet accepteren als je iets niet kunt?
ja, inderdaad. voor mijn gevoel ook. duits vind ik nog wel redelijk meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mensen uit Rotterdam, Den-Haag, Amsterdam. Die praten voor mijn gevoel altijd wat feller en harder. En Duitsers
Dat is dan negatiefquote:
AUFMACHEN!quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, inderdaad. voor mijn gevoel ook. duits vind ik nog wel redelijk meevallen eigenlijk.
Duitsquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, inderdaad. voor mijn gevoel ook. duits vind ik nog wel redelijk meevallen eigenlijk.
HOSEN AUS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOSEN AUS!Voor mijn stage moet ik advanced level Duits hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, wat is advanced?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Als je dat met mij vergelijkt is het al snel advanced.quote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor mijn stage moet ik advanced level Duits hebbenMaarja, wat is advanced?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mensen uit Rotterdam, Den-Haag, Amsterdam. Die praten voor mijn gevoel altijd wat feller en harder. En Duitsers
WAT ZEG JE?quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij Switzerland was?quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je dat met mij vergelijkt is het al snel advanced.
Darf ich deine Unterhose nach unter rutschen ja?quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef perro. het volgende:
[..]
NEIN!!! ODER JA HEIDI?!?
duits. vind het geen mooie taal.
Kloptquote:Op maandag 14 april 2014 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht dat jij Switzerland was?
klapsigaarquote:
das sollen sie nicht aan mir fragen ja?!quote:Op maandag 14 april 2014 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Darf ich deine Unterhose nach unter rutschen ja?
quote:
Je wil weten in welke stad ik in Switzerland woon?quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schatje patatje?![]()
Welke stad in Switzerland dan
ook nooit gewoond?quote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil weten in welke stad ik in Switzerland woon?ik woon niet in Switzerland. Dat staat er ook niet.
Nee, ook dat staat er niet. Er staat; Ik bén Zwitserland.quote:
Maar waarom?quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ook dat staat er niet. Er staat; Ik bén Zwitserland.
Zwitserland is neutraal, ik ook.quote:
Dan moet je geen toiletjuffrouw wordenquote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwitserland is neutraal, ik ook.Ik bemoei me niet met mensen hun shit en drama.
rot op manquote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoge bergen diepe dalen en heel kleurrijk?quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ook dat staat er niet. Er staat; Ik bén Zwitserland.
Ben ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je geen toiletjuffrouw worden
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef perro. het volgende:
[..]
hoge bergen diepe dalen en heel kleurrijk?
Dat is Limburgs of Zeeuws.quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
rot op man
het meest rustige, vriendelijke accent dat we hier hebben is brabants!!
op die belgen na dan....
Kijk meningen kunnen verschillen maar jij verkondigt echt gewoon onzinquote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is Limburgs of Zeeuws.
Echt hoor net als chinezen die kunnen ook niet zachtjes praten.
Die hele new kids hype was natuurlijk een beetje aangedikt maar ook niet heel erg hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk meningen kunnen verschillen maar jij verkondigt echt gewoon onzin
Die schreeuwen de hele film, schelden iedereen uit.. en nog klinkt het schattigquote:Op maandag 14 april 2014 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die hele new kids hype was natuurlijk een beetje aangedikt maar ook niet heel erg hoor.
Helemaal nietquote:
Wat heb je gedaan?quote:
Bij Arnhem-Zuidquote:Op maandag 14 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik pak wel eens de trein Zwolle- Roosendaal, Je hoort precies vanaf welk station je Brabant binnen komt .
oh. als je maar wel zacht praat dan.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal nietIk praat Algemeen Nederlands. Accentloos
Elke streek praat iets andersquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal nietIk praat Algemeen Nederlands. Accentloos
Ik bepaal zeker zelf wel hoe ik praat, meneer-de-knipoog-die-niet-weet-hoe-ik-klink.quote:
Jaquote:
Nee want geheel ABN bestaat nietquote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bepaal zeker zelf wel hoe ik praat, meneer-de-knipoog-die-niet-weet-hoe-ik-klink.
Nee ABN niet nee, AN wel. En dan noem je het maar lekker anders, maar ik praat niet met een accent. Niemand kan aan mij horen waar ik vandaan kom.quote:
Wie weet komen we elkaar eens tegen op een meet. Dan kun je het horen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:11 schreef perro. het volgende:
[..]
fijn zo.
al ben ik nu wel enigszins benieuwd. oh well.
ik zou er bijna speciaal voor naar een meet gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie weet komen we elkaar eens tegen op een meet. Dan kun je het horen.
bijna hequote:Op maandag 14 april 2014 15:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou er bijna speciaal voor naar een meet gaan.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ABN niet nee, AN wel. En dan noem je het maar lekker anders, maar ik praat niet met een accent. Niemand kan aan mij horen waar ik vandaan kom.
En daar moet u het mee doen
Je bent een beetje roodquote:
Pas maar op dat Switzerland niet binnengevallen word straks, dan zijn ze niet meer zo neutraal!quote:Op maandag 14 april 2014 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent een beetje rood*wappert met palmblad*
Ik ben nog nooit naar een meet geweestquote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn laatste meet was in 2009. dat zegt het wel he?
hoe kun je dan tombolafan-fan zijn?quote:Op maandag 14 april 2014 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet geweest![]()
Kun je nagaan hóe ernstig ik fan van haar benquote:
ben je zo erg dan?quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hóe ernstig ik fan van haar ben![]()
Live zou het gewoon niet goed gaan
Goed heurquote:
Corset? Je wilt van je collectie af?quote:Op maandag 14 april 2014 16:09 schreef perro. het volgende:
[..]
geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus.
corset kopen trouwens?
Ja dat effect heb ik op mensenquote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed heurnu ik jou zo hier zie, heb ik ineens zin in drank
[..]
Corset? Je wilt van je collectie af?
Hobby voor in het weekend van je?quote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
denk dat ie jou beter staat, miauwmeisje.
Ja echtquote:
Met sleehakkenquote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
denk dat ie jou beter staat, miauwmeisje.
Je hebt buiten gekeken naar het weer?quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtbbq erbij
[..]
Met sleehakken
Maak ik nu kans bij jou?quote:
Een winter-bbq, een wind-bbq, maakt mij allemaal niet zoveel uitquote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt buiten gekeken naar het weer?
Het vlees waait van de bbq af nu.
Ik heb van de week wel een hele mooie bbq gezien, dus zodra mijn loon gestort is ga ik denk ik even shoppen.
Het zou pas vervelend zijn als jij vrouwelijke tepels in je T-shirt zou gaan zienquote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij jou?
Maar wat wel voorschut is.. Is als je van de strakke t-shirts draagt en je ziet dan je eigen stijve (mannelijke) tepels..
oh tepelsquote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij jou?
Maar wat wel voorschut is.. Is als je van de strakke t-shirts draagt en je ziet dan je eigen stijve (mannelijke) tepels..
Ik lees BBQ.quote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een winter-bbq, een wind-bbq, maakt mij allemaal niet zoveel uit
Inderdaad, van die harde..quote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zou pas vervelend zijn als jij vrouwelijke tepels in je T-shirt zou gaan zien
Als je maar vlees en drank hebtquote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een winter-bbq, een wind-bbq, maakt mij allemaal niet zoveel uit
Idem hier. Ik moet er toch maar eens een keer aan geloven als ik de verhalen soms hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet geweest![]()
Dankje.quote:Op maandag 14 april 2014 16:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie E30 heb je daar man.
M3? Of, nee iets anders.. Vast een 325i !!!
Je wou toch niet op het lijstje komen?quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik moet er toch maar eens een keer aan geloven als ik de verhalen soms hoor.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje.
tis inderdaad een 325, met een aangepaste 24v erin.
Lekker hoor, hoeveel PK?quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje.
tis inderdaad een 325, met een aangepaste 24v erin.
Want alle meets draaien daar op uit?quote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wou toch niet op het lijstje komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |