ben je zo erg dan?quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hóe ernstig ik fan van haar ben![]()
Live zou het gewoon niet goed gaan
Goed heurquote:
Corset? Je wilt van je collectie af?quote:Op maandag 14 april 2014 16:09 schreef perro. het volgende:
[..]
geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus.
corset kopen trouwens?
Ja dat effect heb ik op mensenquote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed heurnu ik jou zo hier zie, heb ik ineens zin in drank
[..]
Corset? Je wilt van je collectie af?
Hobby voor in het weekend van je?quote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
denk dat ie jou beter staat, miauwmeisje.
Ja echtquote:
Met sleehakkenquote:Op maandag 14 april 2014 16:12 schreef perro. het volgende:
denk dat ie jou beter staat, miauwmeisje.
Je hebt buiten gekeken naar het weer?quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtbbq erbij
[..]
Met sleehakken
Maak ik nu kans bij jou?quote:
Een winter-bbq, een wind-bbq, maakt mij allemaal niet zoveel uitquote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt buiten gekeken naar het weer?
Het vlees waait van de bbq af nu.
Ik heb van de week wel een hele mooie bbq gezien, dus zodra mijn loon gestort is ga ik denk ik even shoppen.
Het zou pas vervelend zijn als jij vrouwelijke tepels in je T-shirt zou gaan zienquote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij jou?
Maar wat wel voorschut is.. Is als je van de strakke t-shirts draagt en je ziet dan je eigen stijve (mannelijke) tepels..
oh tepelsquote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Maak ik nu kans bij jou?
Maar wat wel voorschut is.. Is als je van de strakke t-shirts draagt en je ziet dan je eigen stijve (mannelijke) tepels..
Ik lees BBQ.quote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een winter-bbq, een wind-bbq, maakt mij allemaal niet zoveel uit
Inderdaad, van die harde..quote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zou pas vervelend zijn als jij vrouwelijke tepels in je T-shirt zou gaan zien
Als je maar vlees en drank hebtquote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een winter-bbq, een wind-bbq, maakt mij allemaal niet zoveel uit
Idem hier. Ik moet er toch maar eens een keer aan geloven als ik de verhalen soms hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet geweest![]()
Dankje.quote:Op maandag 14 april 2014 16:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie E30 heb je daar man.
M3? Of, nee iets anders.. Vast een 325i !!!
Je wou toch niet op het lijstje komen?quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik moet er toch maar eens een keer aan geloven als ik de verhalen soms hoor.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje.
tis inderdaad een 325, met een aangepaste 24v erin.
Lekker hoor, hoeveel PK?quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje.
tis inderdaad een 325, met een aangepaste 24v erin.
Want alle meets draaien daar op uit?quote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wou toch niet op het lijstje komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |