Echt zwaar onverdiend ook. Nederland was echt slecht.quote:
Webbquote:
Ik heb echt alleen maar onzin gehoord.quote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Je hebt echt NOOIT 't gevoel na studio voetbal dat je wat nieuws gehoord hebt of dat er een verfrissende interessante kijk op voetbal was in de uitzending... Laat staan dat je je hebt vermaakt..
Dat is een vrouw toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef OverRated het volgende:
Pas op, er komt zo een vervelende man in beeld.
En toch kijken we iedere week weerquote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Je hebt echt NOOIT 't gevoel na studio voetbal dat je wat nieuws gehoord hebt of dat er een verfrissende interessante kijk op voetbal was in de uitzending... Laat staan dat je je hebt vermaakt..
Bedankt, ik zap net op tijd weg.quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM
Dat was tegen Denemarken toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de 'penalty' was niet interessant genoeg
Nou zeg, mag het wat minderquote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM
Nee opzeker tegen Japan, want die pot tegen Kameroen heb ik niet gezien, die pot tegen Denemarken miste ik de laatste 20 minuten en tegen Japan stond ik in Nimma want Muse.quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat was tegen Denemarken toch?
Ik zag Japan idd erg veel kansen krijgen in de samenvattingquote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt zwaar onverdiend ook. Nederland was echt slecht.
Nee, maar Nederland kreeg er ook maar 1 en dat was die van Appelvlaai.quote:Op zondag 13 april 2014 23:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zag Japan idd erg veel kansen krijgen in de samenvatting
Laten we dan beginnen om Sjek weg te "pimpen".quote:Jack van Gelder wil Studio Voetbal ‘pimpen’
Jack van Gelder vindt dat Studio Voetbal moet worden opgefrist. Dat zegt de NOS-presentator vandaag in het AD. Studio Voetbal is een programma waarin voetbalwedstrijden bloedserieus worden geanalyseerd. “Ik zie sport ook deels als amusement“, geeft hij toe. “Ik geef het wel eens aan bij de NOS: moeten we Studio Voetbal niet een beetje pimpen? Ja, wij scoren na twaalf jaar nog steeds fantastisch en hebben het alleen over voetbal, maar wat kleine aanpassingen kunnen geen kwaad.“
Zo jolig als Voetbal International hoeft Studio Voetbal niet te worden, maar iets als RTL Late Night lijkt Van Gelder een mooie tussenvorm. “Dat zou mij op het lijf geschreven zijn. Ik zou wel openstaan voor wat Humberto Tan nu doet.”
Van Gelder is op donderdag te zien als Pontius Pilatus in het grote tv-evenement The Passion van de EO.
Dat snap ik ook niet.. Er zitten iedere week 4 bloedserieuze types die zitten te lullen of ze in de VN-Veilgheidsraad de bedreiging van de wereldvrede bespreken, maar nooit komt er eens een grapje of een originele opmerking tussendoor.. ik vind het typisch Nederlands, zo'n dodelijk serieus programma over voetbal.. BBC is ook serieus maar vele malen beter te pruimen.quote:
Daarom VIquote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.. Er zitten iedere week 4 bloedserieuze types die zitten te lullen of ze in de VN-Veilgheidsraad de bedreiging van de wereldvrede bespreken, maar nooit komt er eens een grapje of een originele opmerking tussendoor.. ik vind het typisch Nederlands, zo'n dodelijk serieus programma over voetbal.. BBC is ook serieus maar vele malen beter te pruimen.
Ik heb liever dat ze iets nieuws verzinnen waardoor Jack (en consorten) NOOIT meer op tv te zien is. Ze moeten eens wat meer over het internationale voetbal hebben. Dat 80% over de eredivisie gaat is puur onzin, dat kan makkelijk terug naar 40% of zo. Daarnaast wordt er wel elk jaar gepraat over "el classico", maar mooi wedstrijden zoals Liverpool - Everton/Man United komen nooit aan bod.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Karina het volgende:
Jack van Gelder wil Studio Voetbal ‘pimpen’
Jack van Gelder vindt dat Studio Voetbal moet worden opgefrist. Dat zegt de NOS-presentator vandaag in het AD. Studio Voetbal is een programma waarin voetbalwedstrijden bloedserieus worden geanalyseerd. “Ik zie sport ook deels als amusement“, geeft hij toe. “Ik geef het wel eens aan bij de NOS: moeten we Studio Voetbal niet een beetje pimpen? Ja, wij scoren na twaalf jaar nog steeds fantastisch en hebben het alleen over voetbal, maar wat kleine aanpassingen kunnen geen kwaad.“
Zo jolig als Voetbal International hoeft Studio Voetbal niet te worden, maar iets als RTL Late Night lijkt Van Gelder een mooie tussenvorm. “Dat zou mij op het lijf geschreven zijn. Ik zou wel openstaan voor wat Humberto Tan nu doet.”
Van Gelder is op donderdag te zien als Pontius Pilatus in het grote tv-evenement The Passion van de EO.
Bron
Misschien een voetbalopera tussendoor? Zoals bij DWDD.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Karina het volgende:
Jack van Gelder wil Studio Voetbal ‘pimpen’
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |